de fox
03-07-22, 09:10
יש לי סיטרואן קקטוס. בזמנו יצא ריקול לרכבי סיטרואן לגבי בדיקה של רצועת התזמון שהתגלגלה לכל דגמי המנוע.
הריקול דיבר על רכב שעבר 120 אק"מ.
ביצעתי את הריקול במוסך מורשה, החליפו לי רצועת תזמון בתזמון מושלם (no pun intended) מאחר ובדיוק הגעתי ל 160 אק"מ.
בקיצור, קיבלתי עכשיו בדואר תזכורת לביצוע אותו הריקול שביצעתי כבר. בבירור מול המוסך ואחר כך מול היבואן מסתבר שלאחר שביצעתי את הריקול עודכנה ההנחיה והדרישה תקפה גם לרכבים שעברו 60 אק"מ..... מה שקורה בפועל זה שיש 2 הנחיות לריקול, אתם מבינים....לרכב שעבר את ה 60 אק"מ ולרכב שעבר את ה 120 אק"מ ומאחר ואני ביצעתי ריקול אחד (של ה 120 אק"מ) אני נדרש עכשיו להגיע שוב למוסך כדי לבצע את אותה הבדיקה רק הפעם בכובע של רכב שעבר את ה 60 אק"מ.....
בזמן שהבחורה במוקד היבואן הסבירה לי אתה זה, הסתכלתי מסביבי לוודא שאין איזה מצלמה נסתרת ואז שאלתי אותה בטון הכי רגוע שיכולתי לאסוף מעצמי האם היא מבינה שמה שהיא הסבירה לי עכישו זה הדבר המטומטם ביותר שאי פעם שמעתי?
כמובן שאין עם מי לדבר בטח שלא עם נציג כלשהו במשרד התחבורה.
הריקול דיבר על רכב שעבר 120 אק"מ.
ביצעתי את הריקול במוסך מורשה, החליפו לי רצועת תזמון בתזמון מושלם (no pun intended) מאחר ובדיוק הגעתי ל 160 אק"מ.
בקיצור, קיבלתי עכשיו בדואר תזכורת לביצוע אותו הריקול שביצעתי כבר. בבירור מול המוסך ואחר כך מול היבואן מסתבר שלאחר שביצעתי את הריקול עודכנה ההנחיה והדרישה תקפה גם לרכבים שעברו 60 אק"מ..... מה שקורה בפועל זה שיש 2 הנחיות לריקול, אתם מבינים....לרכב שעבר את ה 60 אק"מ ולרכב שעבר את ה 120 אק"מ ומאחר ואני ביצעתי ריקול אחד (של ה 120 אק"מ) אני נדרש עכשיו להגיע שוב למוסך כדי לבצע את אותה הבדיקה רק הפעם בכובע של רכב שעבר את ה 60 אק"מ.....
בזמן שהבחורה במוקד היבואן הסבירה לי אתה זה, הסתכלתי מסביבי לוודא שאין איזה מצלמה נסתרת ואז שאלתי אותה בטון הכי רגוע שיכולתי לאסוף מעצמי האם היא מבינה שמה שהיא הסבירה לי עכישו זה הדבר המטומטם ביותר שאי פעם שמעתי?
כמובן שאין עם מי לדבר בטח שלא עם נציג כלשהו במשרד התחבורה.