צפייה בגרסה מלאה : שטיפת דאסטר עם צינור (לחץ), ממה צריך להזהר
MikiDuster
27-03-22, 16:24
לאחר טיולי בוץ
איך מומלץ לשטוף
Sent from my SM-A325F using Tapatalk
בעקרון אתה מכוון את המים לכיוון של האוטו ... יש אמנם דקויות .. אבל תתחיל מזה
Sent from my DN2103 using Tapatalk
MikiDuster
27-03-22, 16:42
בעקרון אתה מכוון את המים לכיוון של האוטו ... יש אמנם דקויות .. אבל תתחיל מזה
Sent from my DN2103 using Tapatalkתודה!
הרווחתי בהתערבות :)
Sent from my SM-A325F using Tapatalk
לא מקרוב, במיוחד לא באזור הרדיאטור, גרמושקות, מיסבים ומחזשים.
אגב,
בקורולה 2007 זה שונה לגמרי.
בעקרון אתה מכוון את המים לכיוון של האוטו ... יש אמנם דקויות .. אבל תתחיל מזה
Sent from my DN2103 using Tapatalk
אני חושב שצריך גם לפתוח את הברז כדי להגביר את האפקטיביות של התהליך.
MikiDuster
27-03-22, 16:50
לא מקרוב, במיוחד לא באזור הרדיאטור, גרמושקות, מיסבים ומחזשים.
אגב,
בקורולה 2007 זה שונה לגמרי.ואולי עדיף שהאוטו יהיה מונע, כמו בשטיפות בתחנות דלק..
Sent from my SM-A325F using Tapatalk
תלוי אם זה דאסטר 2X4 או סטפווי.
ורגע ברצינות - אין כאן שום דבר יחודי לדאסטר.
אם תבצע חיפוש בפורום (זו המלצה טובה באופן כללי, תתפלא כמה נכתב כבר על כל נושא) - תמצא הרבה מידע מועיל בנושא זה.
גם לרכבי 4X4...
MikiDuster
19-04-22, 19:21
תלוי אם זה דאסטר 2X4 או סטפווי.
ורגע ברצינות - אין כאן שום דבר יחודי לדאסטר.
אם תבצע חיפוש בפורום (זו המלצה טובה באופן כללי, תתפלא כמה נכתב כבר על כל נושא) - תמצא הרבה מידע מועיל בנושא זה.
גם לרכבי 4X4...אז כן , היתה בעיה, האוטו לא הניע לאחר השטיפה.
לא קרה שוב.
Sent from my SM-A325F using Tapatalk
לאחר טיולי בוץ
איך מומלץ לשטוף
Sent from my SM-A325F using Tapatalk
מכיוון שזה דאסטר 2X4 - יש לך גישה למים כבדים?
אז כן , היתה בעיה, האוטו לא הניע לאחר השטיפה.
לא קרה שוב.
Sent from my SM-A325F using Tapatalkהרכב הניע בסוף?
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
שחר גרינברג
19-04-22, 20:58
https://youtu.be/PugdSwF9d9w
שים לב בסרטון הוא שוטף רכב 2על 4
השיטה הזאת לא עובדת על רכבי שטח!
מקווה שזה יעזור לך
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה מפלג עם פלטינה עדיין? [emoji6]
למי שבמקרה ימצא את הדיון הזה בעתיד.
רכב שטח בנוי בעיקרון אטום למים.
אחרי שהכל התקרר שוטפים עם צינור גינה הכל כולל הכל. פעם ראשונה ממיסה את הבוץ פעם שניה מסירה אותו. בתי גלגל ומקומות שהבוץ נדבק - מעלים לחץ. ברמה של עם האצבע, לא חייבים גרניק.
אם משתמשים בלחץ - סביב הגרמושקות ויוקים או בכלל מקומות שהלחץ יכניס את הלכלוך פנימה - לא משתמשים בלחץ.
מאוד חשוב גם לא להתיז בלחץ גבוה על רדיאטורים וכו' שלא יתעקמו.
זה לגבי רכבי שטח.
מכוניות שהן לא רכב שטח בעיקרון צריך להניח שאטומות לרמה של לעבור בשלולית וזה לא הרבה. לכן לכל היותר שטיפה עם צינור גינה מלמטה לזמן קצר וזהו.
אחרי נסיעה בבוץ במכונית שאינה רכב שטח יש לצפות לנזקים בעיקר במיסבי גלגל וגם במיסבים ומחז"שים בחלק התחתון של המנוע והגיר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם הוא 4x4 אז שוטפים כמו את ההיילקס .
אם הוא 2x4 אז אין ברירה ושוטפים כמו את הקורולה.
נשלח מהנייד
יש לי גרניק עם 5 דיזות שונות, כאשר העדינה ביותר היא בלחץ כמו של צינור גינה עם פיה שמפזרת את המים, היא משמשת להקצפת סבון מהמיכל.
הדיזה הבאה די עדינה גם כן, לדעתי 40 מעלות אם אני זוכר נכון, ובה אני משתמש כדי לנקות את הרכב, המיגון וכו' וכו'.
לא נתקלתי עד כה בבעיות אחרי שטיפה.
MikiDuster
23-04-22, 09:51
למי שבמקרה ימצא את הדיון הזה בעתיד.
רכב שטח בנוי בעיקרון אטום למים.
אחרי שהכל התקרר שוטפים עם צינור גינה הכל כולל הכל. פעם ראשונה ממיסה את הבוץ פעם שניה מסירה אותו. בתי גלגל ומקומות שהבוץ נדבק - מעלים לחץ. ברמה של עם האצבע, לא חייבים גרניק.
אם משתמשים בלחץ - סביב הגרמושקות ויוקים או בכלל מקומות שהלחץ יכניס את הלכלוך פנימה - לא משתמשים בלחץ.
מאוד חשוב גם לא להתיז בלחץ גבוה על רדיאטורים וכו' שלא יתעקמו.
זה לגבי רכבי שטח.
מכוניות שהן לא רכב שטח בעיקרון צריך להניח שאטומות לרמה של לעבור בשלולית וזה לא הרבה. לכן לכל היותר שטיפה עם צינור גינה מלמטה לזמן קצר וזהו.
אחרי נסיעה בבוץ במכונית שאינה רכב שטח יש לצפות לנזקים בעיקר במיסבי גלגל וגם במיסבים ומחז"שים בחלק התחתון של המנוע והגיר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה
שאלת כל נושא אטימות למים
אם אני מסתכל במפרט הטכני של 4X4 4X2 של הדאסטר,או איפה בכללי אמור להיות מצויין שג'יפ כלשהו אטום למים?
זה לא מצויין בשום מקום. אלו דרישות ומםרטים שהמתכננים מקבלים, ובהתאם לזה בוחרים רכיבים קנויים ומתכננים חלקים מיוצרים.
למשל - טבור גלגל. אם תפרק טבור של רכב שטח או של מכונית - תמצא שיטת אטימה שונה. בהתאם לזה הראשון יכול לחצות מים בלי נזק והשני יצטרך להחליף מיסבים אחרי חציה כזו.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אז איך שוטפים דאסטר?לא שוטפים.. זה נופל לבד בקיץ.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
ויטארה מהדור שלי נחשבה פעם כמו שדאסטר נחשב היום - נראה לי שאני חוזר לשיטה הזו, היא עבדה לי הכי טוב ...
ויטארה מהדור שלי נחשבה פעם כמו שדאסטר נחשב היום - נראה לי שאני חוזר לשיטה הזו, היא עבדה לי הכי טוב ...
הויטארה שלך הייתה מהבודדות הנעה אחורית בלבד?
לא, וגם לא הנעה קדמית בלבד (למעט מקרים בודדים).
אבל היא כן נחשבה לרכב שמשמש בחורות בעלות מראה מסויים להתניידות לסופר או לקניון (רמת אביב, לא הלבן), ולעגו עליה לא פחות (אם לא יותר) מאשר לדאסטר בן ימינו ...
סטינו.
שים לב שהשאלה על דאסטר 2x4=פרייבט
שים לב למילה האחרונה בהודעה הקודמת שלי.
MikiDuster
23-04-22, 20:37
זה לא מצויין בשום מקום. אלו דרישות ומםרטים שהמתכננים מקבלים, ובהתאם לזה בוחרים רכיבים קנויים ומתכננים חלקים מיוצרים.
למשל - טבור גלגל. אם תפרק טבור של רכב שטח או של מכונית - תמצא שיטת אטימה שונה. בהתאם לזה הראשון יכול לחצות מים בלי נזק והשני יצטרך להחליף מיסבים אחרי חציה כזו.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה
(לגבי הנאבה, מעניין מה שהסברת)
אבל לפי השנורקלים שיש לרכבי שטח, מה שהכי חשוב הוא גובה צינור היניקה? ואיך יודעים מה הגובה בדאסטר ..
לא תמיד מה שהכי בולט הוא הכי חשוב. יש גיל שמבינים את זה....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Yaron.nahum
23-04-22, 20:52
תודה
שאלת כל נושא אטימות למים
אם אני מסתכל במפרט הטכני של 4X4 4X2 של הדאסטר,או איפה בכללי אמור להיות מצויין שג'יפ כלשהו אטום למים?
בספר הרכב זה אמור להיות רשום
לדוגמא ברנגלר ספורט כתוב שניתן לעבור במים עד גובה 76 ס"מ ובמהירות של עד 8 קמ"ש.
או בקיצור RTFM
תודה
(לגבי הנאבה, מעניין מה שהסברת)
אבל לפי השנורקלים שיש לרכבי שטח, מה שהכי חשוב הוא גובה צינור היניקה? ואיך יודעים מה הגובה בדאסטר ..השנורקל לא קשור כלכך חבר, במיוחד בארצנו שהרוב מתקינים אותו בגלל האבק והטמפ' ולא בשביל לחצות את ים סוף. אל תערבב
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
MikiDuster
23-04-22, 21:00
בספר הרכב זה אמור להיות רשום
לדוגמא ברנגלר ספורט כתוב שניתן לעבור במים עד גובה 76 ס"מ ובמהירות של עד 8 קמ"ש.
או בקיצור RTFM
אהבתי את התשובה !
(כמה זמן לא אמרו לי RTFM :-) )
אבדוק בספר
ehudzeelim
23-04-22, 21:11
השנורקל לא קשור כלכך חבר, במיוחד בארצנו שהרוב מתקינים אותו בגלל האבק והטמפ' ולא בשביל לחצות את ים סוף. אל תערבב
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
השנורקל דווקא קשור, מאד..
השנורקל דווקא קשור, מאד..הוא שאל על שטיפה, אז לצאת מנקודת הנחה שאפשר לשטוף בפראות הכל כולל (חלקי מנוע מסויימים,מחשב ושאר דברים שפחות אוהבים מים) חוץ מקצה השונרקל זה מעט בעייתי..
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
ehudzeelim
23-04-22, 21:26
אני הבנתי שזאת היתה שאלת המשך למה שאסף כתב על אטימות טבור גלגל, וחציית מים
אבל אולי לא הבנתי נכון
אני הבנתי שזאת היתה שאלת המשך למה שאסף כתב על אטימות טבור גלגל, וחציית מים
אם כך אז אני מתנצל שהבנתי לא נכון.
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
תודה
(לגבי הנאבה, מעניין מה שהסברת)
אבל לפי השנורקלים שיש לרכבי שטח, מה שהכי חשוב הוא גובה צינור היניקה? ואיך יודעים מה הגובה בדאסטר ..
מותר לחצות מים עד לגובה של החלק העליון של הג'אנט.
אחרי זה גל חזית מחדיר מים ליניקה של פילטר אויר שנימצאת ממש ליד הידית הקטנה שמזיזים בשביל לפתוח את המכסה מנוע.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.