PDA

צפייה בגרסה מלאה : קופרה פורמנטור vs. פיג'ו 3008



Aifer
12-08-22, 22:42
שלום לכולם,
בגלל בעיות אספקה , זוגתי שתחיה שסיימה ליסינג עם 3008 פרמיום 1.2 (רכב מדהים מבחינתה) קיבלת הודעה מחברת הליסינג שלא רואים 3008 חדשה באופק.

הם כן רואים קופרה פורמנטור 1.5 (150 כס ולא גרסת ה 300 כס).

עוד לא ישבנו ברכב אבל אשמח לחוות דעת, ובטח ממי שמכיר את שני הרכבים.

תודה

Sent from my IN2013 using Tapatalk

Asaf-a
12-08-22, 22:52
באותה רמת מחירי ליסינג כמו 3008 מנוע 1.2?
זו הצעה סופר מעניינת, גם לגרסת 150 כס.


Asaf-a
אסף.א

Aifer
12-08-22, 23:13
באותה רמת מחירי ליסינג כמו 3008 מנוע 1.2?
זו הצעה סופר מעניינת, גם לגרסת 150 כס.


Asaf-a
אסף.אהמחיר לא פקטור כרגע אלא נוחות השימוש עבורה , נוחות הכסאות (בקופרה להבנתי אין כסאות חשמליים ואין חימום כסא).
נוחות השימוש בקרוז קונטרול האדפטיבי (בפיג'ו היא משתמשת בפיצ'ר יום יום בפקקים של איילון).
חיבוריות לאנדרואיד אוטו
ועוד

Sent from my IN2013 using Tapatalk

grand
13-08-22, 09:01
אישתי החליפה 3008 פרמיום של פריים ליס בקופרה, הוצע לה גם MG הפלאג אין היבריד ויונדאי טוסון פרמיום מאובזרת, בחרנו בקופרה, הכל תלוי מה מחפשים, אם ישיבה גבוהה, חימום לתחת וכיסא חשמלי מדבר לליבה אז לא.. קח טוסון, הקופרה יותר נמוכה, הכיסא מאוד נוח ואוחז, לטעמי יותר נוח מהנוח שהיה ל 3008, הקופרה נהנית מהתנהגות כביש מופתית, יציבה ואוחזת בסיבובים ברמה הכי טובה שנתקלתי, יש הקפדה על פרטי עיצוב קטנים שאהבתי, שילוב נחושת, לוגו מואר בספי דלתות, מצד שני מוזרויות של מערכות הבטיחות, צפצופים מטרידים על רכבים קרובים כל הזמן, גם בעמידה ברמזור ובנסיעה איטית, 2 תקלות שכבר קיימות, ברכב שקיבלנו, הודעה על תקלת תאורה, אני נוטה לייחס אותה להתקנה המקומית של הקודנית, ובעיה במיזוג ליושבים מאחור, בכלל המיזוג ב 3008 עדיף, השליטה בקרוז האדאפטיבי בקופרה בהגה ונוחה מזו שהיתה בידית של ה 3008, בסופו של יום, חובב הגה ורכבים יחודיים יהנה יותר בקופרה, אם לא.. כנראה שטוסון תהיה עדיפה.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

Aifer
13-08-22, 21:01
אישתי החליפה 3008 פרמיום של פריים ליס בקופרה, הוצע לה גם MG הפלאג אין היבריד ויונדאי טוסון פרמיום מאובזרת, בחרנו בקופרה, הכל תלוי מה מחפשים, אם ישיבה גבוהה, חימום לתחת וכיסא חשמלי מדבר לליבה אז לא.. קח טוסון, הקופרה יותר נמוכה, הכיסא מאוד נוח ואוחז, לטעמי יותר נוח מהנוח שהיה ל 3008, הקופרה נהנית מהתנהגות כביש מופתית, יציבה ואוחזת בסיבובים ברמה הכי טובה שנתקלתי, יש הקפדה על פרטי עיצוב קטנים שאהבתי, שילוב נחושת, לוגו מואר בספי דלתות, מצד שני מוזרויות של מערכות הבטיחות, צפצופים מטרידים על רכבים קרובים כל הזמן, גם בעמידה ברמזור ובנסיעה איטית, 2 תקלות שכבר קיימות, ברכב שקיבלנו, הודעה על תקלת תאורה, אני נוטה לייחס אותה להתקנה המקומית של הקודנית, ובעיה במיזוג ליושבים מאחור, בכלל המיזוג ב 3008 עדיף, השליטה בקרוז האדאפטיבי בקופרה בהגה ונוחה מזו שהיתה בידית של ה 3008, בסופו של יום, חובב הגה ורכבים יחודיים יהנה יותר בקופרה, אם לא.. כנראה שטוסון תהיה עדיפה.

Sent from my SM-A528B using Tapatalkתודה , פידבק טוב.

Sent from my IN2013 using Tapatalk

רמי גלבוע
14-08-22, 09:48
א.,
כל ההצעות נחמדות ומעניינות אבל הן לא שוות הרבה, ביחס לנהיגת מבחן קצרה. קח את האוטו לכמה שעות, והכל יהיה ברור לך. אם המחכיר שלך לא משתף פעולה, דבר איתי, אני יכול אולי לעזור ברכב יבואן.

בגדול אתה מוותר כאן על שימושיות, תמורת פוזיציה ואופי ספורטיבי יותר.

כמו שאמרו כאן למעלה, אם שימושיות היא המוקד, אז טוסון או ספורטאז' ייתנו מענה טוב יותר; הדגמים החדשים טובים לאין שיעור מאלה היוצאים. אבל תבדוק עם הישבן של עצמך, לא חוות דעת של אחרים

Aifer
14-08-22, 11:43
א.,
כל ההצעות נחמדות ומעניינות אבל הן לא שוות הרבה, ביחס לנהיגת מבחן קצרה. קח את האוטו לכמה שעות, והכל יהיה ברור לך. אם המחכיר שלך לא משתף פעולה, דבר איתי, אני יכול אולי לעזור ברכב יבואן.

בגדול אתה מוותר כאן על שימושיות, תמורת פוזיציה ואופי ספורטיבי יותר.

כמו שאמרו כאן למעלה, אם שימושיות היא המוקד, אז טוסון או ספורטאז' ייתנו מענה טוב יותר; הדגמים החדשים טובים לאין שיעור מאלה היוצאים. אבל תבדוק עם הישבן של עצמך, לא חוות דעת של אחריםתודה רמי. אהיה בקשר :-)

Sent from my IN2013 using Tapatalk

-->