צפייה בגרסה מלאה : אחוד מגורים
אהלן.
שאלה לבירוקרטים שבינינו:
חשמל סולארי על רכב פנאי שטח מחייב בהסבה לאחוד מגורים?
מה בדיוק הקריטריונים בנושא הזה?
ליתר הבהרה, אין ברכב בלון גז או מרחב מגורים.
תודה.
לא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אפשר פירוט/קישור רלוונטי למקור ממשלתי?
אפשר פירוט/קישור רלוונטי למקור ממשלתי?
אתה מבקש הוכחה שאין לך אחות?
הרכב לא בנוי למגורים. אין בו מיטה. אז זה לא מרכב אחוד מגורים.
אם השאלה היא בגלל שבוחן הוריד אותך מהכביש / הכשיל אותך בטסט ואתה עכשיו מחפש להוכיח לו שהוא טעה - לא תצליח. הוא טועה אבל איך תוכיח לו? תהיה חכם תוריד את הפנל תעבור טסט ותרכיב חזרה.
אם הרכבת פנל סולארי ומישהו אמר לך שצריך לעשות שינוי מבנה למגורים - אז הוא אמר.
ואם סתם אתה שואל אז אין תשובה טובה כי זה פשוט לא רכב מגורים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אתה מבקש הוכחה שאין לך אחות?
אני מבקש ללמוד נושא שהוא אפור מבחינתי,
גם אם לדירקטוריון המנהלים פה בא להסתלבט עלי בגלל זה.
- - - Updated - - -
הרכב לא בנוי למגורים. אין בו מיטה. אז זה לא מרכב אחוד מגורים.
אם השאלה היא בגלל שבוחן הוריד אותך מהכביש / הכשיל אותך בטסט ואתה עכשיו מחפש להוכיח לו שהוא טעה - לא תצליח. הוא טועה אבל איך תוכיח לו? תהיה חכם תוריד את הפנל תעבור טסט ותרכיב חזרה.
אם הרכבת פנל סולארי ומישהו אמר לך שצריך לעשות שינוי מבנה למגורים - אז הוא אמר.
ואם סתם אתה שואל אז אין תשובה טובה כי זה פשוט לא רכב מגורים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
קיבלתי.
תודה רבה!
מאיר אלוני
25-05-22, 08:21
אם אתה מחבר את החשמל הסולארי לממיר מתח ו220V יש צורך בבדיקה ואישור של חשמלאי מוסמך, ככה זה בקראוונים ורכבי מגורים ואני מניח שגם פה.
יש רכבים שמגיעים עם שקע 110/220 כמו הברונקו אז ה 110/220 לא אמור להיות סיבה להפוך אותו למגורים.
אם אתה מחבר את החשמל הסולארי לממיר מתח ו220V יש צורך בבדיקה ואישור של חשמלאי מוסמך, ככה זה בקראוונים ורכבי מגורים ואני מניח שגם פה.
אני לא כ"כ מבין איך עשית השלכה אוטומטית כזו בין רכב רגיל לרכב מגורים.
קרוואן ורכב מגורים אינו רכב רגיל, הוא רכב מגורים ולכן נדרש לאישורים מוגדרים לרכב מגורים..
מה גם שפות"ש כלל לא ציין 220.
אני מכיר לפחות 2 אנשים שנוסעים ברכב שטח שאינו רכב מגורים עם פאנל קבוע מותקן על הרכב, באחד מהם הפאנל מותקן על מכסה המנוע, ואצל השני בבחירה חסרת אסטטיות הפאנל מחובר לגגון כמו הפאנלים של שלטי רחוב.
זה לא עניין אחד אחד חוץ מהערות על הכיעור.
אני לא כ"כ מבין איך עשית השלכה אוטומטית כזו בין רכב רגיל לרכב מגורים.
קרוואן ורכב מגורים אינו רכב רגיל, הוא רכב מגורים ולכן נדרש לאישורים מוגדרים לרכב מגורים..
מה גם שפות"ש כלל לא ציין 220.
אני מכיר לפחות 2 אנשים שנוסעים ברכב שטח שאינו רכב מגורים עם פאנל קבוע מותקן על הרכב, באחד מהם הפאנל מותקן על מכסה המנוע, ואצל השני בבחירה חסרת אסטטיות הפאנל מחובר לגגון כמו הפאנלים של שלטי רחוב.
זה לא עניין אחד אחד חוץ מהערות על הכיעור.
האמת שאני כן רוצה להוסיף ממיר מתח בשביל 220v.
לאנשים שהזכרת יש אישור מחשמלאי מוסמך?
עושים להם בעיות בטסטים?
.
לאנשים שהזכרת יש אישור מחשמלאי מוסמך?
עושים להם בעיות בטסטים?
איזה אישור?
של עלי אקספרס?
עברו טסטים.
ההערה היחידה הייתה שזה מכוער.
לגבי ממיר 220,
אישית לא התקנתי ולא מעוניין להתקין 220 ברכב,פוטנציאל הצרות והסיכונים לא מצדיק בשבילי.
אבל אם הייתי מתקין, הייתי הולך על מוצר הכי איכותי שיכולתי להרשות לעצמי שמתחבר הכי פשוט אל הרכב, כדי שגם אוכל לנתק בעצמי אם ארצה.
מאיר אלוני
02-06-22, 17:30
כחבר בקבוצה בפייסבוק לקראוונים נתקלתי לא פעם בשריפות קראוונים כתוצאה מקצר חשמלי (וגז):
https://www.facebook.com/aviv.zeelim/videos/5548977471816068
כחבר בקבוצה בפייסבוק לקראוונים נתקלתי לא פעם בשריפות קראוונים כתוצאה מקצר חשמלי (וגז):
https://www.facebook.com/aviv.zeelim/videos/5548977471816068
זה נכון לכל חיבור חשמלי שלא מבוצע כראוי.
גם מטען טלפונים שהשארת בשקע מצית/קיר קרוואן כשאתה לא לידו.
זה אינסופי..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.