צפייה בגרסה מלאה : ג'ימני 2006 - בריחת מים למנוע
שלום לכולם,
מנוע מקורי 200,000 ק"מ בריחת מים לצילינדר 4.
חשבתי על האופציות הבאות:
1. שיפוץ הראש - אצל מי?
2. החלפת מנוע - שמעתי שקשה למצוא מנועים טובים מיבוא
3. מכירת הרכב במצבו הנוכחי - הסיפור הזה עם הראש בא לי קצת בהפתעה. בשנה האחרונה השקעתי הרבה כסף באוטו מתוך הבנה שהוא נשאר.
אשמח לדעתכם.
למכור כנראה תצטרך למכור במחיר "שחיטה".
ההמלצות שלי,
קח תזמן למחשבה ותמצא פתרונות שינוע כך שמרכיב הלחץ להשמשת הרכב יירד ממך.
לאחר מכן, בחר מוסך (אם אין לך מוסך שאתה עובד איתו) מקצועי וסבלני שיוריד ראש
ויעשה הערכה האם שווה לשפץ (אם הבעיה בבלוק אז כמובן אין מה להמשיך עם המנוע הזה).
במידה ולא כדאי, תן למכונאי לאתר, לבחור ולהתקין את המנוע (לא ממליץ לך לנסות להרוויח בזה שאתה
תבחר ותקנה עבור המכונאי).
בהצלחה
רענן
למכור כנראה תצטרך למכור במחיר "שחיטה".
ההמלצות שלי,
קח תזמן למחשבה ותמצא פתרונות שינוע כך שמרכיב הלחץ להשמשת הרכב יירד ממך.
לאחר מכן, בחר מוסך (אם אין לך מוסך שאתה עובד איתו) מקצועי וסבלני שיוריד ראש
ויעשה הערכה האם שווה לשפץ (אם הבעיה בבלוק אז כמובן אין מה להמשיך עם המנוע הזה).
במידה ולא כדאי, תן למכונאי לאתר, לבחור ולהתקין את המנוע (לא ממליץ לך לנסות להרוויח בזה שאתה
תבחר ותקנה עבור המכונאי).
בהצלחה
רענן
תודה.
מכירה ירדה מהפרק בשלב זה. זה רכב שלישי בבית, המשמעות היא שאשתי תסתובב יותר עם הטרייטון, מלחיץ קצת אבל נתגבר (אני מקווה).
אם לא ישתנה כלום, ביום ראשון אני מתכנן להכניס את הרכב למוסך סוזוקי בנתניה לשיפוץ הראש.
עלות משוערת 4000 + מע"מ. אין לי ניסיון עם המוסך הזה, אני מסתמך על המלצתו של המוסך שאיבחן את התקלה.
בהזדמנות חגיגית זו שמפרקים ראש, האם יש עוד חלקים שמומלץ להחליף על הדרך?
יש מצב שאני יכול למצוא לך ראש תקין שירד מרכב אחרי תאונה. דבר איתי בה״פ
אישית - הייתי מחפש מנוע אם אלה העלויות שקיבלת לראש.
זה ראש מרכב עם 70K שירד מהכביש אחרי מכה מאחורה, קניתי מהבחור כמה חלקים כבר. הוא מבקש 500₪ רק כדי להעיף אותו. תרצה אקשר בינכם, לי אין כל אינטרס פה..
Sent from my iPhone using Tapatalk
למה רק ראש ?
שיקנה את המנוע קומפלט
יש רק ראש… לא זוכר כבר מה עלה בגורל המנוע, נשבר טלטל לדברי הבעלים
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש רק ראש… לא זוכר כבר מה עלה בגורל המנוע, נשבר טלטל לדברי הבעלים
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני , הייתי מוותר
אם כבר נתניה, קפוץ לליאור מזוקי לנד רק לשמוע לדעתו.
כשאני הייתי במצבך כולם הסבירו לי ששיפוץ ראש של גימני זה הימור.
החלטתי לקחת את ההימור- ונכוותי.
יונימוג אדום
05-04-22, 20:26
אם כבר נתניה, קפוץ לליאור מזוקי לנד רק לשמוע לדעתו.
כשאני הייתי במצבך כולם הסבירו לי ששיפוץ ראש של גימני זה הימור.
החלטתי לקחת את ההימור- ונכוותי.
בכל מנוע אלומיניום שיפוץ הראש הוא הימור - לרוב לא משתלם .
חבר החליף מנוע לג'ימיני אצל שלמה נאור , ומכיוון שהמנועים הללו נדירים יחסית הותקן אצלו מנוע של איגניס - 1500 מאושר וחוקי לחלוטין .
המנוע הזה יותר חזק משמעותית .
תבדוק את הנושא .
אילן
לפני שמקבלים החלטות צריך לפרק את הראש ולבדוק מצב הבלוק והצילינדר, אם דלף לתוכו נוזל קירור זה לא סימן טוב...
בהנחה שההצעה 4k + מעמ כוללת ראש חדש(ובהנחה שכל השאר תקין) וחלפים מקוריים זה לא נישמע בשמיים...
אם כבר נתניה, קפוץ לליאור מזוקי לנד רק לשמוע לדעתו.
כשאני הייתי במצבך כולם הסבירו לי ששיפוץ ראש של גימני זה הימור.
החלטתי לקחת את ההימור- ונכוותי.
לא ציינתי זאת קודם, האבחנה וההמלצה לשפץ את הראש במוסך בנתניה היא של ליאור.
- - - Updated - - -
בכל מנוע אלומיניום שיפוץ הראש הוא הימור - לרוב לא משתלם .
חבר החליף מנוע לג'ימיני אצל שלמה נאור , ומכיוון שהמנועים הללו נדירים יחסית הותקן אצלו מנוע של איגניס - 1500 מאושר וחוקי לחלוטין .
המנוע הזה יותר חזק משמעותית .
תבדוק את הנושא .
אילן
אתה בטוח שזה נעשה בתהליך חוקי נקי מקומבינות?
יונימוג אדום
06-04-22, 18:32
לא ציינתי זאת קודם, האבחנה וההמלצה לשפץ את הראש במוסך בנתניה היא של ליאור.
- - - Updated - - -
אתה בטוח שזה נעשה בתהליך חוקי נקי מקומבינות?
אני כותב מה שסיפר לי החבר שמבחינתי הוא אמין .
תתקשר לשלמה נאור - יבואן גדול מאוד של מנועים במבשרת ציון ותשאל .
לשאול לא עולה כסף ולפעמים שווה זהב .
אילן
חבר החליף מנוע לג'ימיני אצל שלמה נאור , ומכיוון שהמנועים הללו נדירים יחסית הותקן אצלו מנוע של איגניס - 1500 מאושר וחוקי לחלוטין .
המנוע הזה יותר חזק משמעותית .
תבדוק את הנושא .
אילן
אין חיה כזאת שאישרו מנוע 1500 סמ"ק במקום 1300 סמ"ק.
רענן
אתה בטוח שזה נעשה בתהליך חוקי נקי מקומבינות?
זה מה שהסביר לי מישהו עם מנוע 1.5L: לפעמים מהטלטולים באוניה, המספר של המנוע נשחק ולא קריא. כשחורטים מספר חדש, בגלל שזה אותו בלוק, לפעמים מתבלבלים ונותנים למנוע 1.5L מספר של 1.3L.
זה מה שהסביר לי מישהו עם מנוע 1.5L: לפעמים מהטלטולים באוניה, המספר של המנוע נשחק ולא קריא. כשחורטים מספר חדש, בגלל שזה אותו בלוק, לפעמים מתבלבלים ונותנים למנוע 1.5L מספר של 1.3L.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
בהזדמנות חגיגית זו שמפרקים ראש, האם יש עוד חלקים שמומלץ להחליף על הדרך?
כן. את כל המיסבים במנוע, ועל הדרך גם את הרינגים וקצת הונינג. וגם את כל מחזירי השמן כמובן.
ב- 200k ק"מ, זה כבר מנוע שהזדקן, וכל החלקים מזדקנים פחות או יותר ביחד. אם תשים ראש טרי ורענן על בלוק עייף, תגביר בו את הקומפרסיה, ומהר מאוד משהו אחר ייכשל.
בקיצור: אוברול מלא (אם ניתן) או החלפת מנוע למשומש/משופץ.
כן. את כל המיסבים במנוע, ועל הדרך גם את הרינגים וקצת הונינג. וגם את כל מחזירי השמן כמובן.
ב- 200k ק"מ, זה כבר מנוע שהזדקן, וכל החלקים מזדקנים פחות או יותר ביחד. אם תשים ראש טרי ורענן על בלוק עייף, תגביר בו את הקומפרסיה, ומהר מאוד משהו אחר ייכשל.
בקיצור: אוברול מלא (אם ניתן) או החלפת מנוע למשומש/משופץ.
אין טעם לעשות זאת !
זה כבר אוברול מלא, ואחוז גבוה שכל "השפיכת" כסף הזאת תרד לטימיון.
להחליף ראש ואטם ולקוות לטוב.
רענן
ב- 200k ק"מ, זה כבר מנוע שהזדקן, וכל החלקים מזדקנים פחות או יותר ביחד. אם תשים ראש טרי ורענן על בלוק עייף, תגביר בו את הקומפרסיה, ומהר מאוד משהו אחר ייכשל.
.
מניסיון של כמה עשרות ראשי מנוע (דיזלים) שעשיתי בעבר, ומנועים שעשו לא פחות מ 250k ועד 500k אין שום בעיה להתקין ראש חדש אם הבלוק תקין... רק אומר...
*לא מכיר את הג'ימיני לעומק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.