צפייה בגרסה מלאה : פרייבט בזול
אז עכשיו שההאנטר הולך והשברולט בתהליך צריך רכב משפחתי נוסף.
היום יש בבית קליאו 2012 ידנית.
אוטו ששווה כלום ונוסע מצויין והמטרה למצוא רכב על אותו קונספט, קצת יותר גדול.
רצוי ידני אבל לא חובה, בנזין, הכי חדש שאפשר, קמ עד 150 אלף ויד נמוכה.
בינתיים עולות כל מיני אופציות שתיים חזקות הן פיקאסו c3 בנזין ידנית
2008 1.2 ידנית
על הפיקאסו אשלי חוות דעת מצויינת מיד ראשונה (על הדיזל)
מישהו מכיר את ה-2008? בעיות מיוחדות?
בנוסף נתקלתי בקשקאי ידני 1.6, גם עליו אשמח לחוות דעת אם מישהו מכיר.
רעיונות נוספים אך ריאלים (פוקוס ידנית נגיד, זה חד קרן) יתקבלו בברכה.
סולד מגירים רציפים ורובוטים.
תקציב עד 30 אלף קשיח בשאיפה לאיזור ה-20
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
GodsFather
12-08-22, 13:09
רוצה גולף? כפול הק"מ, אוטומט, אבל היי זה גולף והיא לא עולה שליש מהתקציב שלך. ישאר לאופנוע [emoji6]
Sent from my HD1903 using Tapatalk
רוצה אופנוע?
25 אלף ק"מ. סוס עבודה של הונדה ....
:)
נו... תהיו רציניים
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
GodsFather
12-08-22, 14:50
חכה, דרור יגיע מהעבודה וימליץ על פוקוס 2008
Sent from my HD1903 using Tapatalk
איך אפשר להיות רציני?
צחי אם אתה מבסוט מהקליאו, תעשה אותו דבר. יד2 מלא בMerde במחיר עד 25K.
https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=38,46,51&price=20000-25000&priceOnly=1&imgOnly=1
סבבה שאלתי אם למישהו יש ניסיון עם אחד מהדגמים שציינתי למעלה
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
כיוונים נוספים של רכבים לא רעים מי יותר ומי פחות שהשוק פחות אוהב ולכן פחות מבוקשים:
אופל אסטרה 1.4 טורבו, הצבק וסטיישן, יש מבחר יפה של רכבים כאלו בשוק, לא חושב שיש ידני
התאומה - שברולט קרוז החדשה 1.4 טורבו (סדאן אוטומטי) או הדגם קרוז הקודם סטיישן 1.8 אוטומטי (לא תצטיין בצריחת דלק אבל טובה מתדמיתה)
יונדאי i30cw 1.4 ידני
קיה סול אם רכב קובייתי מרווח מתאים, די סוס עבודה
Asaf-a
אסף.א
לי יש נסיון עם קשקאי.
במונחים של דרור זה רכב קטסטרופה שראוי להכנס לפח האשפה של ההיסטוריה.
במונחים של אנשים נורמאליים, אני יכול להגיד לך שהוא הניע כל בוקר ונסע לאן שביקשו ממנו בלי דראמות.
היה יחסית חלש, וצרך יחסית הרבה דלק. לא רואה סיבה לקנות כזה.
אשתי מוכרת קיה פורטה 2018 עם 85 אלף ק"מ. אבל המחיר מחוץ למגבלות שלך.
סה"כ זה היה אחד הרכבים ה"טיפשים" האחרונים שניתן היה למצוא בזמנו (גיר פלנטרי רגיל, ומנוע אטמוספרי). רכב מצוין בלהיות אפרורי. בזמנו היבואן נתן את הקיה עם יותר אבזור מאשר היונדאי המקבילה שנמכרה ביותר יקר.
בטח יש כאלו מאותו דגם אבל שנתון מוקדם יותר שיכנסו לך במחיר. אם לא היתה מקבלת רכב מהעבודה, התכנון היה להחזיק אותו עוד איזה עשור.
אוטו אפור וזול נוסף שיצא לי לנסוע בו באמינות מופתית היה סוזוקי sx4. הסיכוי למצוא אחד כזה מאיזה זקן פדנט (ואם ללכת עם הסטררוטיפ עד הסוף, אז גם רוסי) הוא מוחשי. אגב, הדגמים החדשים שלהם (קרוסאובר) עם המנועי 1.4 טורבו הפתיעו אותי לטובה מאוד מאוד מאוד. מניח שהם מחוץ לתקציב.
דווקא עם I30 היה לי נסיון רע.
חכה, דרור יגיע מהעבודה וימליץ על פוקוס 2008
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מתנייד עם אחת שנה שנייה, אחלה אוטו, אבל איפה תמצא אחת שמורה?
מצטרף לאסף
i30cw ידנית תיכנס לך בתקציב בכיף
יש כמה בלוח
אחלה אוטו
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
מצטרף לאסף
i30cw ידנית תיכנס לך בתקציב בכיף
יש כמה בלוח
אחלה אוטו
Sent from my SM-G985F using Tapatalkיש אחת, קצת חד קרן אבל בהחלט אופציה טובה ותכלס כזו לא אכפת לי שתהיה גם אוט
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
סיטרואן קקטוס אולי, אם אתה לא מפחד מצרפתיות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צחי, לגבי המנועי 1200 של הפיג'ו וסיטרואן תבדוק טוב, לדעתי היה איזה ריקול לגבי טיימינג וכשל במנועים, אולי אני טועה.
אם אתה רוצה ללכת על בטוח אז זה יפניות/קוריאניות אמיתיות, השברולט למשל זה לא זה, חלקים קוריאנים ואמינות לא משהו לדעתי.
גם לגבי האופל ו- vw יש לי הרבה ספק.
התמורה הכי גבוהה לכסף אלה הצרפתיות, בשנתונים הגבוהים (2016 ומעלה לדעתי) כבר שיפרו כמעט הכל, אבל הם מתרסקות במחיר כמו שאתה יודע.
האופל ופולסווגן בשנתונים האלו באותו משפט זה לא מתחבר.
האופל פשוטות בהרבה ודגמים שרצו שנים רבות עם אותם מכלולים כי אופל חיפשה קונה.
פולסווגן הרבה יותר מתקדמות ומתוחכמות לטוב ולרע כמשומשת.
ולגבי השברולטים, ב1.4 טורבו זה אותו מנוע וגיר מוכחים שבאופל.
ואם אתה בוחן i30 אוטומטית אז הקיה סיד המקבילה וכמעט זהה ממוצבת יותר נמוך ובהתאם מתומחרת נמוך יותר
Asaf-a
אסף.א
הקיה סיד רובוטית בשנתונים הרלוונטים ואני מעדיף שלא.
בסוף זה תלוי היצע, אני אקנה את העסקה הכי טובה שאמצא.
נדב תודה על ה-heads up על הריקול.
אופל לא בא לי טוב בראש, מריח לי כמו צרות, מתבסס על תחושת בטן ולא מעבר ובדרכ היא טובה.
גם איביזה סטיישן ידנית אם תצוץ תבוא בחשבון למשל.
אני מכוון לרכב עם תא מטען מרווח, תא נוסעים של סופר מיני זה מספק אותנו.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
יש את הסיאט הזאת בעפולה במסגרת התקציב והדרישות שלך
https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=37&area=13&open-item-id=ouv4morb&viewPage=item-page-popup
מצטער שאני ממליץ בעיקר על מה לא.
אבל השם אופל עלה. אל תתקרב לאופל אסטרה מהדגמים של אזור 2015-2019.
נסעתי על מספר כאלו משך כמה שנים. כמות התקלות לא הגיונית. בשלב מסוים חברות הליסינג ניסו לדחוף כאלו בהנחות משמעותיות ללקוחות תמימים. כשקניתי את הפורטה (יד 1 רשומה, 0 ק"מ) הסוכן בשלמה ניסה לדחוף לי אחת כמעט בחינם. אם לא היה לי נסיון איתן, הייתי נופל לפח. גם העלויות לא זולות. הפוך ממה שהפרסומות שלהם אמרו אז. האיכות עממית, המחיר לא.
לא סתם אופל והשברולט קרוז עם מנועי ה 1.4 מרוסקים במחיר, חפש ברשת על הצרות במנוע הזה ותבין, גיר רגיל סיכוי סביר למצוא בצרפתיות, מנועי psa 1.2 עד 2017 סבלו מהתפוררות של חגורת הטיימינג שעלולה היתה לגרום לסתימה ולכשל במנוע, היה ריקול על זה ואין סיבה לפסול רכב שהוחלפה לו רצועה בזמן לדגם החדש, במנועי רנו 1.2 הצרות יותר גדולות, למעשה דומות לצרות של אופל/קרוז 1.4 טורבו....
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
boaz avrahami
12-08-22, 23:13
רק לחדד, הריקול היה רק על המנועים המוגדשים.
לאטמוספרי לא היו עניינים.
לאישתי יש קקטוס אטמוספרית כמה שנים. הרכב לא נוסע הרבה אז אני לא יכול לומר הרבה על האמינות אבל הוא עם כמעט 100,000 קמ שרובם מהיד הקודמת.
הוחלף ממיר קטליטיבעת הקניה , מקורי, בקצת פחות מ 3000 שח.
בסה״כ רכב מאוד יחודי ונחמד ומאוד מאוד נח.
כמי שנוסע במגנטיס ידנית קרוב ל6 שנים, טפו טפו בלי השבתה אחת, יכול רק להמליץ על הרכב. עלויות חלפים זולות כיאה לקוריאנית.
משהו יותר "משעמם" יהיה איי30 ידנית כפי שהציעו, אופציה מצויינת.
קקטוס / סי3 / 2008 / 208 ידנית ואטמוספרית זה די אותו דבר - ובלי משהו מרגש לטובה או לרעה לומר עליהם. מכוניות פשוטות וטובות סה״כ. הטורבו כאמור יש ריקול וחוץ מזה אין משהו מיוחד לומר עליהן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Gilad Medraft
14-08-22, 13:02
C3 פיקאסו בנזין- האוטו ככלי תחבורה- מצויין. קטן ומשתחל, אמין יחסית, מרווח לזוג +3 ילדים. יושבים בנוח. פלסטיקה עמידה. קצת מזכיר סקייטבורד בגודל הגלגלים ומהלך המתלים -אבל אחלה כלי בסיסי. לא מכיר את הדיזל- הבנזין צורך -1-12 כללי אלא אם אתה משייט כל היום. ולא סוחב. כולם צופרים ועוקפים...
מתנייד עם אחת שנה שנייה, אחלה אוטו, אבל איפה תמצא אחת שמורה?
מי שרוצה, מוצא.
אבל הם לא רוצים.
הם כן רוצים לשלם פי 3 על מכוניות פחות טובות ופחות אמינות.
ואין עם מי לדבר.
וזה כל כך זועק שלרגע נדמה שאם כולם כל כך מומחים, אז למה בכלל הם שואלים כל הזמן את אותן שאלות? כדי לקבל חיזוקים?
צחי, רק בגלל שאתה חבר אני מוצא לנכון להזהיר אותך ממכוניות PSA עם מנוע Puretec 1.2 גם אם הן ידניות.
הבעיה בהן אינה הגיר אלא המנוע.
דיר בלק - במסורת PSA, זה מתוכנן ומבוצע רע ויקר לתפארת
boaz avrahami
14-08-22, 15:09
גם מהרנו היית צריך להזהיר אותו, לא?
תראה תשמע, נראה שלכל המלצה חיובית תמצא מי שהיה לו נסיון שלילי…אין לזה סוף, ההמלצות שנתתי היו מנסיון אישי או של חברים קרובים שהייתי מעורב.
לרשימת ההמלצות הלא נפוצות אוסיף עוד אנדרדוג משעמם מכוער אך פשוט באופן חיובי וזול:
פיזו 301 במיוחד בגרסת ה1600, לפני כשנתיים קניתי כזו לאחיינית שלי עם 80,000 קמ (2014) בכלום כסף (20,000₪) , 1600 אוטומטית פלנטרית הדגם שאינו בסיסי, מאוד נוחה לנסיעות בינעירוניות רגועות.
יש גם גרסה זולה יותר 1.2 אטמוספרית וסיטרואן אליזה תאומה.
Asaf-a
אסף.א
i30/25 הכי שמורה שתצליח למצוא. במשפחתיות כמעט ואין גיר ידני.. לך על משעמם ובטוח.
גם מהרנו היית צריך להזהיר אותו, לא?
כשמדברים כאן על רכב משומש זול כדרישה בסיסית, מנועי טורבו קטנים באופן בסיסי חשודים מבחינתי. מהביצועים והאמינות של הרכב החדש נהנה מישהו אחר, אתם משלמים את החשבון.
אני ממליץ על מה שאני אישית יודע שטוב ואמין. וכנ"ל, מזהיר ממה שאני מכיר.
אחותי הקטנה עוברת עכשיו סאגה יקרה עם הטיימינג המחורבן של מנוע ה-Puretec1.2 ב-2008. עוד אחת שרכשה רכב בלי להקשיב לאזהרות.
אלה מנועים עם כשלים מובנים כתוצאה מהנדסה דפוקה. ואת זה לא רק אני אומר - תשאלו כל מוסך מורשה של PSA ויסבירו לכם את זה בשפה מאוד מובנת שלא משתמעת לשתי פנים.
שאל אותי מישהו כאן האם אני אשכרה חושב שהיצרנים עושים ככל שביכולתם כדי לסבך את המוצר, להכניס לתוכו תקלות ולהקשות ככל האפשר על תחזוקתו - עניתי לו שכן. המקרה הזה הוא הוכחה מובהקת.
גם מנוע 1.2 Tce של רנו/ניסאן/דאצ'יה הוא מלכודת ידועה שלא מזמן נחשפה. יש להם עכשיו מנוע 1.33 טורבו חדש שהחליף את ה-1.2 המושמץ, ואני יכול רק לקוות בשביל האומללים שרכשו את המכוניות האלה, (כולל מרצדס ששותפה למנוע הזה), שהתקלות נפתרו.... בוא ונאמר שעוד באירופה הייתי סקפטי, ולא לחינם.
כשרוכשים רכב משומש ישן וזול שעבר כמה ידיים ואי אילו עשרות/מאות אלפי ק"מ ומי יודע איך נהגו בו ואיזו תחזוקה קיבל, העמידות/אמינות ועלויות האחזקה הופכות לדרישה בסיסית. ולצערי, מנועי טורבו קטנים מודרניים וגירים כפולי מצמד - כנראה לא עומדים בדרישה הזו.
מי שמחפש תחבורה בסיסית אמינה עם עלויות שוטפות זולות, צריך להתמקד במכוניות פשוטות עם מנוע אטמוספרי וגיר ידני או אוטומטי-פלנטרי טיפש ולהימנע ככל האפשר מטכנולוגיות מרשימות שרק מחפשות מתי להתקלקל. זו כמובן רק דעתי, אפשר לחלוק עליה וללגלג, ואחר כך לשלם תועפות - אני מבטיח לא לשמוח לאיד.
boaz avrahami
14-08-22, 17:53
לא מכיר את ה 1.2 המוגדש כל כך אבל יש גם אטמוספרי. לא כוכב על מבחינת כח ( קצת מזכיר את ה 205 1.4 של פעם) אבל אוכל 1:20.
למיטב ידיעתי מדובר במנוע אמין ומוצלח.
לגבי הפיורטק המודגש, היה ריקול ולמיטב הבנתי מי שהלך לא מנוע קיבל החלפה על חשבון היצרן.
2018 זה עדיין בתחום 5 שנות האחריות שהיו לסיטרואן.
ועוד דבר, גם אלו שטוענים לעניין רצועת התזמון אומרים שהעניין תוקן מאמצע 2017 על ידי החלפה לרצועה משופרת
ידני זה באג נחמד שאני מחבב אבל אישתי דווקא לא תתנגד לאוט'.
גיר פלנטרי אמין ומוכח גם הולך .
סופר מיני לא הולך (רק סטיישן), יש כבר אחת כזו וצריכים בעיקר קצת יותר תא מטען.
ביצועים, כל עוד אפשר לשמור על קצב תנועה סביר דיינו.
אבזור נדרש, מזגן והגה כוח, כל השאר מותרות.
מנוע בנזין פשוט ואטמוספרי לצורך אמינות מירבית.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
i30cw, kia ceed. סטיישן כמובן.
תראה תשמע, נראה שלכל המלצה חיובית תמצא מי שהיה לו נסיון שלילי…אין לזה סוף, ההמלצות שנתתי היו מנסיון אישי או של חברים קרובים שהייתי מעורב.
נכון מאוד.
מתנייד עם אחת שנה שנייה, אחלה אוטו, אבל איפה תמצא אחת שמורה?
גם נכון, יש לי פוקוס דור 1 כרכב שני שנוסע מעט מאוד וההוצאות שלו ממש נמוכות, זה אחלה אוטו אבל לא יודע אם הייתי מחפש אחד כשברור ש 99% יהיו נבלות.
הזכרת C3 Picasso ידנית בנזין. למה לא הדיזל?
הייתה לנו דיזל ידנית במשפחה, נקנתה כמעט חדשה עם 17,000 ק"מ ונמכרה לאחר 180,000 ק"מ. בלי שום הגזמה - אפס תקלות!
זה מהרכבים שמהר מאוד אתה מבין שזו הייתה טעות למכור.
נכון מאוד.
גם נכון, יש לי פוקוס דור 1 כרכב שני שנוסע מעט מאוד וההוצאות שלו ממש נמוכות, זה אחלה אוטו אבל לא יודע אם הייתי מחפש אחד כשברור ש 99% יהיו נבלות.
יש לי גם דור 1 אצל הבן. היא נהדרת.
אלה מכוניות מצויינות, אבל כבר ישנות. אקזמפלרים במצב טוב תמצא רק אצל חובבי הדגם שלא ירצו למכור, וממילא השיקולים שלהם להמשיך לנסוע דווקא באוטו כזה, הם אחרים לחלוטין.
אבל הודות לחברות הליסינג, דור 2-2.5 עדיין בכמויות על הכבישים.
לא מעט נבלות סרוחות. אבל גם לא מעט שמורות להפליא.
המון סטיישנים.
אני נוסע כ- 25K ק"מ בשנה על דור 2.5 שנת 2010.
אצלי שנתיים, חגג זה עתה 315K ק"מ שלא מורגשים בכלל.
זה רכב מעולה ואמין ביותר. חד-משמעית הכי הרבה אוטו לכסף.
שעיר בגב"ב
15-08-22, 11:21
צחי אני בדיוק עם אותו תקציב ואותן דרישות.
אני לא ממש לחוץ אז כל עוד המגאן החבוטה שורדת, מחכה בסבלנות בתקווה למצוא פוקוס ידנית נורמאלית (בעיקר בגלל
ההמלצה של דרור).
יש מצב שבקרוב תיגמר לי הסבלנות ואז כנראה אחת מהשלוש בסדר הזה:
קיה ריו/יונדאי i30 ידניות,
פוקוס אוט' פלנטרית.
אבל גם לא שולל לחלוטין צרפתית אטמוספרית ידנית בלבד.
פוקוס ידנית זה חד קרן , אבל יש שתיים כרגע ביד 2, שתיהן במרחק סביר ממך (לוד ובית שמש) .
רכב נהדר עם מחירון פח בגלל הגיר הרובוטי.
שתיהן 1600 שזה אומר שהן לא יסעו מהר כמו ה2000 אבל יהיו חסכוניות.
כשהיינו בהתלבטות הזו חשבנו על טנדרונים סטייל קנגו וברלינגו. מלא באגז, נוח בעיר, נוח בחניות ובחלק מהדגמים גם אמינות טובה.
(אני כבר לא זוכר במדויק , אבל לדעתי המסקנה הייתה ברלינגו בנזין)
שעיר בגב"ב
15-08-22, 11:31
זאת שבבית שמש כבר קבעתי לראות השבוע.
זאת מלוד פורסמה היום ועובד על זה...
(אני כבר לא זוכר במדויק , אבל לדעתי המסקנה הייתה ברלינגו בנזין)
יצא לי לנסוע על שלושה דגמים של ברלינגו. שניים ידניים, ואחד רובוטי.
פח אשפה של מכונית.
גם מבחינת הנדסת אנוש, וגם מבחינת אמינות. אולי זאת היתה תחזוקת שבר, אבל בכל זמן נתון היתה איזו נורה דולקת
מוטי טויוטה
15-08-22, 13:23
לי יש נסיון עם קשקאי.
במונחים של דרור זה רכב קטסטרופה שראוי להכנס לפח האשפה של ההיסטוריה.
במונחים של אנשים נורמאליים, אני יכול להגיד לך שהוא הניע כל בוקר ונסע לאן שביקשו ממנו בלי דראמות.
היה יחסית חלש, וצרך יחסית הרבה דלק. לא רואה סיבה לקנות כזה.
אשתי מוכרת קיה פורטה 2018 עם 85 אלף ק"מ. אבל המחיר מחוץ למגבלות שלך.
סה"כ זה היה אחד הרכבים ה"טיפשים" האחרונים שניתן היה למצוא בזמנו (גיר פלנטרי רגיל, ומנוע אטמוספרי). רכב מצוין בלהיות אפרורי. בזמנו היבואן נתן את הקיה עם יותר אבזור מאשר היונדאי המקבילה שנמכרה ביותר יקר.
בטח יש כאלו מאותו דגם אבל שנתון מוקדם יותר שיכנסו לך במחיר. אם לא היתה מקבלת רכב מהעבודה, התכנון היה להחזיק אותו עוד איזה עשור.
אוטו אפור וזול נוסף שיצא לי לנסוע בו באמינות מופתית היה סוזוקי sx4. הסיכוי למצוא אחד כזה מאיזה זקן פדנט (ואם ללכת עם הסטררוטיפ עד הסוף, אז גם רוסי) הוא מוחשי. אגב, הדגמים החדשים שלהם (קרוסאובר) עם המנועי 1.4 טורבו הפתיעו אותי לטובה מאוד מאוד מאוד. מניח שהם מחוץ לתקציב.
דווקא עם I30 היה לי נסיון רע.אנצל את השרשור להודות לאיל על עסקה מהירה.
איש מאוד נעים והגון.
צחי תודה על הקישור אפילו שלא התכוונת. עזרת לאחותי ולי למצוא אחלה רכב.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
שעיר בגב"ב
16-08-22, 14:50
אומי קבל שהפוקוס מלוד אצלי בחניה:cool:
ימים יגידו לגבי האמינות. מרגיש ובעיקר מקווה שהייתה בחירה טובה.
צחי מצטער אם מפריע בשרשור, אני סיימתי חיפושים. בהצלחה חביבי!
התייעצות עם המכונאי שלי וגם הוא המליץ לתפוס מרחק ממנועי ה-1.2, 3 ציל' של פיזו' וסיטרואן.
אז הפוקוס ילך לכיוונים מסורתיים של משפחתית יפנית או קוריאנית, פורד פוקוס, גיר אוט' פלנטרי או ידני.
אגב, יש ג'ולייטה 1.4 בלוח אבל אין לי אומץ [emoji12]
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
מכונאים הם הגזענים הכי גדולים כשמדובר במכוניות.
(לא אומר שזה המקרה, גם לי יש חבר שהלך לו מנוע בקליו לפני כמה חודשים).
צחי, ראה הודעה פרטית
אסף-א
Asaf-a
הקיצר, הולך לראות מחר איביזה סטיישן 1.4 ידנית.
מישהו מכיר את הדגם ויש דגשים מיוחדים למה לשים לב?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
הקיצר, הולך לראות מחר איביזה סטיישן 1.4 ידנית.
מישהו מכיר את הדגם ויש דגשים מיוחדים למה לשים לב?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalkהמייסב של ההילוך החמישי מרעיש.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
תודה לכולם, האיביזה הייתה ככה ככה והיום נקנתה יונדאי i30 סטיישן 2012 יד ראשונה.
גיר אוט' פלנטרי.
הכי בנאלי ופרקטי שיש.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
בשעה טובה ובהצלחה. סע בדרכים משובשות...
שחר גרינברג
26-08-22, 14:23
תודה לכולם, האיביזה הייתה ככה ככה והיום נקנתה יונדאי i30 סטיישן 2012 יד ראשונה.
גיר אוט' פלנטרי.
הכי בנאלי ופרקטי שיש.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
צחי תוכל להרחיב לגביי הבחירה?
אני גם עומד בקרוב לחפש רכב פרטי והכיוון הוא סיאט איביזה
מה בסוף גרם לך ללכת על היונדאי ולא על האיביזה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אנחנו חיפשנו סטיישן.
היונדאי הספציפית הזו הייתה עדיפה לטעמי על האיביזה הספציפית ההיא.
בגדול הייתי מעדיף את האיביזה כרכב או בכלל פוקוס סטיישן אם הייתי מוצא ידנית.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
תתחדש. לי יש 2014 שזה הדגם הבא. אם הם דומים- תתרגל לזה שהרכב נמוך, מאוד, ברמה שהוא מגרד את הדוקרנים בחניונים
תתחדש. לי יש 2014 שזה הדגם הבא. אם הם דומים- תתרגל לזה שהרכב נמוך, מאוד, ברמה שהוא מגרד את הדוקרנים בחניוניםהגבלתי באוטו לדגם הישן עם הגיר הפלנטרי. יש לי פריחה מגירים רובוטיים ורציפים.
אם הייתי מוצא את הדגם החדש יותר עם הגיר 6 הילוכים הידני הייתי יותר מבסוט אבל זו גם סוג של חד קרן.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
בחיי שאין לי מושג איזה גיר אוטומטי יש לי... לי הוא מרגיש רגיל.
מדובר על דגמים שונים:
עד 2011 זה פלנטרי 4 הילוכים ומרווח גחון סביר
מ2012 הדגם החדש שאכן נמוך למדי כבר כחדש ובוודאי כמשומש מגיע עם טיפרוניק 6 הילוכים
ובהמשך השנים מ2015 הגיר הוחלף לרובוטי כפול מצמדים 7 הילוכים (הקיה סיד עוקבת פחות או יותר אחרי הפורמט בזה אם כי בעיכוב של שנה שנתיים.
Asaf-a
אסף.א
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.