צפייה בגרסה מלאה : טיפים לבדיקת פוקוס דור ראשון?
אוטו לחותנת שיעלה כמו סט צמיגים להיילקס. פוקוס אוטומטית על הפרק.
טיפים ספציפיים לבדיקה?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הדברים הרגילים.
זה אוטו לא מסובך ואין לו שום רגישויות מיוחדות.
תברר מתי עשו לו טיימינג.
כל כמה זמן צריך?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם זה כמו אצלי (דור 2), אז בקצה הכבל הילוכים יש מן מחבר עין לזרוע בגיר, הוא מתייבש ונופל ואז אין חיבור של הכבל לגיר, המחבר הזה עולה 25 ש"ח בערך והוא בהחלט יכול להשבית את האוטו.
מצאתי
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/122133-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%AA-%D7%92%D7%99%D7%A8-%28%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99%29-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-2010
טיפים ספציפיים לבדיקה?
אסף.
כן ! ברח ברח ....
זה זבל של רכב גם כשהיה חדש
(אפשר למצוא תגובות שלי עם פירוט של המעללים עם שהיו לי פוקוס)
ואם בכל זאת אתה מתעקש,
תחליף ישר את מיכל העודפים, הוא נוטה להתפוצץ ולהעיף את נוזל הקרור והמנוע.
רענן
מיכל העודפים המתפוצץ זה בדור 2.5, לא בדור ראשון.
אין תקלות, באמת.
לכן - בדיקה סטנדרטית.
אה, וטיימינג צריך כל 160.
מיכל העודפים המתפוצץ זה בדור 2.5, לא בדור ראשון.
אין תקלות, באמת.
לכן - בדיקה סטנדרטית.
אה, וטיימינג צריך כל 160.
2007 נדמה לי דור 2
אכל לי מזומנים בחצי שנה כמו כל הרכבים גם יחד בכמה שנים טובות.
גם חדש עם 0 קמ' מהליסניג (נדמה לי 2010 ) חזר פעמיים על גרר .
פעם אחת מאילת ביום האחרון לסיום הנופש :mad:
רענן
היה לי 2009 חדשה בליסינג במשך שנתיים, לא הייתה שום בעיה.
הנוכחית, סטיישן 2011 דגם 2010 עם כמעט 200 אלף ק"מ מכיר את היד הקודמת, לא הייתה לה שום תקלה למעט הכבל הילוכים שציינתי
כנראה שנפלת על אקסמפלר.
יש לי 2010, כבר 10 שנים ו-270KKM.
אין תקלות.
לא, משאבת מים ב-260 KKM זו לא תקלה.
תושבות מנוע אחת ל-6 שנים זו לא באמת תקלה.
גם ה'צופ'ציק שמוטי ציים הוא לא באמת תקלה, כי אם אתה יודע - שלב וסע למוסך (וזה מה שעשיתי לאשתו של מוטי)
האוטו UNKILLABLE
הגברת הרגה היום אוטו אחר שאי אפשר להרוג... וזה שלפניו.... אז גם פוקוס היא תצליח להשבית. חכו ותראו.
אבל נראה לי שניתן לה לתרגל תחבורה ציבורית כמה זמן קודם. שמעתי שאזרחים ותיקים נוסעים בחינם.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לפחות אין יותר קורונה [emoji848]
https://knufia.org/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9/
לקוראים העתידיים... הכנתי לפני שנה מדריך לרכישת ובדיקת מכונית יד שניה. מקווה שיעזור
https://knufia.org/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9/
לקוראים העתידיים... הכנתי לפני שנה מדריך לרכישת ובדיקת מכונית יד שניה. מקווה שיעזור
אם אתה באמת רוצה לשתף, תעלה לכאן ככתבה.
איך היית מרגיש אם מישהו היה נכנס לאתר ולפורום בקישור ומציע לגולשים לעבור לאתר אחר?
לא לעניין..
בגדול דורון, הצדק עמך.
אבל בקטן - במקרה של הכנופיה, מדובר באתר 'אחר' אבל לא מתחרה לא מפריע ולא כזה שיגנוב גולשים מג'יפולוג.
מה שהם עושים נותן אומץ להרבה אנשים לטפל לבד ברכב, וזה רק טוב.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
עברתי חודש של חיפוש רכב משומש אחרי הרבה שנים שלא הייתי בשוק הזה ולא היה שום חדש תחת השמש.
אתה מספיק משופשף בשביל להסתכל על רכב, לעשות עליו סיבוב ולהבין בדיוק מה מצבו.
הכי חשוב זה לא לבזבז זמן על גרוטאות שאפשר לסנן כבר מהנתונים היבשים ומקסימום שיחת טלפון למוכר, גם הפעם לא נפלתי.
לגבי פוקוסים - אני עוקב אחרי מודעות ביד2 כדי לדוג בהזדמנות עוד רכב לילדים ויכול לספר לך שפה ושם צצות כאלו שמורות מאד , שאמנם מבקשים עליהן מחיר בהתאם ויעברו מחיר של ארבעה צמיגים להיילקס , אבל ידרשו מעט מאד התעסקות בשנים הבאות אם בכלל.
לי היתה 2008 ליסינג בזמנו, רכב די שתיין, תקלה יחידה הייתה חיישן מצערת ונורת פנס ימין שפעם בחודש הייתי מזמין את השירות של הליסינג להחליף.
עברתי חודש של חיפוש רכב משומש אחרי הרבה שנים שלא הייתי בשוק הזה ולא היה שום חדש תחת השמש.
אתה מספיק משופשף בשביל להסתכל על רכב, לעשות עליו סיבוב ולהבין בדיוק מה מצבו.
הכי חשוב זה לא לבזבז זמן על גרוטאות שאפשר לסנן כבר מהנתונים היבשים ומקסימום שיחת טלפון למוכר, גם הפעם לא נפלתי.
לגבי פוקוסים - אני עוקב אחרי מודעות ביד2 כדי לדוג בהזדמנות עוד רכב לילדים ויכול לספר לך שפה ושם צצות כאלו שמורות מאד , שאמנם מבקשים עליהן מחיר בהתאם ויעברו מחיר של ארבעה צמיגים להיילקס , אבל ידרשו מעט מאד התעסקות בשנים הבאות אם בכלל.
לי היתה 2008 ליסינג בזמנו, רכב די שתיין, תקלה יחידה הייתה חיישן מצערת ונורת פנס ימין שפעם בחודש הייתי מזמין את השירות של הליסינג להחליף.
תתכונן, הולך להוציא את שלי למכירה :)
אם אתה באמת רוצה לשתף, תעלה לכאן ככתבה.
איך היית מרגיש אם מישהו היה נכנס לאתר ולפורום בקישור ומציע לגולשים לעבור לאתר אחר?
לא לעניין..
תחפש מה מהות הכנופיה, ואז תבוא לרטון על 'גניבת קהל' או משהו...
לאנשים תמיד יש מה להגיד.
הכל בסדר. אין שום בעיה עם הקישור הזה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תחפש מה מהות הכנופיה, ואז תבוא לרטון על 'גניבת קהל' או משהו...
לאנשים תמיד יש מה להגיד.
אם אסף נתן לך את ההכשר, אחלה.
אנשים בסגנון התבטאות הזה והפניות מכאן לאתרים אחרים מבליחים כאן מידי פעם, ואתה היחיד שאני זוכר שמקבל חסד בנושא.
אם נעלבת, אז תנשום עמוק.
חבל, יכולת לסיים את הדיון הזה עם התנצלות כנה על השיפוטיות המהירה שלך וההכללה הגסה שעשית כלפיי. בחרת אחרת והמשכת באותו קו תוקפני שהתחלת בו, לכן חשוב לי, על מנת שגם שאר הגולשים ידעו, להסביר קצת יותר.
כמו שאסף אמר, לאתר הכנופיה ולקונספט ככלל אין שום אפשרות "לגנוב" אנשים מגיפולוג כי מדובר בשתי פלטפורמות שעונות על דרישות אחרות לגמרי של המשתמשים בהן.
מעבר לכך, כל הרעיון של הקונספט הוא להנגיש מידע לdiy בתחום הרכב לקהל הרחב כדי לצמצם פגיעה כלכלית וברכוש על ידי בעלי מקצוע או נוכלים בתחום.
את המדריך הזה כתבתי והכנתי במשך מספר שבועות, מזמני הפרטי בלי לראות מזה שום תמורה מעבר לפידבקים הרבים שהגיעו אליי בשנה האחרונה בעקבותיו.
מעבר לכך, את ערוץ היוטיוב של הקבוצה אני מפעיל לבד ומכין ומבשל הרבה סרטוני הדרכה לתיקון על מנת שאנשים, בדיוק כמו גולשי גיפולוג, יוכלו לעשות בבית תיקונים לרכבם, בהתאם לרמת הידע הטכנית שלהם. גם את הסרטונים האלו שיתפתי פה בשרשורים רלוונטים, כדי לעזור לאחרים, בלי תמורה.
כך גם האתר עובד ללא שום רווחים, להפך, אנחנו נותנים הרבה מעצמנו ומכיסנו הפרטי לטובת ה"מיזם" או איך שלא תרצה לקרוא לזה, מתוך עניין לעזור לאחרים ולא לראות מזה תמורה חומרית כלשהי.
לגבי פרסום, בתור מי שמנהל קבוצה עם מעל ל20 אלף איש, אין כל בעיה שאנשים יפנו לגיפולוג או לפורום רכב אחר שבו יש מידע שיכול לעזור להם. כשזה מגיע להפניות של בעלי מקצוע פה אנחנו שמים סטופ, לא כי "גונבים לנו לקוחות" אלא כי זו פשוט לא מהות הקבוצה. בדיוק כמו שבקבוצות "אמהות מבשלות בעצמן" או משהו כזה, לא יפנו מישהי למאפיה הקרובה במקום שתכין את החלה שלה לשבת לבד.
תחפש מה מהות הכנופיה, ואז תבוא לרטון על 'גניבת קהל' או משהו...
לאנשים תמיד יש מה להגיד.
איכשהו הציטוט לא עבר להודעה הקודמת.
כדי לסגור את הסיפור,
נאה דורש נאה מקיים בהתייחס לתגובה האמוציונלית שלך.
מידי פעם מגיעים לכאן אנשים ובפירוש רוכבים על האתר.
וסגנון התגובה שלך היה דומה מאד להתנהלות הזו, אז תבין איך זה נראה מהצד.
די, נו.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
איכשהו הציטוט לא עבר להודעה הקודמת.
כדי לסגור את הסיפור,
נאה דורש נאה מקיים בהתייחס לתגובה האמוציונלית שלך.
מידי פעם מגיעים לכאן אנשים ובפירוש רוכבים על האתר.
וסגנון התגובה שלך היה דומה מאד להתנהלות הזו, אז תבין איך זה נראה מהצד.במקום להתעקש יכולת לכתוב 'ואללה .. טעיתי .. קורה .. לא בכוונה' .. היית יוצא גבר.
יאללה ילדים, מספיק!
חזרה לנושא השרשור
טיימינג בפוקוס דור 1 + דור 2 = כל 120,000 ק"מ/5 שנים. מה שבא קודם.
אל תחפפו בזה. רצועת טיימינג נקרעה = הלך מנוע = עכשיו כבר באמת אין טעם להשקיע = זורקים את כל האוטו שיכל לתת עוד שנים רבות של עבודה.
זה הניג'וס התחזוקתי היחיד ברכב הכל כך אמין, פשוט וטוב הזה.
בהרבה רכבים למען האמת.
תיקון שמחירו עולה 4 ספרות, אבל נותן עוד כמה שנים של שקט, ואנשים פשוט שוכחים ממנו כחלק מהתחזוקה.
לעיתים לא בכוונה, כי אין מודעות, אלא כי רכבים כאלו נמצאים אצל מי ששם אותו במוסך, וגם המוסך לא מספיק אחראי לבדוק אם צריך או לא צריך.
ג.נ. כשהייתי חייל רכשתי רכב והבעלים אמר שלדעתו עשו טיימינג שנתיים קודם לכן, אז לא בדקתי.. שבוע אחר כך 100 מטר מהעבודה נקרעה הרצועה, שיפוץ ראש+טיימינג ושות' עלה לי קצת יותר מ1500 שקל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.