צפייה בגרסה מלאה : תקלת מנוע באוטו
לפני שבועיים בדרך לטיול נדלקו זוג מנורות בלוח שעונים.
והאוטו הפסיק לסחוב.
לי זה נראה כמו 'מצב חירום' .. האוטו נוסע אבל נגמר לו הכוח אחרי 2000 סל'ד.
תקלות שקורא מוריד מהמחשב קשורות ב maf שהוחלף לפני 1000 ק'מ וחיישני אגזוז למינהם
אז צלצלתי לגרשון ...
הוא חיבר מחשב לאוטו ונסענו לטייל. הוא טוען שמחשב הרכב משקר. והתקלה האמיתית היא שחסר לחץ בצנרת לחץ גבוה של המסילה המשותפת.
יש כמה סירטונים ביוטיוב שמראים איך מנקים את השסתום שיחרור לחץ עודף שכנראה דרכו בורח הלחץ ( מסקנה שלי כי גרשון שהבטיח לתת מסקנות קצת נעלם )
הלחץ מגיע ל 130 וגם ל 150 משהו פסקל אבל לא נשאר שם ויורד לכיוון ה 30-50 .. ולטענת גרשון , זה מה שגורם לאוטו לא לסחוב ...
הטורבו תקין.
לפני שאני לוקח את האוטו למכון משאבות הזרקה ( מישהו מומלץ באזור חיפה ??? )
אני מחפש עוד חוות דעת ועיצות.
תודה
סרטון לדוגמה :
https://youtu.be/0LoBSWAhuiQhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220606/0402aee86930891221ca1970e76af89b.jpg
Gilad Medraft
06-06-22, 10:32
כשזה קרה לנו בדסטר דור קודם- צינור אויר לטורבו לא היה מחובר טוב. שווה בדיקה בכל זאת...
כשזה קרה לנו בדסטר דור קודם- צינור אויר לטורבו לא היה מחובר טוב. שווה בדיקה בכל זאת...התקלה הזאת היתה לפני כמה שנים. זה לא זה.
אתה צריך לראות לחץ מסילה ולהשוות אותו ללחץ מסילה רצוי.
זה שהוא לא יציב לא בהכרח תקלה. אני מניח שגרשון השווה בין השניים.
אם זאת אכן התקלה- יש בעיה או בשסתום שמווסת את הלחץ בסוף המסילה או במשאבה שמייצרת את הלחץ (בעצם את הספיקה) בתחילת המסילה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אתה צריך לראות לחץ מסילה ולהשוות אותו ללחץ מסילה רצוי.
זה שהוא לא יציב לא בהכרח תקלה. אני מניח שגרשון השווה בין השניים.
אם זאת אכן התקלה- יש בעיה או בשסתום שמווסת את הלחץ בסוף המסילה או במשאבה שמייצרת את הלחץ (בעצם את הספיקה) בתחילת המסילה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה,
לתשובתך חיכיתי ..
אני לא בדיוק יודע מה גרשון עשה כי כמו שרשמתי .. הוא נעלם. אמר שיתקשר ולא התקשר .. כנראה עסוק בחגים.
מוסך שיודע לבדוק את זה ולתקן את זה עם עדיפות מאד חזקה לאזור חיפה ?
הייתי מצפה האמת לראות תקלות כאלו:
https://www.picoauto.com/library/case-studies/renault-clio-fuel-pressure
2.DEF DF007 common rail pressure sensor circuit
1.DEF DF885 Pressure rail
תודה
שוקל לפרק את ה EGR ..
נראה לפי דוק גוגל שזה עלול להיות שם.
בוא נתחיל בהתחלה.
איזה תקלות נדלקו?
האם איפסת אותן?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
רואים את התקלות בצילום מסך של גרשון.
וזה מהקורא שלי בטלפון.
התקלות לא נמחקות.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220606/0c4a6ab7cf32fe90bf6f3b2e96eb1f7b.jpg
מציע לך לעבור טוב על כל הצנרת אויר מהטורבו עד המצערת.
מבין שאתה שולל, אבל כבר יצא לי להחליף את כל הצנרת הזו, כולל אינטרקולר שמשך אויר.
כמו כן נתקלתי בדאסטרים שהחליפו להם מצערת עוד באחריות.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
אני אקח את האוטו למוסך .. אם רק אצליח להבין לאיזה מוסך ..
הם כולם שקרנים ..
אני לא שולל כלום. רק את הצינור הכתום של ה וייסט גייג' .. אני יודע שזאת לא אותה תקלה.
מגרשון לא קבלתי ולא אקבל תשובה .
סוף דבר,
עדכון, חיוך ומסקנות.
1. האוטו תקין. התקלה טופלה.
2. נמצא מוסך שעושה רושם טוב ( לפחות בנתיים ) באזור חיפה
3. תתקשר אלי בנסון, עדיף שלא. שומר נפשו ירחק.
עכשיו פרטים,
מתברר שיש "מחלה" לרכבים הללו ואצלי משום מה זה לקח זמן עד שהאוטו נדבק. עם הזמן נוצרים סדקים באינטרקולר ומשם עובר אויר שמשבש את קריאת ה MAF והמנוע שמגלה שיש לו כמות אויר לא מתאימה חושב שמשהו התקלקל ב MAF או ב EGR או ב טורבו או ב חיישן למבדה. בעקבות ההבנה של המחשב שמשהו בכמויות אויר / דלק לא מתאים, הוא משחרר את הלחץ הגבוה במסילה המשותפת והסחיבה של האוטו יורדת פלאים.
מחיר של אינטרקולר חליפי חדש בישראל נע בין 600 ל 2500 ש'ח לפני מע'מ.
אני בחרתי את הזול כי זה אותו חלק בדיוק ..
על העבודה שלמתי 800 לפני מע'מ
( מתברר שההתקנה ה"מקורית" של הכננת חוסמת את הגישה לאינטרקולר וקריעת ת%$ להחליף את זה. )
הדיאגנוזה השגוייה עם המסקנות השגויות וההתנהגות הלקוייה של "בנסון" כמעט וגרמו לי להוצאות אדירות ובעיקר מיותרות.
אני לא אומר לאף אחד מה לעשות או לא לעשות, אבל אני לא ממליץ על ה(אין) שירות של "בנסון".
KREMBOO צדק.
אינטרקוולר שמשך אויר
KREMBOO צדק.
אינטרקוולר שמשך אויר
אכן
אינטרקולר מושך אוויר או לא החזיק לחץ?
800 שקל זה ממש זול לתקלה שכוללת החלפת אינטרקולר.
לגבי בנסון, לא מבין עדיין איך לא שודרג ל"משתמש חסום"
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.