צפייה בגרסה מלאה : כננת up side down
הותקן רסיבר קידמי בהיילקס.
הגיאומטריה מכתיבה שימוש בכננת כשהיא הפוכה.
בעייה?
לביא139353
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לא יודע לענות על השאלה ( של הפעלת כננת הפוכה), אבל סתם סקרן להבין את בעיית הגאומטריה.
מה בדיוק הבעיה להכניס את בכיוון הנכון?
במצב רגיל, לא ניתן להכניס את הפין שנועל את המגש של הכננת לרסיבר.
ניתן להשתמש ב "מאריך״. מעדיף להמנע.
ehudzeelim
20-07-22, 21:31
לעין לא מקצועית
במצב שהכננת הפוכה כל מה שמתחת למגש קרוב יחסית לקרקע, זה נראה שאולי זה יכול להגביל במצבים מסוימים
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
לדעתי בזמן האמת תתקשה באמת לחבר אותה ולעשות בה שימוש.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
20-07-22, 21:43
ארגן לך מאריך בנוסף לפין הסטנדרטי, וכך תוכל להחליט לפי הסיטואציה על המנח העדיף.
לא מצליח לחשוב על בעיה עקרונית עם המנח ההפוך.
חנן-ג'יפולוג
20-07-22, 22:09
מקווה שניצלת את הקונספט הנשלף להרכיב רסיבר/ים מאחורה. זה סופר שימושי, אפילו יותר מהקדמי, ופחות מרחק לסחוב.
מקווה שניצלת את הקונספט הנשלף להרכיב רסיבר/ים מאחורה. זה סופר שימושי, אפילו יותר מהקדמי, ופחות מרחק לסחוב.
בוודאי. משם זה התחיל...
תודה רבה לכל המגיבים. נשים מאריך באוטו לפי העיניין כהמלצת חנן.
הי לביא, הבעיה היא בזווית הגישה. צילום מהצד היה מסביר את הקושי להתקנה רגילה.
מאריך יפעיל לחץ גדול יותר על הזכר ועל ההאוזינג שלו במשיכה צידית. ויתכן שאפשר לקדוח חור נוסף בזכר ולייתר מאריך?
תודה יאיר.
כשהכננת במצבה הרגיל, אין גישה לחלק בו נכנס הפין. ניתן תיאורטית, לפרק את הפלסטיק הקידמי שבתוך תא המנוע ולהגיע לשם מלמעלה. פחות מתאים לי.
אתה מצליח בקלות להכניס את הכננת למקומה כשהידיות של המנשא כלפי מטה?
אם אין בעיה לעבוד עם כננת הפוכה, הייתי לפחות הופך את הידיות ביחס למנשא כדי לאפשר נשיאה נוחה שלו והכנסה למקום.
קח בחשבון שבדכ תיאלץ להשתמש בכננת כשהרכב בפוזיציה שלא דומה ללעמוד ככה על שביל/כביש. נראה לי קשוח להכניס כננת ככה בתוך שלולית בוץ או בשפץ באמצע עליה.
סתם זורק רעיון, אולי לוותר על הידיות האלה (המקוריות שכרגע מופנות כלפי מטה) בכלל ולבנות בחלק העליון ידיות חדשות שיקלו על הנשיאה, הכנסה והוצאה.
תתחדש
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הרעיון להפוך את הידיות ולהשתמש בכננת הפוך גם מאחור מעניין, אם כי מקרב את הכננת לרצפה, אבדוק.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לא בטוח שהבנתי עד הסוף את מקור הבעייה (שים עוד תמונות) אבל לעבוד עם הכננת הפוכה הזוי.
לא יודע מי ביצע לך את העבודה, לא היית צריך לקבל את ההתקנה הזאת.
ehudzeelim
21-07-22, 11:08
אפשר לחשוב על פתרונות פשוטים, למשל: המגש יישלף מהחלק שנכנס לרסיבר, ואז אתה מחבר את הזכר לרסיבר ואליו את המגש, או מנגנון פשוט שמאפשר את שליפת הכננת מהמגש עצמו.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
בודק רעיון להשתמש בכזה ולסובב ב 90 מעלות.
יאפשר פיצוי למקרים שבהם לא נמצאים בדיוק מול האובייקט (נגרר או העוגן).139356
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
חשבת לקדוח חורים במקום אחר? יכול להיות ש 2-3 ס"מ לאיזה כיוון תהיה לך ישועה? אולי בכלל מהצד?
משהו לא עושה לי טוב שהכננת הפוכה ולא רואים מה קורה.
זה כלי עם פוטנציאל נזק גדול, שמשתמשים בו לעיתים רחוקות (== מיומנות והכרות נמוכה).
חשבת לקדוח חורים במקום אחר? יכול להיות ש 2-3 ס"מ לאיזה כיוון תהיה לך ישועה? אולי בכלל מהצד?
משהו לא עושה לי טוב שהכננת הפוכה ולא רואים מה קורה.
זה כלי עם פוטנציאל נזק גדול, שמשתמשים בו לעיתים רחוקות (== מיומנות והכרות נמוכה).לא יעבוד בלי מאריך. היתה התלבטות עוד ביצור אם להוציא את הרסיבר שיבלוט יותר החוצה. הוחלט על flash לפגוש מטעמי נראות ובטיחות של פגיעה במקרה של תאונה.
מסכים לגבי מיומנות ונדירות של שימוש בכננת. זו גם הסיבה שהכננת לא קבועה.
ב 12 שנים שהחזקתי ברכב עם כננת השתמשתי בה לא יותר מ 5 פעמים. אפילו לא פעם אחת לחילוץ עצמי.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
boaz avrahami
21-07-22, 14:47
ורק עלי רשומים 2-3 מהם….? יפה.
הכי טוב חבר עם כננת [emoji6]
liontamer84
21-07-22, 15:35
לביא,
כמה שוקל כל הסיפור הזה?
על איזה רכב זה מורכב?
איפה מתקינים כזה רסיבר?
וברשותך אוסיף עוד שאלה, האם התקנת רסיבר גוררת הכשלה בטסט. יש לי אפשרות התקנת רסיבר אחורי במרחק ארבעה ברגי m14, ורבע שעה עבודה. עד כה נמנעתי, מחשש שבוחן יחליט שזה "וו גרירה".
חנן-ג'יפולוג
21-07-22, 15:51
מניח שזה תלוי מיקום. אצלי יש שלושה. אחד מקדימה באמצע ושניים מאחור בצדדים, מול קורות האורך. אף אחד לא עלול לחשוב שזה לגרירה. 17 שנים של טסטים ולא היתה בעייה. קרה שהסתקרנו לגבי הייעוד שלהם, קיבלו תשובה כנה, ואהבו. אצלי יש גם תפוח גרירה קבוע, בנוסף.
לא בטוח שהבנתי עד הסוף את מקור הבעייה (שים עוד תמונות) אבל לעבוד עם הכננת הפוכה הזוי.
לא יודע מי ביצע לך את העבודה, לא היית צריך לקבל את ההתקנה הזאת.
👍👍👍
לביא,
כמה שוקל כל הסיפור הזה?
על איזה רכב זה מורכב?
איפה מתקינים כזה רסיבר?הכננת והמתקן קצת יותר מ 30 קילו.
היילקס.
בעצת אסף, הותקן מגש לכננת שמיועד להתקנה עם פגוש מקורי ועליו רותך הרסיבר.
ב 3 שנים הקרובות, אין טסט, מקווה שגם אחכ, יעבור בשלום.
לא כל כך רואים את זה.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
וברשותך אוסיף עוד שאלה, האם התקנת רסיבר גוררת הכשלה בטסט. יש לי אפשרות התקנת רסיבר אחורי במרחק ארבעה ברגי m14, ורבע שעה עבודה. עד כה נמנעתי, מחשש שבוחן יחליט שזה "וו גרירה".לא.
ולמשל...
בהרבה כלי רכב אמריקאיים יש רסיבר מקורי ללא רישום וו גרירה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
וברשותך אוסיף עוד שאלה, האם התקנת רסיבר גוררת הכשלה בטסט. יש לי אפשרות התקנת רסיבר אחורי במרחק ארבעה ברגי m14, ורבע שעה עבודה. עד כה נמנעתי, מחשש שבוחן יחליט שזה "וו גרירה".אם זה רבע שעה, שווה התקנה ופירוק לפני ואחרי הטסט, לא?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לדעתי יצרת לעצמך אילוץ תיפעולי משמעותי ומיותר.
ההתקנה לא נכונה. לפחות על סמך התמונה הבודדת שהעלת.
לכננת אין שום בעיה לעבוד הפוך.
אתה תגרוס ותתלוש את כל הפיקוד בחילוץ ראשון מול מדרגה.
בכלל, מנסיוני, כננת נשלפת עובדת טוב מאוד בחינה. במצב אמת היא מאוד קשה לתפעול תלוי בסיצואציה.
תודה יואב.
היתה לי כננת קדמית קבועה ב 12 שנים האחרונות. לפני כן עוד כ 6 שנים בסיקס.
כאמור, אני בד״כ זה שמחלץ.
לעיניין מנח הכננת, המאריך בדרך.
זה יאפשר שימוש, גם מלפנים, כשהכננת ישרה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.