Jake
06-08-22, 19:17
אשתדל לכתוב הכי מפורט ומדויק כדי לא לבזבז זמן למתעניינים ולי.
היבש:
SUV רנו קולאוס בנזין 2009 שעבר 119,000 ק"מ רובם אני. מנוע
2500, 170 כ"ס.
שימש כרכב ב' במשפחה שממילא מתניידת בציבורי, לכן הנסועה נמוכה. במהלך ומאז הקורונה בקושי זז. יד 3, שתיים במשפחה. למי שלא מכיר, זה בתכלס ניסן אקסטרייל עם מגע צרפתי. בנזין, תיבה רציפה. צריכת דלק של 1:9 בנסיעה רגועה!
ביקורת על הרכב כשיצא: כאן (https://www.auto.co.il/model/renault-koleos_2008-2011) ומבחן הדרכים של ג'פולוג כאן (https://www.jeepolog.com/forums/content.php/1707-jeepolog-archive). שימו לב שהגרסא שלי היא "רכב השבילים" 2X4 ולא "רכב השטח 4X4".
הטוב:
רכב מרווח מאוד, מושבים מעולים ותנוחת ישיבה שמרגישים שרוכבים "על" הרכב, לא בתוכו. חלונות גדולים וראות מעולה. מתלים מעולים, נוסע מהר ויציב בשבילים ומגהץ את השטח תענוג. תאי איכסון נדיבים. הדלת האחורית נפתחת למעין דרגש/בר רב שימושי.
קיפול מושבים אחוריים נותן חלל העמסע ענק. מזגן חזק חימום/קירור מעולה.
יציב מאוד בשיוט גם ברוחות חזקות. בלמים מעולים. שליטה מההגה במערכת ובמחשב הדרך. CD למי שמתגעגע (גם שליטה מההגה).
מלבד המפורט מטה, אף אחת ממערכות הרכב לא התקלקלה מעולם, הרכב מעולם לא התחמם.
טיפולים בזמן לפי הספר. אין נזילות, חופשים וכו' (הרכב תכל'ס בקושי נסע).
ללא תאונות מלבד דפיקות בדלתות.
מצבר 72 אמפר בן שנה.
שלט פתיחה/נעילה שמתפקד גם ככרטיס חכם (התנעה בכפתור), מניע בנגיעה.
חשמלאי רכב אא שלף את האיתוראן, האזעקה, הכספת, העלוקה הקודן ושאר משרעין בישין בהתקין הבעלים הקודם, שיפץ והשאיר מערכת חשמל פשוטה בתולית ומתפקדת מעולה.
חישני חניה וחיווי מספרי מתחת למראה.
הרע:
תיבה רציפה, למי שאוהב (אני לא). אמורה לסייע בשליטה על צריכת הדלק.
זקוק לשיפוץ/יישור קו של הפרונט וההיגוי. הרוב כבר בוצע: החלפת ציריות; תפוחים; משולש שמאלי; מסרק הגה (לחדש). עבר כוון פרונט. עם זאת, ההיגוי עדיין לא מדויק מספיק, יש חריקות וטקטוקים מכוון תיבת ההגה, ומערכת בקרת יציבה (ESP) מדי פעם נכנסת לפעולה בצורה לא מובנת (ניתנת לניתוק). אלה דברים שחובה לסדר.
פחחות: דפיקות ומעיכות בדלתות צד ימין שקרו רובן באותה חניה מקורה כשהרכב חנה תקופה ארוכה במיקום לא טוב.
רעשי תזוזה מהאגזוז שדורשים ריתוק/ריתוך של המגן.
תא הכפפות תקוע (משהו במנגנון הפתיחה נשבר).
ידית דלת אחורית ימנית הפלסטיק נתלש, הזמנתי חדש שטרם הגיע (מנגנון הפתיחה עצמו לא נפגע).
שריטות שלא מפתיעות על רכב בגילו והפסקתי להתרגש. הצבע בסדר (כאמור חניה מקורה).
הסלון באיכות גבוהה ללא קרעים וכן הדשבורד וחיפויי הדלתות, אבל המושבים ירוויחו מניקוי יסודי.
זה רכב למי שמבין שנדרשת כאן השקעה, שיודע לבצע לבד או מכיר מוסך נכון, אבל אחרי השקעה לא גבוהה יהיה יופי של אוטו.
המחירון היבש 17,200. המשוקלל 18,800. פיר, בשוק של היום ציפיתם ל-20K. ראשון שישים לי 15,000 בלי ברבורים יקבל את האוטו.
הרכב בבנימינה.
0544800201 אשמח לוואטסאפים.
ואה, כן! מוכן להחלפה, מחפש טרופר ארוך/גרנד.
היבש:
SUV רנו קולאוס בנזין 2009 שעבר 119,000 ק"מ רובם אני. מנוע
2500, 170 כ"ס.
שימש כרכב ב' במשפחה שממילא מתניידת בציבורי, לכן הנסועה נמוכה. במהלך ומאז הקורונה בקושי זז. יד 3, שתיים במשפחה. למי שלא מכיר, זה בתכלס ניסן אקסטרייל עם מגע צרפתי. בנזין, תיבה רציפה. צריכת דלק של 1:9 בנסיעה רגועה!
ביקורת על הרכב כשיצא: כאן (https://www.auto.co.il/model/renault-koleos_2008-2011) ומבחן הדרכים של ג'פולוג כאן (https://www.jeepolog.com/forums/content.php/1707-jeepolog-archive). שימו לב שהגרסא שלי היא "רכב השבילים" 2X4 ולא "רכב השטח 4X4".
הטוב:
רכב מרווח מאוד, מושבים מעולים ותנוחת ישיבה שמרגישים שרוכבים "על" הרכב, לא בתוכו. חלונות גדולים וראות מעולה. מתלים מעולים, נוסע מהר ויציב בשבילים ומגהץ את השטח תענוג. תאי איכסון נדיבים. הדלת האחורית נפתחת למעין דרגש/בר רב שימושי.
קיפול מושבים אחוריים נותן חלל העמסע ענק. מזגן חזק חימום/קירור מעולה.
יציב מאוד בשיוט גם ברוחות חזקות. בלמים מעולים. שליטה מההגה במערכת ובמחשב הדרך. CD למי שמתגעגע (גם שליטה מההגה).
מלבד המפורט מטה, אף אחת ממערכות הרכב לא התקלקלה מעולם, הרכב מעולם לא התחמם.
טיפולים בזמן לפי הספר. אין נזילות, חופשים וכו' (הרכב תכל'ס בקושי נסע).
ללא תאונות מלבד דפיקות בדלתות.
מצבר 72 אמפר בן שנה.
שלט פתיחה/נעילה שמתפקד גם ככרטיס חכם (התנעה בכפתור), מניע בנגיעה.
חשמלאי רכב אא שלף את האיתוראן, האזעקה, הכספת, העלוקה הקודן ושאר משרעין בישין בהתקין הבעלים הקודם, שיפץ והשאיר מערכת חשמל פשוטה בתולית ומתפקדת מעולה.
חישני חניה וחיווי מספרי מתחת למראה.
הרע:
תיבה רציפה, למי שאוהב (אני לא). אמורה לסייע בשליטה על צריכת הדלק.
זקוק לשיפוץ/יישור קו של הפרונט וההיגוי. הרוב כבר בוצע: החלפת ציריות; תפוחים; משולש שמאלי; מסרק הגה (לחדש). עבר כוון פרונט. עם זאת, ההיגוי עדיין לא מדויק מספיק, יש חריקות וטקטוקים מכוון תיבת ההגה, ומערכת בקרת יציבה (ESP) מדי פעם נכנסת לפעולה בצורה לא מובנת (ניתנת לניתוק). אלה דברים שחובה לסדר.
פחחות: דפיקות ומעיכות בדלתות צד ימין שקרו רובן באותה חניה מקורה כשהרכב חנה תקופה ארוכה במיקום לא טוב.
רעשי תזוזה מהאגזוז שדורשים ריתוק/ריתוך של המגן.
תא הכפפות תקוע (משהו במנגנון הפתיחה נשבר).
ידית דלת אחורית ימנית הפלסטיק נתלש, הזמנתי חדש שטרם הגיע (מנגנון הפתיחה עצמו לא נפגע).
שריטות שלא מפתיעות על רכב בגילו והפסקתי להתרגש. הצבע בסדר (כאמור חניה מקורה).
הסלון באיכות גבוהה ללא קרעים וכן הדשבורד וחיפויי הדלתות, אבל המושבים ירוויחו מניקוי יסודי.
זה רכב למי שמבין שנדרשת כאן השקעה, שיודע לבצע לבד או מכיר מוסך נכון, אבל אחרי השקעה לא גבוהה יהיה יופי של אוטו.
המחירון היבש 17,200. המשוקלל 18,800. פיר, בשוק של היום ציפיתם ל-20K. ראשון שישים לי 15,000 בלי ברבורים יקבל את האוטו.
הרכב בבנימינה.
0544800201 אשמח לוואטסאפים.
ואה, כן! מוכן להחלפה, מחפש טרופר ארוך/גרנד.