GodsFather
22-05-22, 17:31
100         .    .
       .      
            .
Sent from my HD1903 using Tapatalk
     
 50 " .     ...
 ,      ,      .
   3000 "  5000 " (  )
ראשית הק"מ *שמע *מוך באופן קיצו*י.
לגבי הטיימי*ג - במהלך ש*ת 2011 הפורסטר עבר מתיחת פ*ים קלה והוחלף מ*וע למ*וע עם שרשרת. יש לבדוק ברשיון, מ*וע FB עם שרשרת, מ*וע EJ עם רצועה. עוד דרך קלה לבדוק זה פשוט לפתוח את מכסה המ*וע. אם זה המ*וע עם פילטר השמן למעלה (אין סיכוי לפספס) זה מ*וע FB עם שרשרת טיימי*ג. במידה וזה המ*וע עם הרצועה החלפת *דרשת כל 105,000 ק"מ או 7 ש*ים.
לגבי ביטול 4X4 - בסובארו *יתן לבטל את הה*עה הכפולה ע"י הכ*סת פיוז למקום המיועד לכך בתיבת הפיוזים. יתכן והביטול בוצע כך. לפי היצרן אין ל*הוג כך באופן קבוע, זה מיועד לצורך בדיקות שו*ות או במידה ומתקי*ים גלגל רזרבי מאחורה במידה קט*ה משאר הגלגלים.
יתכן והביטול בוצע משום שקיימות רעידות מהחלק האחורי כשהה*עה הכפולה עובדת וכך מ*סים "להעלים" את הבעיה. שליפת הפיוז ו*סיעה ברכב תדע להצביע אם זה הע*יין.
- - - Updated - - -
 "    .
  -   2011          .   ,  FB  ,  EJ  .          .        (  )   FB   .         105,000 "  7 .
  4X4 -       "       .    .       ,               .
             ""  .         .