PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיפור בלמים בסופה



dani12
07-08-22, 20:02
מאז המעבר לצמיגים יותר גדולים אני מחפש דרך לשפר את הבלמים. חוץ מהידרובוסט או הסבת הסרן האחורי לבלמי דיסק, ראיתי שמוכרים קיטים של צילנדר + בוסטר שאמור לתת שיפור די טוב. האם מישהו התקין כזה או יודע אם זה מתאים לסופה?

זה לרנגלר 87-90:
Crown Automotive DDBYJ2 Power Brake Booster Conversion Kit for 87-90 Jeep Wrangler YJ with 1" Master Cylinder Bore Size & Without ABS | Quadratec (https://www.quadratec.com/products/56210_1011.htm)

וזה ל- 91-95:

Crown Automotive RT31011 Power Brake Booster Conversion Kit for 76-86 Jeep CJ & 91-95 Wrangler YJ with Stock Axles & without ABS Brakes | Quadratec (https://www.quadratec.com/products/56210_1001_07.htm)

נדב42
07-08-22, 20:14
הסבתי בצ׳רוקי בלמים אחוריים לדיסקים, לא הרגשתי שינוי (לטובה או לרעה) בבלימה ...

omri_t
07-08-22, 20:18
הסבתי בצ׳רוקי בלמים אחוריים לדיסקים, לא הרגשתי שינוי (לטובה או לרעה) בבלימה ...שלח פרטים...

העם רוצה דיסקים

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

נדב42
07-08-22, 20:26
זה הקיט שמותקן אצלי.

כאמור, לא הרגשתי הבדל, וגם בלם החנייה נשאר מחורבן.

https://www.amazon.com/dp/B006D9WDCA?ref=ppx_pop_mob_ap_share

ariel-ro
07-08-22, 20:32
תקפיד על צלחות ורפידות איכותיים והרכב יעצור לך.
בזמנו בצ'ירוקי החלפתי את הצלחות לצלחות מקוריות של MOPAR עם רפידות מאחת מהחברות האמריקאיות והיה שיפור מורגש מאוד.
גם בועז דיווח בZJ שלו על שיפור אדיר כאשר השתמש בסט של EBC.

יונימוג אדום
07-08-22, 20:50
אני מטייל הרבה עם חבורה של סיקסים וסופות .
רובנו ( כולל אני ) התקנו בוסטר ומשאבה של ואנדורה - הבוסטר יותר גדול והמשאבה עם צילינדר 1.1/8 אינץ' לעומת 1 אינץ' בסיקס וגם בסופה .
לוקח קצת זמן להתרגל ל"נשיכה" של הבלמים - ליטוף הדוושה עלול לנעול גלגלים !! .
מוזמן לעשות סיבוב על הסיקס שלי ולהרגיש את ההבדל .

אילן

ד ו ר ו ן
07-08-22, 20:56
שלח פרטים...

העם רוצה דיסקים

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

חוץ מ״בא לי״, אין לך באמת יתרון בהסבה כזו.

סולי
07-08-22, 22:23
בוודאי שיש..תחזוקה נוחה יותר.


Sent from my SM-G781B using Tapatalk

boaz avrahami
07-08-22, 23:32
תקפיד על צלחות ורפידות איכותיים והרכב יעצור לך.
בזמנו בצ'ירוקי החלפתי את הצלחות לצלחות מקוריות של MOPAR עם רפידות מאחת מהחברות האמריקאיות והיה שיפור מורגש מאוד.
גם בועז דיווח בZJ שלו על שיפור אדיר כאשר השתמש בסט של EBC.


לגמרי נכון.
למרות שהרבה מומחים כולל ארנון מלאכי שאצלו אני מטפל כשאין לי חשק להתכופף, טענו שכל הצלחות הן אותו הדבר.
החלפתי יחד לצלחות EBC ורפידות של Hawk, למיטב זכרוני כחולות.

ההבדל בבלימה היה תהומי.
לפני כשנה פרסמתי כאן את תוצאת הבלימה בטסט. היא הייתה חריגה לטובה ביחס כנראה אפילו לכלי רכב חדשים בהרבה ועם דיסקים גדולים בהרבה וקליפרים מרובי בוכנות כאשר אצלי רק בוכנה אחת…

בקיצור, בבלמים כדאי להשקיע במוצרים בעלי שם ואיכות ולא מוצר מדבקה.

ד ו ר ו ן
08-08-22, 00:17
בוודאי שיש..תחזוקה נוחה יותר.


Sent from my SM-G781B using Tapatalk

התייחסו לאפשרות לשפר בלימה.

דרור ברלי
08-08-22, 10:46
לגמרי נכון.
למרות שהרבה מומחים כולל ארנון מלאכי שאצלו אני מטפל כשאין לי חשק להתכופף, טענו שכל הצלחות הן אותו הדבר.
החלפתי יחד לצלחות EBC ורפידות של Hawk, למיטב זכרוני כחולות.

ההבדל בבלימה היה תהומי.
לפני כשנה פרסמתי כאן את תוצאת הבלימה בטסט. היא הייתה חריגה לטובה ביחס כנראה אפילו לכלי רכב חדשים בהרבה ועם דיסקים גדולים בהרבה וקליפרים מרובי בוכנות כאשר אצלי רק בוכנה אחת…

בקיצור, בבלמים כדאי להשקיע במוצרים בעלי שם ואיכות ולא מוצר מדבקה.



+1

סט-אפ מקורי לכאורה עם דראמים מאחורה וצלחות+רפידות איכותיות מקדימה כבר שנתיים וקצת.
הג'יפ עוצר הרבה יותר טוב ממה שהתרגלתי בסופות. כמובן שבוסטר ונדורה וכו' רק ישפרו.

שאולי
03-09-22, 12:23
מערכת בלימה משברולט ואנדורה ,מורכב אצלי בסופה, הג'יפ עוצר בצורה מדהימה.
עלוית נמוכות ,קצת ידע טכני והתעסקות .
השמועה אומרת שגם של ספארי אבל אין לי ניסיון עם זה .

אביב.ת
03-09-22, 23:50
מערכת בלימה משברולט ואנדורה ,מורכב אצלי בסופה, הג'יפ עוצר בצורה מדהימה.
עלוית נמוכות ,קצת ידע טכני והתעסקות .
השמועה אומרת שגם של ספארי אבל אין לי ניסיון עם זה .יש התאמות מיוחדות לסופה?

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

-->