PDA

: 2011



shay148
22-05-22, 12:49
2011 ,
100


GodsFather
22-05-22, 16:31
100 . .

.

.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

raanan
22-05-22, 19:43

50 " . ...
, , .

3000 " 5000 " ( )

shay148
23-05-22, 10:06
?

shay148
23-05-22, 13:05

shay148
24-05-22, 09:45
, 4x4 2011 , ?

erezgur
24-05-22, 09:57
. .
, "" .


shay148
24-05-22, 10:28
, , 4 *4 , ?

RBRB
26-05-22, 09:47
ראשית הק"מ *שמע *מוך באופן קיצו*י.

לגבי הטיימי*ג - במהלך ש*ת 2011 הפורסטר עבר מתיחת פ*ים קלה והוחלף מ*וע למ*וע עם שרשרת. יש לבדוק ברשיון, מ*וע FB עם שרשרת, מ*וע EJ עם רצועה. עוד דרך קלה לבדוק זה פשוט לפתוח את מכסה המ*וע. אם זה המ*וע עם פילטר השמן למעלה (אין סיכוי לפספס) זה מ*וע FB עם שרשרת טיימי*ג. במידה וזה המ*וע עם הרצועה החלפת *דרשת כל 105,000 ק"מ או 7 ש*ים.

לגבי ביטול 4X4 - בסובארו *יתן לבטל את הה*עה הכפולה ע"י הכ*סת פיוז למקום המיועד לכך בתיבת הפיוזים. יתכן והביטול בוצע כך. לפי היצרן אין ל*הוג כך באופן קבוע, זה מיועד לצורך בדיקות שו*ות או במידה ומתקי*ים גלגל רזרבי מאחורה במידה קט*ה משאר הגלגלים.
יתכן והביטול בוצע משום שקיימות רעידות מהחלק האחורי כשהה*עה הכפולה עובדת וכך מ*סים "להעלים" את הבעיה. שליפת הפיוז ו*סיעה ברכב תדע להצביע אם זה הע*יין.

- - - Updated - - -

" .

- 2011 . , FB , EJ . . ( ) FB . 105,000 " 7 .

4X4 - " . . , .
"" . .

-->