PDA

צפייה בגרסה מלאה : מחפש: פרייבט משפחתית ידנית בתקציב עד 25,000



שעיר בגב"ב
26-04-22, 16:58
הרנו מגאן הישנה שלי מראה סימנים שזהו נמאס לה!

מחפש משפחתית זולה ואמינה.
אני יודע שאמינה זה מושג חמקמק אז שתהיה פשוטה
לתחזוקה. חייבת להיות ידנית!
מקום לשלושה ילדים ובגאז' סביר.

תעשה מקסימום 5000 ק"מ בשנה (עובד 500 מ' מהבית).

ראיתי שיש ביד2 הרבה c3 ידניות במחירים טובים לשנתונים
יחסית חדשים. להתרחק?
תודה!

EliC25
26-04-22, 17:03
אני כבר 5 שנים עם קיה מג'נטיס דיזל ידנית, הרכב הכי טוב שהיה לי.
לא יודע אם מתאים לדרישות שלך, ורובן כבר יהיו עם 300 אלף קמ כנראה...
עוד אופציות בנזיניות מעולות הן פוקוס וסיוויק.

שעיר בגב"ב
26-04-22, 17:14
תודה!
אני חושב שבקילומטראז' המיועד אתרחק מדיזל.
לא מבין כלום במנועים האלה ורוצה משהו שאוכל לטפל לבד.

ishc
26-04-22, 20:04
אני עם קליאו 1.2 ידנית כבר חמש שנים ומאה אלף קמ. נקנה בזמנו ב-21 בטח שווה היום הרבה פחות ועדיין נוסע נהדר.
בתקציב שלך יכנס שנתון חדש בהרבה מה-2012 שלי.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Asaf-a
26-04-22, 21:09
יש את הלוגאן הזו: רובוטית

https://m.icar.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99_%D7%A8%D7 %9B%D7%91/%D7%93%D7%90%D7%A6'%D7%99%D7%94_%D7%9C%D 7%95%D7%92%D7%90%D7%9F_MCV_%D7%A1%D7%98% D7%A4%D7%95%D7%95%D7%99_-_%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F_%D7%A8%D7%9B%D 7%91/
ולמיטב זכרוני הייתה גם גרסה לא סטפויי ידנית שכנראה יותר זולה.
לדעתי זה הרכב הכי חדש שיכנס בתקציב


Asaf-a
אסף.א

Asaf-a
26-04-22, 21:22
שלחתי לך הודעה פרטית על סיאט ליאון ידנית 1.2 2015


Asaf-a
אסף.א

שעיר בגב"ב
26-04-22, 21:49
תודה רבה אנשים.
יש לי חודשיים להבין על מה הולך.
מקווה שהמגאן תחזיק עד יולי.

בינתיים קלטתי שבתקציב שלי רוב הרכבים עם קילומטראז'
ממש גבוה.
היחידות שראיתי עם ק"מ נורמאלי זה קיה ריו.
וצרפתיות שקצת מפחידות אותי.

דרור ברלי
27-04-22, 08:09
פוקוס Mk3 ידנית.
מעולה ואמינה.
אין הרבה כאלה, הן מבוקשות ע"י חובבי נהיגה ונסחרות במחיר גבוה יותר מפי 2 מהאוטומטי-רובוטי הנוראי. אבל אולי תמצא משהו.

ishc
27-04-22, 08:54
אני גם מרחרח על פרייבט נוסף בבית באותו סדר גודל של תקציב (אבל ההאנטר צריך להימכר קודם).
ששיטטתי ביד 2 מצאתי את זה: https://www.yad2.co.il/s/c/j2i08o8x
גיר רגיל ואותה פלטפורמה של פוקוס ומזדה 3 אם אני זוכר נכון וזה נראה כמו אחלה תמורה לכסף.
לגבי אמינות ועלויות חלפים אין לי מושג אבל אם היא תהיה זמינה שאתחיל לחפש ברצינות אני לגמרי הולך לבדוק את זה.

Crabbing
27-04-22, 12:53
לא מכיר אישית אבל סיטרואן קקטוס נראית לי אופציה שהייתי בוחן.


Sent from my iPhone using Tapatalk

boaz avrahami
27-04-22, 13:47
לאשתי יש קקטוס ידנית אטמוספרית 2015. אני חושב שהן מעט יותר יקרות אבל אם טופל היטב זה יופי של אוטו. מאוד חסכוני.

שעיר בגב"ב
27-04-22, 17:54
צחי, וולוו זו הרפתקה מיותרת מבחינתי.
אין לי ספק שהרכב מורכב מדי (עבורי) ומחירי החלפים לא יתאימו לי.

אין לי מושג לגבי הקקטוס מבחינת אמינות, מחירי טיפולים וחלפים.
אשמח לשמוע ממי שמכיר כי הן ממש זולות.

המכונאי הקבוע שלי שהוא קודם כל חבר טוב המליץ לי על יונדאי או קיה ידניות
(לא בטוח אם יש יונדאי ידניות).
לא מרגשות (משעממות), לא הכי נוחות ועם איבזור מינימאלי/ספרטני,
אבל פשוטות ואמינות שזה מה שאני צריך.

שעיר בגב"ב
27-04-22, 18:07
דרור
אני לא מחפש מכונית מרגשת שנסחרת ביוקר,
כן רוצה אבל לא יכול.
אני עושה כל כך מעט ק"מ, מחפש להגיע מנקודה א' לב'
עם מינימום ביקורים במוסך.
את הכיף אני מקבל מהטרופר (כשהוא מתנהג יפה).

raanan
27-04-22, 18:14
המכונאי הקבוע שלי שהוא קודם כל חבר טוב המליץ לי על יונדאי או קיה ידניות
(לא בטוח אם יש יונדאי ידניות).
לא מרגשות (משעממות), לא הכי נוחות ועם איבזור מינימאלי/ספרטני,
אבל פשוטות ואמינות שזה מה שאני צריך.
המלצה טובה לדרישות שלך.
אם אתה רוצה יותר התנהגות (ספורטיבית) ואיכות, מאזדה.

רענן

איל מ
27-04-22, 18:19
משך תקופה ארוכה, הרכב המועדף על החברה הצעירים בעבודה (סטודנטים תפרנים) היה קיה פיקנטו. זול לתחזוקה, אמין, וכו...
מניח שi10 , דומה עד זהה.

- - - Updated - - -

אבל ב500 מטר מהבית, קנה אופניים חשמליים.

OFF-RoaD
27-04-22, 18:36
שלחתי לך הודעה פרטית על סיאט ליאון ידנית 1.2 2015


Asaf-a
אסף.אאשמח לקבל את ההודעה גם:)

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Asaf-a
27-04-22, 18:46
שלחתי ה.פ


Asaf-a
אסף.א

ניר ל
27-04-22, 21:43
קיה ריו ידנית שנת 2012 וצפונה תענה לך על הדרישות. פשוטה ואמינה מזדקנת יפה בסה"כ. מכרתי כזו לא מזמן עם 70 א ק"מ שאת רובם עשתה אצלי הליקוי היחיד שנמצא היה תושבת מנוע הידראולית שהלכה.

דרור ברלי
28-04-22, 11:44
דרור
אני לא מחפש מכונית מרגשת שנסחרת ביוקר,
כן רוצה אבל לא יכול.
אני עושה כל כך מעט ק"מ, מחפש להגיע מנקודה א' לב'
עם מינימום ביקורים במוסך.
את הכיף אני מקבל מהטרופר (כשהוא מתנהג יפה).


אתה מחפש גיר ידני, שזו חיה נדירה עד נכחדת בישראל. בוודאי במשפחתיות. מה שמצמצם מאוד את האפשרויות.

ה"ביוקר" הוא יחסי. ("יוקר" - כ-22-25K עבור פוקוס Mk3 ידנית מ-2011-2014. האוטומטיות-רובוטיות מהדור הזה נסחרות בחצי מזה ואף פחות, בגלל הצרות היקרות שמעולל הגיר כפול המצמדים, שאחראי להתרסקות הדגם הזה בישראל)

אם אתה מוכן לרדת בשנים, יש את דור 2 ו-2.5 (2005-2010) שכבר ממש זולות (סכום 4 ספרתי) שהן אמינות לחלוטין ברמה שגם לטויוטה יש מה ללמוד. גם ובמיוחד האוטומטיות (גיר פלנטרי 4 הילוכים פשוט, טמבל ואמין שלא נגמר). אם זה הכיוון, חפש דור 2.5 מהשנים האחרונות (2008-2010)

הפוקוס לדורותיו הוא אוטו משפחתי פשוט וטוב ויש גם הרבה סטיישנים. אני ממליץ בזכות הנוחות המרשימה, הפרקטיות, תמורה אדירה למחיר מגוחך ובעיקר האמינות.
ההתנהגות המהנה והחיוכים (שאין במתחרות מהמזרח, למעט מזדה 3, שלא יובאה לישראל עם תיבה ידנית) זה רק בונוס.

כל יפנית מקבילה תעלה יותר ואין ידניות. למעט קורולות ידניות בודדות שיוניון ייבאו בזמנו עבור שוק מורי הנהיגה. אם תמצא קורולה כזו, פליטת בי"ס לנהיגה, אולי זה יכול להיות להתאים. הקורולה מרווחת וחסכונית יחסית, תיאורטית אמורה להיות סמל האמינות - כל זה בכפוף למחיר מתאים כמובן ולתקינות כללית של הרכב - מתאר השימוש של לימוד נהיגה הורג כל מכונית, כידוע.

Asaf-a
28-04-22, 11:54
מסכים עם דרור.
לפי תיאורך אתה מחפש רכב אפור ליומיומיות שיעשה העבודה ולא יצבור הרבה קמ ולא ירגש, סטייל קיה ריו אקזוטית..
למה ללכת נגד השוק ולשלול רכבים אוטומטיים (לא רובוטיים) אמינים ומוכחים? המגוון יגדל בהרבה.


Asaf-a
אסף.א

דרור ברלי
28-04-22, 12:09
מסכים עם דרור.
לפי תיאורך אתה מחפש רכב אפור ליומיומיות שיעשה העבודה ולא יצבור הרבה קמ ולא ירגש, סטייל קיה ריו אקזוטית..
למה ללכת נגד השוק ולשלול רכבים אוטומטיים (לא רובוטיים) אמינים ומוכחים? המגוון יגדל בהרבה.


Asaf-a
אסף.א


אפילו אני, שהייתי צריך משהו אפרורי ליומיום, שיהיה "שקוף", זול ואמין (וגם נוח, כי כואב לי הגב) לקחתי סדאן אפרורי (פליט ליסינג, צבע כסוף מטאלי), זול עד גיחוך (באמצע סקאלת 4 הספרות) מרווח ונוח ומאוד אמין ואוטומטי.
פשוט כי זה מה שהיה והאוטו היה במצב מעולה ומטופל ולא טרחתי לכתת רגליים, זמן ואנרגיות בחיפושי ידנית שמורה בקצוות הארץ שתעלה פי 2. ואני ממש לא מצטער. האוטו הוא מציאה אמיתית ואצלי הוא טוחן קילומטרים כמו משוגע ואני נהנה ממנו בטירוף. הפרייבט האפרורי הכי טוב שהיה לי. אם היה ידני, זה היה מושלם... אבל גם ככה זה מצוין. עונה לצרכים.

לפות"ש - אם בסוף אתה מתפשר על אוטומט (ולשימוש שלך זה אולי אפילו עדיף), תקפיד - ממש תקפיד!!! - שיהיה גיר פלנטרי פשוט וטיפש ולא שום שטות מתחכמת מגזרת הרציף/רובוטי שתרושש אותך בתקלות.

de fox
28-04-22, 12:22
צחי, וולוו זו הרפתקה מיותרת מבחינתי.
אין לי ספק שהרכב מורכב מדי (עבורי) ומחירי החלפים לא יתאימו לי.

אין לי מושג לגבי הקקטוס מבחינת אמינות, מחירי טיפולים וחלפים.
אשמח לשמוע ממי שמכיר כי הן ממש זולות.

המכונאי הקבוע שלי שהוא קודם כל חבר טוב המליץ לי על יונדאי או קיה ידניות
(לא בטוח אם יש יונדאי ידניות).
לא מרגשות (משעממות), לא הכי נוחות ועם איבזור מינימאלי/ספרטני,
אבל פשוטות ואמינות שזה מה שאני צריך.

יש לי קקטוס דיזל מ 2017 180000 ק"מ. סה"כ רכב אמין וחסכוני. מלבד טיפלים שיגרתיים היתה משאבת אוראה ששבקה שהצריכה החלפה של כל המיכל ב 5000 ש"ח אב זה באמת הדבר הכי גדול שהיה (בינתיים טפו טפו טפו).
אני אוהב את הרכב הזה, מעט גבוה מפחיות סטנדרטיות ועם מסילות גגון מובנות, אחלה רכב לטיולי משפחה לקמפינג. תחת ידי היה עושה 1:20 אשתי כבר ירדה ל 1:18 כזה.

EliC25
28-04-22, 13:12
אתה מחפש גיר ידני, שזו חיה נדירה עד נכחדת בישראל. בוודאי במשפחתיות. מה שמצמצם מאוד את האפשרויות.

ה"ביוקר" הוא יחסי. ("יוקר" - כ-22-25K עבור פוקוס Mk3 ידנית מ-2011-2014. האוטומטיות-רובוטיות מהדור הזה נסחרות בחצי מזה ואף פחות, בגלל הצרות היקרות שמעולל הגיר כפול המצמדים, שאחראי להתרסקות הדגם הזה בישראל)

אם אתה מוכן לרדת בשנים, יש את דור 2 ו-2.5 (2005-2010) שכבר ממש זולות (סכום 4 ספרתי) שהן אמינות לחלוטין ברמה שגם לטויוטה יש מה ללמוד. גם ובמיוחד האוטומטיות (גיר פלנטרי 4 הילוכים פשוט, טמבל ואמין שלא נגמר). אם זה הכיוון, חפש דור 2.5 מהשנים האחרונות (2008-2010)

הפוקוס לדורותיו הוא אוטו משפחתי פשוט וטוב ויש גם הרבה סטיישנים. אני ממליץ בזכות הנוחות המרשימה, הפרקטיות, תמורה אדירה למחיר מגוחך ובעיקר האמינות.
ההתנהגות המהנה והחיוכים (שאין במתחרות מהמזרח, למעט מזדה 3, שלא יובאה לישראל עם תיבה ידנית) זה רק בונוס.

כל יפנית מקבילה תעלה יותר ואין ידניות. למעט קורולות ידניות בודדות שיוניון ייבאו בזמנו עבור שוק מורי הנהיגה. אם תמצא קורולה כזו, פליטת בי"ס לנהיגה, אולי זה יכול להיות להתאים. הקורולה מרווחת וחסכונית יחסית, תיאורטית אמורה להיות סמל האמינות - כל זה בכפוף למחיר מתאים כמובן ולתקינות כללית של הרכב - מתאר השימוש של לימוד נהיגה הורג כל מכונית, כידוע.

כפי שציינתי, יש לי מגנטיס דיזל בחמש שנים האחרונות (כמעט מחצית מחיי הרכב) שנקנתה אחרי חיים בלימוד נהיגה.
מאחר ויש פחות תלמידים היום שלומדים על ידני, ומאחר ורכב עבןדה מתוחזק כראוי, והמחיר נמוך בהתאם, הלכתי על האופציה.
הרכב הזה יותר אמין מרכבים שקניתי או שחבריי קנו מאנשים פרטיים, וירד בחמש שנים האחרונות בערך השוק הריאלי באלפים בודדים, אם בכלל (כבר אין דוגמאות למכירה בשוק כי נשארנו 15).
כמובן שכיאה לקוריאנית, עלות החלפים מצחיקה.

בהמשך לשרשור, אם סופר מיני עונה על הדרישות הייתי מחפש פיאסטה שתעלה פחות מקוריאנית או יפנית מקבילה.
אם לא - i30 ו i25 נמכרו עם מנוע 1.4 קצת עצל באוטומט, אבל מספיק בהחלט בגיר הידני, שעונה על הדרישות, אכן אבזור די מינימלי.
אין מה ללכת על קקטוס. המנוע האטמוספרי עם רצועה בעייתית, למרות שבלי טורבו היא לא עושה כמעט בעיות (בהשוואה למנוע הגודש), ומנוע הדיזל יהיה יקר יותר וoverkill בשביל הנסועה השנתית.
מעבר לכך, המנוע האטמוספרי מרגיש קצת חלש על הרכב (82 כוח סוס על קצת יותר מטון)

asafk
29-04-22, 23:26
נושא הרצועה הבעייתיות נפתר לחלוטין במנועים האלה ספציפית של פז'ו - יש ריקול מסודר, מקט של רצועה שלא מתפרקת וניקוי מערכת השימון. בגדול כל מה שאחרי 2017 כבר עם הרצועה הנכונה מראש, ומה ש2015-2017 כבר ביצע את הריקול.
(וזה בניגוד לצרות של רנו והלחץ ההפוך בסעפת היניקה/ שריפת שמן/ הלך מנוע - שעדיין אין להם פתרון ממשי)

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

boaz avrahami
30-04-22, 06:06
נושא הרצועה קיים רק במנועי ה 1.2 טורבו וגם רק שם יש ריקול.
אני הקדמתי והחלפתי על חשבוני רצועה ב 95 אלף, מודל 2015.
הרצועה הפורשת הייתה שלמה ויפה אבל העדפתי להחליף ליתר ביטחון.

דווקא מה שהפתיע אותי בקקטוס היה הממיר הקטליטי שהתפגר ב 90 אלף.
2700 שח כולל עבודה.

חוצמזה באמת אותו שקל להתאהב בו.
הוא אחר וכייפי.

EliC25
30-04-22, 10:32
נושא הרצועה הבעייתיות נפתר לחלוטין במנועים האלה ספציפית של פז'ו - יש ריקול מסודר, מקט של רצועה שלא מתפרקת וניקוי מערכת השימון. בגדול כל מה שאחרי 2017 כבר עם הרצועה הנכונה מראש, ומה ש2015-2017 כבר ביצע את הריקול.
(וזה בניגוד לצרות של רנו והלחץ ההפוך בסעפת היניקה/ שריפת שמן/ הלך מנוע - שעדיין אין להם פתרון ממשי)

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אתה טועה ואני מזמין אותך לקרוא כמה עמודים בשרשורפלצת בקארספורום.
מנועים מ2019 מתפגרים ב60 אלף

asafk
30-04-22, 11:40
אני מכיר את הנושא היטב.
נסה לסנן מהשירשורים בפורומים את כל מי שהלך לבצע את הריקול ואמרו לו במוסך שלא צריך, אז הוא ויתר, ואת כל הרכבי ליסינג שלא עניין אותם, וגם את מי שקנה רכב משומש מ2017 עד 2019 ואני לא זוכר את הפרטים אבל גם בחלקם היה צריך להחליף את הרצועה ובאמת לא זוכר למה היה עניין של החלפה לרצועה מהסוג הישן תחת מקט חדש או משהו.
מה שאני אומר זה שנדרשת קריאה ביקורתית גם למה שכתוב בפורומים, בדגש על פורומים שמראים רק פריזמה מאוד צרה של מי שיש לו בעיות ולא של כל מי שמחזיק ברכב.
בסופו של דבר.... ספציפית לנושא הזה - וכאמור אני די בקיא בעניין, אז למעט חריגים - אני יכול לומר מההיכרות שלי - מנועים עם הרצועה החדשה הטובה שלא מתפוררת משמן - לא הולכים (בגלל זה). כלומר מי שיש לו ברכב מנוע כזה צריך לוודא החלפת הרצועה לפי המקט הנכון ושטיפה של המערכת כדי שפירורי גומי לא יסתובבו במנוע. ולמרבה הצער לא כל המוסכים מקפידים לא על הבדיקה ולא על השטיפה ובסוף אנשים נדפקים כי הם לא רוצים (בצדק! ) להוציא כסף מהכיס על מה שמגיע להם.

אבל מצד שני - מי שהלך לו מנוע הלך לו מנוע.... זה חרא ואני לא יכול לנחם אותו בזה שהכל לדעתי בסדר.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

raanan
30-04-22, 12:40
אני מכיר את הנושא היטב.

בסופו של דבר.... ספציפית לנושא הזה - וכאמור אני די בקיא בעניין, אז למעט חריגים - אני יכול לומר מההיכרות שלי - מנועים עם הרצועה החדשה הטובה שלא מתפוררת משמן - לא הולכים (בגלל זה). כלומר מי שיש לו ברכב מנוע כזה צריך לוודא החלפת הרצועה לפי המקט הנכון ושטיפה של המערכת כדי שפירורי גומי לא יסתובבו במנוע. ולמרבה הצער לא כל המוסכים מקפידים לא על הבדיקה ולא על השטיפה ובסוף אנשים נדפקים כי הם לא רוצים (בצדק! ) להוציא כסף מהכיס על מה שמגיע להם.

אבל מצד שני - מי שהלך לו מנוע הלך לו מנוע.... זה חרא ואני לא יכול לנחם אותו בזה שהכל לדעתי בסדר.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אהה, עכשיו הבנתי איך הגעתה לתובנה האבסולוטית הזאת ...


וכל מה שצריך זה לקנות רכב שמישהו תיכנן ובנה כמו שצריך ולנהוג נכון. אבל זו דעתי הלא פופולרית, אני יודע.

אסף.

asafk
30-04-22, 12:57
ברור. בגלל זה קניתי פיאט.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Asaf-a
02-05-22, 20:41
ה"ביוקר" הוא יחסי. ("יוקר" - כ-22-25K עבור פוקוס Mk3 ידנית מ-2011-2014. האוטומטיות-רובוטיות מהדור הזה נסחרות בחצי מזה ואף פחות, בגלל הצרות היקרות שמעולל הגיר כפול המצמדים, שאחראי להתרסקות הדגם הזה בישראל)

רק כדי לאזן ששוק היד2 ככ השתגע וגם המספרים שחלקנו זוכרים לפוקוס רובוטית יד2 אינם עדכניים, קרוב משפחה מכר היום לאחר 3 ימים בלבד שפירסם פורד פוקוס רובוטית 2014 מהדור שדרור ככ ״מסמפט״, השכרה לשעבר עם 160000 קמ, אמר לא לקונה הראשון שהציע 18 ומכר ב19.5 ללא בדיקה…

הייתי בטוח שייקח לו זמן רב ויקבל 10-15 גג..


Asaf-a
אסף.א

dorbh
12-05-22, 14:33
הייתה לי יונדאי I20 ידנית
שנתון 2012 בין השנים 2013 - 2018 והיא הייתה מעולה. הייתה נוסעת פעמיים שלוש בשבוע תל אביב ירושלים ללא בעיה, מנוע 1.2 לא נמרץ אבל מספק, אמינה ועמידה מאוד.

לא יודע מבחינת גודל תא המטען, אבל אם מתאים לך - שווה.
לידניות יש פחות שוק ולכן המחיר בהתאם.

EliC25
14-05-22, 22:47
התכוונת שלידניות יש שוק רותח...
יש מעט מאוד היצע, והביקוש תמיד קיים אצל צעירים וסטודנטים, וגם מבוגרים כמונו (אני נכלל בשלושת הקבוצות נו) שאוהבים עדיין לבחוש עם היד....
היו לי רק רכבים ידניים ומעולם לא נתקלתי בבעיה למכור אותם, גם עם קמ גבוה, נחטפו מיד.
לעומת זאת, כשניסיתי למכור אוטומטיות של המשפחה, לקח לפעמים גם חודשיים... ככה זה כשיש היצע עצום (גם מבחינת דגמים וגם מבחינת דגם ספציפי

אומי5
16-05-22, 13:02
ה"ביוקר" הוא יחסי. ("יוקר" - כ-22-25K עבור פוקוס Mk3 ידנית מ-2011-2014. האוטומטיות-רובוטיות מהדור הזה נסחרות בחצי מזה ואף פחות, בגלל הצרות היקרות שמעולל הגיר כפול המצמדים, שאחראי להתרסקות הדגם הזה בישראל)

רק כדי לאזן ששוק היד2 ככ השתגע וגם המספרים שחלקנו זוכרים לפוקוס רובוטית יד2 אינם עדכניים, קרוב משפחה מכר היום לאחר 3 ימים בלבד שפירסם פורד פוקוס רובוטית 2014 מהדור שדרור ככ ״מסמפט״, השכרה לשעבר עם 160000 קמ, אמר לא לקונה הראשון שהציע 18 ומכר ב19.5 ללא בדיקה…

הייתי בטוח שייקח לו זמן רב ויקבל 10-15 גג..


Asaf-a
אסף.א

לפני פחות משנתיים מכרתי אחת ק"מ דומה, אבל 2011 ב19.5.

אם פותח השירשור רוצה SX4 5 דלתות במצב טוב, אני מכיר אחת ב30.

שעיר בגב"ב
17-05-22, 15:35
תודה אבל 30 אלף ממש מחוץ לתקציב.
מחכה ל1 ביולי לדעת מה בדיוק התקציב, מה שברור לי
שלא יהיה מעל 25.

EliC25
17-05-22, 16:24
זה גם לא ידני

tu3s
17-05-22, 20:33
פורסם בפורום השכן , נראה מעניין ..
https://carsforum.co.il/topic/709933-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%92%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA/#comment-6407649

EliC25
19-05-22, 08:40
ממליץ, זה רכב שאני מחזיק כבר חצי עשור, ואישית טיפלתי ברכב שמפורסם בלוח מספר פעמים. הבעלים פדנט

ניר ל
14-06-22, 17:05
אם רלבנטי אז יש ביד2 קורולה 2010 ידנית בתקציב הזה, מכונית שקשה להרוג

שעיר בגב"ב
16-06-22, 13:37
ביולי אדע בדיוק מה התקציב ויאללה להגיד שלום למגאן.

קיימת אצלי גם התלבטות אמיתית האם להגיד שלום גם לטרופר
ולאחד רשויות וללכת על דאסטר.
מבחינה כלכלית זה סופר מתבקש, אבל עדיין לא מרים ידיים כשאני קרוב
להבאת הטרופר למצב שמניח את דעתי.

שעיר בגב"ב
16-08-22, 14:45
דרור התמונות במיוחד בשבילך
:cool:

139644
139645

ishc
16-08-22, 14:47
קנית את הרכב מלוד?

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

שעיר בגב"ב
16-08-22, 14:54
חיובי.
כמו חדש מבפנים. גיר עובד פרפקט והמנוע מרגיש אחלה.
רכב נוח בטירוף!
עכשיו נשאר להתפלל שיהיה אלרגי למוסכים.

שעיר בגב"ב
16-08-22, 15:06
תודה רבה לכל המייעצים ובעיקר לדרור שנתן כיוון וחומר למחשבה.



139646139647

המשוטט
16-08-22, 15:33
היה לי אחד כזה שכור באחד המילואים

היה ממש אחלה

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

אומי5
16-08-22, 16:06
אין לי מושג לגבי כוח (לי היה 2000) אבל אני מבטיח לך שאתה תהנה מהרכב הזה, נוח, כיפי ואמין.
מברוק.
אני טיפלתי בשי לי באור יהודה, היה בסדר גמור חוץ מהקטע שאתה לא יכול להכנס למוסך.

שעיר בגב"ב
16-08-22, 16:14
עלה את העליה של מערת הנטיפים על 80 בלי להתאמץ.
לי זה מספיק בהחלט.
אני רגיל לעגלות.

איל מ
16-08-22, 18:49
תתחדש על ההאצ'בק. (שאיננה סטיישן).

גיא
16-08-22, 19:02
צחי, וולוו זו הרפתקה מיותרת מבחינתי.
אין לי ספק שהרכב מורכב מדי (עבורי) ומחירי החלפים לא יתאימו לי.

אין לי מושג לגבי הקקטוס מבחינת אמינות, מחירי טיפולים וחלפים.
אשמח לשמוע ממי שמכיר כי הן ממש זולות.

המכונאי הקבוע שלי שהוא קודם כל חבר טוב המליץ לי על יונדאי או קיה ידניות
(לא בטוח אם יש יונדאי ידניות).
לא מרגשות (משעממות), לא הכי נוחות ועם איבזור מינימאלי/ספרטני,
אבל פשוטות ואמינות שזה מה שאני צריך.

לא יודע אם זה עוזר, אבל ..
1. היתה לי קיאה ריו 1.2 ידנית בנזין אטמוספרית כ 3 שנים, המכונית הכי אמינה שאני מכיר, אין לדעת מה יהיה עם זה כיום .. שלי היתה 2012.
2. אני חושב שחיפשת דאסטר בעבר .. יש אחת 1.2 ( אותו מנוע שיש לצחי ברנו אני חושב ) פה באתר במחיר יותר גבוה מהתקציב שלך אבל כנראה ייתן יותר כיף לשקל מהריו.

שעיר בגב"ב
16-08-22, 19:33
גיא כידוע לך הייתה גם מחשבה על דאסטר כרכב יחיד.
זה היה הצעד החכם וההגיוני ביותר אבל אני לא זוכר מתי
אי פעם בחרתי בבחירה ההגיונית. שכנעתי את עצמי ששווה
למשוך את המזוכיזם עם הטרופר כי עוד 3 שנים הוא אספנות.

- - - Updated - - -

נ.ב. תודה על הסבלנות בטלפון בייעוץ לגבי הדאסטר:)

דרור ברלי
16-08-22, 20:19
תתחדש!

אחלה אוטו.
סע (מהר) בדרכים טובות (ומפותלות)

שעיר בגב"ב
06-09-22, 16:50
3 שנים שלא היה לי רכב ידני ולא נעים להגיד אבל אני מפשל בהתנעה:
משתדל לחנות בהילוך (1 או רוורס), הבעיה שיותר מדי פעמים אני שוכח
ומתניע כשאני בהילוך.
יש רעיון איך לא לשכוח שאני בהילוך?

שעיר בגב"ב
06-09-22, 17:19
אני יודע שזה מפגר אבל זה קורה לי יותר מדי.

3 שנים עם אוטמאט ומתברר שלכלב זקן קשה לשנות הרגלים.

איל מ
06-09-22, 17:23
אתה צריך טקס התנעה.
התיישבות על הכסא.
ניעור מוט הילוכים ימינה שמאלה .
קלאץ וברקס לחוצים עד הסוף.
התנעה.
בהתחלה הטקס יהיה מאולץ.
בהמשך זה יהיה טבע שני.
(במילים שתבין- כמו להתרגל לפתוח מנעול דיסק).

שעיר בגב"ב
06-09-22, 18:00
אהבתי את הדוגמה של מנעול הדיסק:cool:
אוף כמה פאדיחות מנעול דיסק חוויתי!

asafk
06-09-22, 20:04
אני מניע בניוטרל. פעם הייתי מניע עם שתי רגליים לחוצות - קלאצ' וברקס, בהילוך. זה לא טוב כי לעמוד או להניע עם קלאצ' לחוץ גורם לבלאי.
הרגל שנזנח בשיעורי הנהיגה במשאית הופך להרגל להכניס לניוטרל לפתוח סוויצ' לחכות ולהניע. סד"פ שהופך להרגל שהופך לזיכרון שרירים.

אסף.



Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ehudzeelim
06-09-22, 20:23
הפתרון האולטימטיבי זה שההתנעה מתבצעת בידית הילוכים עצמה. ככה אין טעויות/תקלות/יוניטים מיותרים..
פרגוסון חשבו על זה כבר לפני 70 שנה לפחות

מוטי ג.
06-09-22, 20:42
ההתנעה בידית או השבתה של ההתנעה בידית?

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

ehudzeelim
06-09-22, 20:48
ההתנעה בידית או השבתה של ההתנעה בידית?

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

התנעה בידית.

- - - Updated - - -


התנעה בידית.


תראה בסרטון, התנעה ב- 3:15

https://www.youtube.com/watch?v=Bw996kGkjxk

מוטי ג.
06-09-22, 20:48
וואלה חדש לי, לא מכיר.

מאז גיל xx שהתחלנו לנהוג על הטרקטורים (פרגוסון שנת 60 ופורד 78) שבהם היה חובה לשים בניוטרל אחרת אין סטרטר, התמדתי עם זה גם במשאית וגם ברכבים אח"כ. (מה שאסף כתב)

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

ehudzeelim
06-09-22, 20:51
טוב אני "למדתי נהיגה" על פרגוסון te20 נפט, מודל 52.. שם ההתנעה בידית הילוכים

שעיר בגב"ב
05-03-23, 10:09
אחרי חצי שנה וכ-5000 ק"מ
הרכב הזה כיף לא נורמאלי!

מאז החלפת הוונטה לא היו עוד בעיות בכלל (טפו טפו שום בצל חמסה פרסה של סוס).
התנהגות הכביש שלו מדהימה!

אם היה לו קצת יותר מומנט היה מושלם.


תודה רבה דרור על ההמלצות.

geva dover
05-03-23, 13:29
רכב לא פרייאר בכלל,
אנחנו גם התחדשנו בכזה בבציר סוף 2017 סטיישן אבל אוטומט אחרי הרבה המלצות מאבא שלי שהחזיק 2 פוקוסים בחיים ( 2002 ו2016 st)
כן כן, יודע שזה צבע דרדסים..https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230305/2f1e0b0a18d51187a91a2fc7f0cd75cd.jpg

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

שעיר בגב"ב
05-03-23, 13:44
הכחול פורד הזה יפה!

שעיר בגב"ב
05-03-23, 13:59
בעיקר כשזה על האסקורט MK1142793

geva dover
05-03-23, 17:05
הכחול פורד הזה יפה!עניין של טעם וריח, בזכות הצבע קוראים לאוטו הדרדס ( למרות שהוא סטיישן ארוך)

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

guyo
18-03-23, 21:08
עניין של טעם וריח, בזכות הצבע קוראים לאוטו הדרדס ( למרות שהוא סטיישן ארוך)

Sent from my SM-G988B using Tapatalkגבע בקצב שאתה מחליף מכוניות אני לא חושב שתספיק לעשות לו טיפול. ובנימה זו, תזכור אותי במכירה ;)

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

geva dover
18-03-23, 22:21
חחחחח זאתי פה להישאר, דווקא פרייבטים מחזיקים אצלי.
הייתה תקופת בלבול אחרי מכירת ההיילקס, נמצאה הכלה הנכונה.
יעלה פה שרשור בניה בדילאי קטן בעתיד

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

regev
10-07-23, 21:16
שלום וברכה,
גם אני מחפש רכב לחמישה, אמין וגם חסכוני, ראיתי את המידע על הפוקוס הידנית, לאיזו צריכת דלק סביר לצפות מנסיעה שרובה בינעירונית ולא ספורטיבית, בעומס חלקי?

ועוד שאלה- מה לגבי סיטרואן C3 פיקאסו מהשנים 2013-2017? המלצות? בעד ונגד?
כן- אני מתלבט גם בנוגע לבנזין או דיזל...

Asaf-a
10-07-23, 21:24
הייתי מחפש דאציה ידנית 2על4
למשל לוגאן סטיישן או דאסטר דיזל

asafk
10-07-23, 21:43
דצ'יה / רנו לוגאן - לדעתי אחת מהמכוניות הכי לא בטוחות על הכבישים. לא הייתי מסיע בה את המשפחה שלי.

אסף.

ד ו ר ו ן
10-07-23, 22:52
דצ'יה / רנו לוגאן - לדעתי אחת מהמכוניות הכי לא בטוחות על הכבישים. לא הייתי מסיע בה את המשפחה שלי.

אסף.

לוגאן זה לא הרכב שהתפרק ועלה באש אחרי תאונה חזיתית בים המלח?

asafk
10-07-23, 22:55
גם. ועוד כמה תאונות מחרידות.

אסף.

Asaf-a
10-07-23, 23:08
אתם מדברים על הדור הראשון.

אני מתכוון לזה (גרסת הסטיישן):

אגב, לא מזמן הייתה בדרום תאונה חזיתית קטלנית עם מאזדה5, מה זה אומר?
ובתאונה שציינתם עם לוגאן דור1 היו יותר נוסעים ממושבים
לא חושב שלוגאן מסוכנת יותר מדאסטר חביבת הפורום
https://m.auto.co.il/model/dacia-logan

ד ו ר ו ן
10-07-23, 23:15
זו הייתה גרסת הסטיישן בתאונה.
כמות הנוסעים הייתה בהתאם למושבים ברכב.

ודובר על כשלים בטיחותיים, שהובילו לשריפה.

Asaf-a
10-07-23, 23:18
זו הייתה גרסת הסטיישן בתאונה.
כמות הנוסעים הייתה בהתאם למושבים ברכב.

ודובר על כשלים בטיחותיים, שהובילו לשריפה.

לא נכון
דור 1 עם 3 שורות ספסלים להבדיל מהלוגאן האחרונה.
ובזו של התאונה ההיא היו יותר נוסעים ממושבים
סעיף 2.א.4 מציין 8 נוסעים, והדגם נקרא רנו לוגאן = דור1

https://www.gov.il/BlobFolder/reports/accident_report2018_90_road/he/reports_accident_report2018_90_road.pdf

אני לא טוען שלוגאן זה שיא הבטיחות אבל בואו לא נטעה, ולא הרבה רכבים ישרדו לנדקרוזר שנכנס בהם חזיתית במהירות.

Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
10-07-23, 23:23
לוגאן סטיישן מ2014 עם 3 כוכבי בטיחות. לוגאן מ 2021 עם שני כוכבי בטיחות.
לא יודע מה יותר גרוע.....

אסף.

ishc
11-07-23, 00:08
שלום וברכה,
גם אני מחפש רכב לחמישה, אמין וגם חסכוני, ראיתי את המידע על הפוקוס הידנית, לאיזו צריכת דלק סביר לצפות מנסיעה שרובה בינעירונית ולא ספורטיבית, בעומס חלקי?

ועוד שאלה- מה לגבי סיטרואן C3 פיקאסו מהשנים 2013-2017? המלצות? בעד ונגד?
כן- אני מתלבט גם בנוגע לבנזין או דיזל...אני קניתי רכב בפרמטרים דומים לפני שנה וחצי.
רכב למשפחה בת 4 נפשות וסטיישן.
לא התעקשתי על ידני אבל התעקשתי על פשוט מכנית, יד נמוכה וקמ עד 130000 קמ.
זה נגמר ביונדאי i30 סטיישן 2012 יד ראשונה עם 128 אלף קמ.
עד כה סבבה לנו מאוד.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

ד ו ר ו ן
11-07-23, 06:28
נכאני לא טוען שלוגאן זה שיא הבטיחות אבל בואו לא נטעה, ולא הרבה רכבים ישרדו לנדקרוזר שנכנס בהם חזיתית במהירות.

Sent from my iPhone using Tapatalk
יותר הטריד השריפה.
זה לא נפוץ.

שעיר בגב"ב
11-07-23, 17:19
שאלת על צריכת דלק.
הפוקוס עושה אצלי 1:14
כמעט ולא עושה עירוני.

geva dover
11-07-23, 17:23
אני סטיישן אוטומט ואני עושה 1/13.3 משולב

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

TDI
13-07-23, 01:28
נתקלתי ביד2.
לא מכיר את הרכב או את המוכר:

https://www.yad2.co.il/s/c/mmrd27mz

איל מ
13-07-23, 07:58
בטלו

ד ו ר ו ן
13-07-23, 09:13
נתקלתי ביד2.
לא מכיר את הרכב או את המוכר:
https://www.yad2.co.il/s/c/mmrd27mz
קורולה GR ידנית יד 1 עם מעט קמ?
סוג של חד-קרן?

tom1105
13-07-23, 09:28
קורולה GR ידנית יד 1 עם מעט קמ?
סוג של חד-קרן?2008 זאת השנה של הקורולות הגרועות.
גיר רובוטי חד מצמדי


Sent from my SM-S901E using Tapatalk

איל מ
13-07-23, 09:39
זה ידני.
ועדיין לא הייתי משלם סכום כזה על אוטו בן 15. ספק אם בכלל הייתי קונה רכב בגיל כזה כרכב משפחתי.

ד ו ר ו ן
13-07-23, 17:34
2008 זאת השנה של הקורולות הגרועות.
גיר רובוטי חד מצמדי


Sent from my SM-S901E using Tapatalk

מכרנו כזו לאחרונה.
430k קמ.
385 מהם אצלנו.
אחזקה משעממת.

אחלה רכב אם לא זוחלים בפקקים בקיץ.
הרובוט לא אוהב זחילה מעל אספלט רותח.

נמכר עם קצת עודף מ-10kשח, והפתיע אותי כמות המתקשרים והמהירות שנחטף.

דרור ברלי
14-07-23, 11:20
קורולה GR ידנית יד 1 עם מעט קמ?
סוג של חד-קרן?


לא, לא GR..... GR זה Gazoo Racing, סדנת ה-AMG/M-Technic/Nismo של טויוטה.....

זו סתם רק GLI, רמת גימור מאוד בסיסית, למי שזה משנה לו במכונית בת 15-16.... וכנראה בעברה היתה רכב לימוד נהיגה.
יוניון הביאו בזמנו גם כמה קורולות ידניות - שיועדו מלכתחילה לשוק של מורי הנהיגה.

מי ששוקל רכישת רכב כזה וסתם רוצה לדעת ולהיות בטוח, שיפשפש טוב טוב בהיסטוריה שלו וגם יבדוק מתחת לשטיחי הריצפה בצד ימין אחר שרידי ההתקנות של סט דוושות ימני. סה"כ, במחיר מתאים, לא באמת צריך לפחד מאוטו כזה כי כבר עברו מספיק שנים מאז שעבד בלימוד נהיגה - אבל זה בהחלט אמור להוריד אחוזים ניכרים ממחירו.

העובדה שזו קורולה ידנית, סוג של חד-קרן בישראל, לא הופכת אותה למשהו מעניין או מהנה לנהיגה ובטח לא מצדיקה לשלם כל כך הרבה על שנתון כל כך ישן. זו עדיין רק סתם קורולה, כן?..... זו כן יכולה להיות אחלה קנייה למי שצריך סוס-עבודה אמין ופשוט. אבל רק במחיר מתאים.

דרור ברלי
14-07-23, 11:37
2008 זאת השנה של הקורולות הגרועות.
גיר רובוטי חד מצמדי


Sent from my SM-S901E using Tapatalk


למה, יש קורולות טובות?.....:rolleyes:
רכב די מגעיל. בטח לנהיגה, ולאו דווקא בגלל הגיר.


הגיר הרובוטי פחות מוצלח. אבל את זה אפשר לומר על כל גיר רובוטי בעולם. כנראה כי פשוט לא מתאים לתנאי החום והפקקים בישראל.

הגיר האוטומטי-פלנטרי 4 מהירויות פשוט ואמין ויחיה לנצח - רוב הקורולות בישראל הן אוטומטי-פלנטרי וזה הדגם המוכר והמוצלח.

ידניות היו רק אצל קומץ מורים לנהיגה. סביר להניח שגם הגיר הידני אמין.


בכל מקרה, דעת העדר המקובלת והקובעת בשוק הישראלי, מחשיבה את הדור הספציפי הזה לאמין ומוצלח ביותר. אולי הכי מוצלח, כי זה הדור האחרון לפני שקיבלו גיר רציף.
מנסיוני המאוד אישי עם אקזמפלר כזה מ-2010 שנרכש חדש מהסוכנות, הוא דווקא יכול להפתיע פה ושם עם תקלות מעצבנות. רובן קשורות לאיכות ייצור וגימור לא מרשימות וחלקן עם משמעות בטיחותית קריטית (בעיות בלמים, או נכון יותר - בעיית הפתאום אין בלמים...).

בכלל, תקלות בטויוטה זה נושא בעייתי שקשה ללקט עליו מידע אמין שניתן לסמוך עליו, כי רוב בעלי טויוטה נוטים להחריש תקלות ובעיות כדי לא לפגוע בערך המכירה.... אלה דברים שצצים ומדברים עליהם רק אחרי שמכרו את הרכב ובתנאי שלא החליפו טויוטה בטויוטה... אבל מי יודע, אולי סתם נפלנו על לימון.

בכל מקרה, זה כבר אוטו ישן. בן 15. קשה ואולי גם לא הוגן לדרוש ממנו אמינות מוחלטת. אפילו לא מטויוטה. אבל באותה מידה יהיה גם מגוחך לדרוש עליו מחיר כזה.

ד ו ר ו ן
14-07-23, 12:16
, בכלל, תקלות בטויוטה זה נושא בעייתי שקשה ללקט עליו מידע אמין שניתן לסמוך עליו, כי רוב בעלי טויוטה נוטים להחריש תקלות ובעיות כדי לא לפגוע בערך המכירה....
אתה שוב קשקשן..
הנה קצת עובדות מול הקונספירציות שאתה מנפנף.
הקורולה שמכרנו הייתה ליסינג יש ראשונה.
385kקמ.

לא היו תקלות כשל שתקעו את הרכב.
היו טיפולים ואחזקה.
היו דברים קטנים כמו תאורת מזגן שפסקה ולא טרחנו לתקן.
הדבר הכי מהותי היה קויל שהדליק נורת צק אנגין ואפילו לא השביתה את הרכב.

ההוצאה הכי גדולה הייתה החלפת מצמד שהחזיק כ-150kקמ, אבל כואב בכיס.. 3500שח+\-.

הגיר הרובוטי דורש הסתגלות, הגיברת לא התלוננה.

אוטו משעמם במובן הטוב.
מניע, מקרר ונוסע.
לא משחיז פינות ולא מתיימר להיות משהו אחר.

דרור ברלי
14-07-23, 12:49
מה עושה את הנסיון שלך ליותר רלוונטי משלי?


גם כאן רכב מ-2010 שנקנה חדש מיוניון וטופל רק במוסכים מורשים. הניע, קירר ונסע והגברת לא התלוננה.
עד שיום בהיר אחד התחילה להתלונן. אמרה שפתאום אין ברקסים.
נבדק במוסך מורשה וכמובן יצא זך וטהור.
היכן שהיא עובדת, מוסד ציבורי גדול עם מאות רבות של עובדים - רבים בעלי קורולות דומות כי זה היה רכב פופולרי מאוד.
לפחות חמישה שישה התלוננו על תקלות בלמים דומות.

הכל נשאר בגדר ספקולציות - עד שהיא נכנסה בקיר בחניון.
מהירות נמוכה, נזק לא גדול. הוחלפו פגוש וגריל ומכסה מנוע ושוב נבדקו הבלמים ונאדה - הכל בסדר.

אנחנו לא מדמיינים. הבלמים פשוט לא פעלו. עכשיו כבר היינו רגישים יותר לנושא כי מדובר בסכנת חיים. וזה קרה שוב ושוב, וכמו שעון - במוסך הכל בסדר. חוזרים לכביש והרכב חוזר לסורו.

אחר כך התחילו גם דפיקות ממיסבי גל ארכובה בהתנעה קרה. דופק רק שניה-שתיים, אבל זה מדליק לך עוד נורה אדומה. וזה ברכב שמטופל בקפידה ובזמן וביוקר כמו שרק במורשה-טויוטה יודעים להיות יקרים, ושלא צורך טיפת שמן ואף פעם לא חסר לו גרם של שמן, ובכל זאת דופק. ואז אתה מבין שכל סיפורי האמינות ו"לא מתקלקל לעולם" זה בלוף. הוא מתקלקל כמו כולם ושמשלמים כאן הרבה יותר על רכב הרבה פחות טוב, כזה שנקשרות לו כל מיני אגדות-עם ופנטזיות, ובפועל הוא פשוט רכב גרוע - רועש, לא נוח, תת היגוי כל הזמן, רכב ששונא לנסוע, בטח מהר ובטח אם הכביש לא ישר - והכל לטובת אגדות האמינות והסחירות ושמירת הערך הקדושה בחסות עדר המטומטמים הישראלי.
אז בחיאת, הנאה מנהיגה זה באמת עניין משני - אבל לפחות שבאמת יהיה אמין כמו שהאגדות מבטיחות. אם גם זה לא מדויק, אז למה לטרוח? למה לשלם כל כך הרבה יותר?
באותו כסף, ובאותה תדירות תקלות, מוטב לבחור אוטו אירופאי - נוח יותר, בטוח יותר, מתנהג ומהנה הרבה יותר.

כשהגברת הפסיקה לבטוח ברכב (שים לב, אני לא קורא לקורולה "אוטו" כי היא לא אוטו. היא רק כלי רכב), הגיע הזמן להיפטר ממנו.
והסתבר שבניגוד להבטחות על סחירות מטורפת, לקח לא מעט זמן למכור. התקשרו רק ערבים שהסכימו לשלם הרבה פחות ממחירון. בסוף נפטרנו מהמציאה.

ומה בא במקום? לבלוף של טויוטה מאמינים רק פעם אחת - ראשונה ואחרונה. ולכן הסובארו שהחליפה אותה היתה אוטו מאות מונים אמין וטוב יותר. גם הסובארו הזו הוחלפה בסובארו, כי סוס מנצח לא מחליפים.
טויוטה? שאחרים ימשיכו להאמין בפרה הקדושה הזו.

ד ו ר ו ן
14-07-23, 13:17
מה עושה את הנסיון שלך ליותר רלוונטי משלי?

שלהבדיל ממך, הייתי בעלים של רכב כזה מעל 10 שנים, של שימוש אחזה ועלויות, לעומת התרשמות קצרת טווח של אקזמפלר.

אל תלך לכיוון השמצות החסידות, אנחנו לא שם.

הרכב השני שלנו הוא פורד פוקוס 2007, רכב נהדר בפני עצמו.
הרבה יותר כייף לנהיגה ביחס לקורולה 2008, אבל באותה מידה הגיברת לא אוהבת אותה..

תנסה למקם את עצמך בעיניים שלה, כמו עוד מליוני אנשים בעולם (ע״ע כמה קורולות נמכרו ביחס לפוקוס..), ותבין למה מה שאתה אוהב זה לא בהכרח מה שאחרים מחפשים.

דרור ברלי
14-07-23, 13:40
חיינו מספיק שנים כאן עם ה"אקזמפלר" הזה. זה לא רכב הדגמה אלא רכב שנרכש חדש מהסוכנות, להזכירך. יד ראשונה בהחלט.
לא, לא נסענו בו 10 שנים. רק 8. יש גבול לכל תעלול ברכב שלא רק לא אמין כמו שעושים ממנו, אלא גם נוסע פחות טוב מכל מכונית אחרת בגודלו ובטח במחירו.
ב-8 השנים האלה נסע כמעט 180,000 ק"מ.
רוב הזמן לא היו טענות - המנוע חזק יחסית ל-1.6 והביצועים בקו ישר סבירים, גם אם הוא נורא רועש כשלוחצים אותו. גם התנהגות הכביש, סתמית ככל שתהיה, סה"כ עוברת ומספיקה בנהיגה יומיומית. מה ששבר אותנו זה סיפור הבלמים (ואזלת היד של המוסכים באיתור התקלה) והתחלת הדפיקות במנוע.

זה גם קרה בסמיכות לסיפור תקלת המצערות העולמית בטויוטה, עם נסיון הטיוח וההסתרה שהתפוצץ והתגלה, מה ששכנע את הגברת שהאנטי שלי לסגידה המטומטמת שהתפתחה סביב המותג לאורך שנים, כנראה מוצדק.

ishc
14-07-23, 22:55
אני מסכים עם דרור שבעיקרוו רכב אירופאי מקביל תמיד יהיה נעים יותר לנהיגה.
אני רואה אצלנו, שני רכבים ישנים יחסית, מאותו בציר. שניהם נועדו לנסוע מ-א ל-ב במינ עלות.
האחת משפחתומטית קוראנית (שזה בעיני כבר כמו יפנים מאותה תקופה) והשניה סופר מיני אירופאית ידנית.
חוץ ממנו חזק ועירני יותר בקוראנית האירופאית עולה עליה בכל פרמטר בנסיעה.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

שעיר בגב"ב
16-07-23, 16:23
בחודש הבא אפרסם את הפוקוס למכירה.
הרכב פצצה ואני נהנה ממנו מאוד אבל התפנה לי סכום
נחמד ויוחלף בדאסטר דיזל.

אז במידה ומישהו מעוניין בפוקוס ידנית במצב מעולה
אשמח שמישהו מהפורום ייהנה ממנה.
הכי טוב מבחינתי זה החלפה בדסטר 4X4 דיזל (כמובן עם הוספה שלי) עם
ק"מ נורמאלי (פחות מ150 אלף).

איל מ
16-07-23, 17:03
אבל כבר פירסמת....

שעיר בגב"ב
16-07-23, 17:17
אל תרתח אדון עזריאל! הכוונה הייתה לגבי פורום ג'יפולוג.:cool:

אחרי ששלחתי את ההודעה כאן בפורום הספציפי
אז החלטתי כבר להעלות בפורום מכירה.
לא מתכוון לפרסם ביד2 לפני שתהיה דאסטר בחניה שלי.

regev
21-07-23, 00:02
תודה על המידע והדעות.
נבחר סיטרואן C3 פיקסו 2017, HDI Blue יד ראשונה עם 162,000 ק"מ. יש ריקול עקב רצועת תזמון ואצטרך לסור למוסך לתקן באדיבות היצרן בעוד כמה אלפי ק"מ, אחרי שכבר עשו לו תיקון מאוד יסודי לפני מה עשרות אלפי ק"מ כולל החלפות חלקים בגל הזיזים ומשאבת המים.
כיום הרכב נוסע לפי מיטב הציפיות מרכב צרפתי- מהר נוח ובשקט ביותר.
אני מתפלל בכוונה רבה ("ויכווין בלבבו") שיתקיים בי "ושמחת ברכבך והיית אך שמח" ולא "ובקרת במוסך יומם ולילה".

מקווה שיהיה שקט
זה סוף החדשות

-->