התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בול ג'וינטים סופה ארוכה - עזרו לי לעשות סדר



Udim
20-06-22, 21:55
קניתי את הערכה הזו בינוביץ, סט בול ג'וינטים קדמי עליון תחתון
רוצה לוודא לפני התקנה שאני לא עושה סלט
1-בול ג'וינט תחתון
2-בול ג'וינט עליון
3-סי קליפ לבול ג'וינט תחתון
4, 5 ,6 אני לא מבין מה הולך לאן
מניח ש 6 סוגר את הבול ג'וינט התחתון
מה התפקיד של 4?
5 ו 6 בקוטר גדול מידי בשביל לסגור את הבול ג'וינט העליון (2)



דבר נוסף, ניסיתי היום לפרק את הבורג של הצרייה (36 ממ) "נעלתי" את סיבוב הצרייה על ידי pray bar שנלחץ כנגד הכביש, הפעלתי הרבה כח בעזרת ידית כח והבורג לא נפתח, בתחושה הרגיש כאילו הפרי בר עומד להישבר (קיבל כיפוף מכובד בזמן הניסיונות לפתוח)
יש דרך אלגנטית יותר? לעבור ללום עבה יותר כמעצור?
138867

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

asafk
20-06-22, 22:10
לפני 20 שנה כשהיתה לי סופה, אחת מחנויות החלפים לג'יפ מכרה בולג'וינטים לא מתאימים לסופה בתוך אריזה כאילו של החלק הנכון. ולא מעט סופות נסעו עם זוית קמבר מצחיקה.
אז כן - טוב שאתה שם לב לדברים שעלולים לא להתאים.
וזה בלי שאני יודע לומר כרגע אם מה שקנית טוב ומתאים או לא.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

נמרוד
20-06-22, 23:11
חלק 4 זה מה שמכוונים איתו את העומס. לא חסר סרטוני יוטיוב, למשל -

https://youtu.be/3ol3TPHzvHk

https://youtu.be/ugATMh2Kwu4

אתה צריך קיט בול ג'ויניטים ואת הבוקסה המיוחדת שאיתה מכוונים את השרוול החצוי הזה (חלק 4).

באזור עמק יזרעאל אתה מוזמן ליצור קשר להשאיל את הכלים.

ehudzeelim
20-06-22, 23:20
דבר נוסף, ניסיתי היום לפרק את הבורג של הצרייה (36 ממ) "נעלתי" את סיבוב הצרייה על ידי pray bar שנלחץ כנגד הכביש, הפעלתי הרבה כח בעזרת ידית כח והבורג לא נפתח, בתחושה הרגיש כאילו הפרי בר עומד להישבר (קיבל כיפוף מכובד בזמן הניסיונות לפתוח)
יש דרך אלגנטית יותר? לעבור ללום עבה יותר כמעצור?


Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

פתח את האום פתיחה ראשונית כשהגלגל מורכב (והרכב לא מורם),
זה יפתור לך את בעיית הקונטרה.

Udim
20-06-22, 23:40
חלק 4 זה מה שמכוונים איתו את העומס. לא חסר סרטוני יוטיוב, למשל -

https://youtu.be/3ol3TPHzvHk

https://youtu.be/ugATMh2Kwu4

אתה צריך קיט בול ג'ויניטים ואת הבוקסה המיוחדת שאיתה מכוונים את השרוול החצוי הזה (חלק 4).

באזור עמק יזרעאל אתה מוזמן ליצור קשר להשאיל את הכלים.


תודה
בסרטון הראשון ששיתפת צפיתי מספר פעמים כשחיפשתי מידע, לא מוזכר שם נושא השרוול החצוי, הסרטון השני מדבר על זה, יש לי ערכה השאלתי ממישהו אבדוק אם יש את הבוקסה המדוברת, במידה ולא אדבר איתך
עדיין נשארתי עם הבעיה של התרבריג של הבול ג'וינט העליון שהקטן עבור שני האומים בערכה....

- - - Updated - - -


פתח את האום פתיחה ראשונית כשהגלגל מורכב (והרכב לא מורם),
זה יפתור לך את בעיית הקונטרה.

הג'אנט שלי חסום במרכזו :(

מישהו הפנה את תשומת ליבי שבתכל'ס בשביל להחליף בול ג'וינטים לא חובה להפריד נאבה מהצרייה, אפשר פשוט להוריד אותם ביחד קומפלט
אבל אני אנסה לפרק אותם בשביל לשים אניסיז ולהדק לפי מומנט...

זלמן 1
21-06-22, 18:07
מאוד קשה לפתוח את האום של הצירייה. אחרי כמה ניסיונות, ואחרי ששברתי ראש של ידית כח, חיממתי לפני ורק אז הצלחתי

Udim
23-06-22, 15:50
חלק 4 זה מה שמכוונים איתו את העומס. לא חסר סרטוני יוטיוב, למשל -

https://youtu.be/3ol3TPHzvHk

https://youtu.be/ugATMh2Kwu4

אתה צריך קיט בול ג'ויניטים ואת הבוקסה המיוחדת שאיתה מכוונים את השרוול החצוי הזה (חלק 4).

באזור עמק יזרעאל אתה מוזמן ליצור קשר להשאיל את הכלים.אתמול חיפשתי חומר על הטבעת המפוצלת, הגעתי לסרטון אחד שמדבר עליה וגם הוא רק מדבר על המרחק מקצה המגרעת שלה בנאקל
בספר רכב של הסופה בחלק של החלפת הבול ג'וינט גם לא ראיתי משהו רלוונטי
יש לך כיוון לחומר בנושא?

זה קטע, ברוב הסרטונים פשוט מתעלמים מהדבר הזה על אף שזה מגיע ברוב הקיטים להחלפה

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

moriseven
23-06-22, 18:52
כמו שאמרו, יש בוקסה מיוחדת שאיתה סוגרים את התותב, יש לסגור למומנט של 50lbs

Udim
23-06-22, 19:52
כמו שאמרו, יש בוקסה מיוחדת שאיתה סוגרים את התותב, יש לסגור למומנט של 50lbsאת הבוקסה יש לי (הודות לנמרוד) חיפשתי את המומנט הנכון
הכוונה ל 50lbs כשזה כנגד הבול ג'וינט עצמו נכון?

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

נמרוד
23-06-22, 20:03
אני מסתכל ומוצא הסבר מפורט בספר על הCJ אבל השרוול החצוי לא מוזכר בFSM המקורי של YJ/XJ שיש לי. מוזר מאד.
בCJ בכל מקרה, קודם מחזקים את האום על הבולג'וינט השני ל85 ליברהפיט, אחרי זה את השרוול החצוי ל50, ובסוף את האום שמעליו ל100, ואז מאבטחים עם פין פציל.

Udim
28-06-22, 23:36
למען הדורות הבאים
בסופה את הטבעת החצויה במדוברת, ההידוק הוא רק ע"י סגירות לפי מומנט של הבול גוינטים139072139073

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

נמרוד
30-06-22, 11:07
אתה אומר שבשני הצדדים של הנאקל, גם למעלה וגם למטה, יש כבר קונוס ביציקה, ולא צריף את הטבעת החצויה שהיא בעצם קונוס מתכוונן. אז הקיט מינוביץ' בעצם מתאים גם לסרן בסגנון הזה וגם לסרן כמו בCJ. תודה על העדכון.

asafk
30-06-22, 12:17
מה כתוב בספר הטיפולים?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Udim
30-06-22, 16:53
מה כתוב בספר הטיפולים?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk


בסופה לא מופיע אזכור לטבעת הזו
בסיקס מוסבר התהליך הרכבה כולל הידוק של הטבעת

gmike
30-06-22, 23:44
סתם סקרנות-מה הקוטר הפנימי של הטבעת הקונית הזו?

Udim
30-06-22, 23:58
אתה אומר שבשני הצדדים של הנאקל, גם למעלה וגם למטה, יש כבר קונוס ביציקה, ולא צריף את הטבעת החצויה שהיא בעצם קונוס מתכוונן. אז הקיט מינוביץ' בעצם מתאים גם לסרן בסגנון הזה וגם לסרן כמו בCJ. תודה על העדכון.הסתכלתי שוב, יש קונוס רק בעליון (זה גם הגיוני, דומה לפעולת הטבעת המחורצת)

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

omri_t
26-01-23, 11:58
מקפיץ -

אני מחפש חולץ/לוחץ לטובת החלפה בסופה.

אם מישהו מהחברים מוכן להשאיל לי לכמה ימים אודה מאוד!

אזור מודיעין בארך אשדוד. ורבתי.

בה.פ

תודה רבה!!

-->