התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חוות דעת על קניית צמיגים באוטודיפו - אזהרה - לא סומכים על אוטודיפו



asafk
03-05-22, 10:46
הזהירו אותי אבל לא הקשבתי.
אז אני כותב כאן למי שישקול בטעות לרכוש צמיגים באוטודיפו.
הסיפור פשוט. כמו כולם אני מחפש צמיגים באינטרנט, משווה מחירים בין האתרים למידה שמעניינת אותי והמותגים שמעניינים אותי ומצאתי קופר stt pro mt במחיר טוב - 2880 לרביעייה באתר של אוטו דיפו.
מודגש שם גם שהמחיר הוא רק לאתר ולא בחנות. יתקשרו מהחנות לתאם התקנה - הכל נראה רגיל.
אוקיי. הזמנה באתר, פרטי אשראי, הכל בסדר. הקבלה מגיעה מייד ואני כבר רואה באשראי את החיוב.
עובר יום בערך ומתקשר הבנאדם מהסניף לתאם התקנה. בדרך אגב הוא מזכיר שזה 50-50 ולא מה שהזמנתי. האמת לא הופתעתי כי שמוליק הכין אותי. אני לא רוצה משהו שונה ממה שהזמנתי.
מכאן הלאה מתחילה סאגה של 'המירוץ לזיכוי' כדי שהזיכוי ייכנס לכרטיס אשראי לפני תאריך החיוב. ברשת אוטו דיפו הזיכוי מגיע תוך 14 יום. הבנאדם מהסניף לא מזכה. אני צריך להתקשר לשירות לקוחות ולחכות כמעט 10 דקות כדי שיענה לי נציג שיאמר לי שהוא לא מבטל את ההזמנה אלא הסניף. אני צריך להיות זמין כי הם יצטרכו את פרטי האשראי. כשהזאתי מהסניף מתקשרת יש לה בעיה לזכות מייד - רק תוך 14 יום. ושיתקשרו אלי מההנהלת חשבונות ואני צריך שוב להיות זמין כי אם אני לא אענה לטלפון אני לא אוכל לקבל את הזיכוי בכרטיס אשראי. זה לא טוב, כי זה אומר שהכסף שלי יהיה אצלם אבל המוצר לא יהיה אצלי. בסוף על הזיכוי בזבזתי יותר זמן וטלפונים.
שורה תחתונה עזבו. חבל על הכאב ראש - פשוט תמצאו מקום אחר לקנות בו צמיגים כי גם דיל מפתה באתר יכול לגזול ממכם יותר אנרגיה וזמן מאשר לדבר בטלפון עם פנצ'ריה ולשלם כשהצמיגים על האוטו.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אבי ביטר
03-05-22, 12:02
טוב לדעת.

מבחינתי הם תמיד היו יקרים, ועם פרסומים מטעים כאלה בסגנון 1+1 וכל מיני המצאות שיקריות מעצבנות.

לא קניתי שם שנים.

מבחינתי - צמיגים אצל הצמיגאי - "אבי צמיג" באזהת הצפוני של אשדוד, אני מאוד מרוצה מהמחירים ומהשירות, והזדקקתי לשירות לא פעם אחת.
חשוב רק לדבר עם אבי הבעלים ולא עובדים אחרים או בני משפחה.

שאר הקניות - אוטוסטור או AMAYAMA איביי וכו'.

erezgur
03-05-22, 12:26
אכן מעצבן ואפילו מרתיח.
היה לי בעבר סיפור מעצבן אחר שקשור להתנהלות כספית לאחר הזמנה מול האתר שלהם (אייס, לא אטוטודיפו, אבל זה היינו הך) וחוסר היכולת לקבל את השירות הרלוונטי מהסניף בו הייתי אמור לקבל את המוצר.
במקרה שלי, לגמרי במקרה, מי שטיפלה בהזמנה מהצד של אייס הייתה מנהלת הכספים שלהם, או דמות דומה. זה מאד עזר להסדיר את הנושא בצורה יעילה לאחר שהתקשרתי אליה ישירות, אחרת כנראה זה גם היה נגמר ב"תלך תבוא" של כמה שבועות.

asafk
03-05-22, 17:02
אם זה היה מרתיח קודם - אחרי השירות טלפון השניה של הבוקר קיבלתי מהם זיכוי. וזה יותר מרתיח כי.....
לא לכרטיס אשראי. אלא שובר זיכוי. שזה מה שכתוב בו.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220503/d50459946993ac8360a6249cb3ae22a4.jpg

כלומר הצדיקים מצפים שאני אלך עכשיו לסניף.של אוטו דיפו שאין לי מה לחפש בו כדי לממש את הזיכוי.
אין לי שום כוונה לעשות את זה.

החלטתי שאת הזמן שהייתי משקיע בלקבל מהם את הכסף אני אשקיע בלשתף.
בסופו של יום זו התנהגות שלדעתי היא נוכלות של ממש. דעתי האישית.
כלומר כאשר אוטודיפו יודעים שאין להם מוצר ובכל זאת לוקחים עליו תשלום ואז מוציאים ללקוח את המיץ עדי לקבל את הכסף חזרה - וכל הזמן הזה הכסף שלי אצלם אבל את הסחורה אני לא יכול לקבל - יש לזה שם אחר?

נכון לרגע זה כאשר הם יודעים שאין את המוצר אוטו דיפו עדיין מפרסמים אותו והבא שייכנס וירטה ישלם ןשוב יאכל אותה. כלומר זו שיטה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
03-05-22, 17:05
תפנה לחברת אשראי.

ד ו ר ו ן
03-05-22, 17:08
תבקש לבטל את העסקה מנימוק של אי-קיומו של מוצר בחנות וסרוב לביטול העסקה הטלפונית.

asafk
03-05-22, 17:13
אני חושב שזה לא ייקח. כי הם ביטלו את העסקה ולכאורה נתנו זיכוי. לכאורה כי הכסף אצלם.
נוכלים יודעים לשחק היטב על הגבולות.
אני כמובן לא טוען ש-אוטודיפו נוכלים. רק שהם מתנהגים כמו נוכלים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
03-05-22, 17:22
עוד הערת אגב.
לשם השוואה - במסעותיי לקניית צמיגים עוד לפני כן מצאתי צמיגים באחד מאתרי הצמיגים האונליין. הכנסתי הזמנה ועוד באותו ערב קיבלתי טלפון עם התנצלות שאין במלאי ולמרות שנתתי באתר את פרטי האשראי - לא מופיע חיוב כלומר באתר ההוא באמת מדובר בטעות בתום לב שמייד הובהרה וטופלה גם בצד הכספי.
וזה מישהו שלא משקיע המון כסף בפרסום כמו אוטודיפו

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
03-05-22, 17:37
אני חושב שזה לא ייקח. כי הם ביטלו את העסקה ולכאורה נתנו זיכוי. לכאורה כי הכסף אצלם.
נוכלים יודעים לשחק היטב על הגבולות.
אני כמובן לא טוען ש-אוטודיפו נוכלים. רק שהם מתנהגים כמו נוכלים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

שווה נסיון.חברות האשראי לא אוהבות שמשתמשים בממשק שלהן לקומבינות.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

נדב42
03-05-22, 17:38
אני חושב שזה לא ייקח. כי הם ביטלו את העסקה

הם לא ביטלו את העיסקה.

ד ו ר ו ן
03-05-22, 17:39
ועוד משהו, יש מצב שזה בגדר עסקת רוכלות שיש לה חוקי החזר לטובת הלקוח.

ד ו ר ו ן
03-05-22, 17:40
הם לא ביטלו את העיסקה.

++
אם הכסף אצלם זה לא בוטל.

asafk
03-05-22, 17:41
הבנתי. אם עד הערב אני לא אראה את הכסף (נותן להם גרייס) אני אפעל בערוץ של החברות אשראי.
שווה לנסות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Juv
03-05-22, 17:59
https://www.gov.il/he/departments/general/cpfta_consumers_info_iskat_mecher_meraho k

אין כאן שום מקום לפרשנות.
עשית עסקה מרחוק, המוצר לא מתאים למה שהבטיחו - כל הכסף בחזרה.
אם זה לא קורה עד מחר אני הייתי מוציא להם מכתב עם כל הסיפור + תאריכים, וכותב שבמידה ולא יחזור הכסף עד תאריך מסוים אני פשוט תובע אותם, זה כמעט זכיה אוטומטית ב 10000 ש"ח.

nir.samo
03-05-22, 18:04
בהצלחה אסף.
אני עכשיו עוד יותר לא מתכוון להיכנס לשם.
נקודה פילוסופית קצת - עצם העובדה שרשת זבלה כזאת קיימת כ"כ הרבה זמן בארץ והיא כנראה היחידה אומר משהו על התרבות המוטורית הלא קיימת.
כן, גרתי קצת בארה"ב.

נמרוד
03-05-22, 18:06
אתה לא צועק מספיק חזק. לפעמים זה חסרון.

asafk
03-05-22, 18:17
נכון.
אבל אני לא מתכוון לשנות את מיתרי הקול שלי.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

guy888
03-05-22, 18:27
רק לא מבין למה הזמנת אם ידעת שאין את הצמיג שאתה רוצה?
(לפי מה שכתב בשרשור מקביל: אין באוטודיפו stt pro רק 'חצי וצי'. )



Sent from my SM-G998B using Tapatalk

GodsFather
03-05-22, 18:30
בהצלחה אסף.
אני עכשיו עוד יותר לא מתכוון להיכנס לשם.
נקודה פילוסופית קצת - עצם העובדה שרשת זבלה כזאת קיימת כ"כ הרבה זמן בארץ והיא כנראה היחידה אומר משהו על התרבות המוטורית הלא קיימת.
כן, גרתי קצת בארה"ב.תבדוק בעלים שלה ושל מי הוא עוד בעלים...

Sent from my HD1903 using Tapatalk

asafk
03-05-22, 18:33
רק לא מבין למה הזמנת אם ידעת שאין את הצמיג שאתה רוצה?
(לפי מה שכתב בשרשור מקביל: אין באוטודיפו stt pro רק 'חצי וצי'. )



Sent from my SM-G998B using Tapatalkכי למרות שאמרו לי כאן שכמה ימים קודם לא היה - באתר שלהם פורסם שיש.
מלאי זה דבר דינמי וקיוויתי שאולי אצל היבואן אין אבל לאוטודיפו יש.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

נמרוד
03-05-22, 19:33
נכון.
אבל אני לא מתכוון לשנות את מיתרי הקול שלי.

אסף.



לפעמים צריך.
סגור את הדלת של המשרד, או שתצא לחיק הטבע איפה שאף אחד לא ישמע. תחזיק את הטלפון חזק, ולכמה דקות תצעק, תקלל, תקלס ותכלבס, "תביאי לי את המנהל!" וכו וכו. תהיה ברלי על סטרואידים. אין פה שום דבר יותר מתוחכם משיטת מצליח בגרסא 1.0. הם יחזירו לך בוודאות מוחלטת אם רק תבהיר להם שאין בכלל דיון.

grand
03-05-22, 19:42
אסף, חבל על האנרגיות, בטל את העיסקה דרך חברת האשראי, זו עיסקה טלפונית ואין שום בעיה לבטל אם לא קיבלת תמורה.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

asafk
03-05-22, 19:45
אני לא מתאמץ יותר מול אוטודיפו. כתבתי את זה בהתחלה. חבל לי על המרץ. הכסף בסוף יחזור בדרך זו או אחרת.
רק חשוב לי שאף אחד אחר לא יתפתה להזמין אצלם צמיגים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

gmike
03-05-22, 20:38
יצא לי לקנות כמה פעמים באוטודיפו באינטרנט, היו פעמים שהתקשרו להתנצל שאין את המוצר, ביטלו
לו את העסקה וקיבלתי זיכוי. מודה שאלו היו סכומים קטנים אז לא התעקשתי על זיכוי מיידי, אבל זה תמיד היה זיכוי באשראי ולא תעודת זיכוי לבית העסק.
פעם אחת גם קניתי מהם מצבר באתר וכשאשתי באה להתקין סרבו בטענה שלא מתקינים מצבר רגיל לרכב עם start&stop, גם במקרה הזה כל הכסף הוחזר לחשבון האשראי.

מוטי ג.
03-05-22, 21:23
אסף, תן לשכנה לצעוק במקומך.
או יותר פשוט, לך למחלקת הרכש שלכם, ותן להם לעשות את מה שהם עושים מצויין לספקים שלהם.
בהצלחה.

asafk
03-05-22, 21:32
חבל על המרץ. באמת. כמו שיעצו כאן קודם - פתחתי בירור בחברת האשראי ואין לי כוונה להעלות טורים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
03-05-22, 21:55
רק חשוב לי שאף אחד אחר לא יתפתה להזמין אצלם צמיגים.

המסקנה שלי מהחוויה שלך, שלא לרכוש מהם שום דבר שלא רואים בעין ומרגישים ביד.

Zevulun
03-05-22, 23:02
חבל על המרץ. באמת. כמו שיעצו כאן קודם - פתחתי בירור בחברת האשראי ואין לי כוונה להעלות טורים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalkממה שאני מכיר זה תהליך שיכול לקחת מעל חודש עד שתראה את הכסף. חברת האשראי תדרוש הבהרות מבית העסק ובנתיים יקפיאו את הסכום, אם עד 30 יום בית העסק לא יספק הסבר מניח את הדעת תזוכה

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk

asafk
03-05-22, 23:19
שיהיה. או ש-אוטודיפו יחזירו את הכסף או שחברת האשראי תזכה אותי. לפחות בינתיים הם לא יחייבו את הכרטיס כלומר הכסף נשאר אצלי. או לפחות ככה אני מבין.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

zivo
04-05-22, 00:44
אני חושב שזה לא ייקח. כי הם ביטלו את העסקה ולכאורה נתנו זיכוי. לכאורה כי הכסף אצלם.
נוכלים יודעים לשחק היטב על הגבולות.
אני כמובן לא טוען ש-אוטודיפו נוכלים. רק שהם מתנהגים כמו נוכלים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ואני טוען שמי שמפרסם צמיג שאין לו, והוא לא מתכוון שיהיה לו.....
לא רק שהוא מתנהל כמו נוכל, הוא פשוט נוכל.

ואם הם רוצים לתבוע אותי, הם מוזמנים לפנות בפרטי לקבל את הפרטים.

נוכלים, גנבים, רמאים.

Zevulun
04-05-22, 08:03
שיהיה. או ש-אוטודיפו יחזירו את הכסף או שחברת האשראי תזכה אותי. לפחות בינתיים הם לא יחייבו את הכרטיס כלומר הכסף נשאר אצלי. או לפחות ככה אני מבין.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalkלא בטוח, אני לא מכיר את ההתנהלות של החברות הישראליות.
אצל החברות אשראי האמריקות הם לפעמים מחזירות את הכסף עד לסיום הבירור תלוי בסיבת הביטול שנפתחה אבל לא תמיד, לגבי הישראליות יתכן מאד שהכסף לא חוזר אליך עד לסיום הבירור
אם אתה כבר מתקשר אליהם תברר את העניין

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk

Zevulun
04-05-22, 08:06
אני טיפה יחדד, בכרטיסים האמריקאים יש ביטוח ולכן אם התלונה של הלקוח צודקת (לכאורה) הם קודם כל מזכים אותך ואחר כך עושים את הבירור
בישראל אין באמת ביטוח על הכרטיס ולכן למיטב ידיעתי אתה תאלץ להמתין עד לגמר הבירור שזה כאמור לוקח זמן

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk

asafk
04-05-22, 08:46
כאן הם מתחייבים לבטל את החיוב תוך יומיים.
כמובן אם המוכר לא מספק ביומיים האלה סיבה למה לא לבטל את החיוב.
ושוב. זה לא העניין. את הכסף אני אקבל.

מטרת הדיון הזה - אל תקנו צמיגים באוטודיפו. אוטודיפו מפרסמים צמיגים - במקרה הזה באתר של אוטודיפו צמיגי קופר stt pro mt 235/85r16 - שאין להם. לוקחים כסף ולא מספקים סחורה. קניית צמיגים באוטודיפו היא לקיחת סיכון.

השירות של אוטודיפו מזעזע - אם כבר יש בעיה אף אחד שם לא עשה שום דבר כדי לפתור אותה. כל מה שקרה היה תוצאה של פעולות שאני - הלקוח - השקיע בהם מאמץ וזמן.
אם אני הייתי חייב למישהו - הייתי עושה הכל כדי שהוא יקבל את מה שמגיע לו כמה שיותר מהר. הם לא. מי שמתנהג ככה - לא מגיע לו שנהיה לקוחות שלו. יש מספיק אפשרויות טובות יותר מאוטודיפו לקניית צמיגים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
04-05-22, 08:53
אחד נכנס לחנות צמיגים.
כמה עולה?
600.
אחלה מחיר תן לי 4.
אבל אין במלאי

הולך לחנות ממול.
כמה עולה?
1000.
וואלה יקר אצלו עולה 600.
אז תקנה אצלו.
אבל אין לו.
אה... כשלי אין מלאי אני מוכר ב 500......

לתשומת לבכם אוטודיפו. כשאין מלאי צמיגים אפשר לעשות מבצעים הרבה יותר טובים.

אסף.


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

גיא
04-05-22, 09:05
מפתיע אותי. באמת עם יד על הלב ומבט מופתע ..

אני קבלתי תשובות כאלו מאוטו דיפו אי שם סביב שנת 2000 עוד כשהיתה לי האופל קאדט 1.3 האוטומטית עם המזגן של אלכס בהתקנה מקומית.

ומאז לא נכנסתי לשם .. והבעלים היו איזו אושיית מרוצים או משהו ...

אתם טוענים שהחברה הזאת עדיין קיימת ??

וכל הזמן הזה הם עובדים על אנשים ואני לא ידעתי ...[emoji848]

raanan
04-05-22, 09:40
אסף,

נניח שהיו את הצמיגים , מה עם תאריך ייצור ?
לא מבין איך אפשר להזמין און ליין למוצר עם משמעות לתאריך ייצור.

אגב,
בעבר שחיפשתי מצבר היו אחלה מבצעים
(בפרט אם משלמים עוד בכרטיס נטען חבר),
רק שהמצברים היו ישנים בטירוף ואין בעיה למוכרים לנסות "לדחוף" לך אותם.
אני מניח שיש מספיק אנשים שלא מבינים "ודוחפים" להם את המבצעים ...

רענן

asafk
04-05-22, 09:50
אתה צודק אבל... מצב שוק הצמיגים היום הוא כזה ששום דבר לא שוכב במלאי.
מה שמגיע נמכר.
אז אני חושש רק קצת וכן... גם זה תורם למסקנה של החוויה הזו. לא לקנות צמיגים אונליין בלי לראות אותם ובטח לא לקנות צמיגים מ-אוטודיפו אונליין.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אבי ביטר
04-05-22, 12:19
תעשו לי טובה
כשאתם מתקשרים לקבל הצעות מחיר לצמיגים, תבדקו גם מולו :

אבי - 050-3331625

רק שיחת טלפון, אולי תקבלו מחיר שיפתיע אתכם ושווה את המרחק.

guyo
04-05-22, 14:26
אסף, סיקרנת.
ע''פ הרשות להגנת הצרכן (או הצרחן אם אתה נמרוד) מדיניות ההחזרים *חייבת* להיות מפורטת במקום ברור. אז בדקתי. ואכן יש מדיניות החזרים.
במדיניות אוטודיפו לא מצוין שום דבר על שובר כספי במקום החזר כספי. להיפך כספך יוחזר והחברה לא תגבה ממך דבר אם המוצר הוא לא כמו שתואר, פגום או לא מתאים.
החוק, בכתוב, נמצא לצידך. אפילו לא צריך לצעוק....
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220504/a2a972c34a26cf058c476b069f37318c.jpg

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

אבי ביטר
04-05-22, 14:51
Guyu
שים לב, הם תכננו לזכות אותו בכרטיס אבל לאחר תקופה (מקובל) ולאחר מועד החיוב.

הוא התעקש לקבל ביטול עסקה, ולא חיוב זיכוי, ומפה העניינים הסתבכו, עם הודעת הזיכוי למימוש בחנות.

את הכסף הוא יקבל, זה לא הדיון פה.

- - - Updated - - -

Guyu
שים לב, הם תכננו לזכות אותו בכרטיס אבל לאחר תקופה (מקובל) ולאחר מועד החיוב.

הוא התעקש לקבל ביטול עסקה, ולא חיוב זיכוי, ומפה העניינים הסתבכו, עם הודעת הזיכוי למימוש בחנות.

את הכסף הוא יקבל, זה לא הדיון פה.

אגב, צמיגים אני אוהב לקנות במזומן, בחלק מהמקומות מורידים את המעמ 🤣

Eitan_S
04-05-22, 15:00
Guyu
שים לב, הם תכננו לזכות אותו בכרטיס אבל לאחר תקופה (מקובל) ולאחר מועד החיוב.

הוא התעקש לקבל ביטול עסקה, ולא חיוב זיכוי, ומפה העניינים הסתבכו, עם הודעת הזיכוי למימוש בחנות.

את הכסף הוא יקבל, זה לא הדיון פה.

- - - Updated - - -

Guyu
שים לב, הם תכננו לזכות אותו בכרטיס אבל לאחר תקופה (מקובל) ולאחר מועד החיוב.

הוא התעקש לקבל ביטול עסקה, ולא חיוב זיכוי, ומפה העניינים הסתבכו, עם הודעת הזיכוי למימוש בחנות.

את הכסף הוא יקבל, זה לא הדיון פה.

אגב, צמיגים אני אוהב לקנות במזומן, בחלק מהמקומות מורידים את המעמ 🤣


אתה שוכח שאין פה את התיקון החמישי לחוקה

asafk
04-05-22, 15:14
Guyu
שים לב, הם תכננו לזכות אותו בכרטיס אבל לאחר תקופה (מקובל) ולאחר מועד החיוב.

הוא התעקש לקבל ביטול עסקה, ולא חיוב זיכוי, ומפה העניינים הסתבכו, עם הודעת הזיכוי למימוש בחנות.

את הכסף הוא יקבל, זה לא הדיון פה.

- - - Updated - - -

Guyu
שים לב, הם תכננו לזכות אותו בכרטיס אבל לאחר תקופה (מקובל) ולאחר מועד החיוב.

הוא התעקש לקבל ביטול עסקה, ולא חיוב זיכוי, ומפה העניינים הסתבכו, עם הודעת הזיכוי למימוש בחנות.

את הכסף הוא יקבל, זה לא הדיון פה.

אגב, צמיגים אני אוהב לקנות במזומן, בחלק מהמקומות מורידים את המעמ [emoji1787]אני לא התעקשתי לקבל ביטול אלא שההחזר בכרטיס יהיה מיידי לפני שהכרטיס מחוייב.
מה שקיבלתי מ-אוטודיפו זו רק אמירה ש14 יום מהמועד שאולי יצליחו לתפוס אותי בטלפון וכל הפרטים יתאימו - אז יגיע הזיכוי לכרטיס.
תחשוב על הסיטואציה שמאן דהוא רוצה לקנות צמיגים אבל לא יכול כי הכרטיס אשראי שלו על גבול המסגרת אחרי שהוא שילם על צמיגים שלעולם לא יקבל. והזיכוי יגיע אבל חודש אחרי.
האם הלקוח צריך לתת אשראי לאוטודיפו?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אבי ביטר
04-05-22, 16:06
אתה צודק
וזה מחזק את מה שחשבתי עליהם מראש.
רק חידדתי את הנקודה.

אגב, הם לא היחידים בהתנהלות הזאת, אבל, לבתי עסק נורמליים יש בדכ שירות לקוחות נורמלי שיודעים לטפל בבקשה כזאת.

דרור ברלי
04-05-22, 16:06
תהיה ברלי על סטרואידים.


אני כבר מזמן לא צועק וגם אין צורך בסטרואידים.
אני פשוט ממעט לעבור ליד אוטודיפו. לא ברשת ולא בפועל. שלא לדבר על לבוא לשם במיוחד, להיכנס לקנות שם משהו.... בטח לא צמיגים.
אוטודיפו זה בסדר אם עברתם במקרה ליד ורציתם לחסוך זמן בשביל ווקס או שמפו לרכב או עץ ריח, או נורה, או מגבים. אבל לא צמיגים לג'יפ. אני לא קונה צמיגים באונליין. מגיע פיזית, רוצה לראות ולמשש. בשביל צמיגים לג'יפ צריך פנצ'ריה.

צמיגים זו קניה גדולה שעושים אחת לשלוש-ארבע שנים, אז רק בפנצ'ריה שאני יודע שמתעסקת בצמיגים לג'יפים ויודעת מה בדיוק יש לה במלאי ומה אין, ויודעת לתת תשובות לנודניק כמוני שמחפש צמיג ספציפי ומחטט במפרטים טכניים ומזיין להם במוח על מספרי שכבות ותאריכי ייצור.

עד כה, רק בפנצ'ריה אחת, דווקא בעלת שם טוב בקהילת הג'יפים, אישרו לי בטלפון חד-משמעית שיש להם צמיגי טויו טריים במידה שלי. קבעתי איתם שאני מגיע למחרת. כשהגעתי, "נזכרו פתאום" שבכלל אין להם טויו, גם לא במחסן שנמצא אי שם ושבכלל אין יבוא של טויו MT לישראל כי אין לו תקינה אירופית, ואולי שבכלל אקח קופר במקום?....
אבל אני רציתי טויו ולא קופר. אז לא התעצבנתי כי מה זה יעזור?.... אמרתי יפה שלום ותודה והמשכתי לחפש.
בסוף מצאתי את הטויו שחיפשתי, טרי-טרי וגם במחיר טוב ממש.

וכן, יש עכשיו מחסור מוחשי בצמיגי MT. זה ידוע.
יש מצב שתתפשר בסוף על משהו סיני בתקווה שיחזיק מעמד עד יעבור זעם.

אבי ביטר
04-05-22, 16:14
אתה שוכח שאין פה את התיקון החמישי לחוקה

זה בכאילו, הוא לא באמת מוריד את המעמ, אלא נותן הנחה על מזומן.
עם קבלה והכל. מסודר.

👀

asafk
06-05-22, 21:39
ההודעה היום בבוקר מחברת האשראי:

כרטיסך יזוכה ע"ס 2886.00 ש"ח. הזיכוי הינו על תנאי ועד לגמר הבירור.


אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

נדב ש.
06-05-22, 21:48
ההודעה היום בבוקר מחברת האשראי:

כרטיסך יזוכה ע"ס 2886.00 ש"ח. הזיכוי הינו על תנאי ועד לגמר הבירור.


אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

איך הצלחת בסוף?

שואל כי אני נימצא בסיטואציה דומה עם "נותן שירות" בחיוב חודשי(אני עשיתי את הטעות שהסכמתי לזה בלי לבדוק יותר מידי) מחודש שעבר וביקשתי לבטל את העיסקה שהיתה טלפונית ולא קיבלתי שום מסמך שהובטח, כמובן שהעיסקה לא בוטלה והחיוב נימשך, בקשה מחברת האשראי לבטל ניתקבלה בסירוב מצידם.

asafk
06-05-22, 21:55
לא עשיתי שום דבר מיוחד. פתחתי בירור מול ישראכרט. עברו יומיים. זהו.
אני מניח ש-אוטודיפו לא יתרחשו לזה שהמוצר לא סופק.וזה יפתור גם להם את הקושי שהם חווים - להחזיר מייד את הכסף.

אגב...
עולות לי כל הזמן פרסומות של אוטו דיפו על הצמיגים הספציפיים האלה במידה הזו שאין להם בכלל במלאי.....

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
09-05-22, 00:57
אוטו דיפו עדיין מציעים למכירה את הצמיגים האלו שאין להם. כלומר עוד ייפלו בפח ואני מקווה שיגיעו בחיפוש גוגל לדיון הזה ויבינו שומנים להם פח כאשר רואים את הפרסומת 'צמיגים קונים באוטודיפו' - אז ... לא.

אוטודיפו לא חזרו אלי עד עכשיו בנסיון לזכות אותי.
ישראכרט דווקא כן זיכו 'על תנאי' את הכרטיס ועל כך תודתי להם - כך נכון שתנהג חברת אשראי המגינה על לקוחותיה מפני מעשי נוכלות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

GodsFather
09-05-22, 08:39
כמה לוחם חופש אתה רוצה להיות?

על פרסום כוזב / הטעיה מכוונת, אפשר להעניש אותם יופי אם תובעים אבל זה לא יהיה פשוט.

מניח שאתה לא שם

Sent from my HD1903 using Tapatalk

asafk
09-05-22, 14:20
חשבתי שזה בדרך להיגמר... זה לא.
קיבלתי חשבונית מ-אוטודיפו.
הסכום אותו סכום. תאריך הדפסת החשבונית 9.5. לתשלום עד 3.5. המוצר 4 צמיגי קופר AT3.
כלומר אולי אוטודיפו לא אהבו את זה שםתחתי להם בירור בישראכרט ומייד יצרו לי הזמנה חדשה וחוב שאני חייב להם.
אני מתלבט מה לעשות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
09-05-22, 14:28
פתח את הסיפור לשיתוף בפייס. נכון, אין לך חשבון...פתח אחד.

אני מעריך שזה יסגור את הפינה במהירות שיא.

נמרוד
09-05-22, 14:28
לפעמים צריך.
סגור את הדלת של המשרד, או שתצא לחיק הטבע איפה שאף אחד לא ישמע. תחזיק את הטלפון חזק, ולכמה דקות תצעק, תקלל, תקלס ותכלבס, "תביאי לי את המנהל!" וכו וכו. תהיה ברלי על סטרואידים. אין פה שום דבר יותר מתוחכם משיטת מצליח בגרסא 1.0. הם יחזירו לך בוודאות מוחלטת אם רק תבהיר להם שאין בכלל דיון.

שחרר את השד שכלוא בתוך האשכנזי.
לא לרמה של שוטגאן בסניף כמו באמריקה, אבל כמה דציבל יותר.

ד ו ר ו ן
09-05-22, 14:33
חשבתי שזה בדרך להיגמר... זה לא.
קיבלתי חשבונית מ-אוטודיפו.
הסכום אותו סכום. תאריך הדפסת החשבונית 9.5. לתשלום עד 3.5. המוצר 4 צמיגי קופר AT3.
כלומר אולי אוטודיפו לא אהבו את זה שםתחתי להם בירור בישראכרט ומייד יצרו לי הזמנה חדשה וחוב שאני חייב להם.
אני מתלבט מה לעשות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

מחלקת הבטחון של כרטיס האשראי.
זה כבר הונאה לגמרי.
תגיד שמנסים לגבות את הכסף למרות שאין עסקה.

Juv
09-05-22, 14:43
יש עיתונאי רכב בקהל?
נשמע כמו אחלה סיפור צרכנות רכב.

nirs
09-05-22, 14:45
מחלקת הבטחון של כרטיס האשראי.
זה כבר הונאה לגמרי.
תגיד שמנסים לגבות את הכסף למרות שאין עסקה.

+1
גם מניסיוני, מחלקות ההונאה של כרטיסי האשראי פועלות מהר ובאפקטיביות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
09-05-22, 15:02
רק שלא חייבו את הכרטיס. רק שלחו חשבונית עם תאריך לתשלום שעבר לפני שבוע.
כלומר יצרו באופן מלאכותי חוב שעכשיו אני מתלבט אם לחכות שיינסו לגבות

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Yaron.nahum
09-05-22, 15:06
אם הבנתי נכון ,
אתה שילמת באתר פעם ראשונה ,בעת ההזמנה , וכעת בוצע חיוב חוזר.

אם כן , זה חמור מאוד. זה אומר שהם שומרים את פרטי האשראי , זה מנוגד לתקן PCI לסליקה של כרטיסי אשראי באינטרנט.

לפי התקן , הם אמורים לשמור 4 ספרות אחרונות , ותוקף כרטיס בלבד. (בנוסף למספר עסקה ועוד כמה דברים קטנים נוספים)

לפי הפרטים הללו , אי אפשר לבצע חיוב נוסף.

אם הם שומרים את פרטי האשראי , זה אומר שבפריצה הבאה לשרתים שלהם ,
שתגיע מתישהוא , חברת האשראי תאלץ להחליף הרבה כרטיסי אשראי על חשבונה ,

Juv
09-05-22, 15:19
רק שלא חייבו את הכרטיס. רק שלחו חשבונית עם תאריך לתשלום שעבר לפני שבוע.
כלומר יצרו באופן מלאכותי חוב שעכשיו אני מתלבט אם לחכות שיינסו לגבות

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

מן הסתם קיבלת מייל אישור להזמנה המקורית שלך.
איזה צמיגים מופיעים שם?
דגם השטח או החצי חצי?

erezgur
09-05-22, 15:32
מן הסתם קיבלת מייל אישור להזמנה המקורית שלך.
איזה צמיגים מופיעים שם?
דגם השטח או החצי חצי?

חצי חצי לפי מה שאסף כתב קודם:



קיבלתי חשבונית מ-אוטודיפו.
הסכום אותו סכום. תאריך הדפסת החשבונית 9.5. לתשלום עד 3.5. המוצר 4 צמיגי קופר AT3.




נשלח מהנייד

Juv
09-05-22, 15:41
חצי חצי לפי מה שאסף כתב קודם:





נשלח מהנייד

זה כבר החשבונית שהשחילו לו היום.
השאלה מה הופיע במייל המקורי שהוא קיבל כשעשה את ההזמנה באתר שלהם.

נמרוד
09-05-22, 15:48
הוא יכול לבטל את העסקה תוך 14 יום גם אם היה את המוצר במלאי, בלי שום תירוץ. זה החוק. הוא רק צריך להרים את הקול ולדרוש את זה. בינתיים עוברים הימים ומורחים אותו...

GodsFather
09-05-22, 15:48
לא מבין איך יש לך זמן להתקשקש כאן בזמן שעשו מה שעשו.

לך תצעק, תפעל בדרכים החוקיות ותעדכן בסיום.



Sent from my HD1903 using Tapatalk

erezgur
09-05-22, 15:52
מפגש גיפולוג השנה יהיה באוטודיפו. ...

נשלח מהנייד

asafk
09-05-22, 16:19
מן הסתם קיבלת מייל אישור להזמנה המקורית שלך.
איזה צמיגים מופיעים שם?
דגם השטח או החצי חצי?באישור ההזמנה המקורי - דגם השטח.
בהתאם לזה באישור התשלום באשראי.

בחשבונית החדשה לתשלום - דגם AT3 מה שזה לא יהיה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
09-05-22, 16:20
אם הבנתי נכון ,
אתה שילמת באתר פעם ראשונה ,בעת ההזמנה , וכעת בוצע חיוב חוזר.

אם כן , זה חמור מאוד. זה אומר שהם שומרים את פרטי האשראי , זה מנוגד לתקן PCI לסליקה של כרטיסי אשראי באינטרנט.

לפי התקן , הם אמורים לשמור 4 ספרות אחרונות , ותוקף כרטיס בלבד. (בנוסף למספר עסקה ועוד כמה דברים קטנים נוספים)

לפי הפרטים הללו , אי אפשר לבצע חיוב נוסף.

אם הם שומרים את פרטי האשראי , זה אומר שבפריצה הבאה לשרתים שלהם ,
שתגיע מתישהוא , חברת האשראי תאלץ להחליף הרבה כרטיסי אשראי על חשבונה ,לא חייבו את האשראי. רק שלחו חשבונית לתשלום.
מהחשבונית (מעצם שליחת החשבונית) ניתן להבין שהמוצרים סופקו .

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Juv
09-05-22, 16:20
באישור ההזמנה המקורי - דגם השטח.
בהתאם לזה באישור התשלום באשראי.

בחשבונית החדשה לתשלום - דגם AT3 מה שזה לא יהיה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

לפחות זה. מבחינת התיעוד אתה מסודר.

asafk
09-05-22, 16:21
הוא יכול לבטל את העסקה תוך 14 יום גם אם היה את המוצר במלאי, בלי שום תירוץ. זה החוק. הוא רק צריך להרים את הקול ולדרוש את זה. בינתיים עוברים הימים ומורחים אותו...על מי להרים את הקול? על התקליט? פעמיים כפול 20 דקות.

אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220509/c1979011bf0bf16863ba832b7b878f90.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220509/fcb477fba8ec4823df752058787cdc35.jpg

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Juv
09-05-22, 16:24
רק מיילים.
שהכל יהיה כתוב ומתועד.

asafk
09-05-22, 16:28
פתח את הסיפור לשיתוף בפייס. נכון, אין לך חשבון...פתח אחד.

אני מעריך שזה יסגור את הפינה במהירות שיא.כרגע אין פינה לסגור. הכסף אצלי. הצמיגים שאינם - אצלם.
את החשבונית ששלחו לי היום דרשתי במייל - לבטל.
יהיה ממש מטומטם מצד אוטודיפו לנסות לגבות את החיוב הזה.

מצד שני.
יש לכם פייסבוק? אינסטגרם ? טוויטר? שתפו ותייגו!
(ככה עושים את זה? )

אם המטרה היא להזהיר לקוחות מפני קניית צמיגים באוטודיפו זה בטח רק יועיל

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
09-05-22, 16:28
רק מיילים.
שהכל יהיה כתוב ומתועד.כל השיחות שלי מוקלטות (לשיפור השירות)

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
09-05-22, 18:39
הוא יכול לבטל את העסקה תוך 14 יום גם אם היה את המוצר במלאי, בלי שום תירוץ. זה החוק. הוא רק צריך להרים את הקול ולדרוש את זה. בינתיים עוברים הימים ומורחים אותו...
אם זה לא היה ברור כבר באותו יום שהודיע לי הבנאדם שאין את מה שהזמנתי שלחתי מייל לשירות לקוחות אוטודיפו עם בקשה לביטול ההזמנה כיוון שאין מלאי. המייל נשלח לכתובת של אוטודיפו שבה מבטלים הזמנות - צמיגים או לא צמיגים.
כלומר אני לא רק יושב על התחת. אני די מכוסה בעניין הביטול ובגלל זה - ובגלל שהכסף אצלי - אני לא מרגיש שיש לי סיבה לצעוק על מישהו.
סתם מעצבן אותי שאני בתוך הדבר הזה כבר שבוע וחצי רק כי רציתי צמיגים.

אסף.

zivo
09-05-22, 20:23
ואני רק תוהה, אם אתה עדיין חושב שהם לא נוכלים???
( כי בהתחלה הייתה מסוייג לגבי זה)

איל מ
09-05-22, 20:38
יש עיתונאי רכב בקהל?
נשמע כמו אחלה סיפור צרכנות רכב.
אמת

hadtomer
09-05-22, 21:20
סורי-לא עקבתי. טוב שהרמתם דגל- יטופל מחר

איל מ
09-05-22, 21:29
אולי תפתח תוכנית סטייל "יהיה בסדר" בנושאי צרכנות רכב ;)

asafk
09-05-22, 21:54
ואני רק תוהה, אם אתה עדיין חושב שהם לא נוכלים???
( כי בהתחלה הייתה מסוייג לגבי זה)אני לא אומר שהם נוכלים.
לגבי מה שאני חושב........
(-:

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Zevulun
10-05-22, 00:04
אם הבנתי נכון ,
אתה שילמת באתר פעם ראשונה ,בעת ההזמנה , וכעת בוצע חיוב חוזר.

אם כן , זה חמור מאוד. זה אומר שהם שומרים את פרטי האשראי , זה מנוגד לתקן PCI לסליקה של כרטיסי אשראי באינטרנט.

לפי התקן , הם אמורים לשמור 4 ספרות אחרונות , ותוקף כרטיס בלבד. (בנוסף למספר עסקה ועוד כמה דברים קטנים נוספים)

לפי הפרטים הללו , אי אפשר לבצע חיוב נוסף.

אם הם שומרים את פרטי האשראי , זה אומר שבפריצה הבאה לשרתים שלהם ,
שתגיע מתישהוא , חברת האשראי תאלץ להחליף הרבה כרטיסי אשראי על חשבונה ,לא מדוייק, יש אפשרות חוקית לשמור טוקנים שזה בעצם מזהה הכרטיס שנשמר בצורה של מספרים ואותיות באנגלית (אין בו שום פרט מזהה של הכרטיס) ואפשר לסלוק אותו רק באמצעות המסוף של בית העסק שייצר אותו. האמת שלחברה כמו אוטודיפו אין סיבה שיהיה להם מסוף של טוקנים.

בכל מקרה שמח שהעניין הסתדר לאסף בנתיים ולא גבו ממנו שוב

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk

hadtomer
10-05-22, 15:50
אולי תפתח תוכנית סטייל "יהיה בסדר" בנושאי צרכנות רכב ;)

אני אישית לא עוסק בתחום הזה וצרכנות פחות קשורה אלי. אבל כולם חכמים גדולים לאחר מעשה. בשורה התחתונה החברה מבקשת לראות חשבוניות רכישה. אם מישהו כאן רוצה לעשות משהו מעבר לרמת לאונן מול מחשב, אני כאן ואשמח לקבל את החשבוניות, את הודעות הזיכוי וכו. ואם לא, אז חבל לזיין במוח, זה שורף זמן ואנרגיה.

גיא
10-05-22, 16:40
אז חבל לזיין במוח, זה שורף זמן ואנרגיה.

מצד שני, זה חוסך את הסכנות הכלכליות לתחביבים שלנו בצורת הריון לא צפוי או מחלות ח'ח ..

asafk
10-05-22, 17:14
אני אעלה כאן את הניירת - אין לי מה להסתיר... רק צריך להיות ליד מחשב.. זה לא מהטלפון.


אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

hadtomer
10-05-22, 17:18
אדם אחד הוא מקרה מבודד. שלושה הם משהו שניתן לגשת איתו לחברה. אני אישית לא בדיוק עוסק בזה ולי אין רצון לרדוף אחרי זה. אם יש כאן 3 אנשים שמוכנים להעלות ניירת-הנושא בטיפולי

asafk
10-05-22, 20:07
שואלים אותי 'מה אתה רוצה מאוטודיפו'?
בשלב הזה אני לא רוצה מהם כלום. אני רק רוצה שאתם - כל מי שיקרא את זה כי ייפול על הדיון הזה בחיפוש בגוגל, ובכתבה שתעלה בימים הקרובים כשהעניין יסתיים בעמוד הראשי באתר ואולי אני אעלה את זה בעוד פורום או שניים שאני חבר בהם - שכולם ידעו לא לקנות צמיגים באוטודיפו או אוטודיפו אונליין.
וזה לא עניין של מקרה פרטי או לא מקרה פרטי. אחד או שלושה. מקרה או שיטה. נוכלות או רשלנות. זה בסיסי יותר ונוגע לצורת התנהלות של חברה גדולה שלא שמה על הלקוחות שלה. כי זה מקרה פרטי אולי - אבל כשזה יקרה למישהו מכם זה יהיה המקרה שלו ולא מגיע לכם להתעצבן ולהתעסק ימים שלמים בחרא הזה רק כי חברה גדולה פשוט שמה עליכם פס כמו ששמים עלי.
מה זה שמים עלי פס?
בשבוע אחד שלחתי 3 מיילים לשרות הלקוחות ונעניתי רק ב
תודה על פנייתך. נחזור אלייך בהקדם
צוות שירות לקוחות ACE
אבל לא חזרו אלי.
טלפונים לשירות הלקוחות? המוזיקה לא משהו ולהקשיב לה 20 דקות רצוף עד שניתקתי - פעמיים, ועוד פעם אחת התייאשתי אחרי 12 דקות וקצת - גם זה לא לעניין.
וגם אז לא חזרו אלי.
אחרי איזשהו חוט שתומר הדר ככל הנראה משך (לבקשתכם לא לבקשתי אבל בכל זאת תודה תומר) - אייל מנהל התפעול של החברה התקשר אלי, ביקש מספר הזמנה, לא היה לי עלי אמר שיחזור אלי כשאתפנה - אמרתי לו אחרי 1700. מיותר לציין שגם הוא לא חזר יותר. ולא שיש לי בעיה עם זה כי היום כבר באמת אין לי מה לבקש ממנו. כמעט (נגיע לזה בסוף)

אז חשוב לי שתדעו שאייס - אוטודיפו שהם חלק מקבוצת מולטי ריטייל גרופ שהיא חברה ציבורית די גדולה - לא יחזרו אליכם. יש לכם בעיה? יש לכם בעיה.

וסיכום של מה שהיה. מההתחלה.
אז בהתחלה היו דינוזאורים. ואז הם מתו. והפכו לנפט. והנפט הפך לגומי. והאדם המציא את הצמיגים הפניאומטיים. ואת רכבי השטח. ואת ההמצאה הגדולה מכולן - צמיגי שטח.
ואני צריך צמיגי שטח והפעם רציתי לנסות את ה COOPER STT PRO שאמורים להיות צמיגים טובים, עם קומפאונד שמכיל סיליקון נגד שחיקה ועוד כל מיני דברים שבעולם הגדול נחשבים משהו משהו וגם נמכרים במחיר סבבה.
מצאתי צמיגים כאלה באוטודיפו אונליין ושמוליק הזהיר אותי שמישהו שהוא מכיר הזמין כאלו ורק אחרי ההתקנה גילה שנתנו לו בכלל צמיגי AT . עוד מישהו נתן לי אינדיקציה שלא כדאי לי אבל בכל זאת מתוך מחשבה תמימה שמלאי זה דבר דינמי וש- מקסימום אם אין להם במלאי הם לא יחייבו אותי - הזמנתי. מייד קיבלתי אישור הזמנה וקבלה וכמובן שורת חיוב בכרטיס האשראי וחיכיתי לדבר עם הבנאדם מסניף אוטודיפו סינרמה שיתאם איתי את ההתקנה.
זה היה ביום חמישי. ביום ראשון התקשר ההוא מהסינרמה לתאם את התקנה ועל הדרך, בדרך אגב, הוא אומר לי שהוא מביא לי צמיגים חצי חצי ולא מה שהזמנתי - ובגלל שזה כבר קרה לו הוא אומר לי מראש. אני לא כועס ולא מתרגז רק מבקש ממנו לבטל את ההזמנה וניפרד כידידים. זה הסיכון שלקחתי למרות שחשבתי שאם הם עדיין מפרסמים את הצמיגים באתר זה כי התחדש המלאי או משהו.
הוא מצידו מסביר לי שהוא לא יכול לזכות או לבטל ואת זה יעשו מהשירות לקוחות או הנהלת חשבונות. אני מצידי חש את ה10 בחודש מתקרב ודורש ממנו לוודא שיזכו את הכרטיס לפני תאריך החיוב של הכרטיס כי אם יעשו את זה מאוחר יותר הכסף יחזור אלי רק בחודש הבא.
ואני מחכה שיבטלו או שיתקשרו אלי לקחת פרטים או משהו וזה לא קורה. זה יום ראשון בערב ואני ליתר בטחון שולח מייל לשירות הלקוחות לכתובת שכתובה בקבלה שהיא הכתובת לביטול - וכותב שכיוון שאין את המוצר במלאי אני מבקש לבטל את ההזמנה ולזכות את הכרטיס שלי עד תאריך החיוב.
שום תגובה.
עוברים יומיים, יום שלישי אני מתקשר אליהם. מחכה. מתייאש. מתקשר שוב. מצליח לחדור. מדבר עם שירות הלקוחות ומישהו שם מסביר לי שגם הוא לא יכול לזכות אותי וזה רק בסניף והוא לא מבין למה ההוא מהסניף אמר שהוא לא יכול לזכות. ויזכו אותי תוך 14 יום ממתי שהם ישיגו אותי והוא יעביר אליהם את הפניה שלי מייד.
אני מחכה ממש מעט והטלפון מהסניף מגיע והגברת שם לוקחת פרטי כרטיס אשראי ואומרת לי שהיא לא מצליחה לזכות אותי. לא מצליחה. היא אומרת לי שאני צריך את הנהלת חשבונות והיא מעבירה את העניין אליהם והם יטפלו בזה תוך כמה ימים ורק אחרי זה אני אקבל את הזיכוי תוך 14 יום ממתי שהם יטפלו בזה וזה כנראה יהיה רק אחרי יום העצמאות כלומר בשבוע הבא - במילים אחרות אין סיכוי לקבל זיכוי לפני שהכרטיס מחוייב. אני בכל זאת מחכה לראות אולי הכרטיס יזוכה אבל לא. במקום זה שולחים לי ב SMS שובר זיכוי למימוש בסניף. לא חשבונית לא קבלה. שובר.
אני מחליט לא לבזבז זמן נוסף על נסיונות תקשורת איתם ובעצת החברים כאן פונה בחמישי בערב - שבוע לאחר מועד ההזמנה - לחברת האשראי. ביום ראשון מודיעים לי מישראכרט שזיכו על תנאי את הכרטיס - עד סיום הבירור מול אוטודיפו, ואני באמת רואה שורה במינוס על הסכום.
עכשיו באמת לא אכפת לי - הכסף אצלי, צמיגים עדיין אין לי, שיחנקו.
ואז ביום שני אני מקבל מהם מייל. למייל מצורפת חשבונית וזה מה שכתוב בו:

לקוח יקר,
להודעת מייל זו מצורפת קבלה (בהזמנת המוצר) / חשבונית (באספקת המוצר) שמספרה IN224112354,
עבור הזמנה מספר 4112354 שבוצעה באתר אוטו דיפו.
מסמך זה עומד בדרישות החוק, ומהווה תחליף למסמך מודפס הנשלח בדואר.
לבירורים ניתן לפנות למחלקת שירות לקוחות
לכתובת אימייל: [email protected].
מקווים לפגוש אותך בקרוב באתר שלנו או בסניפי הרשת
מולטי ריטייל גרופ בע"מ ח.פ: 515546224

מה אני עושה עם זה? חשבונית - לפי מה שכתוב בה - עבור צמיגים והתקנה שסופקו לי. איזה צמיגים? קופר AT3 טוב ששאלתם- בכלל לא מה שהזמנתי. אבל גם לא קיבלתי. אין להם את הצמיגים שהזמנתי בכלל אבל הם עדיין מפורסמים באתר וכדי להרגיז גם נדחפות לי פרסומות גוגל לקניית הצמיגים האלו באוטודיפו.

אני שוב שולח מייל לכתובת שהם מציינים ומבקש לדעת מדוע שלחו לי את החשבונית הזו, הרי לא סיפקו לי צמיגים או התקנה. בחשבונית כדי להרגיז כתוב לתשלום עד 3.5 כלומר עכשיו מבחינתם אני גם חייב להם כסף כבר שבוע.
מיותר לציין, עד עכשיו לא קיבלתי תשובה למייל הזה.

אז המצב כרגע הוא שיש לי חשבונית פיקטיבית על אספקה והתקנה של צמיגים שלא סופקו, חשבונית שלא שילמתי, ואני חושב שהם יהיו מאוד מטומטמים לנסות לגבות את התשלום.. אז אני חושב לעצמי אולי לא לעשות כלום יותר, לא לדבר עם אף אחד מאוטודיפו או מולטי ריטייל גרופ, רק לחכות שהם ינסו לגבות את התשלום..... או שבכל זאת אם מישהו מאוטודיפו יתקשר אלי להיות נחמד ולבקש ממנו שיבטל את החשבונית כי לא נעים...

אז אני לא רוצה שום דבר מאוטודיפו. אבל ממש שום דבר. לא צמיגים ולא מבצעים ולא כלום.
אני רק רוצה שתדעו שככה זה לקנות צמיגים באוטודיפו. זה יכול להצליח, וזה יכול להיות חרא מעצבן שלא יהיו בסופו צמיגים ושיעסיק אתכם כמה ימים וכרטיס האשראי שלכם יגיע לתקרת האשראי שלו ויעשו לכם טובה שיחזירו לכם את הכסף חודש מאוחר יותר אם בכלל.
מולטי ריטייל גרופ הם חברה ציבורית שצריכה לדעתי לנהוג קצת יותר בזהירות אבל הם לא. הם מתנהגים בגסות רוח ללקוחות והם פשוט חאפרים. לשים שני מוצרים שונים על אותו מק"ט? באמת? זה א-ב של ריטייל. בטח ובטח במסחר אונליין. אבל כמה לקוחות קנו את הצמיגים הלא מתאימים, גילו את זה רק אחרי ההתקנה והתפדחו ולא אמרו כלום?
מצד שני כמה קשה לגלות שמכרת משהו שאין במלאי ללקוח, לומר "לא נורא" ולא לחייב את הכרטיס? זה קל. אם רוצים.

זהו בינתיים


אסף.

נמרוד
10-05-22, 20:17
אז אתה אומר לא לקנות צמיגים באוטודיפו.

נדב42
10-05-22, 21:21
נראה לי שבדיוק לזה הוא התכוון.

אבי ביטר
10-05-22, 21:34
בקיצור הם בני זונות אמיתיים
לא להתקרב לשם.

raanan
10-05-22, 22:01
מסקנה (http://www.pitgam.net/quote/972/1/)

העניין שהרשת הזאת שמה &^! קצוץ על הלקוחות ובלי למצמץ רוצים לדחוף מוצר
אחר .
מכיוון שזה לא מקרה ראשון, זאת מדיניות מוכתבת ולא מקומית.
עצם המשך הפרסום למרות הפניות של אסף, מהווה אשרור לנוכלות ולא טעות אנוש.

רענן

asafk
10-05-22, 22:03
היום הם סוף סוף הורידו את הצמיג הספציפי מהאתר.

אסף.

asafk
10-05-22, 22:08
מתוך דף המוצר באתר:
138198

אחרי שראיתם את התמונה, זה ההסבר המפורט, אין מקום לספק לגבי דגם הצמיג:
138199

זה מה שקיבלתי אחרי ההזמנה:

138196
לקוח יקר,
להודעת מייל זו מצורפת קבלה (בהזמנת המוצר) / חשבונית (באספקת המוצר) שמספרה RC229096873,
עבור הזמנה מספר 1048807 שבוצעה באתר אוטו דיפו.
מסמך זה עומד בדרישות החוק, ומהווה תחליף למסמך מודפס הנשלח בדואר.
לבירורים ניתן לפנות למחלקת שירות לקוחות
לכתובת אימייל: [email protected].
מקווים לפגוש אותך בקרוב באתר שלנו או בסניפי הרשת
מולטי ריטייל גרופ בע"מ ח.פ: 515546224

138200


וזה מה שקיבלתי אחרי שחברת האשראי זיכתה אותי:
138197

138195

אמרתי שאצרף מסמכים אז הנה הם.

אסף.

נמרוד
10-05-22, 22:15
מסקנה (http://www.pitgam.net/quote/972/1/)

העניין שהרשת הזאת שמה &^! קצוץ על הלקוחות ובלי למצמץ רוצים לדחוף מוצר
אחר .
מכיוון שזה לא מקרה ראשון, זאת מדיניות מוכתבת ולא מקומית.
עצם המשך הפרסום למרות הפניות של אסף, מהווה אשרור לנוכלות ולא טעות אנוש.

רענן
נוכלות, רשעות, הכתבה מלמעלה? נראה יותר כמו חובבנות, חוסר ניהול, ועובדים ששמים זין על מקום עבודה ששם זין עליהם.

מזכיר חווית לקוח של הוט.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

גיא
10-05-22, 22:43
אסף ..

אם הם ינסו לבטל את החשבונית, הם עוברים על חוקי חמס הכנסה :)

אתה זוכר את דפקו את גדולי המאפיה של שנות ה 30 ..?

asafk
10-05-22, 22:46
אני לא רואה חשבון ולא עורך דין אז זו דעה פרטית שלי - שהם כבר עברו על החוקים כשהוציאו חשבונית על אספקת מוצר שלא סופק. חשבונית פיקטיבית לכל דבר. למעשה חשבונית עבור הזמנה שלא בוצעה - אני לא ביצעתי אותה בכל מקרה והשם שלי מתנוסס למעלה.

אסף.

נדב42
10-05-22, 22:52
שים לב, זה אותו מספר הזמנה כמו הצמיגים שבאמת הזמנת - הם פשוט שינו אותה על דעת עצמם. זו לא טעות, זו פעולה יזומה ומכוונת.

פשוט חוצפנים.

נדב42
10-05-22, 22:57
תכל'ס יש לך כאן עדות לזה שהם זייפו מסמך.

asafk
10-05-22, 22:59
במסמך עצמו זה אותו מספר הזמנה.
במייל מספר ההזמנה שונה. כלומר משהו כאן מפוברק. שוב, לא מבין בזה, אני לא רואה חשבון אבל נראה לי ככה.

אסף.

Yaron.nahum
10-05-22, 23:18
אסף ..

אם הם ינסו לבטל את החשבונית, הם עוברים על חוקי חמס הכנסה :)

אתה זוכר את דפקו את גדולי המאפיה של שנות ה 30 ..?

ממש לא,
פשוט מוציאים תעודה זהה חדשה עם כמות במינוס וסכום כולל שלילי

דרור ברלי
11-05-22, 08:35
נוכלות, רשעות, חובבנות, חוסר ניהול, שמים זין על מקום ששם זין עליהם.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk


ישראל 2022
סיפורה של מדינה.

zivo
11-05-22, 09:09
אצלי החוויה היתה קצת יותר פשוטה.
הזמנתי באתר, והודיעו לי לבוא להתקין ( סניף עין שמר).
הגעתי, היו צמיגים שונים , עם שם שונה, המתקין לא התווכח.
שלח אותי לקופה הראשית, קיבלתי זיכוי ( בכרטיס אשראי) והלכתי.
הם המשיכו לפרסם את הצמיג שחיפשתי עוד הרבה זמן באתר.

תומר,
אין לי מסמכים מעבר להיסטוריית חיובים בכרטיס אשראי. אפשר לראות חיוב, וזיכוי מלא כמה ימים אחרי.

GodsFather
11-05-22, 09:38
אצלי החוויה היתה קצת יותר פשוטה.
הזמנתי באתר, והודיעו לי לבוא להתקין ( סניף עין שמר).
הגעתי, היו צמיגים שונים , עם שם שונה, המתקין לא התווכח.
שלח אותי לקופה הראשית, קיבלתי זיכוי ( בכרטיס אשראי) והלכתי.
הם המשיכו לפרסם את הצמיג שחיפשתי עוד הרבה זמן באתר.

תומר,
אין לי מסמכים מעבר להיסטוריית חיובים בכרטיס אשראי. אפשר לראות חיוב, וזיכוי מלא כמה ימים אחרי.החוויה שלך פשוטה כי היית(ה) שם פיזית. אסף לא ולכן קל יותר לטרטר/ליפול בין הכסאות

Sent from my HD1903 using Tapatalk

asafk
11-05-22, 11:39
זיו ושמוליק - תעבירו בבקשה לתומר את התיעוד שיש לכם.
אני יודע על עוד שני גולשים שנהנו מחווירה דומה ולא כתבו כאן כי התפשרו על מה שהיה

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

hadtomer
11-05-22, 16:30
[email protected]

shmulikbg
11-05-22, 16:38
מתארגן על התיעוד ואעביר לתומר.

hadtomer
11-05-22, 17:01
[email protected]
חברים - אני רק מבקש להבדיל בין עיקר ובין איכר - זה שלמישהו הבטיחו צמיגים ואז לא היו צמיגים - זה חוצמייסע........לא מעניין

זה שלא מחזירים את הכסף למישהו - או לסירוגין רק מעניקים לו זיכוי לאוטודיפו אייס - זה כבר מעניין

zivo
11-05-22, 18:03
חברים - אני רק מבקש להבדיל בין עיקר ובין איכר - זה שלמישהו הבטיחו צמיגים ואז לא היו צמיגים - זה חוצמייסע........לא מעניין

זה שלא מחזירים את הכסף למישהו - או לסירוגין רק מעניקים לו זיכוי לאוטודיפו אייס - זה כבר מעניין

שזה הופך לשיטה (להבטיח צמיגים שאין במלאי, ושאתה מתקשר, או מגיע להתקנה, לנסות לשכנע לקחת צמיגים אחרים, ולהמשיך לפרסם את הדגמים שאין במלאי), זו כבר הטעיה מכוונת.

וכמו שכתבתי פה, פשוט נוכלות.

asafk
11-05-22, 18:03
אז אין כאן עניין תומר. התופעה הפסולה שאני מצביע עליה היא למכור משהו שמראש לא התכוונת לספק כי אין.
ואז להחזיר את הכסף צ'יק צ'אק בחודש הבא ובינתיים ליהנות ממנו.
המקרה שלי הסתבך כנראה כי לא הספקתי להגיע לשלב הזכייה שבו מגיעים פיזית לסניף.

פעם אחת - מקרה.
פעמיים - צירוף מקרים
שלוש פעמים - זו שיטה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
06-06-22, 18:39
לפחות שירות הלקוחות איכותי ויעיל.
צ'יק צ'אק תוך חודש שלחו לי תשובה שאני מוזמן לפנות אליהם שוב כי הם לא יודעים אם הם טיפלו בפניה הקודמת.
(תחשבו שיש מישהו שמקבל משכורת עבור זה. כבוד. )
אני חושב שאוותר.

אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220606/e0aecc73732f4ae718d41f3d676764dc.jpg

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

מוטי ג.
06-06-22, 18:48
לא הבנת,
זה בכלל לא שירות לקוחות, זה שירות קוחות!

מוטי ג.
06-06-22, 18:52
למה לפעמים לא ניתן לערוך הודעות (ולא עבר זמן בכלל)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220606/d2dd7c0b8bdac2e6d7db4d3934343e83.jpg

-->