צפייה בגרסה מלאה : האם קיים קיט להורדת יחס LOW בלבד בטרנספר - פראדו 99
שלום,
ברשותי פראדו 99 דיזל. מחפש קיט לשינוי יחס העברה (לנמוך יותר) ל- LOW בלבד בטרנספר. האם ידוע על קיט כזה?
ידוע לי על "המחיר" של העלאת העומס והשחיקה של הטרנספר עצמו, אך קיטים לשיפוץ טרנספר זמינים, ובהיותו שרשרת התהליך אינו מורכב במיוחד.
ידוע לי שיש קיטים כאלו לטרנספר של ויגו, אך אינני מעוניין בשלב זה בהחלפת טרנספר.
אודה על כל הכוונה, המלצה, לינק וכו'.
שלום,
ברשותי פראדו 99 דיזל. מחפש קיט לשינוי יחס העברה (לנמוך יותר) ל- LOW בלבד בטרנספר. האם ידוע על קיט כזה?
ידוע לי על "המחיר" של העלאת העומס והשחיקה של הטרנספר עצמו, אך קיטים לשיפוץ טרנספר זמינים, ובהיותו שרשרת התהליך אינו מורכב במיוחד.
ידוע לי שיש קיטים כאלו לטרנספר של ויגו, אך אינני מעוניין בשלב זה בהחלפת טרנספר.
אודה על כל הכוונה, המלצה, לינק וכו'.
אני לא מכיר קיט כזה לטנספר של ויגו, אשמח לקישור.
אתה צודק, יש קיטים להיילוקסים ישנים ולא לויגו.
https://lowrangeoffroad.com/4-7-1-toyota-transfer-case-reduction-gear-kit-by-sumo-gear-company-21-and-23-spline.html
אכן יש קיטים לטרנספר גלגלי שיניים, לא מכיר שום קיט לטרנספר שרשרת טויוטה.
שינוי יחסי העברה בטרנספר הולך בד"כ ביחד עם: גלגלים גדולים-מתלים ארוכי מהלך-ואני הולך לטפס על סלעים.
וזה לא פראדו ולא ויגו.
מי שממש מתעקש לבנות פראדו או ויגו לזחילת סלעים יכול להרכיב טרנספר גלגלי שינים יחיד או כפול בעזרת מתאם לגיר, גם לדרופ שמאלי.
למי שממש ממש רוצה להשאר עם טרנספר בתצורה מקורית, מכיוון שהשרשרת היא רק להנעה הקדמית, וההפחתה מתבצעת ע'י גיר פלנטרי, צריך לחפש גיר פלנטרי ביחס העברה שונה או לתכנן אחד חדש ולייצר כמה מאוד יחידות...
בברכה, טושי
אכן יש קיטים לטרנספר גלגלי שיניים, לא מכיר שום קיט לטרנספר שרשרת טויוטה.
אני ממש ממש ממש לא מומחה לטויוטה, ואני יודע שזה לא קיט - אבל זה לא מה שעושה טאקו בוקס?
שינוי יחסי העברה בטרנספר הולך בד"כ ביחד עם: גלגלים גדולים-מתלים ארוכי מהלך-ואני הולך לטפס על סלעים.
וזה לא פראדו ולא ויגו.
מי שממש מתעקש לבנות פראדו או ויגו לזחילת סלעים יכול להרכיב טרנספר גלגלי שינים יחיד או כפול בעזרת מתאם לגיר, גם לדרופ שמאלי.
למי שממש ממש רוצה להשאר עם טרנספר בתצורה מקורית, מכיוון שהשרשרת היא רק להנעה הקדמית, וההפחתה מתבצעת ע'י גיר פלנטרי, צריך לחפש גיר פלנטרי ביחס העברה שונה או לתכנן אחד חדש ולייצר כמה מאוד יחידות...
בברכה, טושי
תודה רבה על האינפוט החשוב. הגלגלים במידה המקורית, הגבהה סטנדרטית של 5 ס"מ (אולדמן) והשאר בתצורה המקורית.
טיפוס סלעים (כשלעצמו) לא כוס התה שלי.
המחשבה הייתה בסה"כ להעלות את יחס ה- LOW לצורך בלימת מנוע יעילה יותר במורדות (קשים), במיוחד כאשר הרכב עמוס לעייפה.
נשמע שמדובר בהתעסקות רבה ומורכבת (לפחות ביחס ליכולות הטכניות והמשאבים שעומדים לרשותי) שלא בטוח ששווה את ההשקעה.
טאקובוקס. מתאים לטרנספר שרשרת. למעשה מצמיד עוד יחס העברה לתיבה המקורית - ויש שתי ידיות.
יקר מאוד. דורש עבודת מכונאות די מורכבת.
https://www.marlincrawler.com/transfer-case/line-ups/tacobox
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"טאקובוקס" זה יחידת הפחתה נוספת בין הגיר לטרנספר השרשרת. היחידה מבוססת על התכן של טרנספר הגג"ש הישן. נדרש לקצר גל הינע אחורי, להאריך קדמי, לשנות קצת את גשר הגיר ולהכניס את ידיות הטרנספר דרך הרצפה לקונסולה במיקומים חדשים.
יש קיטים למרלין ולטרייל גיר, שנועדו לדגמי טאקומה שונים. התאמה ללנדקרוזר 90 פראדו צריך לבדוק, יתכן.
זה לא משנה כלום בטרנספר השרשרת, לכן כתבתי שאני לא מכיר קיט לטרנספר. הלוואי שהיה.
"טאקובוקס" זה יחידת הפחתה נוספת בין הגיר לטרנספר השרשרת. היחידה מבוססת על התכן של טרנספר הגג"ש הישן. נדרש לקצר גל הינע אחורי, להאריך קדמי, לשנות קצת את גשר הגיר ולהכניס את ידיות הטרנספר דרך הרצפה לקונסולה במיקומים חדשים.
יש קיטים למרלין ולטרייל גיר, שנועדו לדגמי טאקומה שונים. התאמה ללנדקרוזר 90 פראדו צריך לבדוק, יתכן.
זה לא משנה כלום בטרנספר השרשרת, לכן כתבתי שאני לא מכיר קיט לטרנספר. הלוואי שהיה.
מתחבר למה שנאמר כאן. גם לי יודע שזה התהליך - חיבור בטור בין הטרנספר המקורי ולגיר עם ההתאמות הנדרשות, כולל כולל קדיחת רצפת הרכב (והקונסולה המרכזית) כדי לאפשר גישה לידיות היחידה, מבלי שנוגעים בכלל בטרנספר המקורי.
ברור לי שמודבר ב- Overkill קיצוני עבורי, אז אמשיך לקנות רפידות בלמים (ואולי ערכות שיפוץ קליפרים) בתדירות גבוהה יותר :)
שמע, זה קצת מוזר מה שאתה כותב.
הרכב שלי גם יחסית כבד (מעל מה שמותר לצערי), הברקסים שלי באמת נתחנים יותר מפעם (כשהיה קל) אבל זה לא נראה לי קשור לירידות ביחס העברה LOW אלא בעיקר בירידות בכביש, שם ממש מורגש עודף המשקל!
בשטח, דווקא יחס ההעברה הוא נהדר לטעמי, בנוסף אני משתמש מלא בכפתור 2ND, כי ההילוך הראשון ממש קצר.
כרמי
נשמע שאנחנו מדברים על שתי סיטואציות שונות, וצרכים שונים.
יחס ה- LOW לשימוש הספציפי של ירידות טכניות (ובאופן דומה לעליות גם) אינו מצטיין.
על מגבלות אחרות של המכונה יש לי לא מעט דברים לומר, אבל זו חריגה מנושא השרשור.
אתה כן יכול להחליף יחסי העבר בסרנים.
לא זוכר מה יחסי העברה מקוריים בפראדו אבל לקצר אותם ב10-15% יעשה רק טוב (למעט לכיס).
"טאקובוקס" זה יחידת הפחתה נוספת בין הגיר לטרנספר השרשרת. היחידה מבוססת על התכן של טרנספר הגג"ש הישן. נדרש לקצר גל הינע אחורי, להאריך קדמי, לשנות קצת את גשר הגיר ולהכניס את ידיות הטרנספר דרך הרצפה לקונסולה במיקומים חדשים.
יש קיטים למרלין ולטרייל גיר, שנועדו לדגמי טאקומה שונים. התאמה ללנדקרוזר 90 פראדו צריך לבדוק, יתכן.
זה לא משנה כלום בטרנספר השרשרת, לכן כתבתי שאני לא מכיר קיט לטרנספר. הלוואי שהיה.
הטרנספר "יעמוד" בזה ?
לא עבור בלימת מנוע בירידה, אלא זחילה וטיפוס מעלות וסלעים
עומד בזה גם עם גלגלים 37 ו 40.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
עומד בזה גם עם גלגלים 37 ו 40.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ומה לגבי שאר מכלולי ההנעה של הסרן הקדמי?
ומה לגבי שאר מכלולי ההנעה של הסרן הקדמי?
זו שאלת תם...
מי שעשה מהלך והרכיב טרנספר כפול וגלגלים "37 או יותר, כבר מזמן העיף את הסרן הקדמי עם המתלה הנפרד והרכיב סרן חי עם קפיצים גבוהים וארוכים.
תשאר עם הפראדו שלך בדיוק כמו שהוא, טייל ותהנה, סע לאט בירידות.
בברכה, טושי
תשאר עם הפראדו שלך בדיוק כמו שהוא, טייל ותהנה, סע לאט בירידות.
בברכה, טושי
זו בדיוק המסקנה המתבקשת, שכבר הבנתי והפנמתי.
תודה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.