צפייה בגרסה מלאה : טויוטה היילקס חדשה
שלום לבאי הפורום.
נפלה החלטה עקרונית להחליף את ה xv ואת ה 73 בהיילקס 2.8 חדשה.
קראתי ביקורות, ראיתי סירטוני יוטיוב.
למישהו יש תובנה/ות למה לא, למעט המחיר?
תודה למייעצים.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לגבי המחיר, לפי תחשיבים שלי אם משקללים את שמירת הערך זה הטנדר הזול ביותר לרכישה.
את שאר הדברים כבר קראת..
מבחנתי החסרון המרכזי אחרי שנה ורבע ו 70k ק"מ עם הרכב הוא רעשי הנסיעה בשילוב דיבורית מובנת ברמה נמוכה.
השאר טפו טפו טפו מבסוט
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
לביא, לדעתי אתה טועה בגדול.
ה 73 מיועד אצלך לטיולים בלבד ובזה בדיוק הוא מצטיין.
הילקס חדש זה רכב דו שימושי מעולה שבנסיעת כביש הרבה יותר טוב מ 73 אבל בשטח פחות טוב.
אמנם תוכל לטייל כמעט בכל אותם מקומות שתוכל ב 73, אבל זה יהיה אחרת.
לדעתי הרבה פחות טוב.
גם אם תשפר את ההילקס בצורה חוקית, עדיין יהיה רחוק מה 73 בשטח.
לעומת זאת, הילקס יהיה שיפור נהדר במקום ה xv.
אם אתה רוצה הסבר מעמיק, אתה מוזמן להתקשר.
בברכה, טושי
אני נוסע על גירסת ה2.4.
הוא לא עביר כמו ה73 אבל אני חושב שהדרך אל ומהטיול תשתפר מאוד, נפח האחסון ונגישות ישתפרו. במזג אוויר קיצוני (חום וקור) יהיה נעים יותר בהיילקס.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תודה לכולם.
טושי, אתקשר, אבל כדאי לטובת נגישות המידע באתר, שהדיון יתקיים כאן.
אני יודע שאני משלם בנוחות ועבירות בשטח ( לא נסעתי בו עדיין).
אנחנו לא הופכים לצעירים יותר. מה שהיה נכון לפני 12 שנים, כבר פחות נכון היום.
עשיתי טיול בפסח. בסה״כ נסעתי כ 650 קילומטר. מתוכם, אולי 100 בשטח.
ה 73 באמת מלך בשטח. אבל רוב הנסיעה היא על כביש.
היגוי מדוייק, כריות אוויר, מערכות בטיחות פאסיביות ואקטיביות בלימה ועוד ועוד עומדים לזכות ההיילקס.
אני לא נעול על טנדר. הייתי קונה לנד קרוזר בכיף. זה עוד 100000 ש״ח וכנראה לא נותן שיפור של 35 אחוז בתמורה.
הילקס יהיה שיפור נהדר במקום ה xv.
מה שהוא אמר
אנחנו לא הופכים לצעירים יותר. מה שהיה נכון לפני 12 שנים, כבר פחות נכון היום.
עשיתי טיול בפסח. בסה״כ נסעתי כ 650 קילומטר. מתוכם, אולי 100 בשטח.
ה 73 באמת מלך בשטח. אבל רוב הנסיעה היא על כביש.
אכן…מה שפעם יכלתי לסבול, קצת יותר קשה היום.
גם אני החלפתי את הדיפנדר (ברוביקון), בעיקר בגלל נוחות הגעה לשטח וממנו, אך מבלי להתפשר על עבירות!
עם ההילקס אתה משנמך את יכולות השטח.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אישית, אם הייתי צריך לקנות הייתי מעדיף היילקס על לנקרוזר.
התצורה של הטנדר עם הארגז והעלים פחות נוחה ועבירה בנסיעה... זה נכון,
בעצירות אבל היא ממש זורחת.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
דניאל מאירי
17-04-22, 08:40
יכול לשקול גם 2.4 ידני (כמו שאני רכשתי),
מומלץ בחום,
דניאל
יכול לשקול גם 2.4 ידני (כמו שאני רכשתי),
מומלץ בחום,
דניאל
תודה דניאל.
הרכב שאקנה יהיה אוטומטי.
יש יתרון איזשהו למנוע הקטן יותר פרט למחיר?
שדרוג מתלים בהיילקס ייתן לך נוחות מפתיעה ביותר
נעילה קדמית תצמצם מאוד את הפער בינו לבין ה-73 בעבירות. ברמת עבירות של טיולים הוא לא יפגר אחרי ה-73 שלך.
מומלץ מאוד סיבוב בהיילקס של נמרוד (אם הוא יזמין אותך לנסות, תנסה). ה-73 שלך לא נוח ומגהץ ככה. באחריות. נכון שמדובר במערכת מתלים מהקצה של הביוקר לרכב סדרתי חוקי לכביש (אולדמן BP51) אבל התוצאה היא ברמה שמדגדגת ברונקו בדלנדס. כן, אנחנו מדברים על טנדר עבודה. עם קפיצי עלים מאחור.
ומבחינת נסיעה בכביש זה אמנם טנדר, אבל טנדר מודרני. הוא עדכני יותר ויש לזה משמעות בכל הפרמטרים. נוחות בכביש, איכות היגוי, איכות ובידוד רעשים בתא נוסעים, מפרט בטיחות. ביצועים (עם מנוע 2.4 זה לא מהיר או זריז, אבל זה בודאות יותר מהיר וזריז מה-73 האטמוספרי. עם מנוע 2.8 בודאי ובודאי) בכל אלה יש לו יתרון ברור על ה-73 מלפני 25 שנה....
אבל ה-73..... הוא קלאסיקה. אגדה. יש בו את ה"משהו" המאוד ברור שבהיילקס אין. ולעולם לא יהיה.
זה לא לנדקרוזר 150 כמו של כולם שהוא בסך הכל עוד פיסת רכוש. מניה.
אוטו כזה לא מוכרים.
תודה רבה חברים על כל האינפורמציה ולטושי שהסביר ארוכות על הפשרות שהחלפה כזו גוררת.
הוא ממליץ, אגב, להשקיע כמה עשרות שקלים ולשפר עוד את ה 73.
חסרונות נוספים חוץ ממה שנכתב למעלה:
מערכת שמירה על נתיב נחותה במיוחד. ברכב אין הגה חשמלי כמו ברוב הרכבים המודרנים ולכן תיקון ההגה מתבצע על ידי הפעלת הבלם בגלגל שבצד שאליו סטית. לדעתי מדובר בסיוט על גבול המסוכן שגורם לי לא להשתמש במערכת כלל, לאומת רכבים אחרים שיש לנו שבהם זה עובד מעולה ומשתמשים באופן קבוע.
בנוסף - יש לנו בחברה היילקסים חדשים 2.4 ו 2.8 - ההבדל בניהם זניח לטעמי - אפילו בגרירה. בשטח ההבדל לא קיים.
בשורה התחתונה - אין לי ספק שמדובר בטנדר היפני האיכותי והמשתלם בשוק כרגע, עברתי לכזה מרכבים "אקזוטיים" דומים לשלך ומזמן הפסקתי להסתכל לאחור (דיפנדר ופטרול). עד כדי כך שעכשיו בכלל אני נוהג בראם 2500 :cool:
עידן
חסרונות נוספים חוץ ממה שנכתב למעלה:
מערכת שמירה על נתיב נחותה במיוחד. ברכב אין הגה חשמלי כמו ברוב הרכבים המודרנים ולכן תיקון ההגה מתבצע על ידי הפעלת הבלם בגלגל שבצד שאליו סטית. לדעתי מדובר בסיוט על גבול המסוכן שגורם לי לא להשתמש במערכת כלל, לאומת רכבים אחרים שיש לנו שבהם זה עובד מעולה ומשתמשים באופן קבוע.
בנוסף - יש לנו בחברה היילקסים חדשים 2.4 ו 2.8 - ההבדל בניהם זניח לטעמי - אפילו בגרירה. בשטח ההבדל לא קיים.
בשורה התחתונה - אין לי ספק שמדובר בטנדר היפני האיכותי והמשתלם בשוק כרגע, עברתי לכזה מרכבים "אקזוטיים" דומים לשלך ומזמן הפסקתי להסתכל לאחור (דיפנדר ופטרול). עד כדי כך שעכשיו בכלל אני נוהג בראם 2500 :cool:
עידן
תודה עידן.
אתקשר לגבי סגירת alu cab
לי היה חסר כוח במספר הזדמנויות בחולות עם ה2.4 באותן מקומות שבטריטון הרגשתי שיש עודף כוח..
אם יש תכנון לגלגל גדול מהמקור... ולדעתי 33 מתבקש אם אתה רוצה נוחות ועבירות קרובות ל73 . אז מאוד כדאי ללכת על המנוע החזק.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
הוזמן.
יש גדול, לא ניקח?
יש במלאי דרך אגב.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
(:
מברוק!!
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
איזה כיף לביא!
תתחדש
Asaf-a
אסף.א
תודה תודה...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תתחדש
Sent from my iPhone using Tapatalk
תיקון ההגה מתבצע על ידי הפעלת הבלם בגלגל שבצד שאליו סטית.
עידן
בלימת הגלגל בצד אליו סטית, מושך את הרכב עוד יותר לתוך הסטייה.
אני מניח שהתכוונת לבלימת הגלגל הנגדי?
אחרת זו תקלה.
סחא על הזריזות וההחלטיות , תתחדשו!
מתי האתר יחליף שמו לטויוטהלוג?
סחא על הזריזות וההחלטיות , תתחדשו!
מתי האתר יחליף שמו לטויוטהלוג?
כשתחליף שם שפחה, מ"מוטי ג." ל"מוטי ט." :rolleyes:
תתחדש, לביא וסע בדרכים קשות ;)
ברגשות מעורבים;).....תתחדש, לביא..
תתחדש!
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה רבה אמוץ
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
דניאל מאירי
18-04-22, 09:15
תתחדש,
עשית את ההחלטה הכי טובה שיש,
כשתיסע עליו תבין.
שאלת על ידני, אז אענה למרות שכבר הזמנת :
מחיר קניה, פשטות (אין קרוז, סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית), וקצת חיסכון בדלק,
בעודף שמתי נעילה ARB קדמית ליתר ביטחון.
סע בדרכים משובשות ותיהנה לך,
דניאל
תתחדש,
עשית את ההחלטה הכי טובה שיש,
כשתיסע עליו תבין.
שאלת על ידני, אז אענה למרות שכבר הזמנת :
מחיר קניה, פשטות (אין קרוז, סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית), וקצת חיסכון בדלק,
בעודף שמתי נעילה ARB קדמית ליתר ביטחון.
סע בדרכים משובשות ותיהנה לך,
דניאלשכחת בלימת מנוע עדיפה בהרבה וחיסכון על הרפידות (:
אני אישית שונא אוטומת... ולראשונה על ה2.4 והגיר האוטומת שלו... אני חי איתו בשלום. הוא עושה באופן מפתיע בדיוק מה שאני צריך ממנו.. מושך הילוכים ולא ממהר להעביר בירידות ובעליות כן ממהר להוריד הילוך.. וסהכ מרגיש מאוד מוצלח ביחס לאוטומתים אחרים שנהגתי עליהם בחיי הקצרים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
שוב, תודה לכולכם. בניגוד לרובכם, אני אוהב אוטומטי. לדעתי, הרבה יותר מתאים לשטח והרבה יותר נוח בפקקים. יש בקרת ירידה במדרון. קצת יותר ברקסים...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
רק שיהיה כתוב, גיר ידני גם קל מגיר אוטומת... למי שזה משנה.
אני לא יודע אם זה אותו הגיר בשתי הגרסאות.
זה שב2.4... פשוט נפלא.. מהמר שב2.8 לא יהיה גיר פחות מוצלח.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תתחדש. אני לא מכיר אחד שהצטער על מעבר להיילקס מודרני.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מברוק לביא,
אתה מקבל החלטות מהר. יפה :)
עכשיו יהיה איפה לשים את שק הזבל בטיולים....
נשלח מהנייד
אני לא מכיר מישהו שהצטער על מעבר לרכב מודרני,
אבל אני מכיר המון (כולל עבדכם הנאמן), שהצטער על מכירת רכב קלאסי.
אולי המקרה של 73 הוא שונה בגלל מחסור בחלקים (אין לי מושג, אם זה נכון או אגדה אורבנית).
אגדה אורבנית או אגדת שטח ?
כל עניין המחסור בחלקים לסדרה 70 הוא לא נכון.
אין מחסור בחלקים, יש מחסור בחלקים זולים.
מי שהתרגל לתחזק רכב יפני נפוץ בחלקים חליפיים מגלה שלתחזק לנדקרוזר 70 בחלקים מקוריים זה מאד יקר.
אבל זה לא יותר יקר מאשר לתחזק כל רכב אחר בחלפים מקוריים במחירי יבואן רשמי.
גם זמינות החלקים בסה"כ בסדר גמור, וכל מה שאין במלאי מגיע בד"כ תוך שבועיים או פחות.
בקיצור, ה 73 של לביא למכירה ומישהו יכול להגשים חלום.
מומלץ !
בברכה, טושי
יש מצב שאתחרט. ימים יגידו.
תודה רבה לכולכם על הברכות.
תוריד 50 מהמחיר, ואני אדאג שכל פעם שתרצה לעשות עליו סיבוב, או טיול, תקבל.
אז הכלה הגיעה.
מחפש מקום שניתן להתקין בו רסיבר אחורי במידה אמריקאית של "2 לטובת וו גרירה וחיבור כננת נשלפת. אם אפשר שיהיה מותקן על פס מתכת לרוחב הרכב במקום הפגוש המקורי.
בנוסף, מעוניין להתקין רסיבר קידמי של "2 לטובת הכננת הנשלפת.
תודה.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220503/47a16f18564d9513ad17a36c1cbc0d2f.jpg
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תתחדש!
בדקת בפרונט אלשיך לידך?
תתחדש!
בדקת בפרונט אלשיך לידך?תודה. לא הייתי מודע לזה שהוא יודע להתקין ווי גרירה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תתחדש!
בדקת בפרונט אלשיך לידך?
כבר מנזמן לא שם.
- - - Updated - - -
תודה. לא הייתי מודע לזה שהוא יודע להתקין ווי גרירה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
ובצדק...
לווי גרירה הייתי מבקר במרכבות בא.ת ב.ט
ועל הדרך עושה ביקור בטרנדר בא.ת ק.מלאכי ולידו יש את דווינצ׳י ובראשית קמפינג.
סיבוב זול זה לא יהיה….
תודה עירא. נעשה סיבוב.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
תתחדש
לדעתי ברדימו מודיעין יש להם רסיבר אמריקאי
תתחדש. אני לא מכיר אחד שהצטער על מעבר להיילקס מודרני.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
+++
עברנו מל"ק 120 מטופח ומזווד קלות להיילקס 2019 (2.4 אוטו).
לדרישתם ושימחתם של הילדים נשארנו עם ארגז פתוח וריק למחצה בטיולים הודות לגגון שנושא את כל ציוד השינה ( ואז הילדים מבלים את מרבית היום בארגז המוצל..), והתצורה הזו התגלתה כמאוד שימושית גם לצרכי היום יום והמשפחה המורחבת ( הובלות, גזם, ליווי טיול שנתי וכו..:)
לא התקנו שום שדרוג לאחסון בינתיים ( יש שני מיכלי צינור פלסטיק תלויים לרוחב הארגז שמספקים כ 60 ליטר מים אפורים בטיולים).
עדיין מחפש פתרון קסם לארגון הציוד והמים מאחורה כך שיהיה נגיש מצד אחד ולא יגזול מרחב רצפה יקר.
הרכב משוכך עם פוקס 2.5- מעט קופצני בהשוואה לל"ק כשהארגז ריק, ונוח מאוד כשהארגז עם משקל שגרתי של ציוד טיולים.
לא הרגשנו חסרון של כח עם ה 2.4 עד כה.
בטיולים סטנדרטים לא נצפו ענייני עבירות כלשהן עם משיכת הבקרה ( יש נעילה אחורית מקורית שלא התשמשנו בה עד כה).
עמוד שדרה מודל 73 עם שתי פריצות דיסק לא מתלונן בינתיים על נוחות הנסיעה.
לא מצטערים לרגע על המעבר- כיף של אוטו!
תתחדשו:)
התקנתי לבסוף פגוש מתכת עם רסיבר אמריקאי מובנה אצל גתוס.
כרגע מטייל בירדן. עשיתי טיול אחד עם הסיקס, 3 טיולים עם ה 73.
ההילקס הוא פינוק. מחייב יותר תשומת לב בשטח, אבל באופן כללי, מסיימים את היום הרבה יותר רעננים והרבה פחות מותשים.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.