Crabbing
23-04-22, 14:52
האוטו המשפחתי הוא אאוטלנדר 2013, 130,000 ק״מ.
אצלנו יד שניה, לפני זה נסע נורא מעט אז עבר טיפולים שנתיים.
אצלנו נוסע הרבה כבר שלוש שנים, עבר עד עכשיו טיפולים במורשה פעם ב 20,000 ק״מ, בהתאם להוראות היצרן.
נגמלתי מהמורשה וטיפלתי במוסך פרטי שקיבלתי לגביו המלצות.
כמובן שעלה הרבה פחות ויצאתי מרוצה מתשומת הלב לפרטים ומהעובדה שיכולתי להתקרב ולהסתכל.
בסיום, אומר המוסכניק שהוא לא ממליץ לאף רכב למשוך 20,000 ק״מ עד לטיפול הבא, גם אם זה בהתאם להוראות היצרן.
אין לי חשד ב״מניעים עסקיים״ אצל אותו מכונאי.
מה דעת המומחים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אצלנו יד שניה, לפני זה נסע נורא מעט אז עבר טיפולים שנתיים.
אצלנו נוסע הרבה כבר שלוש שנים, עבר עד עכשיו טיפולים במורשה פעם ב 20,000 ק״מ, בהתאם להוראות היצרן.
נגמלתי מהמורשה וטיפלתי במוסך פרטי שקיבלתי לגביו המלצות.
כמובן שעלה הרבה פחות ויצאתי מרוצה מתשומת הלב לפרטים ומהעובדה שיכולתי להתקרב ולהסתכל.
בסיום, אומר המוסכניק שהוא לא ממליץ לאף רכב למשוך 20,000 ק״מ עד לטיפול הבא, גם אם זה בהתאם להוראות היצרן.
אין לי חשד ב״מניעים עסקיים״ אצל אותו מכונאי.
מה דעת המומחים?
Sent from my iPhone using Tapatalk