צפייה בגרסה מלאה : .רכישת רכב ממגרש.
מעולם לא קניתי מהנבלות האלו
כולם נראים לי רמאים ונוכלים, והסתדרתי טוב מאוד בלעדיהם
אם הם היו ישרים, הייתי מוכן לשלם פרמיה על הנוחות שבדבר.
לענייננו,
מצב השוק קשה מאוד לקונים, אין הרבה כלים שמורים, והמחירים.....לא סתם מתחילים להעלות ריבית בכל העולם.
פזלתי לכיוון רכב שפורסם ממגרש, ובשיחת טלפון נאמר לי שהייתה תאונה, והרכב נקנה מחברת הביטוח.
אבל, אין פגיעה בשלדה או בקצה שלדה, ולמעשה החליפו רק טמבון וכנף.
מה הכוונה נקנה מחברת הביטוח ? השתלם להם לפצות את הבעלים הקודמים ולמכור את הרכב?
מה קורה פה?
Tzvika-Pick
15-05-22, 11:22
לא ציינת באיזה רכב מדובר אבל...
כדי שרכב יירכש מחברת הביטוח, חברת הביטוח צריכה להוריד את הרכב מהכביש ("אובדן להלכה") ולשלם לבעליו פיצוי בגובי שווי הרכב לפי המחירון.
חברת הביטוח לא תמהר לעשות את זה בעקבות נזק קטן יחסית של טמבון וכנף. אם כבר מורידים רכב מהכביש, זה ברוב המקרים בגלל נזקים גדולים משמעותית. אלא אם מדובר ברכב שהמחירון שלו ממש נמוך, ואז פגוש וכנף כן מגיעים לאיזה 50-60% משווי הרכב ואז אולי. אבל זה לרוב לא המקרה, כי לרכבים כאלו אין ביטוח מקיף.
תנסה לבקש מהמגרש ההגון דוח סליקה של חברת הביטוח ותראה מה היה גובה הנזק האמיתי שעבר הרכב. אם זה מגרש ממש הוגן אולי גם יש לו דוח שמאי על תיקון התאונה. ואז תהיה חכם יותר. לדעתי בשלב הזה ינתקו איתך מגע ויעברו לחפש פרייאר אחר, אבל תנסה.
רכב שפורסם ממגרש, ובשיחת טלפון נאמר לי שהייתה תאונה, והרכב נקנה מחברת הביטוח.
אבל, אין פגיעה בשלדה או בקצה שלדה, ולמעשה החליפו רק טמבון וכנף.
יש יתרונות לקנייה ממגרש.
היתרונותהעיקריים הם - האחד, שהם מחוייבים בגילוי מלא על מצב הרכב, השני הוא שבהער גילוי מלא (גם אם לפעמםפ דרך בימ"ש) אתה יכול אפילו להחזיר את הרכב. הם אפילו חייבים להחתים אותך על עניין הגילוי המלא.
לכן - אמרו לך שהיתה תאונה. אם נקנה מחברת הביטוח, מה שצביקה יק אמר נכון, וכנראה שזה לא נגמר בכנף וטמבון. בקש לראות את הסטורית הרכב ואת חוות דעת השמאי בגינה הרכב נמכר למגרש.
דבר אחר, נהדר ליצור רב שיח תרבותי עם אבי ביטר וצביקה פיק. מתי יצטרפו אריק איינשטיין ורמי קליינשטיין? (ואולי בכלל זוהר?)
דבר אחר, נהדר ליצור רב שיח תרבותי עם אבי ביטר וצביקה פיק. מתי יצטרפו אריק איינשטיין ורמי קליינשטיין? (ואולי בכלל זוהר?)
והחתול שמיל!
138262
לא ציינת באיזה רכב מדובר אבל...
כדי שרכב יירכש מחברת הביטוח, חברת הביטוח צריכה להוריד את הרכב מהכביש ("אובדן להלכה") ולשלם לבעליו פיצוי בגובי שווי הרכב לפי המחירון.
חברת הביטוח לא תמהר לעשות את זה בעקבות נזק קטן יחסית של טמבון וכנף. אם כבר מורידים רכב מהכביש, זה ברוב המקרים בגלל נזקים גדולים משמעותית. אלא אם מדובר ברכב שהמחירון שלו ממש נמוך, ואז פגוש וכנף כן מגיעים לאיזה 50-60% משווי הרכב ואז אולי. אבל זה לרוב לא המקרה, כי לרכבים כאלו אין ביטוח מקיף.
תנסה לבקש מהמגרש ההגון דוח סליקה של חברת הביטוח ותראה מה היה גובה הנזק האמיתי שעבר הרכב. אם זה מגרש ממש הוגן אולי גם יש לו דוח שמאי על תיקון התאונה. ואז תהיה חכם יותר. לדעתי בשלב הזה ינתקו איתך מגע ויעברו לחפש פרייאר אחר, אבל תנסה.
תודה על התשובה.
יש שמועות שלפעמים יש כל מיני "משחקים" של חברות הביטוח במקרים שעדיין שווה להם "להוריד מהכביש" למרות שמדובר בנזק קטן.
פה למשל, מדובר ברכב בשווי שוק בסביבות ה 200K, כאשר המחירון נמוך בהרבה. יכול להיות ששווה להם לפצות את הבעלים במחיר מחירון ולמכור בעצמם את הרכב.
מדינת קומבינות.
בכל מקרה אבקש דוח סליקה.
- - - Updated - - -
והחתול שמיל!
138262
ומחבלי דעא"ש....(-:
צבעוני פה.
כשמדובר ברנגלרים בעיקר שאז מחיר השוק גבוה בהרבה ממחיר המחירון של לוי יצחק אכן חברות הביטוח ילחצו לכיוון של "אובדן להלכה" - יעני יעריכו הנזק לרכב בסכום העולה על 50% משווי הרכב במחירון - יפצו את המבוטח בשווי המחירון וימכרו את הרכב הניזוק.
לפעמים גם נזק כספי גדול יחסית לכאורה אין משמעותו בהכרח שהייתה פגיעה שילדה.
לדוגמה - הגג הפריק של רנגלר שניזוק בתאונה לבדו שווה כ- 30,000 ש"ח לפני עבודה אז ברנגלר משנתונים מוקדמים 2007- 2011 זה חלק נכבד משווי הרכב!!!
מעבר למה שציין שמיל יש יתרון משמעותי נוסף ברכישת רכב ממגרש - הרכב נרכש נקי מכל שיעבוד או חוב או עיקול לטוב לצד שלישי יען כי גם אם הרכב מעוקל או משועבד ברגע שהוא נרכש ממיגרש או מסוחר רכב אז הקונה מוגן מפני תביעות לבעלות על הרכב של מי שהטיל את העיקול או השיעבוד.
וכן לפעמים יש עיקולים על הרכב שלא רשומים במשרד הרישוי ולא רשומים ברישיון הרכב ומי שרכש רכב מעוקל מאדם פרטי ולא מסוחר רכב או מיגרש עלול להיות חשוף לסיכון שיקחו לו את הרכב והלכו לאיבוד גם הכסף וגם הרכב
דבר קטן נוסף על כל מה שאמרו כאן...
גם רכב שנגנב, בעליו קיבל עליו את הכסף מחברת הביטוח, לאחר זמן מה מצאו את הרכב והגנבים עשו תאונה בקטנה...
במקרה כזה, הרכב אכן נרכש מחברת הביטוח (לאחר שהם שילמו למבוטח הרכב הוא רכושם) ללא שעבר אובדן להלכה ואכן עבר תאונה שיכולה להסתכם בכנף וטמבון...
דבר קטן נוסף על כל מה שאמרו כאן...
גם רכב שנגנב, בעליו קיבל עליו את הכסף מחברת הביטוח, לאחר זמן מה מצאו את הרכב והגנבים עשו תאונה בקטנה...
במקרה כזה, הרכב אכן נרכש מחברת הביטוח (לאחר שהם שילמו למבוטח הרכב הוא רכושם) ללא שעבר אובדן להלכה ואכן עבר תאונה שיכולה להסתכם בכנף וטמבון...
ואני משלים את מה שאתה ושלמה כתבתם - ובמקרה שהמחירון נמוך משווי השוק חברת הביטוח הרוויחה פה יפה - שילמה מחירון למבוטח וקיבלה את הרכב.
Yaron.nahum
15-05-22, 13:41
למיטב ידיעתי , אם חברת ביטוח שילמה כבר ירידת ערך, הוא לא ישולם שוב.
כלומר אם הרכב עבר אובדן להלכה , ותעשה תאונה , יכול להיות שלא תקבל כלום מחברת הביטוח
או תקבל בקיזוז האחוזים ששולמו לבעלים הקודמים
למיטב ידיעתי , אם חברת ביטוח שילמה כבר ירידת ערך, הוא לא ישולם שוב.
כלומר אם הרכב עבר אובדן להלכה , ותעשה תאונה , יכול להיות שלא תקבל כלום מחברת הביטוח
או תקבל בקיזוז האחוזים ששולמו לבעלים הקודמים
למה ?
אני מבטח אותו מחדש, יש להם כעת הסכם מולי.
זה נשמע קצת קיצוני.
שאר הדברים שנכתבו דווקא מעודדים.
יש לך את מספר הרישוי של הרכב?
אם כן, תוכל לעשות קצת בירורים בעצמך
נשלח מהנייד
אם זה רכב מבוקש, אז ברח !
רכב במגרש, לא סתם במגרש
למה ?
אני מבטח אותו מחדש, יש להם כעת הסכם מולי.
זה נשמע קצת קיצוני.
שאר הדברים שנכתבו דווקא מעודדים.
שווי הרכב כבר נמוך יותר, הוא בהפחתת אחוזי ירידת הערך שששולמו.
וגם לא ישולמו שוב ירידת ערך בשל מקומות עליהם כבר שולם.
קיצוני או לא, זה החוק.
אם זה רכב מבוקש, אז ברח !
רכב במגרש, לא סתם במגרש
אני נוטה להסכים, אבל סתם מתחושת בטן, לא מנסיון.
אני מנסה פעם אחת לבדוק את הנושא.
- - - Updated - - -
שווי הרכב כבר נמוך יותר, הוא בהפחתת אחוזי ירידת הערך שששולמו.
וגם לא ישולמו שוב ירידת ערך בשל מקומות עליהם כבר שולם.
קיצוני או לא, זה החוק.
מתחיל להיות לי מסובך...
מה קורה במקרה של תאונה? שוב פעם ינסו לתת לי מחירון (והפעם מופחת) ולמכור אותו בעצמם ? (-:
לא משעמם פה.
GodsFather
15-05-22, 16:03
יש פה כמה חבר'ה שלא חסר להם וקנו במגרש ואף יותר מפעם אחת. וכן, לפעמים רכבים מבוקשים יש רק במגרשים.
לא הכל נוראי ואפל. צריך רק לבחון את המידע שמתקבל על הרכב היטב, בנוסף כמובן לבחינת הרכב עצמו.
גם הסוחר לא אוהב שהרכב נרקב לו במגרש וזה יכול לפעול לטובתך במשא ומתן...
Sent from my HD1903 using Tapatalk
Tzvika-Pick
15-05-22, 16:12
תודה על התשובה.
יש שמועות שלפעמים יש כל מיני "משחקים" של חברות הביטוח במקרים שעדיין שווה להם "להוריד מהכביש" למרות שמדובר בנזק קטן.
פה למשל, מדובר ברכב בשווי שוק בסביבות ה 200K, כאשר המחירון נמוך בהרבה. יכול להיות ששווה להם לפצות את הבעלים במחיר מחירון ולמכור בעצמם את הרכב.
מדינת קומבינות.
בכל מקרה אבקש דוח סליקה.
.
חשוב לציין שחברת הביטוח לא קונה את הרכב לעצמה. חברת ביטוח היא חברת ביטוח, היא מתעסק בביטוח לא בסחר ברכבים. היא קונה את הרכב ומייד מוכרת אותו לסוחרי רכב, שהם אלו שמשפצים אותו ומוכרים. לפעמים בין לבין הרכב עובר גם עוד 2-3 ידיים עד שהוא מגיע למה שאתה קורא לו "מגרש".
אז כדי לבצע את הקומבינה הזאת צריך שהשמאי של חברת הביטוח יידע להסביר לאיש הנכון בחברת הביטוח שהסוחר הנכון יהיה מוכן לקנות את הרכב הזה בעוד כמה שבועות במחיר הנכון. זאת קומבינה מסובכת, אבל קיימת. ובשביל שהקומבינה הזאת תהיה כדאית לכל האנשים שבדרך, פערי המחיר (והסיכוי להרוויח) צריכים להיות די גדולים כדי שהעוגה תתחלק יפה בין כולם.
מתחיל להיות לי מסובך...
מה קורה במקרה של תאונה? שוב פעם ינסו לתת לי מחירון (והפעם מופחת) ולמכור אותו בעצמם ? (-:
לא משעמם פה.
במקרה של תאונה של רכב שספג ירידת ערך, חברת הביטוח בהחלט תנסה לצמצם את החשיפה שלה ולשלם לך פחות.
אולי זה יעבור חלק ואולי אתה תיקח עו"ד ותנסה להילחם בהם.
אז הם יקחו אותך למשפט.
אחרי שנה אולי אתה תתייאש ותסכים לסגור על משהו באמצע. גם הרוויחו.
אחרי שנתיים אולי השופט יגיד להם שזה לא בסדר והם ישלמו לך את מה שהיו אמורים לשלם מלחתחילה. לא נורא...
Yaron.nahum
15-05-22, 16:23
למה ?
אני מבטח אותו מחדש, יש להם כעת הסכם מולי.
זה נשמע קצת קיצוני.
שאר הדברים שנכתבו דווקא מעודדים.
בבדיקה נוספת ,
אם אין לך בפוליסה סעיף של "ביטול דמי כינון " או משהו כזה ,
אז בעצם מקזזים את האחוזים ששולמו בעבר מהתשלום הנוכחי.
זה לא יפריע לחברת הביטוח לגבות את הפרמיה בעת יצירת הביטוח
זה מאוד יפריע לחברת הביטוח לשלם , כאשר קורה מקרה ביטוח.
מה שנקרא , חברת ביטוח.
תודה
למדתי כמה דברים היום.
במקרה שיווי ימבעצמי - כשחברת הביטוח נאלצה לשלם טוטאל-לוס הם הורידו ירידת ערך של תאונה שקרה שלוש ידיים לפני. אין להם אלוהים בקטע הזה ולא משנה לפי מה שילמת את הפרמייה (מחירון משוקלל ללא ירידת הערך).
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
במקרה שיווי ימבעצמי - כשחברת הביטוח נאלצה לשלם טוטאל-לוס הם הורידו ירידת ערך של תאונה שקרה שלוש ידיים לפני. אין להם אלוהים בקטע הזה ולא משנה לפי מה שילמת את הפרמייה (מחירון משוקלל ללא ירידת הערך).
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זאת בדיוק הבעיה, לקחת הם לוקחים לפי מחירון, לשלם הם יורידו כל דבר אפשרי כולל רכב בבעלות חברה לפני 10 ידיים.
ריזיקה שכל אחד צריך לחשוב עליה במקרה כזה, במעמד הקנייה.
הבעיה החריפה יותר אצלינו היא ניתוק המחירון מהשווי האמיתי. זה כבר מתחיל להיות בעיה רצינית.
במקרה של גניבה או טוטלוס, אפשר להפסיד הרבה מאוד כסף.
התחביב שלנו מתחיל להיות יקר מאוד.
GodsFather
15-05-22, 21:19
התחביב תמיד היה יקר מאד.
רוצה מחיר השקעה, תביא שמאי ותבטח לפי ההערכה שלו
Sent from my HD1903 using Tapatalk
עזוב השקעה (תוספות)
מחיר מחירון בסיסי מנותק לגמרי
שמאי יעריך קרוב למחיר השוק?
שמאי יעריך כמה שתגיד לו.
הפרמייה בהתאם.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מתאים לי
לשלם עוד כמה מאות בשנה ולישון בשקט, שלא ייעלמו לי 50-100k במקרה של גניבה.
אבדוק את האפשרות ברכב הבא.
למישהו יש פרטים של שמאי? או שזה חייב להיות מטעם הביטוח?
אני פניתי לסוכן ביטוח ואמרתי לו שרכב משופר ואני רוצה לבטח את השיפורים.
ביטחתי עוד 11 אלף בערך.
עולה לי 400 שח בשנה.
זה עדיין נמוך משווי ראלי. אבל זה כבר קרוב יותר
לי זה נשמע כמו רכב שלא כדאי לעשות לו מקיף, ובטח שלא להפעיל אותו. על אחת וכמה בתאונה "קלה".
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא ישן טוב בלילה בלי מקיף
כל רכב, בוודאי ברמות מחירים האלו.
מהרכב הספציפי הזה ירדתי. מסובך מידי וגדול עליי כל החקירות.
אני רק יכול לספר שמישהו נכנס ברכב שלי, תאונה די קלה.
בא שמאי שאל אותי אם אני רוצה להוריד את הרכב מהכביש או לתקן, באותו זמן דווקא הסתדר לי להפטר ממנו.
תוך פחות מ 24 שעות מאז שהגרר לקח אותו כבר ראיתי אותו בתיקון בכפר אצל הבני דודים..
מתאים לי
לשלם עוד כמה מאות בשנה ולישון בשקט, שלא ייעלמו לי 50-100k במקרה של גניבה.
אבדוק את האפשרות ברכב הבא.
למישהו יש פרטים של שמאי? או שזה חייב להיות מטעם הביטוח?
חברות הביטוח מוכנות לקבל רק הערכת שווי רכב של לוי יצחק (הכוונה לחוות דעת פרטנית לרכב כזה או אחר ובעיקר לרכבים ביבוא אישי)
אפשרות נוספת היא לבטח את האיבזור/ השיפורים הנוספים על בסיס הצגת הקבלות של השיפורים והאיבזורים שהותקנו ברכב - אם אין קבלות אז חוות דעת של לוי יצחק.
במידה מסויימת כשמדובר בחוות דעת פרטית של לוי יצחק וכשאין קבלות אז ניתן רק על בסיס אמירה (שאין דרך לאמת אותה בלי לפרק את הרכב) לבטח שיפורים כמו נעילת דיפ',ציריות מחוזקות, יחי העברה בסרנים, טרנספר מחוזק ושונה וכו'.
אני ממליץ חד משמעית לעל בעל רנגלר משופר לבטח את כל השיפורים בסכום ביטוח גבוה ככל האפשר במיוחד כשמדובר ברכבים משנתונים ישנים יותר שאז הפער בין מחיר המחירון לבין שווי השוק בפועל הוא גדול יותר ויכול להגיע להפרש של אפילו 100%.
את הרנגלר האישי שלי ביטחתי באופן הזה. הרנגלר שלי הוא במקור דגם סהרה שנת ייצור 2011 מחיר המחירון על פי לוי יצחק הוא כ- 90,000 ש"ח. הרכב משופר מאד לרמת רוביקון כולל סרנים שך רוביקון עם נעילות רוחביות, הגבהה, פגושים, מגיני סף, רוביקראולר ועד ועוד...בהערכה דיי ריאלית שווי השוק של הרכב שלי בסביבות 180,000 ש"ח. בחוות דעת פרטנית לוי יצחק העריך את שווי הרכב שלי ב- 165,000 ש"ח
לי היה רכב שבוטח לפי שווי של הערכה פרטנית (G קלאס, יבוא אישי), למרות זאת כשנגנב חברת הביטוח לא הסכימה לשלם את המחיר.
התירוץ: לא יכול להיות שרכב משנתון כזה שווה כל כך הרבה...
לוי יצחק שעשה לי את ההערכה? צידד בחברת הביטוח!
אז מי שמבטח רכב ששוה ב"מחירון" 90 לפי 180, שיתכונן למלחמה.
אם הוא עו"ד, הוא יקבל את הכסף...
וואוו
לוי יצחק הזה....איזה הסדר יש לו עם חברות הביטוח....
ממש קוזה נוסטרה
חברת הביטוח מוכרת לכם בתשלומים התחייבות לקנות מכם את הרכב, בלי בדיקה, ברגע כלשהו בעתיד שלא בשליטתה (ואם כבר מישהו יכול להשפיע עליו, זה דווקא בעל הרכב, אהם).
שלמה, כדוגמא, "מעריך" שהוא יכול לקבל על הרנגלר שלו 180,000 שקל. שימכור - אולי יקבל את הסכום הזה ואולי הרבה פחות כי הקונה שיבדוק את הרכב בפרטי פרטים יחליט שהרכב שווה הרבה פחות. אבל מחברת הביטוח אנחנו מצפים לתת את המחיר התיאורטי שכל אחד מפנטז עליו בלי ויכוח, ואם היא לא - אז היא רמאית. חייב להיות איזשהו מחיר מוסכם, וזה דווקא הגיוני שיש מחירון אחד שהשוק עובד לפיו. אחלה עבור מכוניות נפוצות וסטנדרטיות, אבל על הפנים עבור רכבים ישנים שמושקע בהם המון כסף בשיפורים ושינויים.
אני לא מצפה לקבל יותר ממחירון לוי יצחק במקרה ביטוחי, ומה שהשקעתי מעבר, אם זה בקנייה מעל המחירון ואם זה בשיפורים, זה סיכון שלי.
בסדר גמור
אבל למה רק לוי יצחק ? שמאות זה קוסמות ?
בנוסף, העניין הזה של ניתוק המחירון מהשווי האמיתי מתחיל להיות בעיה רצינית.
את זה תגיד לכל החזירים שמוכרים נבלות בנות 20 במשקלן בזהב.
והחברים המטומטמים שלהם שמוכנים לשלם את הסכומים האלו ולנפח את הבועה.
לי היה רכב שבוטח לפי שווי של הערכה פרטנית (G קלאס, יבוא אישי), למרות זאת כשנגנב חברת הביטוח לא הסכימה לשלם את המחיר.
התירוץ: לא יכול להיות שרכב משנתון כזה שווה כל כך הרבה...
לוי יצחק שעשה לי את ההערכה? צידד בחברת הביטוח!
אז מי שמבטח רכב ששוה ב"מחירון" 90 לפי 180, שיתכונן למלחמה.
אם הוא עו"ד, הוא יקבל את הכסף...
נשמע קצת מוזר והזוי - כשיש סכום ביטוח שנקוב בפוליסה טענה סתמית כזו של חברת ביטוח לא תחזיק מים בבית המשפט.
עוד יותר מוזר שהמומחה (לוי יצחק) שנתן חוות דעת לגבי שווי הרכב חזר בו מחוות דעתו - יש כאן עילת תביעה כלפיו בשל רשלנות מקצועית.
בכל אופן לי אישית, לצערי, נגנב דיפנדר 110 ארוך ששופץ ושופר מהיסוד על ידי. על פי מחירון לוי יצחק מאחר וזה היה רכב של הצבא בעברו שוויו היה כ- 30,000 ש"ח בלבד. הרכב בוטח על בסיס חוות דעת פרטנית בסכום ביטוח של 80,000 ש"ח וזה אכן הסכום שקיבלתי מחברת הביטוח ללא שום סייג או ויכוח.
לא הזדהיתי כעו"ד בעת הדיווח לחברת הביטוח על מקרה הביטוח.
מקווה שלא אצטרך לממש הביטוח המקיף עם הרנגלר הנוכחי אבל מול טענה סתמית שכזו של חברת הביטוח זו תהיה "מלחמה" הכי קלה שיכול להעלות על דעתי מול חברות ביטוח (תכלס אני לוחם דיי ותיק מול חברות ביטוח ולא נתקלתי מעולם בטענה סתמית שכזו)
את זה תגיד לכל החזירים שמוכרים נבלות בנות 20 במשקלן בזהב.
והחברים המטומטמים שלהם שמוכנים לשלם את הסכומים האלו ולנפח את הבועה.
להגיד את זה גם לחזירים והמטומטמים עם הדירות ?
למוכרי קראנצ' פיסטוק (מחיר בפרטי) ?
רוצה ? תשלם.
תשלם, תקבל.
לא תשלם , לא תקבל.
פשוט.
שלמה,
הזוי, אכן.
שילוב של סוכן גרוע, מעבר שלי לחו"ל, (ורכב שרשום על זאת שהיתה אשתי, ואז גרושתי) לא נתן לי מוטיבציה להלחם.
שיחה על לוי יצחק בטלפון היתה דבר מאד לא נעים...
ובכל זאת, חברת הביטוח תנסה למצוא כל דרך לשלם פחות.
geva dover
16-05-22, 17:16
אם יש לך את מספר הרכב, תשלם 200 שקל ותוציא דוח בלק"ר.
נותן לך היסטוריה ביטוחית מלאה של הרכב כולל תיעוד התיקון בתאונה.
יחסוך לך הרבה כאבי ראש
תודה
גם את זה לא ידעתי. אבל אני כבר ירדתי מהרכב הזה.
לא בשבילי העניינים האלה, ורק לחשוב על התיקונים של ״המקצוענים״ בארץ אחרי התאונה, והאם כל המשמעויות נבדקו וכו…
חוזר לתהליך המוכר, חיפוש בנאדם נורמלי, עם רכב שמור ומטופל נכון.
זה יכול לקחת זמן רב, אני מודע לזה, בעיקר כשאני די נעול על רנגלר.
GodsFather
17-05-22, 21:21
שכנע את שלמה kooke למכור את שלו, כל מה שצריך זה להנגיש לו ברונקו
Sent from my HD1903 using Tapatalk
תודה
גם את זה לא ידעתי. אבל אני כבר ירדתי מהרכב הזה.
לא בשבילי העניינים האלה, ורק לחשוב על התיקונים של ״המקצוענים״ בארץ אחרי התאונה, והאם כל המשמעויות נבדקו וכו…
חוזר לתהליך המוכר, חיפוש בנאדם נורמלי, עם רכב שמור ומטופל נכון.
זה יכול לקחת זמן רב, אני מודע לזה, בעיקר כשאני די נעול על רנגלר.
מה התקציב שעומד לרשותך?
Sent from my iPhone using Tapatalk
שכנע את שלמה kooke למכור את שלו, כל מה שצריך זה להנגיש לו ברונקו
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מאוחר מדיי - אכן חלפו בי מחשבות להחליף את שלי בברונקו אן רנגלר JL אקסטרים ריקון שיהיו גם לטיולים וגם הרכב היום יומי שלי - אבל תוספת המחיר הייתה גדולה מדיי עבורי.
אז מימשתי PLAN B. הג'יפ יצא לחצי פנסיה וישמש רק לטיולים ונרכשה אינפיניטי G37 כרכב דיילי
מה התקציב שעומד לרשותך?
Sent from my iPhone using Tapatalk
רוצה להציע משהו?
קבל הצעה:
"מכירה:רוביקון 2013
יד 3
150 ק״מ
תיבת הגה PSC Big Bore
משאבת הגה PSC
קולר הגה PSC
מוטות היגוי סינרגי
BallJoint Teraflex
פנהרד JKS
אנטירוק קדימה
בולמים Falcon
קפיצים פרוגרסיביים 4.5 Metalcloak
בולם הגה דו כיווני Falcon
8 זרועות Currie
דרייבשאט קדמי ואחורי Yukon
יחסי העברה 4.88
חיזוקי סרנים
נאקלים Teraflex
חיזוק תיבת הגה
מיגון דיפרנציאלים
4 ציריות כרומולי Yukon
ג׳נטים בידלוק XD KMC
צמיגים 37 סטיקי בני חצי שנה
כנפונים אלומיניום
פנימי של כנפונים אלומיניום
דוד אחורי כפול
מיגון מלא
לד בר KC
פגוש קדמי 10 שנים
כננת כבל סינטטי חדש
פגוש אחורי 10 שנים מופאר
מערכת ניפוח אוויר 4 גלגלים
מערכת מים
תאורת חלון אחורי
מערכת כריזה
מגירת אלומיניום בבגז
מגירה למקרר
מגש אחורי לבגז
מגש לדלת אחורית
מערכת 10״
מערכת מפסקים VOSWITCH
ריפודי עור
סנריידר בסטופ
מתקן גלגל ספייר TERAFLEX
מטופל כל 5000 קמ בשמנים ובנוזלים מופאר בלבד
המדבקות ניתנות להסרה ללא כל סימן
265,000 ₪
ובטח עוד מלא דברים ששכחתי https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/1f642.png
054-9932441
"
מכיר את בעל הרכב ואת הרכב. בנוי טוב עם איבזור מהאיכותיים שיש.
פורסם בפייסבוק בעמון של מועדון בעלי הרנגלר
138325
רוצה להציע משהו?אל תתייאש. יש כלים טובים.
מה התקציב....??
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
את הרכב שפרסם שלמה, אני מכיר לא רע (גם את הבעלים…) והוא בהחלט בנוי טוב ונכון ולכן מומלץ.
בסופו של יום זה עיניין של תקציב.
אם תכוון אותנו, נוכל לעזור לך לברור את המוץ מן התבן…
Sent from my iPhone using Tapatalk
250+-
אבל מה שהוצע פה ממש לא הכיוון מבחינתי.
אני מחפש כלי כמה שיותר מקורי.
ק"מ נמוך ושמור קוסמטית מוסיפים לי התלהבות.
אין לי צורך בשיפורים האלה, ואם כן אקבל תיאבון מתישהו, אני רוצה לבנות ולהבין משמעויות.
אין צורך במפלצת, ואוהב גם ליסוע בכביש בצורה נורמלית.
תודה!
מניסיון עם האוכל בא התיאבון במיוחד כשמדובר ברנגלר שהוא הבסיס האולטימטיבי לשיפור עם אין סוף מוצרי אפטר מרקט עבורו.
אם ההתעסקות עם שיפור הרכב לטעמך עושה לך את זה אז אכן לך על רכב בסיסי ככל האפשר והתקציב שציינת בהחלט ראוי ומכובד לרכב בסיסי טוב.
אבל, בהתחשב במה שכבר כתבתי, מניסיון, עדיף לקנות כבר רכב משופר מראש במיוחד עם מדובר בשיפורים איכותיים שנעשו נכון - תחסוך הרבה כסף זמן וכאבי ראש שכרוכים בשיפור עצמי של הרכב.
אם חלק מהשיפורים שברכב שהצעתי לך מוגזמים עבורך - זה הדבר הכי קל לשנמך הרכב ועדיין תשאר עם הרבה שיפורים אחרים איכותיים וטובים.
ולא אני לא איש המכירות של הרכב שהוצע אלא מדבר מניסיון אישי שלי של שיפור כמה וכמה רכבים שעברו תחת ידי - היום אעדיף לרכוש מראש רכב משופר.
מניסיון עם האוכל בא התיאבון במיוחד כשמדובר ברנגלר שהוא הבסיס האולטימטיבי לשיפור עם אין סוף מוצרי אפטר מרקט עבורו.
אם ההתעסקות עם שיפור הרכב לטעמך עושה לך את זה אז אכן לך על רכב בסיסי ככל האפשר והתקציב שציינת בהחלט ראוי ומכובד לרכב בסיסי טוב.
אבל, בהתחשב במה שכבר כתבתי, מניסיון, עדיף לקנות כבר רכב משופר מראש במיוחד עם מדובר בשיפורים איכותיים שנעשו נכון - תחסוך הרבה כסף זמן וכאבי ראש שכרוכים בשיפור עצמי של הרכב.
אם חלק מהשיפורים שברכב שהצעתי לך מוגזמים עבורך - זה הדבר הכי קל לשנמך הרכב ועדיין תשאר עם הרבה שיפורים אחרים איכותיים וטובים.
ולא אני לא איש המכירות של הרכב שהוצע אלא מדבר מניסיון אישי שלי של שיפור כמה וכמה רכבים שעברו תחת ידי - היום אעדיף לרכוש מראש רכב משופר.
מדוייק ונכון
Sent from my iPhone using Tapatalk
250+-
אבל מה שהוצע פה ממש לא הכיוון מבחינתי.
אני מחפש כלי כמה שיותר מקורי.
ק"מ נמוך ושמור קוסמטית מוסיפים לי התלהבות.
אין לי צורך בשיפורים האלה, ואם כן אקבל תיאבון מתישהו, אני רוצה לבנות ולהבין משמעויות.
אין צורך במפלצת, ואוהב גם ליסוע בכביש בצורה נורמלית.
תודה!
נורא בא לי להציע לך לבדוק דגם מסויים,
שבטוח ייתן לך הנאה ונוחות בכביש.
אני בטוח שאתה יודע מי היצרן ומה הדגם...
דניאל אדיב
18-05-22, 16:10
אם חשקה נפשכה ברנגלר, הרוביקון שמוצע פה הוא אחד הכלים היותר מרשימים שיש
בנויי נכון עם התוספות והשידרוגים הכי איכותיים שיש.
הרבה יותר זול לשנמך מלשדרג רכב לרמה כזאת(גם לחצי הדרך) וגם יהיה מי שיקנה ממך בשמחה את כל התוספות שאתה לא רוצה..
אני באמצע תהליך השידרוג של הרנגלר שלי, זה לא זול בכלל(בלשון המעטה)
עדיף רכב משודרג ושמור מרכב סטוק ושמור..
שיהיה בהצלחה!
שחר גרינברג
18-05-22, 16:21
סיקרנת.
אין לי מושג.
אני מנחש שלרכב שהוא מציע יש סמל של טויוטה
אם חשקה נפשכה ברנגלר, הרוביקון שמוצע פה הוא אחד הכלים היותר מרשימים שיש
בנויי נכון עם התוספות והשידרוגים הכי איכותיים שיש.
הרבה יותר זול לשנמך מלשדרג רכב לרמה כזאת(גם לחצי הדרך) וגם יהיה מי שיקנה ממך בשמחה את כל התוספות שאתה לא רוצה..
אני באמצע תהליך השידרוג של הרנגלר שלי, זה לא זול בכלל(בלשון המעטה)
עדיף רכב משודרג ושמור מרכב סטוק ושמור..
שיהיה בהצלחה!
תודה.
בלי לפגוע באף אחד, זה ממש לא הטעם שלי.
זה מוגזם בעיניי מבחינת התוצאה העיצובית, וגם בפרקטיקה המון חסרונות (כביש)....
זה אולי ממש מתאים לדרישות אחרות.
אני אוהב לטייל, לא מתמקד בטכני, במדרגות או סלעים אימתניים, אבל כיף מידי פעם לתבל את הטיול באיזה אתגרון, לא מסוכן מידי (למשל את ורדית אני לא אוהב) ורנגלר ספורט יעשה זאת באלגנטיות בלי דרמה בהשוואה לפאג'רו BK שהיה לי.
לא מעבר.
הייתי בטיולי עבירות (לא בפאגרו), לא התחברתי.
בנוסף, הקטע של השיפורים אם וכאשר, אני רוצה לעשות בעצמי, זה חלק מהכיף (אגב, זה גם חלק מהתחביב, למשל טיפולים פשוטים והתעסקויות), וגם אני די פדנט בדברים האלה וכל רעש מפריע לי.
בקיצור, יותר לכיוון של "זאב בעור כבש", ולא זאב רוביקוני כזה....איך נוסעים עם זה לקנות לחמניות בסופר....איך מקפיצים את הילד לחוג?
אבי, צודק.. למרות כל הטוב ששיפרו ברנגלר הזה הוא אינו מתאים לכל אחד, צריך לקחת בחשבון את המשמעות להתנהל ברכב מושך אש ועיניים רעות, וכמו כן את התנהגות הכביש והנוחות היומיומית ברנגלר משופר, זה רכב עבירות ומתאים למי שמחפש כזה ומודע ליתרונות ולחסרונות.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
אני מנחש שלרכב שהוא מציע יש סמל של טויוטה
באחת מקבוצות הפייסוש של טויוטה נתקלתי השבוע בהודעה שמישהו מוכר ב 25K ש"ח, את הזכות לקנות ולקבל עכשיו לאנדקרוזר חדשה במקום עוד שנה.
כלומר 25 לבחור, ועוד 400+ לסוכנות.
;)
השתגעו לגמרי.....
בכל מקרה, מכרתי את הפאג'רו כדי לנסות JEEP. לא כדי לקנות לאנדקרוזר...זה די דומה לפאגרו רק הרבה יותר יקר.
לא מכיר את הרנגלר המדובר...
לגבי שדרוג עצמי = זה מתנגן יפה בראש, זאת טעות כלכלית ומריטת עצבים...
כמו שכתבו כאן, להוריד שיפורים תמיד יוצא יותר זול מלשים אותם...
אם הרכב הנ"ל מתוחזק טוב, לא תיהיה בעיה להוריד אותו ל2" וגלגל 33.
החלקים שתוריד ימכרו במחיר החלקים שתשים (אם לא יותר)
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
במחיר שציינת, יתכן ואפשר למצוא JL ספורט 2019
או רוביקון JK (לא משופר) 17-18.
אם אראה משהו מעניין, מבטיח לשלוח.
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 24192&share_tid=124192&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
רנגלר רוביקון ארוך 2014 למכירה
הנה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
דיון מעניין, אני באותו ראש של אבי ביטר ועם אותו תקציב אך מתכנן לחכות עוד שנה עם זה.
ההתלבטות שלי האם השיפור בהתנהגות של ה-JL כזה גדול ששווה להעלות את התקציב עבורו או שאפשר לחיות גם עם JK כרכב משפחתי?
רוב רובו של השיפור ב- JL מתמקד בתא הנוסעים ובמבחר מנועים גדול יותר (2L טורבו, 3.6L כמו בJK, דיזל ופלאג אין היברידי). מבחינת התנהגות יש שיפור מסויים בהיגוי בהיגוי וזהו בגדול.
לדעתי עדיף לחכות קצת ובכל זאת ללכת על הJL אבל אל תצפה לשינוי מהותי בהתנהגות הכביש.
בגלל השדרוג באיכות תא הנוסעים הבידוד וכו' הרנגלר JL הרבה יותר טוב מה - JK כרכב משפחתי.
אני גם הייתי מאוד רוצה כבר jl ולא jk.
סבלנות בדכ משתלמת.
אבי, לדעתי תקציב של 250,000 ל-JL קצת לחוץ ואתה צריך קצת למתוח כלפי מעלה.
דווקא JL חדיש יותר יש מצב שתמצא סטוק ושמור במחירים טובים ולא הרבה אם בכלל מעל המחירון של לוי יצחק.
ככלל אצבע בעניין הרנגלרים ככל שהם חדשים יותר הפער בין שווי שוק בפועל ובין מחירון לוי יצחק מצטמצם אז עם סבלנות ומעקב מתמיד אחר הלוחות השונים יש סיכוי ממש טוב שתמצא רנגלר ספורט JL בגבולות התקציב עם טיפה מתיחה כלפי מעלה.
סבלנות והתמדה הם שם המשחק בקניית רכב יד 2 ולהיות ראשון המתקשרים והמציעים הרציניים.
בכלל שוק רכב היד 2 בתקופה הזו זה שוק שנוטה לטובת המוכרים גם בפרייבטים בגלל קשיי ההספקה של רכבים חדשים.
סיקרנת.
אין לי מושג.
WK2
לך הייתי מציע דווקא אוברלנד או טריילהוק משנים 2017 וצפונה.
למה אלו ולא לרדו?
יותר מפנקים, יש כבר נעילות ועוד הכנות שונות לשטח.
מתלי האוויר כנראה נקודת תורפה אבל נותנים יותר גובה מהגבהה של ברזל.
והתקציב מאפשר...
ד.א.
אני עם לרדו, בעיקר כי לא רציתי את כריות האוויר והראדר של הניהוג האדפטיבי.
לWK2 יש קבוצה מאוד פעילה במנשמע, בניהול בועז רפאלי שבעצמו מנהל מוסך/סדנא המתמחה ברכבי גיפ
ש01 - היה ברור שתציע גרנד צ'רוקי....
אבל, אם הבנתי נכון את כוונתו ורצונו של אבי ביטר, הוא כבעלים (לשעבר?) של פאג'רו קינג אינו מעוניין להחליף אותו בעוד SUV עם יכולות שטח תחת מותג אחר...הוא רוצה רכב שם דגש על יכולות השטח, עם סרן חי מקדימה ושיהיה גם בעל יכולת כביש סבירה- יעני רנגלר.
גם אם הגרנד והרנגלר הם של אותו היצרן והמותג ג'יפ אלו שני רכבים מאד שונים במהותם ובקהל היעד שלהם.
מסכים עם כל מילה 200%
גם הבנתי לבד שאצטרך עוד קצת בשביל jl.
יש לי סבלנות, אני לא לחוץ בדברים האלה, ממתין בשקט לשעת כושר…
חפש jl רצוי מנוע 3.6, כנראה שרק ספורט יכנס לתקציב, רצוי אחד שכבר מוגבה בקיט מופאר 2.5 ועוד יותר רצוי בעל צמיגים 33 ברשיון, לדעתי רוב ה jl כבר משופרים קלות עי הבעלים הראשונים, אני הייתי משקיע קצת בזוג נעילות ואתה מסודר כמעט לכל מסלול בארץ.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
מסכים עם כל מילה 200%
גם הבנתי לבד שאצטרך עוד קצת בשביל jl.
יש לי סבלנות, אני לא לחוץ בדברים האלה, ממתין בשקט לשעת כושר…
ובגלל זה כתבתי...
אישית, אילו יכולתי, גם מתאים לי לעבודה, הייתי הולך על גלדיאטור
בהצלחה!
בכביש ה JL עדיף על ה jk בגלל כל הסיבות שפורטו.
כך בחשבון שה jk ״טיפש״ יחסית ל jl, בכל הקשור למערכות אלקטרוניות, מנועי e-tork וכל מיני חוכמולוגיות אחרות.
גרשון העלה בזמנו את סכמת החשמל של ה jl שלא מביישת מטוס מנהלים בגודל בינוני.
היות ואתה רוכש רכב חדש יחסית אז הבעיות יתחילו, ככל הנראה, אצל מישהו אחר…
Sent from my iPhone using Tapatalk
לחפש רנגלר טוב ויחסית סטנדרטי זה פרוייקט.
די מהנה אבל עדיין פרוייקט.
זה אומר לנסוע לכל סניפי אוטודיל (הטרייד-אין הרשמי), לשתות קפה עם כל מנהלי הסניפים ולהתחנן שיתקשרו אליך ברגע שמגיע כלי טוב.
הם לרוב בקושי מספיקים להעלות את הרכב לאתר לפני שהוא עף.
זה אומר להתקשר לכל הסוכנויות של סמל״ת, להתחבב על המנהלים ולבקש שיספרו לך אם יש כלי של לקוח שהזמין חדש.
זה לשאול בכל המוסכים ובקבוצות…
אצלי זה הסתיים בוואטסאפ ב - 5 בבוקר עם ״טיפ״ על כלי שטרם פורסם ועם קשרים וחברים שאספתי בדרך [emoji28]
Sent from my iPhone using Tapatalk
לחפש רנגלר טוב ויחסית סטנדרטי זה פרוייקט.
די מהנה אבל עדיין פרוייקט.
זה אומר לנסוע לכל סניפי אוטודיל (הטרייד-אין הרשמי), לשתות קפה עם כל מנהלי הסניפים ולהתחנן שיתקשרו אליך ברגע שמגיע כלי טוב.
הם לרוב בקושי מספיקים להעלות את הרכב לאתר לפני שהוא עף.
זה אומר להתקשר לכל הסוכנויות של סמל״ת, להתחבב על המנהלים ולבקש שיספרו לך אם יש כלי של לקוח שהזמין חדש.
זה לשאול בכל המוסכים ובקבוצות…
אצלי זה הסתיים בוואטסאפ ב - 5 בבוקר עם ״טיפ״ על כלי שטרם פורסם ועם קשרים וחברים שאספתי בדרך [emoji28]
Sent from my iPhone using Tapatalk
אל תגזים
וחוץ מזה, תכף יתחילו להביא ברונקו בייבוא אישי, ויהיו כאלה שיחפשו נסיעה טובה יותר בכביש ורכב מיוחד שלא רואים הרבה.
חלק יחליטו שנמאס להם מהדאווין, ויטוסו לתאילנד לבלות עם ליידי בוי. במחירים סבירים. אבל זה כבר נושא אחר. לא לג׳יפולוג.
אל תגזים
וחוץ מזה, תכף יתחילו להביא ברונקו בייבוא אישי, ויהיו כאלה שיחפשו נסיעה טובה יותר בכביש ורכב מיוחד שלא רואים הרבה.
חלק יחליטו שנמאס להם מהדאווין, ויטוסו לתאילנד לבלות עם ליידי בוי. במחירים סבירים. אבל זה כבר נושא אחר. לא לג׳יפולוג.
בזה אני לא יכול לעזור…
Happy hunting.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אל תגזים
וחוץ מזה, תכף יתחילו להביא ברונקו בייבוא אישי, ויהיו כאלה שיחפשו נסיעה טובה יותר בכביש ורכב מיוחד שלא רואים הרבה.
חלק יחליטו שנמאס להם מהדאווין, ויטוסו לתאילנד לבלות עם ליידי בוי. במחירים סבירים. אבל זה כבר נושא אחר. לא לג׳יפולוג.
מחובבי גולגלות ועכבישים לתאילנד וללידי בויי…
Nice
Sent from my iPhone using Tapatalk
בכל מקרה אם מישהו נוסע...
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 24230&share_tid=124230&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
250+-
אבל מה שהוצע פה ממש לא הכיוון מבחינתי.
אני מחפש כלי כמה שיותר מקורי.
ק"מ נמוך ושמור קוסמטית מוסיפים לי התלהבות.
אין לי צורך בשיפורים האלה, ואם כן אקבל תיאבון מתישהו, אני רוצה לבנות ולהבין משמעויות.
אין צורך במפלצת, ואוהב גם ליסוע בכביש בצורה נורמלית.
תודה!
138482
Sent from my iPhone using Tapatalk
138621
Sent from my iPhone using Tapatalk
ניר תודה.
תראה מה מנסים למכור באיזה מחיר
תראה איזה שנתון ואיזה ק"מ.....ב 230...
לא ייאמן.
כנראה שרק התחזית שלי עם תאילנד והליידי בויס יצננו קצת את השוק.
138762
זה כבר נראה מעניין…
Sent from my iPhone using Tapatalk
138762
זה כבר נראה מעניין…
Sent from my iPhone using Tapatalk
תכלס אחלה מחיר ונראה סטוק
מה אומר דגם ריקון ?
היום יש אקסטרים ריקון וזה עם 35 וחיזוקים
מה אומר ריקון בשנת 2019 ?
וזה באמת של יניב גולן הנהג רכבי אקסטרים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אולי אשתו נסעה על זה....
אכן נראה סטוק ושמור ועדיין לא הושחת
מצאתי את זה:
Positioned above the off-road-ready Wrangler Rubicon, the Recon includes a number of upgrades such as a stronger front axle, cast front and rear differential covers, a half-inch lift, and more to make it even more capable off the pavement. Visual tweaks include a hood with model-specific graphics, a black grille, and a set of 17-inch low-gloss black wheels wrapped in meaty 32-inch BFGoodrich tires. However, thanks to the Recon’s shorter side rails, the model can accommodate tires up to 35 inches in diameter.
Changes abound inside the Recon, too. Each one gets a dash plaque, a distinct gauge cluster, and a host of red accents, including the seat stitching, storage nets, and switchplate covers for the axle locker and sway-bar-disconnect functions. As the top dog, it also gets several standard convenience features: remote keyless entry with remote start, a vehicle information display in the gauge cluster, automatic climate control, and more.
אולי אשתו נסעה על זה....
[/LIST]
או שפירקו לו את הצמיגי 50" (ההגזמה במקור), ושאר התוספות כדי להתמים אותו לפני המכירה, ולמכור אותם בנפרד, או להעביר לרכב הבא.
או שפירקו לו את הצמיגי 50" (ההגזמה במקור), ושאר התוספות כדי להתמים אותו לפני המכירה, ולמכור אותם בנפרד, או להעביר לרכב הבא.
קל מאוד לראות, חיזוק סרנים לא יורידו…
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.