צפייה בגרסה מלאה : כבל מצית למקרר סנומסטר 35L
שלומות,
את הכבל שלי חתכתי לטובת חיבור לרכב.
זקוק לכבל כזה. אין במלאי אצל עידן.
אם למישהו יש, אשמח לרכוש
Sent from my IN2013 using Tapatalk
החיבור בצד המקרר הוא לא החיבור הסטנדרטי של רוב מקררי הרכב.
אני הכנתי חיבור מהכבל הבא שנרכש בעליאקספרס -
https://a.aliexpress.com/_uxeT4E
אם אתה זקוק לכבל בהשאלה לתקופה קצרה, מוזמן לפנות בפרטי.
נשלח מהנייד
דבר עם מאיר גלים שיווק מקררים יש לו כאלה 052-2440673
שלומות,
את הכבל שלי חתכתי לטובת חיבור לרכב.
זקוק לכבל כזה. אין במלאי אצל עידן.
אם למישהו יש, אשמח לרכוש
Sent from my IN2013 using Tapatalkשים על הכבל המקורי מחבר נוסף וסע לשלום
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
החיבור בצד המקרר הוא לא החיבור הסטנדרטי של רוב מקררי הרכב.
אני הכנתי חיבור מהכבל הבא שנרכש בעליאקספרס -
https://a.aliexpress.com/_uxeT4E
נשלח מהנייד
אצלי הכבל נראה אחרת
https://a.aliexpress.com/_mqT0Fyw
Sent from Tapatalk
אצלי הכבל נראה אחרת
יש לך סנומרסטר 35 ל'?
נשלח מהנייד
יש לך סנומרסטר 35 ל'?
נשלח מהניידכן.
Sent from my IN2013 using Tapatalk
QUOTE=Aifer;995124]כן.
[/QUOTE]
התכוונתי לשאול את @ADaShim ...
אבל תראה את התמונות בקישור שלו ובקישור שלי, בצד התחבר למקרר - תוכל לראות מי מהם מתאים לך.
נשלח מהנייד
תודה לכולם,
בעזרתו האדיבה של חנן מהפורום יצרתי לעצמי שקע/תקע XT60 לחיבור מצית, טעינה ליח' הכח, חיבור ישיר למקרר ועוד.
פשוט ואמין
Sent from my IN2013 using Tapatalk
תודה לכולם,
בעזרתו האדיבה של חנן מהפורום יצרתי לעצמי שקע/תקע XT60 לחיבור מצית, טעינה ליח' הכח, חיבור ישיר למקרר ועוד.
פשוט ואמין
Sent from my IN2013 using Tapatalk
אתה יכול לצרף תמונות? ומאיפה רכשת את החלקים?
יש לי מקרר בדיוק כמו שלך שחיברתי לשקע מצת מאחורה
הבעיה שלי, זה בגלל המיקום שלו, רציתי שהמחבר שנכנס לשקע מצת יהיה מחבר בתצורת "ברך" כזו, אבל לא מוצא מהיכן לרכוש...
ET
השלב האחרון של הפרוייקט הושלם.
בעזרת ממסר פשוט:
CZH-LABS LVD Low Voltage Disconnect Module. (12V / 30Amp) https://a.co/d/7UJoaAo
וערכת כח ליתיום - מצבר צרכנים:
https://www.citydeal.co.il/product/%D7%AA%D7%97%D7%A0%D7%AA-%D7%9B%D7%97-%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%93%D7%AA-ecoflow-river-600-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99--%D7%90%D7%A1%D7%A4%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%94-?aff=GoogleMerchant&gclid=Cj0KCQjw3eeXBhD7ARIsAHjssr9E5hOYXc 8KHHMusy-9G1s8hHiz9GMJ3gpMhtwbXH3-jU2LXPhHc4caAm99EALw_wcB
חסכתי את מורכבות 2 המצברים.
1) המקרר תמיד צורך ממצבר הליתיום
2) כשהרכב מונע, הממסר נפתח ומצבר הצרכנים נטען קבוע ב 8A.
המקרר צורך 5A לפרקים ולכן מאזן האנרגיה חיובי.
אם מצבר הצרכנים פרוק לגמרי, יש כפתור override על הממסר לחיבור קבוע.
היתרונות מבחינתי:
פשטות, לא זקוקים להתקנות מורכבות ושינויים בחשמל הרכב.
ניידות - ניתן לקחת את מצבר הצרכנים + המקרר למאהל
אפשרות ל AC ישירות ממצבר הצרכנים.
הרעיון שהמתבר יחזיק מקרר + צרכנים שונים לילה שלם ויטען בנסיעה. אם אגלה שחסרה לי קיבולת, ניתן להכפיל בעזרת התוסף הבא:
https://www.bestmobile.co.il/551-01718-10-1.html?gclid=Cj0KCQjw3eeXBhD7ARIsAHjssr_ 4RwrMFsxoClsKFPHyNgtw14SGLOMBWDaT-ia7BkARUSOifY4vtx8aAkfyEALw_wcB
חסרונות - מחיר. אצלי האפשרות של 2 מצברים היתה כפול במחיר..
שאלות לפרטי
קיץ קריר
אומר
Sent from my IN2013 using Tapatalk
אני חתכתי את המקורי באמצע והוספתי זכר/נקבה של XT60, יש לי עוד נקבה של XT60 שמגיעה מהמצבר .. ככה אני יכול לבחור אם לחבר לכבל הישיר או לשקע מצית ..
אם אתה צריך להשאיל לטיול של כמה ימים אשמח לתת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.