צפייה בגרסה מלאה : מתג ניתוק מצבר מהיר בשלט רחוק, על מה הייתם ממליצים?
אני נוהג לנתק את המצבר בסיום כל נסיעה ע״מ שלא תהיה זליגה, זה מצריך כל פעם לפתוח מכסה מנוע, חשבתי על מתג כמו המכני רק שמחובר לקוטב המצבר עם ממסר שמתחבר לשלט ובכך בלחיצת כפתור המצבר ינותק ולא אצטרך להרים מכסה מנוע לעיתים קרובות , משהו יכול לתת קישור למוצר כזה?יש לי מצבר אמריקאי עם קוטבי צד, יש משהו שמתאים לזה?
למה שלט ? ולא ממסר גדול עם כפתור שליטה מתא נהג?
ובשביל להיות חכמולוג כל כמה זמן האוטו נוסע שאתה צריך לנתק מצבר למניעת זליגה?
Battery brain.
עובד עם זה כבר 8 שנים...
יושב על הפלוס של המצבר. מנתק עצמאית במידה ויורד ל11.8v.. ומגיע עם שלט.
במחנה אני נוהג לנתק את הרכב מהשלט כשאני כבר באוהל... מאוד נוח שכל התאורה .. מקרר.. מוזיקה .. נסגרים בלחיצת כפתור כשאתה כבר גמור בתוך האוהל.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ehudzeelim
24-03-22, 18:18
Battery brain.
עובד עם זה כבר 8 שנים...
יושב על הפלוס של המצבר. מנתק עצמאית במידה ויורד ל11.8v.. ומגיע עם שלט.
במחנה אני נוהג לנתק את הרכב מהשלט כשאני כבר באוהל... מאוד נוח שכל התאורה .. מקרר.. מוזיקה .. נסגרים בלחיצת כפתור כשאתה כבר גמור בתוך האוהל.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
יש לך אולי לינק למוצר?
תודה
https://www.summitracing.com/search/brand/battery-brain
הזוי שהוא פותח בארץ... משווק רק בחו"ל.
לדעתי יש לי יחידה חדשה באריזה עדיין, שילמתי עליה 450שח מאחד הישראלים שעובדים שם בביקורו בארץ.
הייתה מיועדת לרכב של העבודה... אבל לא התקבל אישור מהקצין רכב להתקין את זה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אישית
אני לא הייתי שם רכיב אקטיבי כדי לנתק מצבר.
בסוף הוא צורך אנרגיה
וכמובן יכול גם להתקלקל ולגרום לבעיה .
מעדיף מיכאני טיפש ופשוט.
לחלופין כפי שכתבו- ממסר טיפש עם מפסק אם אתה עצלמלפתוח מכסה מנוע.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אורי , זה חוזר לעבודה למצב on בשלט רחוק גם כן?
אני חשבתי להתקין ברז ידני כמו בטרקטורים, אבל היה יותר פשוט לחבר אותו למטען מצברים, ככה לא צריך לכוון כל פעם את הרדיו
אפשר גם מכאני פשוט בקבינה .
בטרקטורים נהוג לשים את המפ"ז על המינוס בדרכו לגוף.
עם כבלים מספיק עבים אין שום בעיה לקחת את המפז למיקום טוב באזור נח ברגלי הנוסע נהג .שיהיה מספיק נח גם לעצלנים שבנו.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אורי , זה חוזר לעבודה למצב on בשלט רחוק גם כן?
אני חשבתי להתקין ברז ידני כמו בטרקטורים, אבל היה יותר פשוט לחבר אותו למטען מצברים, ככה לא צריך לכוון כל פעם את הרדיונכון.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אבל היה יותר פשוט לחבר אותו למטען מצברים, ככה לא צריך לכוון כל פעם את הרדיו
בשביל זה מחברים את הרכב קבוע בחנייה עם פאנל סולרי קטן על הגג דרך בקר טעינה.
אם יש שמש בקרבת הרכב.
ניסיתי, הפנל היה קטן מידי כנראה, לא טען בצורה משמעותית. ועברתי למטען מחובר לחשמל
חנן-ג'יפולוג
25-03-22, 09:13
לשים ממסר כזה עם שלט רחוק אלחוטי, זה כמו לשים שומר במפעל גלידות שכל הלילה טוחן לכם את הסחורה. זה לא מזיק כשזה ללילה אחד כמו שאורי תיאר, אבל לא הייתי משתמש בזה לשבועות/חודשים.
אני שמתי בטנדר אחד בבנייה עצמית עם שליטה מרחוק, חוטית, בכפתור על הדשבורד.
יש לו גם יכולת לנתק את עצמו כתלות במתח או בזמן שעבר מההתנעה האחרונה, אבל זה כבר בונוס.
https://imageshack.com/i/pmPeM0m3j
אני גם עם שיטת הפאנל. עובד מעולה גם כשאין מקור מתח זמין. בעוד ששאר רכבי המפעל שלנו מתפגרים אחרי סופשבוע ארוך או חופשות מרוכזות (ברכבים מותקנת מערכת טרפילוג שותה עם קשית את המצבר) הדיפנדר מניע בנגיעה כבר שנתיים גם אם אני לא מכבה את הברז חשמל הידני שלו.
זה הפאנל הבא שאני עומד להזמין
https://www.aliexpress.com/item/1005002621914139.html?spm=a2g0o.cart.0.0 .fc7e3c0096svue&mp=1
חנן-ג'יפולוג
25-03-22, 09:34
פאנל זה פתרון מצוין, כשהרכב לא בחנייה חשוכה, ואם לא שכחת אורות (ראשיים או בתוך תא הכפפות/תא המטען) או מקרר דולקים.
שלי היה 100וואט,והוא לא הרים את מתח המצברים מעל 12.5וולט,לעומת הנוקו שרוב הזמן על 13.7 ומידי פעם יורד ל12.5. (המספרים עפ"י שקע usb עם צג, אל תקחו את זה מדעי מידי)
המספר הזה "12.5" זה תוך כדי טעינה ? או מנותק?
חנן-ג'יפולוג
25-03-22, 10:36
מוטי, מדובר במאה וואט סיניים מוצהרים, או מדודים?
בשביל מאה וואט בתנאים אופטימליים צריך חצי מטר רבוע של פאנל. זה לא משהו שיושב על דשבורד.
אותם 100 ואט סיניים שמופיעים בלינק ש opl שם עם פנל 30 וואט.
זה פנל של חצי מטר על חצי מטר. והוא היה קשור למכסה מנוע בימי הקיץ, המספרים שציינתי תו"כ חיבור, לדעתי נרכש לאחר המלצה שלך (אל תדאג לא מאשים אותך בכלום)
חנן-ג'יפולוג
25-03-22, 12:25
אני לא חוזר בי מההמלצה, אבל פאנל של 0.08 מטר רבוע יתן בתנאים אופטימליים 16 וואט. מעבר לזה יש רק שקרים.
עדיין, 16 וואט, חמש שעות ביום, הם יותר ממה שנדרש בשביל להחזיק מצבר ברכב עומד, בלי צרכנים פרזיטיים מוגזמים.
פאנל זה פתרון מצוין, כשהרכב לא בחנייה חשוכה,
אצלי הפאנל מחובר בחיווט של כמה מטרים אל הרכב, בגלל נקודת אור טובה יותר מאשר הרכב עצמו.
ואם לא שכחת אורות (ראשיים או בתוך תא הכפפות/תא המטען) או מקרר דולקים.
זה קורה גם לדלק כששוכחים לכבות מנוע והולכים.
שלי היה 100וואט,והוא לא הרים את מתח המצברים מעל 12.5וולט,לעומת הנוקו שרוב הזמן על 13.7 ומידי פעם יורד ל12.5. (המספרים עפ"י שקע usb עם צג, אל תקחו את זה מדעי מידי)
אז בסבירות גבוהה היה לך פאנל דראק.
אצלי, ברכב חונה שמניע פעם בשבוע, עם פאנל 40W סיניים המצבר עומד על 12.8 בסוף היום ו-12.7 בבוקר.
מנסיון מצטבר (שם קוד ל ״בזבזתי הרבה כסף שכר לימוד על ג׳אנק ודברים לא מתאימים״), גם הבקר חשוב, יש כאלו מאד בזבזנים.
וגם החוטים בין הפאנל והמצבר, וגם מרחק הבקר מהמצבר.
פאנל 100W איכותי ולא זול, מספיק לפצות על צריכת לילה של מקרר, תאורה ומשאבת מים ולהחזיק מצבר מלא עד ללילה הבא.
https://www.summitracing.com/search/brand/battery-brain
הזוי שהוא פותח בארץ... משווק רק בחו"ל.
לדעתי יש לי יחידה חדשה באריזה עדיין, שילמתי עליה 450שח מאחד הישראלים שעובדים שם בביקורו בארץ.
הייתה מיועדת לרכב של העבודה... אבל לא התקבל אישור מהקצין רכב להתקין את זה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מה הגודל של המוצר פיזית? יותר גדול משמעותית מממסר רגיל? תופס/מצריך הרבה מקום פנוי באיזור המצבר?
מקווה שזה עוזר. 137742137743
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.