צפייה בגרסה מלאה : מגן דיפרנציאל אחורי ג'ימני חדש
שלום.
הזמנתי מגן דיפרנציאל אחורי מג'ימני ביטס. מצרף צילום
הבנתי מהם שההתקנה היא התקנה מאוד פשוטה עם ברגים.
המידע שהיה חסר זה שהחיבור בנוסף לשני ברגי U כולל גם שני ברגים של הדיפרנציאל עצמו. זה אומר
שצריך לפתוח אותם ובזמן שהם פתוחים יכול לצאת שמן.
אחרי שכבר קניתי את זה ראיתי מגן של אספיר שהרבה יותר יקר אבל מתחבר בצורה אחרת ולא דורש לפתוח את השמן.
כמה שאלות בקשר לזה:
האם זה רעיון טוב לפתוח את הברגים האלה? החשש הוא נזילת שמן אפשרית בהמשך בגלל זה.
האם הברגים המקוריים ארוכים מספיק כדי לקבל גם את העובי (משהו כמו 5ממ) של המגן?
האם צריך לשים איזשהו חומר אוטם על הברגים?
אולי צריך לבדוק שמן אחרי זה? בדיקת שמן זה כבר סיפור בפני עצמו
תודה!
139080139081
לא ייזל שמן. הברגים הם למעלה. (אם אני מבין מה אני רואה), ולמעט סרנים בהם בורג הריקון הוא אחד מברגי ההיקף, גם מפתיחת שני ברגים למטה לא אמור לנזול.
לא ייזל שמן. הברגים הם למעלה. (אם אני מבין מה אני רואה), ולמעט סרנים בהם בורג הריקון הוא אחד מברגי ההיקף, גם מפתיחת שני ברגים למטה לא אמור לנזול.
תודה. אז פשוט לפתוח, לסגור וזהו. לא צריך חומר איטום ולא לבדוק שמן אחרי זה?
הערה- לדעתי אין ערך ממשי למיגון הנל. הוא בעיקר מנמיך את הנק הכי נמוכה גם ככה ברכב, נקודה די חזקה האמת.
החשש המרכזי הוא לעקם את הכיפה, העובי דופן שם נמוך ומכה שם יכולה בקלות להחריב דיפרנציאלי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
139085
הערה- לדעתי אין ערך ממשי למיגון הנל. הוא בעיקר מנמיך את הנק הכי נמוכה גם ככה ברכב, נקודה די חזקה האמת.
החשש המרכזי הוא לעקם את הכיפה, העובי דופן שם נמוך ומכה שם יכולה בקלות להחריב דיפרנציאלי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
139085
כן, אני מודע לעניין הזה. גם התלבטתי לפני אם לקנות את זה או לא
מוני אורבך
30-06-22, 09:44
כדאי להתארגן על ברגים יותר ארוכים.
המקוריים עלולים להיות קצרים מדי, ולא יהיו מספיק כריכות להחזיק את המגון בזמן מכה
כמו שאמרו פה, לא חושב שפתיחת שני ברגים למעלה יגרמו לנזילה, ופתיחה וסגירה שלהם בלי לפתוח את המכסה עצמו לא צריכה לדרוש שום תוספות. אולי באמת שווה לחפש ברגים קצת יותר ארוכים כמו שמוני כתב.
אבל! הייתי מוותר עליהם לגמרי. העיגון של המיגון לסרן עם שני u-bolt בדיוק כמו כל מיגון דיפרנציאל אחר נשמע לי די והותר...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הברגים הם למטה.(ראיתם פעם מיגון דיפרנציאל שמרכיבים למעלה?!)
וגם אני חושב שהמיגון הזה מיותר והסגנון שלו לא יעיל במיוחד. אתה כל הזמן תפגיש אותו עם סלעים ואולי תרגיש ש"איזה יופי, מזל ששמתי מיגון" בתכלס אם לא היית מרכיב אותו לא היית נוגע בכלל בסלעים האלה.
אם אתה בכל זאת מתעקש להתקין קנה ברגים ארוכים יותר.
לעומת זאת, לוותר עליהם ממש לא כדאי כי המיגון מהר מאוד יסתובב ויהפוך למחרשה.
המיגון לא מגיע עם הוראות הרכבה? אין התחייחסות לברגים?
וכן, שמן כנראה ינזל קצת, אם תעשה את ההתקנה בזריזות, קודם תשחרר את הברגים מבלי להוציא לגמרי, ותוציא רק ברגע שצריך(ותכניס ארוכים יותר במקומם) כמות השמן שתצא תהיה קטנה מאוד, לא להתרגש. אחכ תרכיב את היובולטים.
גם בדיקת מפלס שמן זו פעולה מאוד פשוטה.
בהצלחה
לדעתי האישית עדיף להוריד שמן.
העבודה תהייה הרבה יותר נקייה בצורה הזו.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תודה רבה!
לגבי אורך הברגים בדקתי עוד פעם עם המוכר\יצרן של זה והוא אומר שהאורך בסדר.
מעניין שהוא מכר את אותו המיגון עבור ג'ימני דור 3 עם ברגים חליפיים ועם דור 4 הוא משום מה ויתר עליהם.
לגבי האם צריך מיגון הזה או לא אני שומע דעות לשני הכיוונים וגם כבר קניתי את זה אז אני יותר נוטה להתקין את זה.
לגבי למדוד שמן או להוריד ולהחליף שמן, אשקול את זה. העניין הוא שזה דורש להזמין עוד חלקים כמו שייבות, אוטם שמן, כל מיני כלים לריקון ומילוי שמן. כך שהפעולה הופכת למסובכת ויקרה יותר
לגבי למדוד שמן או להוריד ולהחליף שמן, אשקול את זה. העניין הוא שזה דורש להזמין עוד חלקים כמו שייבות, אוטם שמן, כל מיני כלים לריקון ומילוי שמן. כך שהפעולה הופכת למסובכת ויקרה יותר
בדיקה, ריקון ומילוי שמן בדיפ' זה תהליך שלוקח דקות בודדות (במיוחד ברכב חדש שאין סכנה לבורג מילוי שחוק) ולא מצריך כלים מיוחדים, לא הייתי חושש להתעסק בזה
Sent from my SM-A526B using Tapatalk
כמו שאני רואה יש לך הזדמנות להיפטר מהרעה החולה הזו לפני שניזוקה ולקבל עליה ערך מלא.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.