צפייה בגרסה מלאה : דיפנדר - בלם יד תקוע במצב נעול
היי
אחד העובדים ניסה להזיז את הרכב, לטענתו הוא שיחרר את בלם היד (יש לי הרגשה שלא... אני נהגתי הרכב 10 דק לפני והכל היה תקין) אבל הבלם לא השתחרר. הוא אמשיך ונסע ככה מספר מטרים. כרגע בלם היד תקוע, אין משמעות למצב הידית. ניסיתי למשוך את כבל הבלם, לא נראה שהוא התנתק, מרגיש שכל המנגנון בתוף תקוע.
הרכב חונה במקום בעייתי, בשביל להיות מסוגל להעלות אותו על גרר אני צריך לפרק דרייבשאפט? איזה צד עדיף/קל יותר, האם חייב את כולו?
אתה צריך לפרק גל הינע אחורי, הכי קל לפרק מהסרן ככה הגל הינע לא יפריע לך, ולקשור אותו לשלדה, או את שני הצדדים.
ולשים טרנספר בניוטרל.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אם כבר פירקת דריישאפט, פתח את הפיליפס שמחזיק את הדראם של הבלם יד (99 אחוז שהוא לא שם), ותפרק את הדראם עם מכות כמו שtalw הציע.
אחרי שתעשה זאת, הפתרון יציג את עצמו.
גרר בהרמה על משטח?
אם כן, הפרוק נחוץ כדי להעלות למשטח אם הבלם תפוס ולא מאפשר תנועה.
הפרוק בעיקרו נועד לגרירה בהרמה חלקית עם סרן נגרר על הקרקע.
ד״א גם לרכב עם טרנספר רגיל, ולא רק להנעה כפולה קבועה.
הסיבה היא מנגנון השימון בטרנספר שתלוי בסיבוב הגלגש בטרנספר (כיוון גריפת השמן).
כשהוא בניוטרל אין שימון מספק לציר היציאה שמסתובב בגרירה עם סרן על הקרקע.
לא הכי הבנתי, הפירוק נועד כי הבלם יד הוא על הדרייבשאפט.... ברגע שפרקתי אותו בצד הביצה גם שחררתי את הרכב וגם אפשר לגרור איך שרוצים, לא?
אני פחות כרגע בקטע של לרדת לשורש הבעיה ולפתור אותה. זה לא הרכב האישי שלי. אני מנסה לחסוך מעצמי להביא איזה מכונאי שיפרק אותו כי זה בטח יהיה סיוט בריקרטי אצלנו...
כרגע, על בסיס העצות שלכם - נתחיל ממכות פטיש ונעבור לפירוק בצד ביצה.
רק שלא יתברר בטעות שננעל לך הסרן ולא הבלם.
לא נראה לי, כי הידית לא מתפקדת כמו שצריך, ז"א אין הרגשת נעילה כשמרימים, וזה בגלל שלא משנה מה מצב הידית התוף נעול.
רק שלא יתברר בטעות שננעל לך הסרן ולא הבלם.
++
תרים גלגל ותבדוק שמסתובב חפשי.
בשביל גרר, הייתי מפרק כמו שהציעו.
פרוק גל-הינע מצד הסרן, וקשירת הגל-הינע למעלה לשלדה.
ככה גם אם בדרך הגרריסט מתחכם/מעביר ידיים, ומישהו יחליט לגרור שלא בהרמה, אתה מונע נזק לטרנספר.
לא נראה לי שקרוע. ניסיתי למשוך אותו מתחת לידית, בנקודת החיבור - ללא הצלחה.
דורון - למה שבהרמת גלגל הוא יסתוב חופשי אם הבלם נעול והגלגל השני על האדמה?
טרם היה לי זמן להתעסק עם זה. לא בטוח שבא לי בכלל. נזמין גרר מיטה ושיהיה למכונאי בהצלחה.
תוצאות הפטיש:
עדיין תקוע
139649
תתחיל בנסיעה. אם לא ילך בhi אז ב lo יהיה בום שישמעו בסוללת כיפת ברזל בכניסה לעיר וזה ישתחרר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
דורון - למה שבהרמת גלגל הוא יסתוב חופשי אם הבלם נעול והגלגל השני על האדמה?
כי יש דיפרנציאל בין הגלגלים ולהבנתי אין נעילה.
אם הגל הינע מוחזק ע"י הבלם חנייה,
והוא מרים רק גלגל אחד (אמרת להרים גלגל, לא שניים) אז שום דיפרנציאל לא יעזור, הגלגל תקוע, אין לתנועה לאן להמשיך.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אם הגל הינע מוחזק ע"י הבלם חנייה,
והוא מרים רק גלגל אחד (אמרת להרים גלגל, לא שניים) אז שום דיפרנציאל לא יעזור, הגלגל תקוע, אין לתנועה לאן להמשיך.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
דיפ מרכזי/טרנספר בניוטרל.
זה בתרחיש שהוצע שהבעיה אולי בסרן ולא בבלם תפוס.
אבל בינתיים נראה שהבעיה באמת בבלם.
מישהו היה אמיץ (או טיפש) יותר ממני ונסע עם הרכב אתמול איזה 150 מטר. אני נסעתי איתו קצת קדימה אחורה בHI אחרי המכות פטיש, הוא זז אבל הבלם תפוס, שומעים ומרגישים.
אם הבלם תפוס, גלגל אחד לא יסתובב
אם הסרן תפוס. כנ"ל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.