התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בעיית מנוע וישרים היילקס 97



היילקס אספנות
16-03-22, 21:50
אז ככה....
במסגרת הפחחות צבע כללי פורקו הוישרים כולל המנגנון והמנוע.
המנוע תקין, פורק גריז נחושת, פחמים ניקוי מגעים, המנגנון עבר ניקוי ושימון במפרקי הציר.(במגע יד עובד חלק)
אמממה בכל נסיעה בחצי השעה הראשונה העסק זז ממש לאט, כלומר כל כך לאט שאפילו לנהג בהיילקס זה לאט..... מבין שזה מגע חשמל או לחילופין חוט עייף.
מאיפה להתחיל לבדוק? יש נקודה ידועה לכשל בחיווט?

אגב אחריי חצי שעה/נגמר הגשם המגבים עובדים פיקס.

תודה לעונים

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

amirmoshe
16-03-22, 22:21
הבעיה הגדולה בכלים אלו היא לא במנוע אלא בצירי המגבים עצמם.

נוצרת שם שחיקה והכל זז קשה. פירוק ניקוי יעזור. החלפה יפתור.

זה מה שהיה אצלי ברכב.

כשאני חיפשתי לא מצאתי רק צירים כאלו. הסתפקתי בפירוק וניקוי.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

kremboo
17-03-22, 06:58
אומנם תקלה שניתקלתי במיצובישי מגנום, אבל אולי יעזור.
מציע לך לנסות לחווט חוט מינוס לגוף מנוע המגבים, או לחלופין לנקות טוב את שטח הנגיעה בחיבור גוף המנוע לקיר האש

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

סולי
17-03-22, 08:05
https://youtu.be/hEjGvrHNM44

בהמשך להודעה של קרמבו.

ברכב ישן ... הייתי בכל מקרה עושה שידרוג לכבלים הראשיים ... גם כדי לשלול בעיות מוזרות לעיתים כמו שאתה מדווח.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
17-03-22, 08:43
יש לי הרגשה שגם זה ייגמר באביון מינוס לא מספיק..

בשיפוץ צבעו את הרכב, האם בנקודת חיבור המנועים לגוף יש מגע טוב למינוס למנוע המגב?

היילקס אספנות
17-03-22, 11:03
תודה על התגובות.
אתחיל מהקל לכבד ואדווח

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

-->