צפייה בגרסה מלאה : סמוראי קצר, שוב??
אהלן,
השיפוץ הקודם היה נהדר והבנתי שהספקתי בערך 1% ממה שרציתי לעשות עם הרכב, אבל הרצון להיכנס יותר לנושא הרכבים והטיולים רק הלך וגבר. היו שינויים בחיים והוחלט למכור את הסמי הישן ולחפש את הרכב הבא והפעם אני רוצה קצת יותר עניין ופחות פחחות ושיקום גרטואה.
באתי בראש פתוח והכנתי רשימת דרישות מהרכב הבא ככה שלא ננעלתי על רכב מסוים.
התקציב היה קטן יחסית אבל הדרישות פשוטות:
1. מתאים לטיולים לזוג וליחיד, לא צריך יותר
2. קל ונגיש לתחזוקה בסככה בבית
3. שפע חלקים ושיפורים
4.עדיף שיהיה סוזוקי סמוראי, זה יהיה ממש מצוין
אז כמובן שהתשובה לדרישות היא לקנות ג'ימיני.
(חוץ מסעיף 4, הוא בעייתי)
אבל אבל הגימיני הוא לא בשבילי, פשוט לא. הגימיני לא אותו דבר כמו הסמוראי. אפילו סמוראי סגור שאמור להיות דומה לו- שונה ממנו, משהו בקפיצי העלים, הפרופרציות והתחושת נהיגה בסמוראי הזה פשוט עושה לי את זה, והיות וזה רכב שמתוכנן לפנאי בלבד, בחרתי בבחירה הלא רציונלית וחיפשתי סמוראי נוסף למכירה.
בהתחלה חיפשתי סמו-טנדר והלכתי לראות אחד אבל המכירה לא צלחה כי המוכר פשוט התחרט.
וכשראיתי את "האחד" מוצא למכירה- סמוראי 94, סגור, אחרי פחחות טובה יחסית ועם כל מיני ממתקים ותופינים (שהוכנסו לרישיון כמובן ואפרט בהמשך) שדורשים עבודה עדיין אבל קיימים ברכב אז הלכתי על זה.
בקיצור, קניתי עוד סמוראי! הפעם סגור ובעל בסיס יותר מעניין..
כל ההקדמה קרתה לפני יותר מחצי שנה מאז כבר עברו כמה אלפי קילומטרים של טיולים והתחלה של יישור קו.
נ ב
החלטתי לפתוח עוד שרשור RR בגלל שאני נהנה לקרוא וגם לומד הרבה מהשרשורים פה של גולשים אחרים על רכביהם השונים, מקווה שאחרים ימצאו בשרשור שלי דברים דומים.
(מנהלים אם מיותר לפתוח שירשור RR על עוד סמוראי, אז כמובן שאמחק)
מתןhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220601/f012ff6b875b300f6c8397738c8fd94d.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
תתחדש ובהחלט תפתח RR
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
יונימוג אדום
01-06-22, 22:43
מתן , תתחדש ותהנה .
וכמובן תפתח שירשור בנושא .
לי יש גם סיקס 1990 פתוח ומדוגם וגם סמוטנדר 1987 עם הגה כח ומזגן .
שני הכלים עברו שיפוץ ברמת הבורג בעבודה עצמית שלי .
הסמוטנדר כלי מדליק וכיפי אבל לא מתאים לכל אחד בגודל הפיזי , חברים קצת יותר גדולים ממני ( 165 )לא מצליחים להכנס ולנהוג .
לבן שלי יש ג'ימיני ידני ולכן אני מבין היטב למה בחרת שוב בסמוראי , יש לו ייחוד ואופי .
האמת , לשטח ממש אני נוסע עם הסיקס ( גם כן כלי עם אופי מיוחד ומעניין עבורי - לא לכל אחד הוא מתאים ) .
בקיצור - תתחיל לשתף אותנו החברים באתר .
אני חושב שפורום RR ממש מעניין את רובנו - ג'יפ לא קונים ג'יפ בונים .
אילן
שחר גרינברג
02-06-22, 08:40
תתחדש
אני לשמחתי כבר ראיתי את הרכב מקרוב ואפילו ניסיתי להיכנס פנימה אבל יש מגבלת גובה של 165…
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220602/612ab745eaaee737e26138ec6d858597.jpg
רק תתקן את האור ברקס
הסמוטנדר כלי מדליק וכיפי אבל לא מתאים לכל אחד בגודל הפיזי , חברים קצת יותר גדולים ממני ( 165 )לא מצליחים להכנס ולנהוג .
לבן שלי יש ג'ימיני ידני ולכן אני מבין היטב למה בחרת שוב בסמוראי , יש לו ייחוד ואופי .
אילן
אילן, בנושא הגובה אני מסודר! כי את ה1.60 מ' אני מגרד מלמטה +-.
אבל אני מסכים עם כל השאר, לרכב יש קסם אמיתי שאפילו היותו סגור לא מוריד ממנו.
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
טוב אז קצת על הרכב:
- סמוראי 94.
- צמיגים 215 BF על ג'אנט 8".
- הגבהה 2" (לא סגור כמה היא איכותית)
- מיגון דיפ' קדמי ואחורי.
-דרייבשאפטים מחוזקים
- וגולת הכותרת היא שיש ברכב מנוע של בלנו
המנוע והצמיגים ברישיון ולכן זה קרץ לי, אבל ההתקנה של המנוע קצת נעשתה ברשלנות. כל מיני אילתורי חשמל וברגים שלא נראים לי מדויקים והיו צריכים תיקון.
אחת הדוגמאות להזנחה הייתה פעם אחת שהסמו לא נכבה כשסגרתי סוויץ', וכשירדתי לשורש הבעיה מצאתי קונטקטור בסוויץ' שהתחמם ונמס כי חיברו לו כל מיני "גנבי +" לאורך השנים. מצורפות תמונות של קצת מהבלאגן בחשמל והקונטקטור המדובר.
בעזרתו של חבר פה מהפורום, (מוטי זו הזדמנות טובה להגיד שוב תודה רבה!) פירקתי עוד צמת חשמל וכמה אביזרים שהייתי צריך מסוזוקי בלנו אחרת והתחלתי לעבוד על צמת חשמל חדשה,
היא עדיין בעבודה כרגע.
כמובן שהוחלפו כל השמנים והנוזלים ויישור הקו יגמר כשאהיה בן 50 כנראה, אבל זה לא החלק המעניין, החלק המעניין כרגע זה המגירות והפלטת זיווד שנבנו בחלק האחורי.
עליהן ארחיב בהמשך אבל מצורפת תמונה של הפלטה העליונה בתהליך הבניה.
רק שאלה אחת שלא קשורה:
מישהו יודע מה אומרת החריטה על הציריה?
אה וכמובן 3 תמונות מטיולים, זה העיקר בסוף.
מתןhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220605/98c3bd48e0c2d864f5ca76ece08ae1fc.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220605/d019c7857bd0fa18d7cbcd86ba1fabda.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220605/242835e0c7a241c55841afbf012298e3.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220605/7629cebfdd14c3ed1288463c640f819b.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220605/26d688892f6533d0b5f6908e432e6407.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220605/098bb152c324b37b68b362f565e13b01.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220605/9520e1a7e51989a926b070a360a33cb6.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220605/c870a1f60581671863d00d1a44847333.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
שחר גרינברג
06-06-22, 10:38
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220606/8a2a432d0b50c76120a0215fe7f51d2a.jpg
הדיסק שלי מחכה לפגוש שלך
קודם כול תתחדש.
הכיתוב על הציריה - מתי שמחדשים ציריות אז הוא מסמן תאריך.
סיקרנת.
מה זה חידוש ציריות? ולמה צריך תאריך? (בשונה ממצבר שם הסיבה ברורה).
קודם כול תתחדש.
הכיתוב על הציריה - מתי שמחדשים ציריות אז הוא מסמן תאריך.למדתי, תודה!
מה בציריה מושפע מהגיל? (ברור עייפות החומר והעמידות לפיתול וכל זה אבל בכל זאת)
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
סיקרנת.
מה זה חידוש ציריות? ולמה צריך תאריך? (בשונה ממצבר שם הסיבה ברורה).אני מאמין שהכוונה בשיפוץ זה החלפה של הפעמון, אני בדיוק מחליף פעמון בציריה ספיירhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220608/99da4679e8276121c987b30f764c60d8.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
אהלן, טוב זה לא בדיוק חלק מיישור הקו אבל אנקטודה קצרה על תיקון אור הברקס ומהירות האיתות, ובעיקר כי זה הפריע לשחר בטיול בציר המצלעות אז מי אני שאתווכח איתו..
פנסי הפלסטיק המקוריים היו כבר עייפים ונראה שכל רגע המגעים שם יפסיקו לעבוד אז חשבתי שזה קצת מיותר לתקן פנס אחד ואז האחר ישבוק, אז הזמנתי ב60 שקל את פנסי לד באיכות סבירה (-) שתואמים למקור ועל הדרך גם סידרתי את התושבת ככה שאתקין אותם מהצד הפנימי של הפגוש כדי שיהיו פחות בולטים.
הבעיה היא שברגע שמחליפים ללד הריליי איתות מרגיש כאילו יש נורה שרופה ומאותת מהר מדי. הפתרון הנפוץ? לשים נגד, אבל אני סבור שזה מפספס את הרעיון של המעבר ללד. אז יש פתרון נוסף והוא אפילו זול- ריליי יעודיי לעבודה עם לד לסמוראי.
החשמלאים בצפון שדיברתי איתם לא ידעו על מה אני מדבר אבל ד"ר גוגל כן.
בקיצור,
האיתות והפנסים עובדים נהדר כבר כמה חודשים של טיולים
קישור לריליי אם מישהו יצטרך: https://www.ebay.com/itm/174933855648?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=ivfjk_xmqa-&sssrc=2349624&ssuid=r4gl6xdjqpe&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
מתן.
נ.ב הצמיג ספייר כבר הוחלף לbf זהה לשאר הסטhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220610/7e7a9b6016238a48eaeefd3624e75d04.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220610/3a0b881a1a80090f52ec32777da2a5f6.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
אתה מתכוון אוטומט וינקר נכון?
כן בדיוק. לא הכרתי את המונח הזה, בטעות קראתי לזה ריליי סתם בגלל הצורה.
תודה על התיקון
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
לא בטוח שאתה הוא זה שטועה. בשם המוצר בפירוש כתוב ריליי. אוטומט הוא סלנג.
אהלן,
בסמוראי הזה לעומת הקודם לא הייתה בעיה אחת גדולה שממנה התחלתי (הסמו הקודם בא על גרר כשהוא לא מניע ממש) ולכן אני מתקדם לאט לאט ביישור הקו הכללי וכל פעם לוקח משהו אחר ומתמקד בו,
והפעם על הפרק- הסרן הקדמי.
.זה התחיל מנזילה קטנה, הנזילה הרגילה ממחז"ש הפנימי שכל בעלים של סמוראי נדרש לתקן מתי שהוא במהלך זוגיותו עם הרכב. אבל גם בהחלפת השמן היזומה ראיתי שבבים קטנים אז בכלל היה לי רצון לפתוח ולטפל בכל מה שקורה שם.
139373
ניצלתי את ההזמנות הפתיחה ותיקון הנזילה ליישור קו כללי של מייסבי גלגל, קינג פין, מנגבים וגריז. ויש עוד משהו,
בכל מהלך התקופה הראשונה עם הרכב התחושה בהגה היא כאילו יש נעילת לוקרייט או אפילו דיפ' מרותך מקדימה. ברמה שאני לא יכול לנסוע עם לוקרים סגורים על הכביש כי זה ממש מרגיש כאילו אני מתעלל בציריות ובגלגלי השיניים בביצה הקדמית. ומנגד בשטח בהצלבה- כלום, נאדה. נכנס להצלבה והגלגלים מסתובבים בנפרד כאילו הם לגמרי לא קשורים והדיפ הקדמי פתוח ומתפקד כמו גדול. עוד נגיע לזה.
אז ניגשתי לעבודה על הסרן ועל הדרך למדתי קצת על סוגי גריז ואיך עובדים איתם לצרכים שונים כמו ציריה, מייסבים וכו'.
כמה תמונות מהתהליך שתוך כדי גיליתי שיש לי סדק בפעמון הציריה ולכן היו 'תיקתוקים' שאני חשבתי שקשורים להימצאות הנעילה האוטומטית, חיפשתי ציריה ותוך שעתיים מהרגע שחיפשתי סגרתי עם מישהו שאני בא אליו לקנות למחרת בבוקר, איזו קהילה יש לסמוראי!
139374139378139376139375
139379 139380,
פינת הפולני המתחיל, מירמור אישי אבל אתם קוראים את הRR שלי אזי תתמודדו. אני לא מכונאי ובטח לא אחד עם ניסיון אבל אני עובד לפי הספר ועם הכלים הנכונים עד כמה שאפשר ובעיקר שואל ולומד כשאני ניגש למשהו ברכב.
אבל הנה משהו קצר שמעיד על רמת הטיפול ברכב בידיים הקודמות, ככה נראה האום שלי כשבאתי לפתוח אותו:
139365
למה 'בעלי מקצוע' בארץ צריכים לעבוד עם פטיש ואיזמל לסגירת אומי ההידוק למייסב הגלגל ולא עם בוקסה יעודיית ומד מומנט?
וואלה הבוקסה עלתה אולי 40 שקלים כולל משלוח. אז אני מניח שזה לא בגלל הנטל הכלכלי שרכישת כלי כזה מביאה איתה.
תמונה של הכלי המיוחד שצריך כדי לא לעבוד כמו חורנים:
139366
*מתנצל אם יש פה סורים הקשורים לחורן, לא משהו אישי נגדכם, זה ביטוי.
אבל ברצינות, מבאס אותי שזה רכב שאני יודע שטופל אצל מישהו מקצועי שיש לו הרבה יותר ידע וניסיון שאמר לי שהוא לפני שנה הוא אישית עבד על הסרן הקדמי ושיפץ אותו ועדיין ככה העבודה נראת. בקיצור מבאס.
זהו סיימתי להוציא קיטור, קמתי מהכיסא שישבתי עליו לבד בחושך וירדתי לסככה להמשיך לעבוד.
הוצאת הביצה הקדמית הביאה איתה הפתעה נחמדה , גיליתי שיש לי בית סטליטים של דיפ' אחורי, שיפור מבורך.
מפה התחלתי לעבוד גם עם המדריך שיש באתר על נעילה אחורית לסמוראי .הכנתי מחברת ועט, כלים וקפה והעבודה סה"כ הלכה טוב, הלקח היחיד שיש לי מהעבודה זה שפטיש אוויר עושה את העבודה הרבה הרבה יותר קלה.
139367139371139368
139372ואפילו יש באמת נעילה אוטומטית בפנים!
אבל כאמור היא לא עובדת, וכשפתחתי את בית הסטליטים גיליתי שחסרים בה את הספייסרים הגדולים שבאים עם לוקרייט, והקפיצים והפינים הורכבו הפוך? יכול להיות?
139369139370
הרכבתי הכל והוספתי את הספייסרים מנעילת לוקרייט שיושבת לי המדף וממתינה להיכנס לביצה האחורית, היא תמתין רק עוד קצת..
ואחרי ההרכבה הגעתי לאותה התוצאה שהייתה קודם, מינוס הנזילה ממחזיר השמן.
ופה אני נמצא כרגע ומתלבט על תוכנית הפעולה הלאה:
1. לפתוח דיפ שוב, ולהבין למה הנעילה לא עובדת. ותוצאה סופית תיהיה סמו נעול כפול.
2. לפתוח דיפ קדמי ואחורי במקביל, להתקין את הנעילה החדשה אחורה, ולהעביר את הסטליטים מהאחורי לקדמי, ולהיות בינתיים רק עם נעילה אחורית.
אופציה 2 מועדפת עליי כרגע לאור אילוצי זמן וזה שאני מעביר את הזמן הפנוי בלפתוח ולסגור דיפ' במקום להיות עם בת זוגתי שמשום מה מאוד תומכת בי עדיין למרות ששוב גרמתי לה לנסוע ולהטלטל בסמוראי ולא ברכב עם מתלים או מקום לציוד נגיד.
מתן.
אני לא בטוח מהתמונות, אז אני אכתוב ואם בוצע תתעלם,
תחליף את הפחיות נעילה של האום כיוון מיסב, אלו שצריך לכופף על האום(לדיסקו קניתי חבילה של 10 במחיר מצחיק)
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
עבודה יפה. סמוראי עם מנוע בלנו זה אוטו מעניין.
לגבי אום הגלגל, זה באמת קטע לא ברור איך כל כך הרבה בעלי מקצוע חוסכים כמה שקלים ובטוחים שזה בסדר לעבוד ככה.
(הייתי לא מזמן במוסך עם הסוואנה לטובת כיוון פרונט, עבדו שם על פג'רו קינג עם פטיש , חשבתי שעוד מעט לא ישאר כלום מהאוטו, אף פעם לא ראיתי מישהו מכה ככה רכב עם פטיש, מסתבר שניסו לחלוץ תפוח... שאלתי אותו אם אין להם חולץ תפוחים V, שהיה עושה את זה בדקה. לא היה לו מושג על מה אני מדבר... הראתי לו לינק באתר של לכ... הוא התלהב ... אז אולי לצפות לבוקסה יעודית זה מוגזם ;) )
אני לא בטוח מהתמונות, אז אני אכתוב ואם בוצע תתעלם,
תחליף את הפחיות נעילה של האום כיוון מיסב, אלו שצריך לכופף על האום(לדיסקו קניתי חבילה של 10 במחיר מצחיק)
Sent from my SM-N986B using Tapatalkאתה מתכוון לאלו בשקית הירוקה? אם כן אז כמובן שהוחלפו. אבל לא מצאתי חבילה במחיר זול..אם יש לך קישור אני אשמחhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220723/b7f80414357d42c311405508df388ac6.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
אם אלו שבשקית הן הדיסקיות נעילה, אז כנראה שכן (אין לי שמץ לא פירקתי סרנים/גלגלים בסמוראי מעולם)
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
מתן, תחסוך לעצמך עבודה בפעם הבאה ותבדוק את שהנעילה עובדת תקין על השולחן.
תפוס במלחציים ותכניס ציריה.
מתן, תחסוך לעצמך עבודה בפעם הבאה ותבדוק את שהנעילה עובדת תקין על השולחן.
תפוס במלחציים ותכניס ציריה.אתה כמובן צודק, אבל
א. היו לי פשוט עוד אילוצים ולא רציתי להשאיר את הסרן פתוח.
ב. פשוט לא חשבתי על זה והייתי בטוח שמצאתי את התקלה, למדתי להבא...
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
הי יודע שזה פחות קשור לשרשור אבל אני מבין שממכם אקסל את המידע שאני זקוק לו
אשמח למספר של מישהו שמבין בסמוראי על מנת להתיעץ איתו לפני קנייה שתקרה בימים הקרובים
תודה רבה על העזרה
050-5231444 בן
שחר גרינברג
03-08-22, 18:16
הי יודע שזה פחות קשור לשרשור אבל אני מבין שממכם אקסל את המידע שאני זקוק לו
אשמח למספר של מישהו שמבין בסמוראי על מנת להתיעץ איתו לפני קנייה שתקרה בימים הקרובים
תודה רבה על העזרה
050-5231444 בן
תכתוב הודעה פרטית
למתן הירש
או למשתמש בשם סולי
GodsFather
03-08-22, 19:52
תפתח שרשור התייעצות חדש ויראו אותו רבים וטובים וגם סולי ומתן שהם מהטובים האלה
בהצלחה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
הכוכב הכחול
05-08-22, 19:44
הי יודע שזה פחות קשור לשרשור אבל אני מבין שממכם אקסל את המידע שאני זקוק לו
אשמח למספר של מישהו שמבין בסמוראי על מנת להתיעץ איתו לפני קנייה שתקרה בימים הקרובים
תודה רבה על העזרה
050-5231444 בן
את זה קראת?
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/1151-jeepolog-archive
050-5231444 בן
אהלן בן, רק עכשיו ראיתי. אתה מוזמן גם לדבר איתי בפרטי אבל חלק הרעיון בג'יפולוג זה שהדיון יתנהל בדפי האתר כדי שעוד אנשים שיהיו בהתלבטות דומה בעתיד יוכלו להעזר בו.
בקיצור שאל מה שאתה רוצה, ואכן יש לי אקסל הוצאות אם זה מה שאתה מחפש.
מתן
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
אבל כנראה נכון יהיה לעשות זאת בשרשור נפרד...
נשלח מהנייד
אתה צודק, אבל אם הגעתי לרמה שאני וסולי מוזכרים באותו משפט לגבי התייעצות סמוראי מפה כבר לא אכפת לי כלום ;)
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
אני לא דוגמא לכלום,
לא מאחל לאף אחד להגיע למצבי...
חולה חמור. תכלס אהבה לסמוראי אמורה לחלוף לפני נולדים ילדים... ואני עם שניים.
אשמח ליעץ במה שאוכל, בפרטי או כאן.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
שחר גרינברג
06-08-22, 18:12
אני לא דוגמא לכלום,
לא מאחל לאף אחד להגיע למצבי...
חולה חמור. תכלס אהבה לסמוראי אמורה לחלוף לפני נולדים ילדים... ואני עם שניים.
אשמח ליעץ במה שאוכל, בפרטי או כאן.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תייעץ בבקשה למתן לקנות מקרר
נמאס לי לסחוב את הבירות שלו כל טיול…
יונימוג אדום
06-08-22, 20:41
אני לא דוגמא לכלום,
לא מאחל לאף אחד להגיע למצבי...
חולה חמור. תכלס אהבה לסמוראי אמורה לחלוף לפני נולדים ילדים... ואני עם שניים.
אשמח ליעץ במה שאוכל, בפרטי או כאן.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אם כך , אז אני חולה סופני - שמונה צאצאים ו13 נכדים ועדיין הגמד הקטן ( אצלי זה סמוטנדר 87 ) מעלה לי חיוך מטומטם .
אילן
אהלן, יש סופ"ש שאי אפשר לנסוע או להתקדם בשיפוץ הרכב אז אני אנצל את הזמן ואעלה תיעוד של פרויקט מגירות זיווד קצר שעשיתי בחורף האחרון.
הרעיון היה לטייל עם הרכב כמה טיולים ורק אז להתחיל לחשוב מה לעשות עם מקום לציוד אחרי שאבין מה הדרישות שלי בעצם ומה נוח בטיולים. אז אחרי יישור קו ראשוני ובדיקה שכל הברגים מוברגים כמו שצריך יצאנו לכמה טיולים בלי זיווד מאוחרה כלל
140027
הבלאגן חגג (הכל מרוצ'ט כמובן אבל עדיין), ולזווד את כל הגשאפט הזה לקח תקופה קצרה כל בוקר של טיול ושלא לדבר על אם צריך משהו קטן באמצע היום.
הוחלט על בנית שתי מגירות שבהם יונחו כלי העבודה, והחלפים הקבועים שלוקחים לטיול. מעליהן יונחו ויקשרו שאר הדברים שלוקחים לטיול:
אז קודם כל ריקון של הכל כולל הדיפונים שלוקחים הרבה מקום חשוב, גם ככה מרחב זה משאב יקר בסמו.. רק המטף נשאר במקומו הנגיש
140028
הלכתי על בניה מפלטות עץ כי זה היה נגיש וזול יותר וגם בלי מסילות.
140033
-אנא להתעלם מהבלאגן, היינו צריכים לאלתר מקום עבודה-
בפלטה העליונה נעשו מקומות לעיגון הציוד הנוסף
140034
כמו שכולם יודעים בסמוראי אין לך ברירה אלא ללמוד לזווד את הרכב בצורה יעילה אחרת הדברים פשוט לא יכנסו ובנוסף יש לי סטייה קטנה, שאני צריך שהציוד ברכב יהיה מקובע בצורה הדוקה וכלום לא יקרקש או יזוז בכלל. ממש אבל, אחרת כל הטיול הראש שלי עסוק ב 'מה דופק\רועד\מקרקש\נוגע במשהו עכשיו?!?! '. בטוח שיש פה כמה שמזדהים איתי..
לכן נקודות העגינה בצדדים לא מספיק טובות לבדן, כי חלק מהמקום העמסה הולך על רצועות וכדי להגיע להידוק טוב צריך לתכנן הרבה זמן איך מעמיסים.
חשבתי אולי להוסיף שורת טבעות עגינה אמצעית אבל אז מקבלים משטח העמסה בעייתי אם רוצים להעמיס משהו יותר רחב קצת.
ופה החלק שאני אוהב, אני מניח שלא המצאתי את זה אבל עדיין לא ראיתי זיווד כזה אז מבחינתי הייתי צריך לחשוב על זה לבד:
- קדיחת מטריצה של חורים כל 20-15 ס"מ
- דפיקת אומי נעץ M8 מצידה הפנימי של הפלטה העליונה במגירות
בעצם התוצאה הסופית היא משטח העמסה עם חורי הברגות שאליהם אפשר להכניס טבעות עגינה לפי הציוד שאותו מעמיסים ואז לכל ציוד יש נקודות עגינה ממש בנקודה הכי נוחה שאפשר או משטח העמסה יחסית גדול וחלק.
140035
המחשה לזה שאפשר להקבוע את נק' העגינה איך שרוצים
140036
במידת הצורך משטח העמסה חלק עם נק' עגינה בצדדים
140037
זהו, הרכב ככה בערך חצי שנה כבר וזה מאוד נוח ופרקטי, השיפור היחיד שעשיתי בינתיים זה הוספת פורמייקה בתחתית להחלקה קלה יותר (היו תלונות מצד חלק מהנוסעים ונוסעות ברכב)
השלב הבא יהיה יצירת חורים והורדת משקל. אבל לא בלחץ.
מתן.
שאפו עליך! תמיד כיף לראות שמשקיעים בגמדים האלו..אהבתי את הנק עיגון המתניידות.. את החיצוניות לדעתי נכון להעביר/להוסיף לדפנות.. גם מבחינת חוזק אבל גם מבחינת שטח הטענה.
הייתי גם מקנח בצבע/לכה לשמירה על העץ.. נוחות הניקיון... ולמראה מוגמר.
וכמובן.. אל תוותר על הפחתות משקל! (;
תמשיך ככה חבר!
עריכה: בהזדמנות כשתעמיס לטיול על הזיווד החדש אשמח אם תעדכן בתמונה .. מעניין לראות איך כל הציוד שבתמונה הראשונה מסתדר שם מחדש.
ואת המזוודת סיגנט ממליץ בחום להעביר לבנדולרה מבד. שקט וקומפקטי הרבה הרבה יותר.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
עריכה 2:
https://www.amazon.com/%D7%91%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99%D7% AA-%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%95%D7% AA-%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%92%D7%99%D7% 9D/dp/B09DKCZ7M5/ref=mp_s_a_1_60?crid=2V4X5LH1A6KBJ&keywords=tool+roll+up+bag&pscroll=1&qid=1662734774&refinements=p_72%3A1248909011&rnid=1248907011&s=hi&sprefix=tool+roll%2Caps%2C411&sr=1-60&wIndexMainSlot=56
זה התאים ל90אחוז מהסט של סיגנט פלוס נספחים.
ה10אחוז הנותרים זה בוקסות שחורות ועוד זוטות שלט ראיתי צורך לסחוב איתי ביומיום.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
GodsFather
09-09-22, 20:57
חסר מדף בדלת ואו נשלף מהיחידה שבנית.
מצטרף לשבחים
Sent from my HD1903 using Tapatalk
ehudzeelim
09-09-22, 21:37
העיגון עם אומי נעץ אחלה רעיון, רק שטבעות העיגון צריכות להיות מסוג אחר, חופשי, שיאפשר לטבעת להתיישר עם המתיחה ואז המומנט על נקודת העיגון יהיה הרבה יותר נמוך.
תוכל גם להשכיב אותן כשהן לא בשימוש, ואז גם לא צריך לפרק אותן בזמן העמסה על המשטח
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
איזה כיף לראות שבסוף החלטת לכתוב גם על החדש!
ללא ספק יש לך אהבה בלעשות סדר בצמות חשמל ונזק שאנשי מקצוע עצלנים עושים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שאפו עליך! תמיד כיף לראות שמשקיעים בגמדים האלו..אהבתי את הנק עיגון המתניידות.. את החיצוניות לדעתי נכון להעביר/להוסיף לדפנות.. גם מבחינת חוזק אבל גם מבחינת שטח הטענה.
הייתי גם מקנח בצבע/לכה לשמירה על העץ.. נוחות הניקיון... ולמראה מוגמר.
וכמובן.. אל תוותר על הפחתות משקל! (;
תמשיך ככה חבר!
עריכה: בהזדמנות כשתעמיס לטיול על הזיווד החדש אשמח אם תעדכן בתמונה .. מעניין לראות איך כל הציוד שבתמונה הראשונה מסתדר שם מחדש.
ואת המזוודת סיגנט ממליץ בחום להעביר לבנדולרה מבד. שקט וקומפקטי הרבה הרבה יותר.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
יפה מאוד
מצטרף גם להמלצה למעבר לבנדולרות, אני העברתי את הארגז כלים שלי לתיק המצורף, נכנס הרבה יותר, מסודר הרבה יותר, נח להעמסה
אחת הקניות הטובות שעשיתי
לא חשבתי על האופציה של להעביר את הסט של סיגנט, אאמץ בחום…תודה
ZORMY Large Tool Roll Organizer, Roll Up Pouch Bag Zipper Wrench Tool Roll Up Bag with Adjustable Strap, Tool Organizer Carrier Bag - 4 Removeable Handy Small Tools Bag https://a.co/d/0JsZ5wr
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה
סולי ואודי -
רוב הכלים שלי בבנדלורות מסודרים לפי סוגים כלליים ולפי תאים בתוך הבנדולרה עצמה, זה נוח ויעיל במקום כפי שאמרתם. העניין עם הסט של סיגנט הוא שאני צריך שכל חלקיו יהיו מסודרים בתוך הבנדולרה איך שהוא, והאופציה היחידה שחשבתי זה לתפור בנדולרה יעודית (דומה למה שיש בצבא) עם המון תאים קטנים שיתאים לבוקסות בדיוק. פשוט לא בא לי לזרוק חופן של בוקסות בכל תא בבנדולרא.
לגבי הטבעות, אשמח לתמונה.
כרגע אני פשוט קושר לולאה לטבעת כדי לקבל זווית שונה למתיחה אם אני צריך
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
חסר מדף בדלת ואו נשלף מהיחידה שבנית.
מצטרף לשבחים
Sent from my HD1903 using Tapatalkצודק..אני רק לא בטוח שהדלת תחזיק גם את הגלגל 215 אפילו. לא יודע כמה אני רוצה להעמיס עליה עוד
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
ehudzeelim
11-09-22, 15:47
לגבי הטבעות, אשמח לתמונה.
כרגע אני פשוט קושר לולאה לטבעת כדי לקבל זווית שונה למתיחה אם אני צריך
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
אני חושב שמשהו בסגנון הזה 140087
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
רעיון טוב אחפש כאלה. תודה!
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
תודה
סולי ואודי -
רוב הכלים שלי בבנדלורות מסודרים לפי סוגים כלליים ולפי תאים בתוך הבנדולרה עצמה, זה נוח ויעיל במקום כפי שאמרתם. העניין עם הסט של סיגנט הוא שאני צריך שכל חלקיו יהיו מסודרים בתוך הבנדולרה איך שהוא, והאופציה היחידה שחשבתי זה לתפור בנדולרה יעודית (דומה למה שיש בצבא) עם המון תאים קטנים שיתאים לבוקסות בדיוק. פשוט לא בא לי לזרוק חופן של בוקסות בכל תא בבנדולרא.
לגבי הטבעות, אשמח לתמונה.
כרגע אני פשוט קושר לולאה לטבעת כדי לקבל זווית שונה למתיחה אם אני צריך
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
יש לקנות בנדולרות עם תאים לבורסות, אני פחות מתחבר.
אני משתמש בכאלה מגולגלים בתוך הבנדולרה…
https://www.ebay.com/itm/124784090139?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=V4SBY6nlRmK&sssrc=2349624&ssuid=&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220911/5b37f560f090da6d97fc0afa5c8f933b.jpg
הבאת רעיון מגניב ממש המסילות האלו. אבדוק את זה
נ.ב
מה אתה צריך בנדולרות אצלך? איך אין איזה תא יעודי עם זרוע רובטית שמגישה לך בדיוק את הבוקסה שאתה צריך כשאתה מתחת לרכב [emoji6]
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
GodsFather
11-09-22, 16:57
צודק..אני רק לא בטוח שהדלת תחזיק גם את הגלגל 215 אפילו. לא יודע כמה אני רוצה להעמיס עליה עוד
Sent from my SM-A526B using Tapatalkמדף לקפה לא יזיק. את השקשוקה והפסטה תשאיר לאחרי שתבנה טמבון אחורי ותעביר אליו את הגלגל. הדלת ושאר הבודי יודו לך על זה. וזה גם יאפשר לך עוד תוספות כמו גריקן, פח אשפה על הגלגל, מתקן הייליפט, מוטות תאורת מחנה ועוד.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
יש לקנות בנדולרות עם תאים לבורסות, אני פחות מתחבר.
אני משתמש בכאלה מגולגלים בתוך הבנדולרה…
https://www.ebay.com/itm/124784090139?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=V4SBY6nlRmK&sssrc=2349624&ssuid=&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220911/5b37f560f090da6d97fc0afa5c8f933b.jpg
זה מה שיש גם אצלי בבנדולרה (שנתפרה בעבודה עצמית).
שחר גרינברג
11-09-22, 21:16
מדף לקפה לא יזיק. את השקשוקה והפסטה תשאיר לאחרי שתבנה טמבון אחורי ותעביר אליו את הגלגל. הדלת ושאר הבודי יודו לך על זה. וזה גם יאפשר לך עוד תוספות כמו גריקן, פח אשפה על הגלגל, מתקן הייליפט, מוטות תאורת מחנה ועוד.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
אומר לך את זה כבר הרבה זמן…..
Sent from my iPhone using Tapatalk
אהלן,
ניצלנו את יום כיפור והחגים ויצאנו לטיול של 5 ימים למדבר, 3ימים לבד ועוד יומיים עם חברים.
עברנו כמה מאות קמ וקצת מעלות וקטעים טכניים,
ללא תקלה אחת אפילו! אני מבסוט והיה מספיק מקום ברכב לציוד לזוג ל3 ימים.
למרות כל זה, אני מתחיל לפזול לכיוון של גגון שטוח כלשהו או מתקן לגלגל ספייר.
בנושא הנעילה האוטומטית, קיבלתי עוד בית סטליטים וחזרתי אחורה וכרגע הרכב לא נעול כלל ואני במקום זה לומד לנהוג ומנסה להשתפר קצת.
הנעילה חזרה לקופסא בארון ואמשיך להתעסק איתה ולהשחיז עד שהיא תתחיל לעבוד כמו שצריך, אבל כרגע זה לא בראש סדר העדיפויות מפאת זמן וזה שאני באמת נהנה מלנהוג ברכב בלי נעילות (או שזה מה שאני מספר לעצמי כי הנעילה לא הסתדרה).
הרכב גם עבר טסט ואני סופר לאחור עד האספנות..
בתמונות:
1.הזיווד החדש שהפעם זכרתי לצלם.
2.תמונות מהטיול (אפילו היינו בעין עקב לבד שהיה ריק מאדם),
3. 2 הדיפ' מפורקים בפעם האחרונה אחרי הוצאת הנעילה האחורית.
4.מדבקת הטסט המרגשת למרות שבכלל לא צריך אותהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20221101/973385f3b0a507dba182918751b3bf42.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221101/21555a4bd70f7ada4e77bfe2bf3d96b4.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221101/317fe9669e2e9cb4e5561e4993bb5290.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221101/9cf737b2dc8a2374d369c46665c04aef.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221101/20501f2bb4fced77d3bea4e80bfa529c.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221101/7483291a9718720178fa5607e4363485.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221101/f22cf01588f0087c4171bd6c3e6921cf.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
GodsFather
01-11-22, 17:07
יופי יופי. עכשיו תעיף את הגלגל החוצה, רצוי למתקן ייעודי ולא לדלת העייפה וכבר הרווחת עוד מלא מקום ופחות סרחה של הצמיג.
על המתקן הזה תוכל לשים גם כיסוי גלגל משולב פח אשפה /תיק חפצים. מתקן למים ועוד. דוגמאות יש בשפע.
גגון זה גם אחלה בשלב הבא, שטוח או מוניות קליל כזה. רק לא כל מיני חלליות.
עין עקב - כמה קרוב הגעת עם הרכב? הבנתי שזה לא סימפטי להשאיר רכבים ללא השגחה שם, זה נכון?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
עין עקב - כמה קרוב הגעת עם הרכב? הבנתי שזה לא סימפטי להשאיר רכבים ללא השגחה שם, זה נכון?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
הגעתי עד החניה הרגילה, ומשם רגלי כמובן.
ומתנצל אבל אני לא יודע להעיד לגבי רמת הסימפטיות, אני חניתי והלכתי והרכב היה שם כשחזרתי. לא הייתי משאיר אותו בכל מקום, נגיד ברכת צפירה לא השארתי אותו לבד.
נ.ב במסגרת העבודה יצא לי המון פעמים להשאיר טנדר בשטח בבוקר ולחזור אחה"צ, כולל כל המקומות בארץ (פרט מחוץ לקו הירוק מטעמי ביטוח או משהו כזה) ואיך שהוא עד היום לא גנבו או נגעו בו. כנראה זה סתם מזל..
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
שחר גרינברג
01-11-22, 21:11
הטנדר שאתה משאיר הוא מהסוג שאפילו גנבים לא מעוניינים לגנוב…
הגיע הזמן למתקן גלגל נורמאלי (נראה תשדוד את התוכניות מסולי)
ואם אתה שם גגון אז רק גגון מוניות זה יראה נהדר !
Sent from my iPhone using Tapatalk
נו טוב, עלית עלית עליי.. לפחות למדנו שגם הגנבים הכי נמוכים הם בני אדם עם סטנדרטים שלא יכולים להיתפס כשהם יושבים בהאנטר/טריטון.
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
geva dover
01-11-22, 21:45
אין חשש להשאיר רכב לבד בעין עקב, יש שם המון תנועה של פקחי רט"ג,שביליסטים, מטיילי גיפים וחברות טיולים..
לגבי המקום, להוציא דחוף גלגל ספייר מהרכב למתקן יעודי ואפילו אפשר לגגון, תרגיש הרבה יותר נעים ברכב
RoyiBaum12
02-11-22, 03:04
נראה מושלם,ואין ספק.
חייב מתקן יעודי לגלגל ספייר.
זה נראה כאילו אתה יוצא למסע ראלי חוצה יבשות[emoji56]
מה ההתרשמות מהמנוע איך התפקוד היה בטיול ארוך שכזה?
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
עזבו שטויות,
קלטתם שיש 3 שרשורי סמוראי במקביל??
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
RoyiBaum12
02-11-22, 15:14
עזבו שטויות,
קלטתם שיש 3 שרשורי סמוראי במקביל??
Sent from my SM-A526B using Tapatalk[emoji123][emoji108][emoji120]
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
מתקדמים,
סט קפיצי EFS "2 +עלה עומס נקנו יד שניה מחבר האתר שהוא בעלים ותיק של סמוראי, תמיד כיף לפגוש אנשים טובים דרך העבודה על הסמוראי.
בסופש התקנתי את הקפיצים מאחורה בלבד ובסיבוב קצר מסביב לבית הרכב מרגיש יחסית נוח עם הסידור הנוכחי של הקפיצים: רפטור 2" מקדימה וefs "2+עלה מאחורה.
- בגלל נזילה מאחד הצינורות ברקס החלפתי (בעזרתו של שחר, תודה לך על זה) צינור ברקס+ ניצול הזדמנות להחליף את נוזל הברקס. לפי הצבע לא היה מיותר להחליף אותו.
חוץ מזה עברה שנה מאז קניית הרכב אז לפחות שנה לא החליפו נוזל ברקס במערכת (אני מאמין שקצת יותר משנה בתכלס).
- בולם הגה שהוזמן מאמזון במבצע הותקן גם הוא.
הגיע כולל כל המתאמים, ברגים וגומיות שצריך והתקנה של 10 דקות. עושה רושם איכותי סה"כ וגם מסתבר שכל שקית נבדקת אישית.. כרגע טרם יצא לי לבחון את הבולם במהירות בשטח אז קטונתי מלהגיד איך הוא באמת. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221126/2be483043a2707149d30bf6f3ed49a57.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221126/b34828502b28684e783953177608d143.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221126/37454ec64d170b5cd5783bcb22818188.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221126/33425d857f4e5d6ea80db0adebe1ea5b.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
RoyiBaum12
26-11-22, 18:21
פצצה נראה מצויין.
הקיט של efs באמת מומלץ יותר במיוחד לסמו ארוך.
תעדכן עם הזמן איך הוא תחת עומס.
אצלי הרמתי את המתלה האחורי עם נדנדות ארוכות יותר לבנתיים זה עובד טוב...(שנה וחצי)
אבל ניכר שהוא הרים את האוטו יפה.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
משהו קטן ולא חשוב אבל גם פרויקטים כאלו יש.
אין לי בעיה עם רכב שאין בו מד סל"ד, אבל כשיש מד סלד בלוח השעונים המקורי, והוא לא עובד בגלל ההסבה למנוע בלנו זה מעצבן.וזה יושב לי מול העיניים. לכן, קצת אלקטרוניקה להדיוטים ולאחר כשעה נשתל מד הסלד מלוח שעונים של בלנו ללוח של הסמוראי.
עכשיו נשאר רק לסדר את מד הק"מ ועוד כמה דברים קטנים בלוח השעונים.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221203/ed330e7afd960b7c6dead82ae0a0d83a.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221203/96ad27eaa9935010e1bfbfee56b691c9.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221203/ba2dcd18f9d4e2f79cb02402c2fd5376.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
בסוף יש עוד דברים חוץ מתיקונים ושיפורים.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221210/06a5b179c5c1ff9ca34cb6e0bda1990e.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
אהלן,
בעקבות ירידה של מפלס נוזל הבלם בצורה 'ספונטנית' בזמן חניה של יום אחד וללא שום נזילה נראת לעין אז הנחתי שיש נזילה לתוך הבוסטר בלם ולכן אני לא מוצא נזילה.
קניתי בוסטר + משאבה ראשית משומשת מג'ימיני 2010 והרכבתי.
ההחלפה היא כמעט בולט-און חוץ מזה שצריך שהכניסה של הצינורות הקשיחים למשאבה בג'ימיני היא בצד ימין ולכן היה צריך לחתוך אותם ולעשות דאבל פלר מחדש (תודה לחבר הפורום שלומד הנדסה כרגע ובגללי לא למד למבחן שהיה לו למחרת ההרכבה),
הבוסטר הישן אכן היה מלא בנוזל בלם והמשאבה הראשית נזלה לתוכו.
הבוסטר והמשאבה החדשים זה צד שעוד לא נגעתי בו בסמוראי אבל אי אפשר רק להתעסק במנוע ונעילות, צריך גם ברקסים טובים בסוף.
חוץ מזה הרכב עבר עוד טסט (בצורה חלקה ללא שום בעיה) ונשאר רק עוד טסט אחד לאספנות!
בתמונות
- הבוסטר הישן מלא בנוזל בלם
-הבוסטר והמשאבה החדשים
וקצת תמונות מהטיול האחרון בשלגhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20230211/d62dc46b10ae93e97cf58ce201af068a.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230211/d67d25600f288bb7e71065f25e6cb6e1.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230211/c022e22f0d65bda0c421d20fefb7b723.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230211/39008f2ff73064b64b5a2f72719d3637.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230211/dd594664fcb53fd6246872f53e147947.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230211/de5f5e199c137d5c127a94cdd4b78b13.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
מתקדמים לאט, נמאס שהרצפה של הרכב משומנת בגלל שמן שנשפך (עוד לפני שקניתי את הרכב בכלל) אז הוצאתי את השטיחים וגיליתי שאי אפשר להוציא את השמן מהשטיחים בשום דרך.
אז לפחות ניצלתי את הכיסאות שיצאו כדי לשים בידוד קטן ועל הדרך גם חימום לכיסא של הנווטת.
צלב אחד הוחלף אחרי שהתחיל חופש קטן בדרייבשאפט המרכזי, וקופלונג הגה הוחלף לחדש מקורי גם הוא כתחזוקה מונעת.
*מצרף גם תמונה מהספר רכב לגבי מומנט ההידוק של הקופלונג אם מישהו יצטרך בעתידhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20230303/1d9aedb898a1110feaeb8447738c974e.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230303/c9b49a2acf263e5cdabef61f303a192b.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230303/3f02239a708cf6e8d36ec4a8e5c2c510.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230303/235659d79aa6a337c4fe869dff66cbf1.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
כל הכבוד!
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
RoyiBaum12
05-03-23, 08:23
אליפות[emoji123]
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
GodsFather
05-03-23, 16:52
רק לציין שהרכב הזה מרשים פי כמה במציאות. וגם הבעלים שלו סה"כ בסדר [emoji6]
Sent from my HD1903 using Tapatalk
הידעת? מצבר אופטימה אדום 50ah מתאים בדיוק למקום המקורי של המצבר בסמוראי.
בקיצור הרכב התחדש במצבר אופטימה, ועל הדרך ניצלנו את הערב לחיתוך 5 סמ מהפגוש הקדמי המוגזם שמורכב כיום. עוד אין תמונה כמו שצריך אבל ההבדל הוא משמעותי והפגוש הרבה יותר פרופציונלי ביחס לגודל הרכב.
לגבי חימום המושב שהותקן קודם, בטיול סופש האחרון הנווטת מאוד אהבה את השיפור הקטן, זה הפך לדבריה את הישיבה בטיול להרבה יותר נעימה כשנוסעים עם חלונות פתוחים בשטח. בנימה אישית היא גם ככה סובלת בגללי בנסיעה בסמוראי עלים, המינימום שיהיה לה נעים מבחינת טמפ'.
לגבי המשך התכנון, עיקר ההתעסקות כרגע זה לעשות סדר בתא המנוע המבולגן , להתקין מזגן, תיקונים וצביעה של המערכת מגירות , ואולי מתקן גלגל.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230323/450a8db7598009501505f42681a8569d.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230323/49e9a2907f457f5442c792130e032d02.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230323/c62421f81c2d60f301d6813f172f868b.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230323/2d119f5aca2342e3763a864b6469f85c.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220606/8a2a432d0b50c76120a0215fe7f51d2a.jpg
הדיסק שלי מחכה לפגוש שלךאמנם לקח רגע, אבל הנה נפגשתם לאיחוד מרגש
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
GodsFather
23-03-23, 17:52
Happy wife = happy life
Sent from my HD1903 using Tapatalk
RoyiBaum12
24-03-23, 01:01
הידעת? מצבר אופטימה אדום 50ah מתאים בדיוק למקום המקורי של המצבר בסמוראי.
בקיצור הרכב התחדש במצבר אופטימה, ועל הדרך ניצלנו את הערב לחיתוך 5 סמ מהפגוש הקדמי המוגזם שמורכב כיום. עוד אין תמונה כמו שצריך אבל ההבדל הוא משמעותי והפגוש הרבה יותר פרופציונלי ביחס לגודל הרכב.
לגבי חימום המושב שהותקן קודם, בטיול סופש האחרון הנווטת מאוד אהבה את השיפור הקטן, זה הפך לדבריה את הישיבה בטיול להרבה יותר נעימה כשנוסעים עם חלונות פתוחים בשטח. בנימה אישית היא גם ככה סובלת בגללי בנסיעה בסמוראי עלים, המינימום שיהיה לה נעים מבחינת טמפ'.
לגבי המשך התכנון, עיקר ההתעסקות כרגע זה לעשות סדר בתא המנוע המבולגן , להתקין מזגן, תיקונים וצביעה של המערכת מגירות , ואולי מתקן גלגל.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230323/450a8db7598009501505f42681a8569d.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230323/49e9a2907f457f5442c792130e032d02.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230323/c62421f81c2d60f301d6813f172f868b.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230323/2d119f5aca2342e3763a864b6469f85c.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalkנהדר!
תעשה חשבון לפגוש ×2?
שישיית בירות עלי ;)
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
זה עשוי לעזור לכם בענייני הפגוש.
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3287-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%92%D7%95%D7%A9-%D7%A4%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99-%D7%9C%D7%A1%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%90%D7% 99
אסף.
זה עשוי לעזור לכם בענייני הפגוש.
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3287-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%92%D7%95%D7%A9-%D7%A4%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99-%D7%9C%D7%A1%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%90%D7% 99
אסף.לא נפתח לי הקישור אבל אני מניח שקישרת את השרשור בניה של סולי נכון?
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
לא נפתח לי הקישור אבל אני מניח שקישרת את השרשור בניה של סולי נכון?
Sent from my SM-A526B using Tapatalkזו בעיה ידועה עם tapatalk וקישורים לכתובות / מאמרים.
דרך פשוטה לעקוף את הבעיה היא מהתפריט (3 נקודות) למעלה, כאשר אתה בשרשור הזה כמובן, לבחור web view כדי לצפות בו בדפדפן ואז הקישור יעבוד...
נשלח מהנייד
ארז תודה, אנסה לפתוח בשיטה הזו.
ואסף הפרויקט פגוש של סולי מרשים ומקצועי, אבל הוא פחות מתאים לי הן ברמה הכספית של כמה אני רוצה להוציא על פגוש והן ברמה הפיזית שבסמוראי עלים צורת הפגוש פחות משמעותית מאשר בסמוראי סליל.
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
זו בעיה ידועה עם tapatalk וקישורים לכתובות / מאמרים.
דרך פשוטה לעקוף את הבעיה היא מהתפריט (3 נקודות) למעלה, כאשר אתה בשרשור הזה כמובן, לבחור web view כדי לצפות בו בדפדפן ואז הקישור יעבוד...
נשלח מהנייד
או פשוט לגלוש במובייל בלי טאפטאלק
הפגוש ההוא עתיר חלקים ועבודה יחסית. אבל ממנו אפשר לאמץ למשל את נקודות הריתום ולבנות עליהן פגוש פשוט יותר (שלא לומר פרופיל אחד בודד לכל הרוחב).
אסף.
שחר גרינברג
24-03-23, 14:03
אסף אתה זוכר במקרה מה היו תוצאות האנליזה שעשיתם לפגוש של אורי?
עומסים על נקודות קצה בשלדה וכו
Sent from my iPhone using Tapatalk
שחר גרינברג
24-03-23, 14:09
נהדר!
תעשה חשבון לפגוש ×2?
שישיית בירות עלי ;)
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
תמיד מוזמן
אבל שישיית בירות נגמרת מהר אצלנו[emoji12]
Sent from my iPhone using Tapatalk
אסף אתה זוכר במקרה מה היו תוצאות האנליזה שעשיתם לפגוש של אורי?
עומסים על נקודות קצה בשלדה וכו
Sent from my iPhone using Tapatalkלא. אבל היה ברור שצריך זוג פלטות ובוקסות ביניהן.
אסף.
RoyiBaum12
24-03-23, 17:18
תמיד מוזמן
אבל שישיית בירות נגמרת מהר אצלנו[emoji12]
Sent from my iPhone using Tapatalkטוב נו,מעמיס על הסמוראי ארגז[emoji1783]
העיקר שאלמד כבר לבנות פגוש חחח
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
ממשיך עם דברים שבשגרה,
טיפול תקופתי (!) של שמנים + פילטרים ומעבר על כל הברגים ברכב.
(הטיפולים הקודמים היו עדיין חלק מהיישור קו פשוט וכללו גם החלפת טיימינג, וכל מערכת הקירור ועוד כמה דברים ששכחתי בטח. לכן זה נחמד שהגעתי לטיפולי שגרה)
כוילים וכבלי הצתה הוחלפו בגלל גמגום מוזר שהתחיל בהאצה בסלד נמוך יחסית, נפתר עם ההחלפה.
וגם הסט קפיצים הקדמי עם ההגבה 2" שנשאר לי של efs הותקן היום והראפטור עברו למחסן.
תמונה של הרכב אחרי ההגבה הקדמית, ועוד אחת מהטיול שהיה בגשמים האחרונים בדרום.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230415/c319bdc6eea61f99c7f59af63105d729.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20230415/8d6d79a8640c42dd5888ec8db91faa2b.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
ראיתי אותך היום בצהריים בעודי חולף ברחוב. הסמו נראה נהדר, keep up the good work
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
תודה גיא :)
התעסקתי קצת בדברים הפשוטים האלו שיש בכל רכב והם מובנים מאליהם, אבל בסמוראי הזה אין..
לדוגמא, עניין המגבים. המגבים עצמם והמנוע שלהם עובדים נהדר, מנגבים והכל מצוין. אבל עד היום הייתי צריך לחכות שיהיה מספיק גשם שישטוף את השמשה לפני שאני מפעיל את המגבים כי אחרת הלכלוך רק נמרח על השמשה, בטיול האחרון בנגב עם הגשמים זה היווה בעיה בפעם הראשונה.
ברכב נורמלי אתה פשוט מושך אליך את הידית ואז יש לך שפריץ של נוזל שמשות נקי על השמשה והכל טוב אבל, כמו שאמרתי בסמו שלי - אין. זה מסוג הדברים שעד שזה לא חסר לך אתה לא מרגיש שמשהו חסר..
בקיצור, התקנתי קיט (שהזמנתי מזמן אבל דחיתי את ההתקנה) של מתזים לניקוי השמשה הקדמית.
תא המנוע מתחיל להיראות נורמלי ולא מבולגן לאט לאטhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20230425/290219cb6a569f9ed6f6875b7a3dc6cf.jpg
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
עברתי שנתיים וקצת עם הסמוראי, לא כתבתי כי הכל טוב והרכב נוסע מעולה.
למרות החסרונות המובנים אני מבסוט על הרכב ממש ואפילו בחצי שנה האחרונה הוא הרכב ראשון שלי ולא רק טיולים.
בשביל לציין את השנתיים עם הרכב קניתי (יש לציין שבמחיר מופקע אחרי הנחת חבר, כן אתה תתחרט שמכרת לי) מקרר יד שניה 30 ל׳ עם מגירה וכלוב, אני צריך להזמין מסילות חדשות אבל לא התאפקתי והתקנתי (עם אותו הבנאדם שמכר לי את המקרר) את המסילות הנוכחיות והוא היה איתנו בטיול השבוע, תכלס זה שיפור משמעותי בתנאים בטיולים.
בשביל החיבור למקרר הרצתי פלוס ומינוס עבים מהמצבר, דרך פיוז חצי אוטומטי צמוד לקוטב ה+, ובקצה חיברתי אנדרסון.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230930/eca9a3d8f3a17fa5e114f6e9d278b35c.jpg
בלי קשר התחיל רעש חלש ומוזר מהברקסים הקדמיים,
כשפירקתי גיליתי שבאחת מהתושבות של הרפידות
נשבר הברזל שמחזיק אותה במקום והרפידה ״צפה״ בתוך הקליפר מה שגרם לשחיקה מוזרה ולרעשים.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230930/40798d8b165d99a74756ad5f4ea88392.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230930/7da8811f6cb07e30e5634490f1008f27.jpg
לא היה אפשר למצוא את הברזלים שחסרים בשום מקום אז הזמנתי מחו״ל וכבר החלפתי את גם רפידות וצלחות על הדרך.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230930/af9bdc591d50105b26dff54dedf7c5c2.jpg
זהו חוץ מזה הרכב רק עבר טסט, טיפולים וגירוזים תקופתיים (אני לא המוזר היחיד שמוציא את המייסבים של הגלגלים הקדמיים בשביל לגרז פעם בשנה, נכון?)
ומתחיל עכשיו עוד עונת טיולים
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוטי טויוטה
30-09-23, 23:21
כל הכבוד!
יש לי מסילות חדשות hd 65 ס"מ ספייר
עדכן אם צריך
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
כן! שלחתי ה״פ
Sent from my iPhone using Tapatalkhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20231004/8fd475c0afd2df18e13d13c9f6b54689.jpg
ורק שהתמונה בשרשור לא תיהיה של הברקסים
הרבה זמן עבר והיו כמה דברים יותר חשובים והכרחיים מהסמוראי.
אבל בכל זאת צריך לשמור על שפיות ולעבוד על הרכב, אז בתור התחלה הרכב עבר טסט ויש שקט מהרשויות בשנה הקרובה כי הוא גם עבר לסטטוס אספנות בשעה טובה.
הסמוראי הוא רכב שכמעט לא צריך מיגונים אבל אפילו סוזוקי מכרו אותו עם מיגון למיכל הדלק, קניתי את שלי בלי מיגון למיכל והכל היה בסדר עד כה אבל החלטתי להפסיק להתגרות במזל, אז התקנתי מיגון. המגן נבנה מאלומיניום 6 ממ ובעזרתו של חבר שעובד בסדנא כופף, אם מישהו ירצה לכופף אחד כזה בעתיד אז יש קובץ שרטוט והלקח היחיד שלי שרדיוס הכיפוף צריך להיות גדול יותר.
146497146498
הפרויקט הבא ברכב היה בניית שתי אוזני גרירה קדמיות, החומרים היו:
-ברזל 6 ממ (זה יחסית דק אך הרכב שוקל רק 1300 ק"ג מועמס בציוד ואנשים)
-בוקסות באורך הרוחב הפנימי של קורת אורך בשלדה, וקדח פנימי של 11 ממ נחרטו
-ברגים בחוזק 12.9, שייבות ואומים
146499146500146502
התמונות די מסבירות את עצמן פרט לבוקסות שלא רואים בתמונות, הבוקסות יושבות בתוך השלדה בדיוק והברגים עוברים דרכן ע"מ למנוע קריסה\כיפוף של השלדה פנימה.
הכל נעשה בכלי עבודה ביתיים וזה היה פרויקט פשוט והתוצאה טובה ממה שציפיתי.
בנוסף עשיתי עוד טיפול ופרויקט המזגן מתקדם לאט ואני בהתלבטות אם להמשיך אותו בכלל אבל עוד נראה.
וגם קצת תמונות מטיול בדד קצר
146503146504146505
אני הייתי מעבה את הפלאח. אפילו אם זה ע"י ריתוך של אוזן ריתוך על הפלאח הקיים.
לגבי שני ברגי m11 (או 10) , מרגיש לי בעין בעייתי גם לרכב כזה, כי כשהוא תקוע חזק ואיזה suv נותן לו משיכה עם קינטית... מצד שני אני לא מהנדס. אפילו לא מהנדל...
ehudzeelim
30-03-24, 21:36
בורג m10 יחיד (12.9) בגזירה מחזיק יותר מ-2 טון, ובמתיחה יותר מ-5 טון.
4 ברגים (בשתי אוזניים) נשמע לי מספיק.
בורג כזה יחיד מחזיק את ה jate ring בלנדרובר. אמנם עם שני שטחי גזירה אבל עדיין...
אסף.
RoyiBaum12
31-03-24, 08:48
מתן תענוג כרגיל,מה עם הזמגן? שתף קצת בהכנות לפרוייקט וכו...מתכנן על יחידה מקורית?
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
כל הכבוד על התיעוד והשיתוף..
שימוש בשאקלים רכים לא על הפרק?
ממליץ לחזק את המיגון עם סגירה בפאות הפתוחות.
זה הכיוון שחוטף הכי הרבה.. ובדכ זה קורה כעושים רוורס מעלייה שנכשלה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
איל הפלאח הוא בעובי זהה לעובי הפלאח שהרבה חברות מוכרות משווקות, אבל יכול להיות שאתה צודק ואני בהזדמנות אפרק את הנק׳ עגינה ופשוט יחתוך זהות מברזל עבה יותר שגם יתאים לשימוש עם שאקל רך.
(והבורג הוא אכן m10, הקדח בבוקסה הוא 11 מ״מ)
אהוד תודה רבה על הנתונים, זה בדיוק הסיבה שהשרשור הזה נוצר.
לגבי המזגן כרגע אני עובד על למקם את המדחס בתוך תא המנוע אחרי ההסבה של המנוע לבלנו, אבל זה יקח עוד זמן.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כל הכבוד על התיעוד והשיתוף..
שימוש בשאקלים רכים לא על הפרק?
ממליץ לחזק את המיגון עם סגירה בפאות הפתוחות.
זה הכיוון שחוטף הכי הרבה.. ובדכ זה קורה כעושים רוורס מעלייה שנכשלה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
היית קודח ומוסיף סגירה ע״י ברגים או עדיף לרתך סגירה כזו?
Sent from my iPhone using Tapatalk
בורג עלול לחורר את המיכל, לטעמי עדיף ריתוך... אם כי לא מהנדס.
גם משולשים בפינות יעזרו לחוזק.
ואם יש לך פריסה של מה שעשית אתה יכול להוסיף בפריסה 2 פאות בצדי המיכל ולכופף אותן גם ורק להשלים ריתוך ולאחר שהחדש מוכן למכור אותו (לדעתי מצרך מבוקש בשוק הסמוראים, בטח למיגון מאלומיניום) ולהרכיב את החדש.
אבל אולי אני גם סתם נסחף....
אצלי הוא מ6ממ ברזל מגולוון, סגור ומכופף מכל הכיוונים.146572
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
עדכון לסוף השרשור, הסמוראי נמכר אחרי 3 שנים אצלי, תודה לעוזרים והמייעצים בהתלבטויות בשרשור,
והוא בידיים טובות והבעלים החדשים שלו כבר מטיילים איתו.
(אל תשאלו אותי מה בדיוק קורה בתמונה, ככה שלחו לי אותה)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241208/5e2cc8cc4e99994cc7f54b7641e568cc.png
Sent from my iPhone using Tapatalk
שחר גרינברג
08-12-24, 07:51
זהו ירדת מהתחום?
מה אתה קונה במקום??
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.