התחברות

צפייה בגרסה מלאה : איך עושים 845,703 ק"מ בשנה עם דיפנדר ובלי תקלות בכלל, סיפורי טסט.



opl
23-06-22, 20:40
כבכול שנה הילד הולך למוסך עושה טיפול וטסט. כבכול שנה אני לא שואל יותר מידי שאלות, אוסף אותו חזרה מהמוסך וסורק את המסמכים לשמירה (הדיפנדר רכב מפעלי) אם זה היה הרכב האישי שלי הייתי נלחץ. קצין הרכב מטפל.

שנה שעברה:
138915


השנה:
138914

מישהו ספר גם את הנקודה


עוד מעט חוגגים 100 אלף. 5.5 אלף קמ בשנה בממוצע.
138916

מוטי ג.
23-06-22, 21:06
יש לך צג דיגיטלי, מגניב!
שמע, יכול להיות שהם פשוט התאימו את הק"מ לממוצע של שאר הדיפנדרים בני אוטו גיל...

נדב42
24-06-22, 06:57
יש מצב שבטסט הבא כבר תעבור את המליון [emoji16]

נדב42
24-06-22, 07:59
עוד מעט חוגגים 100 אלף. 5.5 אלף קמ בשנה בממוצע.
138916


אתה בטוח זה מלוח שעונים של דיפנדר ?

א. מד קילומטרים של 5 ספרות
ב. מד מהירות שמגיע עד 200


רק לי זה נראה מוזר ??

opl
24-06-22, 08:22
יש אפילו חלונות חשמל מקוריים

138921


פעם גם היה חימום לכיסא נהג (כשכבל הפלוס היה משתפשף במסגרת הכיסא)

ד ו ר ו ן
24-06-22, 08:35
זה היה דיפנדר ברמת ״גימור״ גבוהה?

אני רואה שעל הכל הם חשבו, אפילו מתקן להעביר כרטיס אשראי לתיקונים ״on the fly” מבלי לקום מכיסא הנהג.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220624/8fe954d8a431e9a61d43c679bb3b2c2b.jpg

המשוטט
24-06-22, 09:00
זה td5 ככה הגיעו



Sent from my SM-G973F using Tapatalk

erezgur
24-06-22, 09:20
זה היה דיפנדר ברמת ״גימור״ גבוהה?

אני רואה שעל הכל הם חשבו, אפילו מתקן להעביר כרטיס אשראי לתיקונים ״on the fly” מבלי לקום מכיסא הנהג.

אתה עוד מהדור שהיה ממלא בעט שורות על כל נסיעה בכרטיס העבודה...


נשלח מהנייד

איל מ
24-06-22, 09:47
נכון להשבוע,
עדיין ממלאים בדף ועט (לפחות ברכב שאיננו צמוד).

opl
24-06-22, 09:53
עדיף דף ועט (שעדיין יש והרכב הזה לא צבאי)... הטרפילוג הזה מנקז מצברים #1 ואחת הסיבות המרכזיות לשמן התקנתי פאנל סולארי (ששווה כל שקל).

דרור ברלי
24-06-22, 10:39
יותר טוב שתתרכזו במתי הדיפנדר הזה עם הק"מ המועט שלו מועמד למכירה ואיך אתם שמים עליו יד.

opl
24-06-22, 11:05
https://www.youtube.com/watch?v=cl9o4ac3MZY

dandefender
25-06-22, 09:51
הרכב הזה נראה כאילו עבר יותר מ900 אלף ק״מ. איזה בזבוז.

opl
25-06-22, 10:10
באמת שיש לו היסטוריה ארוכה. לגבי "בזבוז" אין לי מושג מה הכוונה...


139011


139012

Dozer
06-07-22, 23:05
נכון להשבוע,
עדיין ממלאים בדף ועט (לפחות ברכב שאיננו צמוד).זה מדהים אותי, למרות שחייבים להעביר חוגר כדי שהאוטו יסע
אני משוכנע שלמישהו יש האנגר מלא בכרטיסי עבודה ועד שלא יתרוקן לא יעזבו את זה

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

מתן
07-07-22, 05:10
בהרבה מהרכבים ביחידות לא מעבירים חוגר, ולכן ממלאים דף עבודה זה הכל.



Sent from my SM-A526B using Tapatalk

k9.amit
07-07-22, 09:27
לא נכון.
כרטיסי עבודה צריך למלא בין אם אתה מעביר חוגר או לא.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שחר גרינברג
07-07-22, 10:30
לא נכון.
כרטיסי עבודה צריך למלא בין אם אתה מעביר חוגר או לא.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

עזוב עמית

אני כמוך תמיד הייתי צריך גם להעביר חוגר וגם למלא כרטיס עבודה

OFF-RoaD
07-07-22, 18:34
כרטיס עבודה - כדי להראות דהנסיעה מתוכננת ומתודרכת ע"פ הפקודות.

העברת חוגר - כדי לעקוב אחרי תנועת הרכב ולנטר אירועים חריגים בזמן אמת (מהירות, בלימות חירום וכדומה).

אין ביניהם חפיפה.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
07-07-22, 19:11
כל מי שמתגעגע לקיטבג, רס״ר נגד רכב ומסדרי יציאה יש שרשור נוסטלגיה.

-->