PDA

צפייה בגרסה מלאה : איך בזק דפקו אותי חזק



יוני5
08-05-22, 13:53
תקראו, תפנימו ותבדקו את החשבוניות שלכם,

יש לנו אינטרנט וטלפון (עסקי) מאת בזק (הספק פרטנר – תשלום דרך בזק).

לאחר ניתוק של האינטרנט שלא הסתדר תוך למעלה משעה, התקשרתי לתמיכה של בזק, ותוך כדי השיחה התברר שאני משלם, בנוסף לתשתית + ספק + קו טלפון + מודם, עוד 9.90 ש"ח לחודש עבור "תמיכה פרימיום" (או משהו דומה) – החל מ 2015.

למותר לציין שלא הזמנתי זאת מעולם.

התקשרתי היום לשירות הלקוחות של בזק, לבדוק במה מדובר, ונציג שרות הלקוחות של בזק, הסביר לי שאכן לא הזמנתי את השירות המדובר, אבל הוא היה חלק מחבילה בחינם, ולאחר ש"החבילה פוצלה" (אל תשאלו אותי מה זה), החל החיוב האוטומטי עבור השירות, שכאמור מעולם לא הזמנתי, ולמותר לציין שמעולם גם לא השתמשתי בו.

אני כמובן דרשתי החזר, אך הנציג הסביר לי, שלמרות שלא ביקשתי את השירות, אני לא זכאי להחזר, מכיוון שהשירות מופיע בחשבונית התשלום ואחריותי היתה לוודא ולשים לב.
כמו אצל רובנו, התשלום הינו בהוראת קבע ולא טרחתי לקרוא את החשבונית, שהועברה כלאחר כבוד אל רואה החשבון.

שלחתי מכתב לפניות הציבור של בזק ואשלח גם תלונה למועצה לצרכנות. האם זה יועיל לי? הסיכוי כנראה לא גדול.

הדבר החשוב ביותר הוא שכל מי שקורא את זה, יגיד לכל מי שהוא מכיר, לפתוח את החשבוניות שלו, לקרוא מהם הסעיפים "שהושחלו" בדלת אחורית, ועל הדרך, לגלות שניתן לשפר משמעותית את התנאים, או על ידי עדכון חבילה, או ע"י מעבר לספק אחר.

ואם מישהו מבזק קורא את זה, אני לא יכול לכתוב א מה שאני חושב עליכם בעניין הזה, כי אנחנו מנסים לשמור על שפה נקייה באתר, אבל זה מתחיל בהקשרים למקצוע העתיק ביותר בעולם ומשם רק מתגבר

בברכה,
יוני5

GodsFather
08-05-22, 14:35
אם זה כתוב והיה כתוב מ2015 או מתי שלא יהיה - זו אשמתך.

אם זה לא כתוב - זה הזמן לתביעה.

אם מתישהו במהלך התקופה, החבילה עברה שינוי ולא הובהר לך...יש מצב לעילה, אבל שוב - אם זה מפורט בחשבוניות, זבשך.

אתה לא הראשון ולא האחרון...



Sent from my HD1903 using Tapatalk

erezgur
08-05-22, 14:45
לא ביקשת, אבל כן קיבלת....

נשלח מהנייד

Pageup
08-05-22, 15:43
ועל זה נאמר, פעם בחודש תקדיש 10-15 דקות לעבור על פירוט כרטיס האשראי והחשבוניות שלך, תתפלא כמה הפתעות תמצא שם (כולל זה שהילדים רואים סרטים בתשלום ב VOD והגיע הזמן לשנות את הססמא).

danob
08-05-22, 17:43
אני דווקא מהמר שתקבל החזר מלא (מניסיון עם מקרה דומה מול בזק)
הנציגה שענתה לי, הבטיחה לבדוק ולחזור אלי, ואכן אחרי מס' ימים היא התקשרה לעדכן שאקבל החזר מלא.
דווקא מבזק אני מקבל שירות מעולה, משלם הרבה אבל השירות בהתאם.
כנ"ל אגב מפרטנר.
אני דואג להגיד להם את זה בכל שיחה. שאני לקוח מאוד מרוצה ובכל מקרה בכוונתי להשאר לקוח גם אם הבקשה שלי לא תענה בחיוב.
מניסיון, זה נותן לנציג\ה מוטיבציה לעזור, כך לפחות זה היה כשאני הייתי בצד השני.

ליאור

-->