התחברות

צפייה בגרסה מלאה : דריישאפט אחורי - חיתוך והתאמה לצלב של סיקס כולל קופלונג



asifmotor
05-04-06, 12:04
מישהו פה עשה זאת פעם?
השפעות לרעה אם יש?


בתודה מראש
אסיף.

אלון_ק
05-04-06, 14:03
אפשרי, אבל למה לך? מה זה נותן לך חוץ מהוצאה כספית לא קטנה (ריתוך היקפי חייבים לעשות על מחרטה, לא כל אחד יכול לרתך את זה - עבודה טובה כאן עולה $$).

נמרוד
05-04-06, 14:20
איזה קופלונג???

שיטת החיבור של הצלבים בסיקס מחורבנת, השיטה שיש בסמוראי (וטויוטה ובעצם רוב הכלים) טובה הרבה יותר. מה הבעייה שאתה מנסה לפתור?

asifmotor
05-04-06, 15:23
סליחה - מרוב עיסוק בכול מיני נושאים אחרים שכן קשורים בקופלונג השתרברבה לה המילה בטעות הכוונה היא התאמה ליוק.
ולגוף השאלה - אין ברצוני לבצע זאת פשוט לאחרונה התגלגל לידי דרייבשאפט בתצורה הזאת וניסיתי להבין למה ומדוע עשו כך.
העבודה שם נראית איכותית ומקצועית.
אם אבין שאין בו יתרון בשבילי אמסור אותו לכל החפץ בו.

אלון_ק
05-04-06, 15:48
לעומת זאת, לדרייבשאפט עצמו יש יתרון - הסליפ יוק שלו אמור להיות ארוך יותר ב-3 ס"מ. אם לך אין מה לעשות עם זה, לי יש...

-->