צפייה בגרסה מלאה : לחץ בצמיגי שטח מלא ג'נרל x3
נרכשו 4 צמיגים General x3.
33/10.5/15 לנדקרוזר 73 במשקל של כ 2300 ק"ג באופן קבוע.
הרכב עומד לעיתים תקופות די ארוכות.
2 שאלות:
1. עד עכשיו מלאתי לחץ של 30psi בצמיגי ה bf. האם ניתן למלא יותר? נאמר 35psi כדי לחסוך בדלק?
2. האם כדאי למלא אויר כשהאוטו עומד ל 40-45psi כדי למנוע מהצמיגים לקבל פאה שטוחה?
תודה.
לביא
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
מה כתוב על הצמיגים? מה דרגת העומס, מה לחץ מירבי ולאיזה עומס?
לפי הטבלאות כנראה 35 זה המקסימום, בערך 1000 ק''ג לצמיג.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
50 פי אס איי.
עומס c
מקווה שקורא נכוןhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220405/e6472864e34e51d224ec50ea37937485.jpg
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
כל צמיג מתנהג אחרת. יש קשים יותר ויש רכים יותר.
על ה-BF-KM2 הייתי נוסע 32 מאחור ו-30 קדימה בכביש.
עם הטויו MT הכבדים והקשים יותר ירדתי ל-28 אחורה ו-26 קדימה.
סע קצת בלחצים שונים כדי להתמקד במה שנוח ומתאים לך יותר.
תתחיל ב 35 בכביש ותתקדם משם.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
חבל שהתקנת את הכתובית כלפי חוץ.
משתפשף והופך לפס לבן מכוער…
Sent from my iPhone using Tapatalk
בכל מקרה לביא גם לחץ גבוה מדי לא טוב - יוצר שחיקה לא אחידה. אז תשים לב לצמיגים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אחלה. תודה לכולם. נתחיל ב 35 ונוריד ל 25 בירידה לשטח.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תתחיל ב 35 בכביש ותתקדם משם.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
+
אני עם רכב במשקל דומה בטיולים, נוסע מקדימה על 35 ואחורה 40.
הרכב מתגלגל טוב יותר בכביש.
הצמיג פחות פחוס מאחור היכן שהמשקל המירבי כשעמוס.
ביום-יום חלוקת המשקל על הסרנים די זהה לפי משקל סרנים, ואני על 35 בכולם.
שחיקה אחידה בסוליה.
בשטח יורד ל-16 מקדימה, ו-24 מאחור, בכל תוואי(מוריד עוד בחולות בקיץ אם צריך).
הרכב מתגלגל נהדר ואוחז מצוין.
מקפיד לנפח לפני עלייה לכביש.
לביא,
אצלך הצמיגים גדולים יותר, כלומר יותר נפח אויר לתמוך במשקל.
בהתייחס לאירוע עם הצמיגים הקודמים, במקומך, הייתי מתחיל ב-35 ביום יום בכביש במשקל הזה.
בשטח ה הייתי מוריד למה שציינתי אצלי, אולי 20 מקדימה כי המנוע אצלך כבד יותר.
+
אני עם רכב במשקל דומה בטיולים, נוסע מקדימה על 35 ואחורה 40.
הרכב מתגלגל טוב יותר בכביש.
הצמיג פחות פחוס מאחור היכן שהמשקל המירבי כשעמוס.
ביום-יום חלוקת המשקל על הסרנים די זהה לפי משקל סרנים, ואני על 35 בכולם.
שחיקה אחידה בסוליה.
בשטח יורד ל-16 מקדימה, ו-24 מאחור, בכל תוואי(מוריד עוד בחולות בקיץ אם צריך).
הרכב מתגלגל נהדר ואוחז מצוין.
מקפיד לנפח לפני עלייה לכביש.
לביא,
אצלך הצמיגים גדולים יותר, כלומר יותר נפח אויר לתמוך במשקל.
בהתייחס לאירוע עם הצמיגים הקודמים, במקומך, הייתי מתחיל ב-35 ביום יום בכביש במשקל הזה.
בשטח ה הייתי מוריד למה שציינתי אצלי, אולי 20 מקדימה כי המנוע אצלך כבד יותר.
תודה דורון.
אתה מנפח קצת יותר כשהאוטו עומד בחניה תקופות ארוכות ללא תזוזה?
תודה דורון.
אתה מנפח קצת יותר כשהאוטו עומד בחניה תקופות ארוכות ללא תזוזה?
35.
זה גם ככה על הצד הגבוה של מה שמתאים.
משתדל שלפחות פעם בשבועיים יניע, יזוז והמכלולים המסתובבים ינוחו בזוית/נקודת לחץ שונה לשבועיים הבאים.
או,
להרים את הרכב על בוקים.
(לא פרקטי, מסוכן, ומיותר, אבל האפשרות קיימת).
בתקופה בה האוטו לא שימש אותי, הקפדתי לנסוע איתו לעבודה לפחות פעם בשבוע.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.