צפייה בגרסה מלאה : ספייסרים דיסקו 1
שבת שלום חברים
על הפרק שאלת ספייסרים.
כרגע קיימים מאחור ספייסרים וכריות אוויר
מקדימה אין.
יוצא שהרכב מאוד מוגבה מאחור ומוגבה באופן סביר מקדימה. בקיצור לא מוגבה באופן שווה.
מידת צמיגים 235/85/16 ברשיון
השאלה:
האם נכון להוסיף ספייסרים מקדימה?
האם להסיר את הספייסרים מאחור?
יתרונות? בעיות שיצוצו בעקבות השינוי?
מבחינת העדפה אישית - הסרת הספייסרים מאחור.
אשמח לחוות דעתכם
ספייסרים זו רעה חולה.
ממליץ להיפטר בהקדם האפשרי.
אם בכל זאת נדרש, גאנטים עם אופסט מתאים הם הפתרון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
רגע..
ג'נטים באופסט, איך זה משנה את העניין?
לגבי הסרה, אני בעד, אבל האם העובדה שיש כריות מאחור, ומידת הצמיגים הנ"ל, משנה משהו? יצור בעיה?
סורי, קראתי את ההודעה שלך בחטף.
התייחסתי לספייסרים בגלגלים ולא במתלים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
דיסקו 1 עם כריות מקוריות?
בוקר טוב
הכריות לא מקוריות
הותקנו על ידי הבעלים הקודם
נתחיל בבסיס.
כמה אתה רוצה להיות מוגבה?
האם אתה רוצה להישאר עם כריות אויר?
בגדול יש הרבה קפיצים קדמיים ואחוריים בגבהים שונים לדיסקברי. דווקא ספייסרים מעל כריות זה משהו שלא הייתי עושה כי אפשר פשוט להגביה את הכריות על ידי הוספת אויר.
יש לפעמים צורך בספייסר של מילימטרים בודדים כדי לאזן הגבהה לא אופטימלית - אבל מנסיוני זה נדיר שממש חייבים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בוקר טוב
חשבתי להשאר עם הכריות, וכמו שציינת, הכריות הן שיתנו גובה.
לכן חשבתי להסיר את הספייסרים.
החשש שתהיה קרבה בעייתית בין הגלגל לגוף..
צמיג 235 דורש חיתוך קל בתוך הכנף. אני מניח שמי שהתקין את המידה הזו מלכתחילה דאג לזה.
אם לא - תראה לבד מה צריך לחתוך. זה באמת מינורי וקל לביצוע.
מה גובה הספייסרים? איזה קפיץ מותקן מלפנים? אני לא רואה את כל התמונה אז קשה להתייחס באופן מקיף.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כמה הבהרות, היות ואני מכיר את הרכב המדובר:
1. מדובר בדיסקברי 1 דיזל - עמוס לעייפה עם ציוד מאחורה (כולל מגירות כבדות וכו') + כננת מקדימה
2. מדובר על כריות AIRLIFT בנוסף(!) לקפיצים ולא במקום. (כריות אדומות שיושבות בתוך הקפיץ)
3. מקדימה הקפיצים של הרכב לא מוגבהים בכלל והם קרסו קצת אפילו תחת משקל הכננת.
לבעלים של הרכב:
הקפיצים הקיימים היום ברכב הם גם ישנים מאוד וגם לא מתאימים למשקל שמועמס עליהם. הייתי מציע לך בתור התחלה להחליף לקפיצים חדשים ורעננים, בעדיפות HD בשביל הפגוש ברזל עם הכננת מקדימה ובשביל הסט מגירות, מים ומקרר מאחורה.
לאחר מכן אתה תראה שיפור מהותי, ואולי לבד כבר תבין שאפשר להיפטר מהספייסרים.
עוד צעד שאני ממליץ עבור כל רכב - לבחון האם צריך את כל המשקל הזה או שאפשר להוריד קצת משקלים ולהקל על הרכב (בכללי) ועל הקפיצים בפרט.
אם לא גוררים ברכב כזה אין טעם באיירליפט. ולכן - סט קפיצי ברזל, הגבהה של 2" הכי סטנדרטית ומתאימה לעומס - יהיו הדבר הנכון לעשות במקום המשחקים שיקחו הרבה זמן ובסוף הרכב לא יעבוד כמו שצריך.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כמה הבהרות, היות ואני מכיר את הרכב המדובר:
1. מדובר בדיסקברי 1 דיזל - עמוס לעייפה עם ציוד מאחורה (כולל מגירות כבדות וכו') + כננת מקדימה
2. מדובר על כריות AIRLIFT בנוסף(!) לקפיצים ולא במקום. (כריות אדומות שיושבות בתוך הקפיץ)
3. מקדימה הקפיצים של הרכב לא מוגבהים בכלל והם קרסו קצת אפילו תחת משקל הכננת.
לבעלים של הרכב:
הקפיצים הקיימים היום ברכב הם גם ישנים מאוד וגם לא מתאימים למשקל שמועמס עליהם. הייתי מציע לך בתור התחלה להחליף לקפיצים חדשים ורעננים, בעדיפות HD בשביל הפגוש ברזל עם הכננת מקדימה ובשביל הסט מגירות, מים ומקרר מאחורה.
לאחר מכן אתה תראה שיפור מהותי, ואולי לבד כבר תבין שאפשר להיפטר מהספייסרים.
עוד צעד שאני ממליץ עבור כל רכב - לבחון האם צריך את כל המשקל הזה או שאפשר להוריד קצת משקלים ולהקל על הרכב (בכללי) ועל הקפיצים בפרט.
אהלן
אכן שגיא דייק בתאור הרכב.
בשלב ראשון אתחיל לברר על קפיצים hd
שיתנו מענה לנשיאת משקל והגובה.
לגבי הציוד, אני מתלבט..
סה"כ המקרר והמגירות די חיוניים לי
מה שכן, אצל עידו היה ציוד עם משקל רב שלא קיימים עוד ברכב.
( החלפתי שם משמתמש ישן שהיה ברשותי)
תודה לכולכם
יוני
הכי פשוט זה לשקול את הרכב ולהבין בדיוק איפה אתה עומד.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.