צפייה בגרסה מלאה : אגזוז מתחמם במכסחת דשא. לוהט. למה?
שלום לכולם.
מכסחת דשא. מנוע קוהלר 14 כח.
היתה מניעה קשה ועושה בקפיירים בנסיונות ההנעה.
החלפתי פילטר אויר, ניקיתי קרבורטור (ספריי ולחץ אויר. הוא לא מתפרק יותר מדי) ועכשיו מניעה ונשמעת הרבה יותר טוב אבל האגזוז מתחמם. לוהט. 230 מעלות לפי האקדח לייזר. זה תקין?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220719/e7a0b2f13c6ba6b1b812a5e07940f18e.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220719/029742a7d001aa7c9d0478318040b53d.jpg
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
boaz avrahami
19-07-22, 20:32
מהתחשב בזה שגזי הפליטה שעוברים דרכו הם בומפרטורה של כ 700 מעלות ובהינתן שהאגזוז קצר וקטן אז זה נשמע מאוד הגיוני.
מה הסימפטומים הנוספים שגורמים לך לחשוב שמשהו לא בסדר?
אגב, זה קוהלר מגנום?
בדרך כלל מעיד על תערובת ענייה מידי. יש לדבר הזה צ'וק? תשחק איתו קצת ותראה אם זה משנה את המצב.
boaz avrahami
19-07-22, 20:39
יש שם מובר לצ׳וק עוד מערכת שמשפיעה על התערובת ומבוססת על כמות הרוח שהגלגל תנופה מיצר.
אם היא לא מכוונת אז הסלד יעלה וירד באופן תכוף
הסל"ד יציב. גם לא יוצא עשן שחור כמו לפני הטיפול.
אני מרגיש את החום. עולה גם קצת עשן אבל אני מניח שזה אבק שנשרף.
לגבי סוג המנוע, זו המדבקה שיש עליו:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220719/38587f2afd129208dce1bac9601ea303.jpg
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
תבדוק שהאגזוז לא סתום.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
boaz avrahami
19-07-22, 21:12
המנוע שלך הוא Command CV14ST ככל הנראה.
זה אמור להיות הספר שלו.
https://resources.kohler.com/power/kohler/enginesUS/pdf/12_590_01.pdf
אגב, כנראה שתיתקל בבעיה בארץ להשיג לו חלקים אם תצטרך. משום מה מכונאי ציוד הגינון לא מכירים או לא אוהבים את היצרן הזה וכנראה שהוא גם לא מיוצג.
לי יש מנוע שלהם במתחחת - 8 כ״ס וגם אחד בסקיד סטיר, מוזרק מסילה משותפת בנפח 2000 סמק וכ 56 כס ועד כה אין תלונות. חלקים מארהב
יש יבואן גנרטורים מחולון שעזר לי עם חלקים למנועים האלה ואחרים של אותו יצרן. שכחתי איך קוראים לו אבל הם מנועים כנראה נפוצים דווקא בגנרטורים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
boaz avrahami
19-07-22, 21:33
זה יצרן אמריקאי מאוד רציני. בארה״ב יש לנו במשרדים גנרטור מאוד גדול שלהם אבל פה בארץ כל המתקני ציוד גינון שפניתי אליהם ממש לא רצו לגעת בו אפילו בשביל דברים פשוטים מאוד.
אגב, המנוע של הגנרטור שלך הוא כנראה ציר אופקי
תבדוק שהאגזוז לא סתום.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkהאגזוז חדש.
דווקא לקמחי מכפר הנגיד, היבואן של המכסחת הזו, יש עדיין חלקי חילוף ואחראי המחסן עם סבלנות.
ממה שנאמר עד כה, אולי באמת המנוע עבד עד עכשיו עם תערובת עשירה מדי ( אחת הסיבות לניקוי הקרבורטור היתה עשן שחור וטורים לא סדירים) ו230 מעלות זו טמפ' תקינה?
פשוט נראה לי מאוד חם. המגן אגזוז מגיע ל160 מעלות.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
19-07-22, 22:44
הכול בגלל שאתה מצויד במדחום.
300 מעלות באגזוז זה הכי סטנדרט שיש.
ehudzeelim
20-07-22, 08:24
זה מנוע kohler, הם גם הבעלים של לומברדיני.
היבואן הוא שפיר דניאל בע"מ ברחוב הבנאי 36 א.ת. חולון, יש אצלו גם חלפים.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
יכול להיות שבאמת הכל תקין אבל בדקת את הפלג?
י.
היבואן הוא שפיר דניאל בע"מ ברחוב הבנאי 36 א.ת. חולון, יש אצלו גם חלפים.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
בדיוק זה. הזכרת לי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הכול בגלל שאתה מצויד במדחום.
300 מעלות באגזוז זה הכי סטנדרט שיש.לגמרי. לא פוסל בכלל.
הפלג זה הדבר היחיד שעדיין לא טיפלתי בו. לא זוכר גם מתי הוחלף. אחליף בהזדמנות הראשונה.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
לא להחליף. להסתכל איך הוא נראה כדי לדעת לגבי תערובת נכונה או לא.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.