יוני5
08-05-22, 13:53
תקראו, תפנימו ותבדקו את החשבוניות שלכם,
יש לנו אינטרנט וטלפון (עסקי) מאת בזק (הספק פרטנר – תשלום דרך בזק).
לאחר ניתוק של האינטרנט שלא הסתדר תוך למעלה משעה, התקשרתי לתמיכה של בזק, ותוך כדי השיחה התברר שאני משלם, בנוסף לתשתית + ספק + קו טלפון + מודם, עוד 9.90 ש"ח לחודש עבור "תמיכה פרימיום" (או משהו דומה) – החל מ 2015.
למותר לציין שלא הזמנתי זאת מעולם.
התקשרתי היום לשירות הלקוחות של בזק, לבדוק במה מדובר, ונציג שרות הלקוחות של בזק, הסביר לי שאכן לא הזמנתי את השירות המדובר, אבל הוא היה חלק מחבילה בחינם, ולאחר ש"החבילה פוצלה" (אל תשאלו אותי מה זה), החל החיוב האוטומטי עבור השירות, שכאמור מעולם לא הזמנתי, ולמותר לציין שמעולם גם לא השתמשתי בו.
אני כמובן דרשתי החזר, אך הנציג הסביר לי, שלמרות שלא ביקשתי את השירות, אני לא זכאי להחזר, מכיוון שהשירות מופיע בחשבונית התשלום ואחריותי היתה לוודא ולשים לב.
כמו אצל רובנו, התשלום הינו בהוראת קבע ולא טרחתי לקרוא את החשבונית, שהועברה כלאחר כבוד אל רואה החשבון.
שלחתי מכתב לפניות הציבור של בזק ואשלח גם תלונה למועצה לצרכנות. האם זה יועיל לי? הסיכוי כנראה לא גדול.
הדבר החשוב ביותר הוא שכל מי שקורא את זה, יגיד לכל מי שהוא מכיר, לפתוח את החשבוניות שלו, לקרוא מהם הסעיפים "שהושחלו" בדלת אחורית, ועל הדרך, לגלות שניתן לשפר משמעותית את התנאים, או על ידי עדכון חבילה, או ע"י מעבר לספק אחר.
ואם מישהו מבזק קורא את זה, אני לא יכול לכתוב א מה שאני חושב עליכם בעניין הזה, כי אנחנו מנסים לשמור על שפה נקייה באתר, אבל זה מתחיל בהקשרים למקצוע העתיק ביותר בעולם ומשם רק מתגבר
בברכה,
יוני5
יש לנו אינטרנט וטלפון (עסקי) מאת בזק (הספק פרטנר – תשלום דרך בזק).
לאחר ניתוק של האינטרנט שלא הסתדר תוך למעלה משעה, התקשרתי לתמיכה של בזק, ותוך כדי השיחה התברר שאני משלם, בנוסף לתשתית + ספק + קו טלפון + מודם, עוד 9.90 ש"ח לחודש עבור "תמיכה פרימיום" (או משהו דומה) – החל מ 2015.
למותר לציין שלא הזמנתי זאת מעולם.
התקשרתי היום לשירות הלקוחות של בזק, לבדוק במה מדובר, ונציג שרות הלקוחות של בזק, הסביר לי שאכן לא הזמנתי את השירות המדובר, אבל הוא היה חלק מחבילה בחינם, ולאחר ש"החבילה פוצלה" (אל תשאלו אותי מה זה), החל החיוב האוטומטי עבור השירות, שכאמור מעולם לא הזמנתי, ולמותר לציין שמעולם גם לא השתמשתי בו.
אני כמובן דרשתי החזר, אך הנציג הסביר לי, שלמרות שלא ביקשתי את השירות, אני לא זכאי להחזר, מכיוון שהשירות מופיע בחשבונית התשלום ואחריותי היתה לוודא ולשים לב.
כמו אצל רובנו, התשלום הינו בהוראת קבע ולא טרחתי לקרוא את החשבונית, שהועברה כלאחר כבוד אל רואה החשבון.
שלחתי מכתב לפניות הציבור של בזק ואשלח גם תלונה למועצה לצרכנות. האם זה יועיל לי? הסיכוי כנראה לא גדול.
הדבר החשוב ביותר הוא שכל מי שקורא את זה, יגיד לכל מי שהוא מכיר, לפתוח את החשבוניות שלו, לקרוא מהם הסעיפים "שהושחלו" בדלת אחורית, ועל הדרך, לגלות שניתן לשפר משמעותית את התנאים, או על ידי עדכון חבילה, או ע"י מעבר לספק אחר.
ואם מישהו מבזק קורא את זה, אני לא יכול לכתוב א מה שאני חושב עליכם בעניין הזה, כי אנחנו מנסים לשמור על שפה נקייה באתר, אבל זה מתחיל בהקשרים למקצוע העתיק ביותר בעולם ומשם רק מתגבר
בברכה,
יוני5