צפייה בגרסה מלאה : רעידות במהירות גבוהה בהטיית ההגה שמאלה
GodsFather
25-03-22, 12:58
כמו בכותרת.
מהירות כביש מהיר בלבד, מטה קצת את ההגה שמאלה כי צריך, רעידות קלות מצד קדמי ימין.
במהירות נמוכה אין בעיה
בהטיה ימינה אין בעיה
קצת תמונות של פינה קדמית ימנית
אאוטבק 2011 הגבהת ספייסרים.
137688137689137690137691
Sent from my HD1903 using Tapatalk
GodsFather
25-03-22, 13:28
איך מאבחנים?
ולמה זה קורה רק בסיטואציה מאד ספציפית?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
ציריה ימנית?מה שהוא אמר
אתה מרים את הגלגל ומנער את הציריה בחלק האמצעי.
תגלה כנראה חופש בפעמון
במצב יותר גרוע החופש הוא במיסב בנאקל
זה קורה במצב מיוחד בגלל אפקט ג'יירו. אני חושב.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
איציק - 4X6ZH
25-03-22, 14:23
איך מאבחנים?
ולמה זה קורה רק בסיטואציה מאד ספציפית?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מה שהוא לא ברור לי
כשאתה מסובב את ההגה רק ציריה ימנית מסתובבת ?
איציק
GodsFather
25-03-22, 14:43
מה שהוא לא ברור לי
כשאתה מסובב את ההגה רק ציריה ימנית מסתובבת ?
איציקאיבדתי אותך איציק...
Sent from my HD1903 using Tapatalk
GodsFather
25-03-22, 14:43
בקיצור, נסיעה מנהלתית הביתה והיידה להחליף ציריה בראשון... כיף.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
GodsFather
25-03-22, 17:30
עוד קצת פרטים -
זה קורה רק בתאוצה
זה לא קורה בכל פעם אלא רק בטווח מאד מאד ספציפי של הטיית ההגה...
Sent from my HD1903 using Tapatalk
עוד קצת פרטים -
זה קורה רק בתאוצה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
ואם אתה מוציא לניוטרל בטווח הרעידה?
בקיצור, נסיעה מנהלתית הביתה והיידה להחליף ציריה בראשון... כיף.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
עדיף זוג ...
GodsFather
25-03-22, 20:41
ואם אתה מוציא לניוטרל בטווח הרעידה?נבדוק, מה אמור לקרות?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
GodsFather
25-03-22, 20:41
עדיף זוג ...אני אעדכן את הבנקאי [emoji1783]
Sent from my HD1903 using Tapatalk
איציק - 4X6ZH
26-03-22, 05:41
תמיד מסתובבות 2 ציריות
זה שאתה מסובב את ההגה לכיוון כל שהוא לא מסמן כלום על בלאי בציריה מסוימת
אבחון תקלה רק על פי כיוון הסיבוב של ההגה אינו אבחון נכון .
לפעמים הגריז בתוך פעמון הציריה מתיבש וגורם למפרק הפנימי לתקיעה
בכל מיקרה זאת תקלה שמחייבת התיחסות מידית
הסכנה שבסיבוב הגה לא יחזור למצב ישר
איציק
נבדוק, מה אמור לקרות?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אם הרעידה תיפסק, זו ציריה. יכול גם לבדוק כל גלגל בנפרד על ג'ק, "לנסוע" באוויר ולאתר את הצד הרועד.
GodsFather
27-03-22, 00:09
אז אם כך, זה לא משול להורדת הרגל מהגז ושיוט?
כאמור הרעידה היא רק בהטיה ובהאצה.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אם הרעידה תיפסק, זו ציריה. יכול גם לבדוק כל גלגל בנפרד על ג'ק, "לנסוע" באוויר ולאתר את הצד הרועד.
אני לא מתייחס ספציפית לעצה הזאת בהקשר לבעיה של פותש אבל:
בכל המקרים בעבר בהם ניסיתי לאתר בעיות של ויברציות ע"י הרצה חופשית (במקרה שלי על ליפט גשר מסודר שיודע להרים את הגלגלים באוויר, ועם עיגון מסודר של הרכב), נחלתי כשלון, בגלל העדר העומס על מערכת ההנע. זה כן עוזר בזיהוי רעשים ושריקות (מיסבים, גלגלשים וכו ..).
שנית, הרמת רכב על ג'ק והרצה חופשית בהחלט מעלה את הסיכוי שלך להכנס (ואפילו כניסה מפוארת) לשרשור הטוב ביותר שהיה בג'יפולוג אי פעם:
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/3165-%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%9E%D7%A8%D7%AA%D7%A7-%D7%99%D7%A6%D7%90%D7%AA%D7%99-%D7%90%D7%99%D7%93%D7%99%D7%95%D7%98-%D7%90%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%93%D7%95%D7%A4%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%A9%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%A2-(%D7%A4%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9D)
ehudzeelim
27-03-22, 13:21
יכול גם לבדוק כל גלגל בנפרד על ג'ק, "לנסוע" באוויר ולאתר את הצד הרועד.
זאת המלצה קצת מסוכנת, כדאי לזכור
שאם בטעות נוגעים בברקס האוטו עף מהג'ק לרצפה ואם לא מתעשתים בזמן הוא גם ממשיך לנסוע..
עדיף ששני הצדדים יהיו באוויר
GodsFather
27-03-22, 14:11
לא מעלה כלום על ג'ק...אל חשש
Sent from my HD1903 using Tapatalk
elephant man
27-03-22, 22:26
הייתי בודק גם חופשים במתלה הימני
בדקת את הדבר הפשוט ביותר, אם אין לכלוך על הגלגל? היתה לי תופעה דומה של רעידות בזמן הטיה ימינה במהירות של מעל 100 קמ"ש, והסתבר שלאחר נסיעה בבוץ נשאר שם גוש שהתקשה, והפר את האיזון. אי אפשר היה לראות את זה עד שהגלגל לא פורק
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.