PDA

צפייה בגרסה מלאה : חזרתי להפרדת רשויות כלבבי ומן מחאה אנטי חשמלית



KOOKE
12-04-22, 08:52
עד כה הייתי בסוג של הפרדת רשויות, הרנגלר אמור היה לשמש רק לטיולים וכדיילי יש סיטרואן C1 ידנית ....אומנם הסיטרואן מפתיעה לטובה ובתכלס נותנת יופי של תמורה כרכב עירוני...וצורכת כלום דלק, אבל חווית נהיגה וכיף זה לא...במיוחד לא עם פקקי איילון..

לכן מצאתי את עצמי זונח את הסיטרואן יותר ויותר ומשתמש ברנגלר גם כדיילי.....אוטומט, מערכת אודיו ומזגן פצצה אחלה דרך להעביר את הפקק אבל גם הרנגלר שלי הוא לא שיא הכיף בנסיעות כביש ארוכות...

שקלתי לשדרג הרנגלר לחדיש יותר עם מנוע גיבור יותר ומהנה יותר בכביש...הפער במחיר גדול עלי...

אז אתמול חזרתי לאהבה ישנה ונרכשה אחר כבוד אינפיניטי G37 שנת 2012 שתשמש כדיילי (הסיטרואן שוב תצא למחירה)...עכשיו מויי כייף גם בכביש וגם בשטח...אבל על כיף משלמים והרבה..האיפיניטי בנסיעה רגועה צורכת בממוצע 1 ל' ל- 7.5 ק"מ מעורב...נסיעה רגועה כמעט בלתי אפשרית עם הרכב הזה שממש מתחנן ללחוץ עליו...

אז אני עם שתי מפלצות זוללות דלק בשוק חשמלי...נו שויין...אבל היי נהנה המוווון.

dorbh
12-04-22, 09:21
תתחדש! לא הייתה לך אחת כזאת בעבר?

לא חששת מנושא האחזקה?
רכבים שלא נמכרו פה בכמויות גדולות, במיוחד כאלה עם יבואנים מרגיזים, תמיד מרגישים לי כמו הימור מסוכן.


דור

דרור ברלי
12-04-22, 09:52
תתחדש! לא הייתה לך אחת כזאת בעבר?

לא חששת מנושא האחזקה?
רכבים שלא נמכרו פה בכמויות גדולות, במיוחד כאלה עם יבואנים מרגיזים, תמיד מרגישים לי כמו הימור מסוכן.


דור


זה דגם מוצלח ומאוד אמין. מאוד-מאוד מהנה לנהיגה ודי יקר לאחזקה, נו. ב.מ.וו - רק יפנית. על הנאות משלמים....
בעוד שנתיים שלמה שוב יאחד רשויות.
בעוד ארבע שנים, הוא שוב יפריד רשויות.

וחוזר חלילה.
שלמה אוהב מכוניות, ממצה אותן מהר, צריך כל הזמן את הריגוש. גם את הריגוש שבהחלפות התכופות.

KOOKE
12-04-22, 09:54
כן הייתה לי אחת בעבר ולכן כתבתי שחזרתי לאהבה ישנה.

טפו טפו האינפיניטי רכב אמין בצורה יוצאת דופן - עם הרכב שרכשתי קיבלתי היסטוריית טיפולים מסודרת במוסך המרכזי - לא יאומן שברכב בן 10 שנים (אומנם קילומטראז' נמוך 97,000 ק"מ בלבד) פרט לטיפולים שוטפים ובלאי של נורות שרופות רפידות ומצבר אין שום תקלה אחרת פשוט 0 תקלות!!

מקווה שהתקלות לא יתחילו בקדנציה אצלי.. בכל אופן לא מתכוון ממש להתגרזן עם הרכב בימי מסלול..את האדרנלין אני מוצא בשטח עם הרנגלר ובכביש נוסע יחסית רגוע..

דרור ברלי
12-04-22, 10:04
יום מסלול פעם ב... לא יעשה לה שום דבר רע. למעט שחיקה מוגברת לצמיגים ובלמים.

KOOKE
12-04-22, 10:47
. על הנאות משלמים....בעוד שנתיים שלמה שוב יאחד רשויות.
בעוד ארבע שנים, הוא שוב יפריד רשויות.

וחוזר חלילה.
שלמה אוהב מכוניות, ממצה אותן מהר, צריך כל הזמן את הריגוש. גם את הריגוש שבהחלפות התכופות.

אתה כמעט צודק....קצת התמתנתי בקצב...ב- 2017 איחדתי רשויות- מכרתי אז את האינפיניטי G37 + דיסקו בנזין דור 1 ורכשתי ושיפרתי את הרנגלר.

עברו מאז חמש שנים..הרנגלר נשאר ו"רק" התווספה לו האינפיניטי...

חנן-ג'יפולוג
12-04-22, 11:19
לא יאומן שברכב בן 10 שנים (אומנם קילומטראז' נמוך 97,000 ק"מ בלבד) פרט לטיפולים שוטפים ובלאי של נורות שרופות רפידות ומצבר אין שום תקלה אחרת פשוט 0 תקלות!!

תתחדש. כיף לראות את ההתלהבות.

לגבי ההערה: על אלו רכבי רפרנס אתה מדבר שזה מפתיע אותך? רום כרמל? לפני 180000 לא הייתי מצפה מאף רכב לתקלות. קורה שיש כאלו בקילומטראז' נמוך יותר, בתחתית גרף האמבטיה לרכבים בכללי, וגם בצדו הימני לצרפתיות, אבל זה בוודאי לא הסטנדרט.

KOOKE
14-05-22, 05:22
חנן, מתפלא על תגובתך...

הרכבים של היום עמוסי תקלות ובעלי תוחלת חיים שהתקצרה וזה נדיר מאאאאד למצוא רכב בן 10 שנים עם אפס תקלות בעשר שנים פרט לטיפולים שוטפים ובלאי שוטף של מצבר נורות וכדומה.

אני לא מדבר על תקלות גדולות כמו החלפת מנוע, אבל לא חסרות דוגמאות להרבה תקלות אפילו גדולות יחסית ברכבים חדישים הרבה יותר ובקילומטראז' נמוך יותר (מי אמר גיר DSG של קונצרן VAG...למשל)

טפו טפו...מקווה שלא פתחתי פה לשטן...

חנן-ג'יפולוג
14-05-22, 07:57
אתה עם הרכבים הלא נכונים, אם זה מה שנדמה לך.

אני כבר 25 שנים צרכן כבד של קילומטראז' ורכבים. מקבל מהעבודה רכבים עם 0 ק"מ, מחזיר אותם אחרי שנה עד שנתיים עם מעל ל150000 ק"מ.
הקוריאניות שבהן הוחזרו עם אפס תקלות. חלקן היברידיות עם מורכבות אדירה. לא יכול לזכור ולספור אבל אני מניח שמדובר על יותר מ14 רכבים.
האירופאיות... המגאן 2001 היה נפילה איומה, והברלינגו נכנס למוסך ב150000 ולא יצא משם עד שאבדו עקבותיו. גם הקנגו סבל מכמה תקלות כבר בקילומטראז' לא גבוה.

אז אני בעצמי מהווה מדגם לא רע, עם מעל לשני מיליון ק"מ ברזומה, ומן הסתם במסגרת עבודותיי גם ראיתי רכב או שניים מלבד אלו שברשותי, ואת הסטטיסטיקות שלהם.

אז כן, יש נפילות, אבל הן חריגות, והdsg הוא דוגמא לחריגה, מחברה עם תרבות ארגונית מסריחה מהראש (דיזלגייט) . בגדול רכבים עם 97000 ק"מ ממש לא צפויים להגיע למוסך מלבד טיפולים שוטפים, והרכב שלך רחוק מאוד מלהיות חריג.

אני מבין שלצורך ההתלהבות מרמת האמינות אתה מדגיש דווקא את העשר שנים של הרכב, ולא את ה97000, אבל שנים הן מדד הרבה פחות רלוונטי מקילומטראז' בהיבט תקלות.

אז שחרר את העשר שנים. לרכב שלך יש 97000 ק"מ ללא תקלות. נורמלי לגמרי. בוודאי ובוודאי לרכב יפני. הייתי מצפה ממנו לעוד 97000 ק"מ נטולי תקלות ורק אז מתחיל לחשוב ממש בקטנה על התלהבות מרמת אמינות.

אם הוא יגיע ל300000 ללא תקלות זה יהיה הישג ראוי לשבח. לא משהו שלא שמעו עליו אבל סבאבא.

GodsFather
14-05-22, 08:43
תגדיר תקלה, חנן. כי יש גם בלאי סביר לחלקים קריטיים או שמא זה גם תקלה?
לא רפידות/טיימינג וכד.

אם זה מושך את הדיון, נזיז למקום אחר

Sent from my HD1903 using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
14-05-22, 09:03
בלאי סביר הוא מן הסתם- סביר. לא תקלה. תקלה זה תיקון שהוא לא בעתו, ולא נגרם מנזק של מפעיל, או חיצוני.

אבל באמת, אם יש כוונה לפתח מזה דיון, אני מציע לא לחרב לשלמה את השרשור.

-->