צפייה בגרסה מלאה : שאלת אמאזון- אם כבר קיבלתי זיכוי, האם להחזיר חבילה לכשתגיע?
ממצב
בהמשך לשרשור הקניות ושרשור דואר ישראל- יש לי חבילה בדרך מאמאזון. אבל "למזלי" דואר ישראל...יו נואו. החבילה היתה אמורה להגיע לפני שבוע ולא הגיעה. יצרתי קשר עם אמאזון והם ביקשו שאחכה עד יום ה- ה 24. במקביל קפצתי לדואר השליחים ושם הודו בחצי פה שהחבילה נאבדה. אתמול הגיע המועד ואין חבילה. אז יצרתי קשר עם אמאזון- והם זיכו אותי מיידית. כיאה לחברה רצינית.
בקיצור- היום בשיחה שגרתית עם חבר כשברקע המרסבא סיפרתי לו על תלאותי- והוא אמר לי "אתה רציני? יא דביל, חבר שלי עובד בסניף, תאמין לי שימצאו את זה ביום א' אם נבקש יפה". החבילה עצמה מכילה בובות לבת שלי וצמד פנסי הלה הלוגניים, כן הלוגניים, כוס אומו אני אוהב את זה ככה מר סולימני.
עכשיו נשאלת השאלה מה עושים אם בשבוע הבא לפתע תגיע החבילה? יש לכך סבירות גבוהה .אני את הכסף מאמאזון קיבלתי. כמובן שאני רוצה לשמור את הדברים אם יגיעו כי כביכול זו בעיה של אמאזון ושהעצלנים בדואר ישראל יפצו אותם-זו לא בעיה שלי. אבל...כל זה "כביכול" כי אני בן אדם- ולמרות שג'ף בזוס לא חבר שלי, אני גם לא רמאי.
מה אתם אומרים שעלי לעשות? ללכת קיטבג ולהחזיר את החבילה כי בעתיד הם עוד ידפקו אותי, כלומר אני אחדד עוד יותר- האם יש סנקציות?? האם אמאזון רושמת על פתק שהמניאק קיבל את החבילה וסתם זיכו אותו? או לשמור את הדברים אם יגיעו כי בעיה שלהם שהם עובדים עם דואר ישראל?
Yaron.nahum
25-03-22, 19:08
אני במקרה שכזה ,, עולה בצאט מול אמאזון , ומסביר שקיבלתי את החבילה למרות שהגיע זיכוי
אם העלות נמוכה מעלות ההחזרה שלהם , ויש לך היסטוריה טובה
קיים סיכוי טוב שיגידו לך לשמור את החבילה , ולא יחייבו אותך בנוסף.
(קרה לי בעבר )
קיים סיכוי שיבקשו שתשלם שוב את הסכום (גם זה קרה לי , אצלי ההחזר הוא בכרטיס זיכוי לאמאזון , אז פשוט לקחו משם )
יש בזה היגיון, אני אגב את ההחזר ביקשתי בכרטיס האשראי. בהתחשב בעובדה שהפריטים הגיעו במשלוח חינם- עלות ההחזרה בהחלט עלולה להיות מבאסת
Yaron.nahum
25-03-22, 19:32
אם אתה קונה קבוע באמאזון , (כמוני ) , עדיף לקבל את הכסף ליתרת החשבון באמאזון
אתה חוסך ככה עמלת המרה (אתה ממיר מדולרים לשקלים , ובקניה הבאה בחזרה משקלים לדולרים )
חוץ מזה , רוב אם לא כל המוצרים אשר נשלחים מאמזון , המשלוח בחזרה הוא על חשבון אמאזון,
אתה פותח תהליך החזרה , מדפיס את התוויות , ומשאיר את החבילה בחנות של מנטה בתחנת דלק של חברת דלק , וזהו
אני עולה מולם בצ'אט, אומר שהחבילה כן הגיעה בסוף, ומבקש לשלם את עלות המוצרים. לפעמים הם לוקחים כסף, לפעמים אומרים "תודה, אין צורך". קרה לי גם וגם.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אם החבילה באמת תגיע אליך, ברור שלא תחזיר אותה. כמו שכתבו מעלי, פנה אליהם ובקש לשלם מחדש.
לא יצא לי מול אמזון, כן יצא לי מול איביי.
אני מעדיף לישון טוב בלילה - במקרים בהם קיבלתי זיכוי והגיעה החבילה אחר כך , אני פונה למוכר ומבקש לשלם עליה שוב.
כל זה למעט במקרים מאד חריגים - מוכר שניסה להתחמק מתשלום כאשר חבילה לא הגיע בזמן (ומדובר בהרבה זמן באיביי, עלי) והחבילה הגיעה זמן רב לאחר מכן (לא שהוא לאחר המועד, לפעמים חודשים ויותר...
נשלח מהנייד
כשהילדים שלי היו קטנים ובאים לקניות בסופר,
היינו קוראים למילקי שהיו אוכלים תוך כדי "מס סופר".
קרא לי מקרה דומה לפני כמה זמן, החבילה בסוף הגיעה.
רק שם כאן.
אני ישן מצויין בלילה
כשאני הייתי קטן והלכתי עם הוריי לסופר, הם שילמו באדיקות על כל האריזות הריקות של מה שאכלתי תוך כדי, ולימדו אותי שאפילו "לטעום" מהפיצוחים שבתפזורת בלי לשקול קודם זו גניבה.
הם גם לימדו אותי שדין פרוטה כדין מאה, ושעליי לנהוג תמיד כפי שהייתי רוצה שינהגו בי.
שמח לראות שזו הדעה הרווחת בג'יפולוג
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
כשאני הייתי קטן והלכתי עם הוריי לסופר, הם שילמו באדיקות על כל האריזות הריקות של מה שאכלתי תוך כדי, ולימדו אותי שאפילו "לטעום" מהפיצוחים שבתפזורת בלי לשקול קודם זו גניבה.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אני לא אכנס לכל הויכוח סביב הסוגיה- אבל אני רק אציין שכתבתי שאני אולי לא חבר של ג'ף בזוס-אבל אני גם לא רמאי. כשהיתי ילד אבא שלי היה בתחום הקמעונאות ואני זוכר איך הוא הכריח אותי להתנצל בפני הבעלים של ממתקי סווידאן בחיפה כי הוא חשב שאכלתי סוכריה מהתפזורת בלי לשלם. זה משהו שנשאר איתי ואני מחזיק מאבא שלי גבר.
סליחה אם התפרש אחרת, התגובה הזו לא הופנתה אליך.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
זה ברור לחלוטין וזה גם בסדר לחלוטין. הבנתי בדיוק למה הכוונה ולכן ציינתי שבדומה להורים שלך, גם ההורים שלי לימדו אותי שאפשר להלביש גניבה בהרבה שמות וגם להצמיד דאחקות. זה לא משנה את העובדה שאתה גנב, גם סוכריה וגם גביע מעדן. אותי לא גידלו ככה. לכן אני מתייעץ כאן אפילו על האם להחזיר חבילה לאמאזון.
חבילה מאמזון לא הגיעה, נעלמה בנבכי דואר ישראל, נמסרה למישהו אחר, שסרב לקחת (האיש התקשר למספר על החבילה להגיד שזה הגיע לקיבינימאט ושאהיה מודע שהדואר ניסו להחתים אותו שלקח אותה).
לא משהו יקר בשמיים.
קיבלתי זיכוי עם בקשה לדווח אם תגיע.
הגיעה, דווח, לא חייבו מחדש.
מדווחים לאמזון ולמוכר, שהגיע ושואלים מה הם רוצים לעשות.
בסופו של יום, אתה רוצה את הבובות ומוכן לשלם את המחיר.
ברוב המקרים, ובעיקר אם לא מדובר בסכום גדול, הם לא יתעסקו אותך וישחררו .
הכי גרוע, תשלם על מוצר שבכל מקרה התכוונת לשלם, ותקבל איזה בונוס מאמזון.
אצלי זה תלוי ב :
1.האם החבילה איחרה משמעותית ? יותר מחודש נגיד...
2.האם האיחור גרם לי לנזק ממשי כלשהו ? כלומר מעבר לזה ש"בא לי שיגיע כבר" (דוגמה שקרתה - כלי עבודה שהוזמנו לפרוייקט מסויים ופיספסו אותו, תחפושות שפיספסו את פורים וכו...).
2. האם בגלל האיחור נאלצתי לקנות מוצר מקומי במחיר יקר משמעותית ?
אם באחד מהסעיפים אני מרגיש שהאיחור ממש שיבש לי תוכניות (אחרי שלקחתי ספייר סביר) אז במוסר הפרטי שלי זה בעיה של אמזון וכנראה שלא אודיע להם כלום.
ואם לא אז בהחלט מודיע, לא צריך להיות מניאקים.
אף אחד פה לא רמאי וגנב אבל אף אחד גם לא צדיק או תמים
או כמו שנאמר: "כולנו חפים מפשע"
היום קיבלתי הודעה מאמזון שהייה נסיון מסירה ...
Delivery attempted with your Amazon package.
והשליח ינסה עוד פעם.
למותר לציין שלא היה נסיון והיה מישהו בבית כל היום.
כתבתי להם שזו לא אמת, הם מיד הציעו החזר.
שאלתי מה לעשות אם הפריט יגיע, לסרב או להחזיר ומה לגבי עלות החזרה.
מצד אחד הם רושמים שאני לא צריך לעשות כלום
There is no action required on your part .
מצד שני מתארים את כל תהליך ההחזרה....
כאמור הפריט טרם הגיע.
Dear Customer,
Thank you for contacting Amazon.de, I will be glad to assist you.
There is no action required on your part as the refund have been issued and no return is required from your end.
I would like to inform you that if you receive the original delivery please refuse to accept it or let us know or return the goods to us.
Amazon.de will recover the shipping charges on receiving the receipt of your return.
Therefore, after 3 days of returning the item please share the return receipt with us, we will forward the receipt to the relevant department for the refund of the shipping charges. I would like to inform you that to reduce your effort please share the receipt after 3 working days of the return as the refund can be requested only after minimum 3 working days.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אני את שלי קיבלתי. יצרתי קשר עם אמאזון והם הודו לי על נאמנותי כלקוח - הם ציינו שהם יחייבו בבוא היום, אבל יתנו הנחה בקניה הבאה. מבחינתי זה סבבה.
אני מקבל הודעות כאלה מדי פעם כשבפועל לא היה שום ניסיון, בטח איזה טריק של הדואר למשוך זמן. חכה עוד יום יומיים והשליח יגיע
אני מקבל הודעות כאלה מדי פעם כשבפועל לא היה שום ניסיון, בטח איזה טריק של הדואר למשוך זמן. חכה עוד יום יומיים והשליח יגיעבמקרה הזה געש /בר הפצה.
אני לא מחכה אלא מיד מתלונן באמזון על רמאות.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אני גם התלוננתי באמזון על הרמאות הזו. מיד הציעו לי זיכוי מלא, עניתי שאין צורך בינתיים ואם יהיה צורך אז אפנה שוב, ורק שיעבירו את דבר הרמאות הלאה. החבילה הגיעה אחרי יומיים.
אני מעדיף לשמור את הרקורד שלי כמה שיותר נקי ולהתלונן רק אם באמת יש סיבה. חוצמזה, אמזון מפצלים כל הזמנה ל3 ,4,5 חבילות,למי יש סבלנות לעקוב באדיקות אחרי כל אחת... מגיע כשמגיע, בכל מקרה זה תמיד לפני הזמן המשוער שהם נותנים עם ביצוע ההזמנה.
אני לא חושב שהרקורד שלי נפגע, מאחר ולא לקחתי את הזיכוי שהוגש לי על מגש של כסף.
בד"כ ממש לא מטריד אותי שייקח לחבילה עוד כמה ימים להגיע.
אני כן חושב שביום שחבילה תאבד אחרי שדווחה כנמסרה, אז חשוב שאמזון ידעו למה הדיווח הזה שווה.
אותי מתסכל החוסר אונים מול חברות ההפצה בארץ. רוב החבילות שלי מדוד עלי. כשצ'יטה מחליטים לזרוק לי את החבילה באיזה מכולת ברחוב בלי שם באחת מערי המשולש, במקום בתיבת דואר/מזכירות במושב, כפי שהיה מקדמת דנן, אין לי שום אפשרות להתלונן.
צ׳יטה הם באמת שיא העליבות, גם כאן בדרום וגם כשגרתי בכפר-סבא סיטי. משאירים איפה שבא להם ואין עם מי לדבר.
צ׳יטה הם באמת שיא העליבות, גם כאן בדרום וגם כשגרתי בכפר-סבא סיטי. משאירים איפה שבא להם ואין עם מי לדבר.
לעלות מול המוכר להגיד מדויק שלא הגיע כי נשלח לכתובת לא נכונה?
Yaron.nahum
30-03-22, 12:54
היום קיבלתי הודעה מאמזון שהייה נסיון מסירה ...
Delivery attempted with your Amazon package.
והשליח ינסה עוד פעם.
למותר לציין שלא היה נסיון והיה מישהו בבית כל היום.
כתבתי להם שזו לא אמת, הם מיד הציעו החזר.
שאלתי מה לעשות אם הפריט יגיע, לסרב או להחזיר ומה לגבי עלות החזרה.
מצד אחד הם רושמים שאני לא צריך לעשות כלום
There is no action required on your part .
מצד שני מתארים את כל תהליך ההחזרה....
כאמור הפריט טרם הגיע.
Dear Customer,
Thank you for contacting Amazon.de, I will be glad to assist you.
There is no action required on your part as the refund have been issued and no return is required from your end.
I would like to inform you that if you receive the original delivery please refuse to accept it or let us know or return the goods to us.
Amazon.de will recover the shipping charges on receiving the receipt of your return.
Therefore, after 3 days of returning the item please share the return receipt with us, we will forward the receipt to the relevant department for the refund of the shipping charges. I would like to inform you that to reduce your effort please share the receipt after 3 working days of the return as the refund can be requested only after minimum 3 working days.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
למיטב ידיעתי , חברות ההפצה מחויבות לעמוד בזמני משלוח אם הן רוצות לעבוד עם אמאזון.
מבחינת אמאזון , נסיון מסירה נחשב כעמידה בזמנים.
לכן רוב , אם לא כל חברות המשלוחים בארץ מבצעות "נסיון מסירה" של החבילות
לרוב החבילה תגיע אחרי יום או יומיים.
כל עוד לא דווח על מסירה בפועל אלא רק על נסיון לא הייתי מדווח לאמאזון
זאת הונאה....
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
זה היה קורה לי קבוע עם הדואר כשגרתי בכפר סבא, נסיונות מסירה לכאורה, חלקם בסביבות חצות, לכאורה ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.