צפייה בגרסה מלאה : יעוץ לפני קניה - טויוטה לנדקרוזר 150 מהשנים 2013 וצפונה
אהלן.קורא פה בפורום כמה שנים והנה הגעתי למצב שאני מעוניין להיכנס לעולם הג'יפים.החלטתי סופית לללכת על לנדקרוזר ממגוון סיבות, אבל אשמח לקבל הכוונה בנוגע למשהו שאני לא כל כך מבין בו.. שאלה - למה המחירון של הדגמים עד 2015 עם מנוע ה 3 ליטר משמעותית יקרים יותר לעומת אלה עם המנוע החדש יותר של ה 2.8 ?משיחה עם כמה מהמכונאים המומלצים בפייסבוק של טויוטה לנדקרוזר - כאשר אמרתי שמבחינת תקציב אני גבולי ל 2015-2016, נאמר לי להשתדל לקחת את הדגם של ה 3 ליטר ולא את ה 2.8.מצד אחד הדגמים עם ה 2.8 זולים יותר מאלו של ה 3 לפי המחירון, מצד שני נאמר לי שיש בהם קצת בעיות עם האוריאה.אשמח לשמוע חוות דעת מכם.תודה
אהלן.קורא פה בפורום כמה שנים והנה הגעתי למצב שאני מעוניין להיכנס לעולם הג'יפים.החלטתי סופית לללכת על לנדקרוזר ממגוון סיבות, אבל אשמח לקבל הכוונה בנוגע למשהו שאני לא כל כך מבין בו.. שאלה - למה המחירון של הדגמים עד 2015 עם מנוע ה 3 ליטר משמעותית יקרים יותר לעומת אלה עם המנוע החדש יותר של ה 2.8 ?משיחה עם כמה מהמכונאים המומלצים בפייסבוק של טויוטה לנדקרוזר - כאשר אמרתי שמבחינת תקציב אני גבולי ל 2015-2016, נאמר לי להשתדל לקחת את הדגם של ה 3 ליטר ולא את ה 2.8.מצד אחד הדגמים עם ה 2.8 זולים יותר מאלו של ה 3 לפי המחירון, מצד שני נאמר לי שיש בהם קצת בעיות עם האוריאה.אשמח לשמוע חוות דעת מכם.תודה
פשוט מאד המנוע 3 ליטר הרבה יותר חזק,אמין ומבוקש מה2.8
תעשה סיבוב על ה2.8 ותבין לבד.
דניאל מאירי
22-08-22, 14:48
אני מחזיק כזה 2011 עם מנוע 3 ליטר,
כבר עוד מעט 3 שנים אצלי,
רכב מומלץ בחום,
אם רכישה ממכרז ממשלתי לא מרתיעה אותך כדאי לעקוב ולנסות לקחת משם,
המחיר סבבה לגמרי והרכבים מטופלים בטויוטה בכל פיפס שצריך,
(שלי היה בשב"כ בעברו, נרכש עם 365 אלף ק"מ ומגרגר כמו חתול),
מאז המחירים רק עלו........
דניאל
אני מחזיק כזה 2011 עם מנוע 3 ליטר,
כבר עוד מעט 3 שנים אצלי,
רכב מומלץ בחום,
אם רכישה ממכרז ממשלתי לא מרתיעה אותך כדאי לעקוב ולנסות לקחת משם,
המחיר סבבה לגמרי והרכבים מטופלים בטויוטה בכל פיפס שצריך,
(שלי היה בשב"כ בעברו, נרכש עם 365 אלף ק"מ ומגרגר כמו חתול),
מאז המחירים רק עלו........
דניאל
איך קונים רכב עם 365 אלף קמ?
תסביר לי, אני באמת לא מבין. הרי רכב זה לא רק מנוע.
אף פעם לא הבנתי את זה, יכול להיות שהתפיסה שלי לא נכונה.
בכל מקרה, לפותח השרשור, העצה שלי אלייך כרגע היא שתדע שהאתגר הכי גדול שלך כרגע הוא למצוא רכב שמור יחסית,שטופל טוב ובהגיון.
תיקוני היפנים לא זולים בכלל, ויש פוטנציאל לשפוך הרבה מאוד שקלים שם, במיוחד לחסרי נסיון.
אם תמצא למכירה ממישהו מהקהילה הזאת פה באתר, הייתי נותן לזה משקל חיובי רב.
בהצלחה
דניאל מאירי
23-08-22, 15:30
איך קונים רכב עם 365 אלף קמ?
תסביר לי, אני באמת לא מבין. הרי רכב זה לא רק מנוע.
אף פעם לא הבנתי את זה, יכול להיות שהתפיסה שלי לא נכונה.
בכל מקרה, לפותח השרשור, העצה שלי אלייך כרגע היא שתדע שהאתגר הכי גדול שלך כרגע הוא למצוא רכב שמור יחסית,שטופל טוב ובהגיון.
תיקוני היפנים לא זולים בכלל, ויש פוטנציאל לשפוך הרבה מאוד שקלים שם, במיוחד לחסרי נסיון.
אם תמצא למכירה ממישהו מהקהילה הזאת פה באתר, הייתי נותן לזה משקל חיובי רב.
בהצלחה
האמת זה ממש לא קשה,
יש לך באתר הסטוריית טיפולים מלאה ואתה חשוף לכל מה שהוחלף בשגרה (מה שלא תמיד תקבל מבן אדם פרטי),
כלומר אתה יכול לראות למשל שב-300 אלף הוחלף טורבו, מזרקים, רדיאטור, הכל כמובן בחברה.
טייל איתי חבר עם דגם 2008 עם 680 אלף ק"מ שלא עובד קל בכלל - ולא שמעתי על בעיות מיוחדות ברכב.
היילקסים עם מאות אלפים כבר רכשתי מספר פעמים בעבר מגופים ממשלתיים - נהניתי מכולם ממש.
היום גם במכרזים כבר נותנים מחירון ככה שלי כבר פחות כיף ללכת ולהגיש,
דניאל
אבל יש עוד מליון ברגים וברזלים שעברו את ה 360 אלף האלה
לא רק טורבו מזרקים וכו
כל הפלסטיקה בפנים, למטה כל רכבת הכח, הם כולם עשו את העבודה.
איך הרכב מרגיש בנסיעה?
מי שרגיש לרעשים ותחושות ורוצה שקט בנסיעה יכול להיכנס לזה?
אני לא מדבר על טרקטור או מפלצת שטח, אלא רכב בשימוש יומיומי
לשאלה המקורית
לכל אחד מהדגמים יתרונות וחסרונות.
הישן - מיושן. זה יתרון מבחינת המכונאי הפחות משכיל. והוא לא חף.מאחזקה לא זולה. הדגם החדש אכן יש בעיות ידועות במזרק של מסנן החלקיקים. אבל המזרקים שלו הרבה יותר טובים ולא תמצא את עצמך יום אחד מול הוצאה של 20-25 אלף שח על מזרקים. הטורבו שלו יותר טוב ולא תמצא את עצמך יום אחד מחפש מי יחליף לך את החיישן על הטורבו החשמלי.
כוח יש לו מספיק. אופי עקומת ההספק שונה אבל בוא, שניהם עגלות.
מה שאני מנסה לומר - תקנה הכי חדש ועם הכי פחות קילומטרים והכי שמור שתמצא. שלא יספרו לך סיפורי פוגי ולא יפחידו אותך בגלל בורות ופחד מחידושים.
אני לוקח אותך למראה קיצון. נגיד היה לך כסף ללנדקרוזר חדש. היית נמנע ממנו כי הוא פחות טוב?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אבל יש עוד מליון ברגים וברזלים שעברו את ה 360 אלף האלה
לא רק טורבו מזרקים וכו
כל הפלסטיקה בפנים, למטה כל רכבת הכח, הם כולם עשו את העבודה.
איך הרכב מרגיש בנסיעה?
מי שרגיש לרעשים ותחושות ורוצה שקט בנסיעה יכול להיכנס לזה?
זה בדיוק העניין שטויוטה אמורים להיות הכי טובים בו. אמורים, כן?
תזחל מתחתיו ותסתכל - אתה תראה שהשקיעו שם בהנדסה והאוטו הזה בנוי מסיבי - ולכן גם מחזיק מעמד. בדרך כלל.
אבל גם הוא מתעייף וזאת אומרת שלפעמים צריך להשקיע בתיקונים יקרים.
אבל זה אוטו יקר ועם שוק רותח ו"שווה להשקיע" - אז משקיעים. ואז הוא מחזיק מעמד.... מין ביצה ותרנגולת כזה.
איך קונים רכב עם 365 אלף קמ?
תסביר לי, אני באמת לא מבין. הרי רכב זה לא רק מנוע.
אף פעם לא הבנתי את זה, יכול להיות שהתפיסה שלי לא נכונה.
בכל מקרה, לפותח השרשור, העצה שלי אלייך כרגע היא שתדע שהאתגר הכי גדול שלך כרגע הוא למצוא רכב שמור יחסית,שטופל טוב ובהגיון.
תיקוני היפנים לא זולים בכלל, ויש פוטנציאל לשפוך הרבה מאוד שקלים שם, במיוחד לחסרי נסיון.
אם תמצא למכירה ממישהו מהקהילה הזאת פה באתר, הייתי נותן לזה משקל חיובי רב.
בהצלחה
קונים. כשאתה מחפש רכבים בני 10- 15 שנה זה הנתון.
זה לא יעצור את מי שרוצה לקנות, אבל צריך לבדוק טוב את כל הרכב, מערכות הנעה, היסטורית טיפולים וכו', אם הרכב תוחזק כמו שצריך ולא תחזוקת שבר, לא צריכה להיות בעיה לקנות.
ודבר אחרון, כשאני רואה רכב ישן עם ק"מ נמוך מאוד זה מדליק נורה אדומה... אז יש כם את הצד הזה.
לפותח השרשור, תקנה הכי חדש שאפשר ועם הנתונים הכי טובים שתמצא.
+1 לאסף.
שוב גולש קצת מהנושא המקורי, אבל סיפור קטן ונחמד.
אני קניתי פאגרו דיזל בן 12 (שנת 2008) עם 177k קמ.
בחור מבוגר החזיק בו 11 שנה, חנה בצל, ושמר לי את כל הקבלות ששחטו אותו במוסך היבואן.
לא רק טיפולים, כל דבר קטן הוא ניגש למוסך המרכזי.
לא עשה שטח.
הייתי השני לראות את הרכב, סיכמתי עם המוכר מחיר סופי, לחיצת יד, ושילמתי לו מקדמה בו במקום.
בדיעבד מסתבר שהקונה הפוטנציאלי הראשון נתן הצעה, ונתן למוכר לישון על זה לילה לפני שיתקשר לשאול מה קורה?
המרחק ביניהם היה 5000 שח, למחרת שמעתי אותו בוכה כמעט ומתחנן למוכר כשהיינו כבר בדרך לדואר.
כן כן, לא לקחתי את הרכב לבדיקה, זה פשוט הרגיש לי ככה, אני לא ממליץ לאף אחד לא לקחת רכב לבדיקה, אבל זה מה שקרה.
הרכב שירת אותי ואת המשפחה נאמנה בסהכ ואחרי 3 שנים בערך נמכר במחיר גבוה יותר ממחיר הקנייה, בגלל עליות המחירים בעקבות הקורונה, וגם אולי כל מיני תוספות שביצעתי.
מעבר לסיפור הקניה המהיר, רוצה לומר לאלה שחושדים בקמ נמוך -
אם הרכב נראה שמור, ויש היסטוריה מסודרת של טיפולים עם קמ, והכי חשוב המוכר נראה נורמלי, אז יש חיה כזאת ואתם צריכים להיות מהירים.
סיפור אחר, קיצוני ממש -
יש לי חבר שהתגלגל להיות סוחר רכב בין השאר, זה מה שהוא עושה בתקופה האחרונה.
לפני כמה חודשים הוא קנה מבנאדם פרטי רנגלר שנת 2020 עם קמ נמוך דרך הטלפון.
לא שהוא לא בדק אותו, הוא לא ראה אותו!!!
הוא סיכם עם המןכר מחיר בטלפון, והעביר לו מקדמה העברת זהב בבנק בתום השיחה מייד, וכך למעשה נעל אותו, הוא לא יכול להתחרט להבנתי, בלי פיצוי או משהו.
עד היום אני לא מבין את הסיפור הזה, אבל אני לא סוחר.
הוא אומר לי, מה יש לבדוק הרכב חדש, חוץ מזה זה רנגלר, חוץ מזה מה אתה חושב שכולם רמאים וגנבים פה? אני חושב שכן, זאת בהחלט הנחת הבסיס שלי.
הזוי.
אמיתי.
מעבר לסיפור הקניה המהיר, רוצה לומר לאלה שחושדים בקמ נמוך -
אם הרכב נראה שמור, ויש היסטוריה מסודרת של טיפולים עם קמ, והכי חשוב המוכר נראה נורמלי, אז יש חיה כזאת ואתם צריכים להיות מהירים.
100+
קנה ממני את הטרופר בחור נחמד "ירוק" וללא כל ניסיון בשטח.
ראה את הרכב חיצונית, עשה נסיעת התרשמות קלה, ראה את כל היסטוריית הטיפולים והקבלות כולל הקמ' הזעום.
התקשר לארנון מלאכי ודיבר אתו דקות ספורות.
העסקה נסגרה מיידית ובמחיר שאינו קשור כלל למחירון.
אמש שלח לי תמונות ועדכן שהם כבר אחרי 4 טיולי שטח והמשפחה מרוצה מאד.
רענן
לשאלה המקורית
לכל אחד מהדגמים יתרונות וחסרונות.
הישן - מיושן. זה יתרון מבחינת המכונאי הפחות משכיל. והוא לא חף.מאחזקה לא זולה. הדגם החדש אכן יש בעיות ידועות במזרק של מסנן החלקיקים. אבל המזרקים שלו הרבה יותר טובים ולא תמצא את עצמך יום אחד מול הוצאה של 20-25 אלף שח על מזרקים. הטורבו שלו יותר טוב ולא תמצא את עצמך יום אחד מחפש מי יחליף לך את החיישן על הטורבו החשמלי.
כוח יש לו מספיק. אופי עקומת ההספק שונה אבל בוא, שניהם עגלות.
מה שאני מנסה לומר - תקנה הכי חדש ועם הכי פחות קילומטרים והכי שמור שתמצא. שלא יספרו לך סיפורי פוגי ולא יפחידו אותך בגלל בורות ופחד מחידושים.
אני לוקח אותך למראה קיצון. נגיד היה לך כסף ללנדקרוזר חדש. היית נמנע ממנו כי הוא פחות טוב?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הלנד קרוזר 2.8 מהמודלים 2016-2021 ידוע כחלש(167 כ"ס) ועם מספר מחלות לא קלות
הלנד קרוזר החדש כבר עם 204 כ"ס , על המחלות ידעו בעתיד .
ב2023 טוענים שיגיע עם מנוע חדש מהדגם 300 החדש , לדעתי זה גמור את השוק של הדגמים הבעייתים
בעבר רציתי וחיפשתי לקנות את ה2018 כחדש , מדובר בעגלה עם סוס , רכב מאכזב ללא מנוע , רכב מזעזע אבל עם שוק אש ושמירת ערך על חשבון האמינות של הדגמים הקודמים , מי שחושב שהוא חזק כנראה עבר מסוסיתה ללנג קרוזר .
סיסמאות.
מה זה מחלות לא קלות? ולמה הוא פח ת בריא מהדגם שלפניו? גם לו יש בעיות ידועות, סליחה, 'מחלות'.
וידוי שלנדקרוזר דגם בעייתי, חולה כרוני ויקר לאחזקה. בגלל זה כל מי שרוצה רכב אמין קונה דיסקברי, ניסאן וגראנד צ'רוקי.
השאלה היתה השוואה בין השנים הראשונות של 2.8 לבין דגם 3 ליטר שלפניו. השוואה לדגמי 2020 לא שייכת לדיון הזה... בואו נישאר ממוקדים.
שניהם עגלות. ההשוואה לא לעניין. אבל אין בעיה לשייט בכיף ב 140 עם זה ועם זה.
ולשניהם בעיות ידועות. כתבתי קודם - ב2.8 תקלה מוכרת במסנן חלקיקים וב3.0 אחזקה יקרה של מזרקים.
לכן אני לא רואה עדיפות לדגם המיושן יותר מה עוד שהוא יקר יותר בגלל בורות של מכונאים שחוששים מהלא ידוע.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מצחיק אותי שאנשים קונים suv, ובוכים על כוח מנוע.
כמעט כמו האורגזמות שאנשים כאן חווים כל פעם שאיזה חברה אמריקאית מוציאה רכב שטח עם פי 3-4 יותר סוסים ממה שצריך.
רוצים להנות מתאוצות? קנו אופנוע.
אם האוטו מסוגל לנסוע ולשייט בכביש 6 במהירות התנועה או מהר ממנה, הוא בהגדרה לא עגלה.
בשטח? אין דבר כזה אוטו חלש (למעט דיונות, אבל דיונות זה לערסים).
*נעשו כאן מספר הכללות, וגם נקודת השקפה די צרה קחו בקלות, אוגוסט עכשיו (נכתב מגדת מעיין. והכל ריק פה אז צאו לטייל).
139747
סיסמאות.
מה זה מחלות לא קלות? ולמה הוא פח ת בריא מהדגם שלפניו? גם לו יש בעיות ידועות, סליחה, 'מחלות'.
וידוי שלנדקרוזר דגם בעייתי, חולה כרוני ויקר לאחזקה. בגלל זה כל מי שרוצה רכב אמין קונה דיסקברי, ניסאן וגראנד צ'רוקי.
השאלה היתה השוואה בין השנים הראשונות של 2.8 לבין דגם 3 ליטר שלפניו. השוואה לדגמי 2020 לא שייכת לדיון הזה... בואו נישאר ממוקדים.
שניהם עגלות. ההשוואה לא לעניין. אבל אין בעיה לשייט בכיף ב 140 עם זה ועם זה.
ולשניהם בעיות ידועות. כתבתי קודם - ב2.8 תקלה מוכרת במסנן חלקיקים וב3.0 אחזקה יקרה של מזרקים.
לכן אני לא רואה עדיפות לדגם המיושן יותר מה עוד שהוא יקר יותר בגלל בורות של מכונאים שחוששים מהלא ידוע.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תקלה ראשונה , גלי זיזים שנשחקים במהירות , כמובן שהיבואן מחליף אותם מהר ובשקט, חס וחלילה שלא נדע שהלנד קרוזר האגדי כבר לא כזה אמין .
כמו שרשמת בעיה מסנן חלקיקים ויש עוד כמה, דבר עם בעלי המודל הזה אחרי שמכרו , הם יספרו לך על רשימת הבעיות , אבל רק אחרי שמכרו כי הם חייבים לשמור על הערך שלו כל עוד יש להם אחד.
גם I10 שעולה 60 אלף שקל יכולה לשייט ב140 קמש , לא הבנתי את היציאה שלך, קונים רכב ב300 אלף שקל ומקבלים רכב שבקושי רב מגיע ל140 קמש (כדקה+) , שלא סוחב עגלה עם טרקטורון ב80 קמ"ש בעליות של ירושלים , אז מה בדיוק אתה אומר ?
אתה שאלת "אני לוקח אותך למראה קיצון. נגיד היה לך כסף ללנדקרוזר חדש. היית נמנע ממנו כי הוא פחות טוב?" אז רשמתי לך שהחדש שונה 204 כ"ס השאלה לא רלוונטית , ועדיין לי במקרה היה את הכסף בחשבון לחדש והחלטתי לא לקנות ולהנות מרכבים אחרים שמציעים
חוויית נהיגה ולא שמירת ערך כמניה בבנק , אני משלם 380-480 אלף שקל אני מצפה גם להנות מחווית נהיגה.
תפסיקו לתרץ תירוצים לגבי הדגם הדפוק הזה ולדחוף אנשים לקנות רכב שלא שווה את הכסף שלו , ה3.0 ליטר נמצא בליגה אחרת ומזרקים הולכים כל כ200K שזה סביר בהחלט בהשוואה לגל זיזים ב30K קילומטר.
- - - Updated - - -
מצחיק אותי שאנשים קונים suv, ובוכים על כוח מנוע.
כמעט כמו האורגזמות שאנשים כאן חווים כל פעם שאיזה חברה אמריקאית מוציאה רכב שטח עם פי 3-4 יותר סוסים ממה שצריך.
רוצים להנות מתאוצות? קנו אופנוע.
אם האוטו מסוגל לנסוע ולשייט בכביש 6 במהירות התנועה או מהר ממנה, הוא בהגדרה לא עגלה.
בשטח? אין דבר כזה אוטו חלש (למעט דיונות, אבל דיונות זה לערסים).
*נעשו כאן מספר הכללות, וגם נקודת השקפה די צרה קחו בקלות, אוגוסט עכשיו (נכתב מגדת מעיין. והכל ריק פה אז צאו לטייל).
139747
זה לא SUV זה גיפ , SUV באותו מחיר זה במוו X5 או אאודי Q5 ....
ובבקשה ממך אל תגיע למקומות שמגיעים ערסים :rolleyes:
אין חווית נהיגה בלנדקרוזר.
לא ב150 דור ראשון ולא הבא אחריו.
זה עגלה וזה עגלה, מרגישים כמו משאית קטנה ולא כמו אוטו.
לכן כל מי שאומר שהרכב החדש יותר 'חלש' - אני אומר אז מה. גם הישן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
דניאל מאירי
24-08-22, 15:10
אבל יש עוד מליון ברגים וברזלים שעברו את ה 360 אלף האלה
לא רק טורבו מזרקים וכו
כל הפלסטיקה בפנים, למטה כל רכבת הכח, הם כולם עשו את העבודה.
איך הרכב מרגיש בנסיעה?
מי שרגיש לרעשים ותחושות ורוצה שקט בנסיעה יכול להיכנס לזה?
אני לא מדבר על טרקטור או מפלצת שטח, אלא רכב בשימוש יומיומי
אתה שואל בכזה חן, שאני חייב לענות לך.
לפני שקניתי אותו היה לי (למשפחה) קיה ספורטג' חדש 0 ק"מ, משהו כמו שנה וחצי (נרכש בסביבות 125 אלף שקל מנוע 1600).
ואז ניגשתי למכרז ורציתי לקנות את הלנד קרוזר כדי למכור אותו, נתתי מחיר של 120 אלף ש"ח וזכיתי.
מיד ניסיתי למכור אותו ב-140 כמה חודשים ללא הצלחה (ממש בקורונה) ןאשתי שבינתיים נהגה עליו ממש התלהבה.
ממה ?
מרווח פנימי, כוח, ישיבה גבוהה, נוסך בך הרגשת ביטחון באמת מדהימה, 4X4 קבוע יושב על הכביש כמו דבק ועוד ועוד.
אז פשוט החלטתי למכור את הקיה - כי בהשוואה ללנד קרוזר שמבוגר ממנו בעשור ובמאות אלפי ק"מ הקיה זה פשוט לא מרגיש רכב,
פרט לעובדה שהוא חדש.
לקחתי את הרכב לחן יצחקיאן - החלפנו כל מה שצריך שמנים, רצועות, מסננים, גומיות וכו'.
הוא אמר שהרכב הזה מעולם לא היה בשטח ונראה ממש במצב מעולה ורואים שטופל בחברה (גם הרגיש ככה).
והוא משרת את המשפחה מאז ממש בנאמנות, מרווח לחמשתנו, חזק ובטיחותי, גבוה ויציב.
באמת שאיכות הייצור שלו גבוהה והוא שורד את השנים והק"מ ממש בכבוד.
כבר כמעט 50 אלף ק"מ עברו מאז הרכישה - אין סיכוי שאוותר עליו, וגם המחירים שלהם רק מטפסים מאז כך שלא נראה לי שאפסיד עליו,
מה שלא יכולתי לומר על הקיה שאיבדה כ-35 אלף ש"ח בשנה וחצי עד שנמכרה.
עוד משהו ?
דניאל
ehudzeelim
24-08-22, 15:27
גבוה ויציב.
דניאל
לא הולך ביחד [emoji846]
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
דניאל מאירי
24-08-22, 15:28
גבוה בסטנדרט שלו (לא מוגבה),
ו-4X4 בכביש בשבילי מאוד יציב.
נוהג על היילקס כל השנים, ככה שהכל יחסי כמובן,
דניאל
, אני משלם 380-480 אלף שקל אני מצפה גם להנות מחווית נהיגה.
:
גם ג'ון דיר חדש עולה הרבה כסף. חווית הנהיגה היא לא חלק ממה שאמורים לקבל איתו.
מי שרוצה חווית נהיגה, שיקנה את הדיסקברי 6 שהוציאו ב2020.
ובד"כ כשיצרנים הולכים אחרי נהיית לבם של הקונים הפוטנציאלים לחווית נהיגה, זה נגמר ברכב שלא מסוגל לנסוע בשטח.
מנוע עגלה ברכב חדש יחסית זה מבאס
ולאו דווקא במהירויות התלת ספרתיות, זה יותר מציק בהאצות ביניים, בעליות, וכשהרכב עמוס עם כל המשפחה בדרך לאבו גוש לאכול משאוושה.
בחזור, אחרי חומוס פול, זה פחות מציק משמעותית.
רענן ואבי ביטר, אתם צודקים, לא כולם זייפנים.
כנראה מי שמחזיק רכב חצי עשור/עשור או מעל אפילו ולא נוסע הרבה גם יהיה לו ק"מ כזה.
הכוונה היתה אחרת, נראה לי שהבנתם.
ומי שמחפש חווית נהיגה שלא יקנה עגלות. 200 כ"ס וגם מעל זה, היה כבר למותגים אחרים 10 שנים אחורה.
ehudzeelim
24-08-22, 18:32
איך קונים רכב עם 365 אלף קמ?
פעם הלכתי לקנות טרנספורטר דיזל, מודל 92. נחשב רכב אמין וחסכוני. בעל הרכב גר מאד קרוב אליי אז לא שאלתי שאלות ובאתי לראות.
הרכב נראה סהכ טוב, עשיתי סיבוב נוסע לא רע, לא מעשן, לא מנפח באופן חריג.
אבל בספידומטר-800 אלף ק"מ. זה היה הגיוני כי המוכר היה סוג של נהג הסעות. בכל זאת,
שאלתי אותו לגבי הקילומטראז הגבוה, תשובתו היתה לא להתרשם מהמספר כי בעצם היה מדובר בסיבוב שני של הספידומטר. כלומר 1.8 מיליון ק"מ.. מיותר לציין שהוא כמובן היה היד הראשונה.
בסוף לא קניתי, אבל לא בגלל הקילומטראז'. הרכב נמכר והמשיך לנסוע..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
גדול
ספידומטר עשה סיבוב….999999…
קשה לי להאמין שהרכבים המודרנים מסוגלים לזה כבר.
גדול
ספידומטר עשה סיבוב….999999…
קשה לי להאמין שהרכבים המודרנים מסוגלים לזה כבר.
בסופות, לפחות מהדור הראשון, הספידומטר היה מסתובב לאחור בנסיעה ברוורס..
איך הגענו לכדי נסיעה כזו ארוכה ברוורס?
בשדות יש קוליסים ללא מוצא.. בלי סיבוב בקצה, ולפעמים נוסעים רוורס כל הדרך חזרה.
ע"ע "אצל מי למדת לעשות רברס עם עגלה, אה? אצל מי? בפו"מ למדת את זה?? או אצלי בכותנה???"
ehudzeelim
24-08-22, 22:41
"
בשביל נסיעות ארוכות ברוורס היתה את הריקשה, כשהייתי ילד היתה לי אחת כזאת פיאג'ו ex-army . מה שמיוחד בריקשה זה שיש לה 4 הילוכים בידית אחת, והרוורס הוא בידית אחרת שהופכת את כל ההילוכים הקדמיים לאחוריים. באופן זה הייתי נוסע רוורס ומעביר הילוכים עד לרביעי. למי שישבו בארגז זאת היתה חוויה בלתי נשכחת..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
מדובר בדגם שנחשב לכוכב ומושא להערצה בשוק הישראלי, ומכיוון שלמרבה הצער, במקרים רבים הסגידה למותג טויוטה בישראל מתאפיינת כבר בסממני דת/כת - ומכיוון שעם אנשים דתיים אי אפשר להתווכח על קיומו/אי-קיומו של אלוהים, אני לוקח בערבון מאוד מוגבל את כל השמועות/אגדות/הכרזות האלה - לטוב ולרע.
אני חושב שאפשר לומר הרבה דברים על הלנדקרוזר 150 עם מנוע 2.8 - "חלש" ו"עגלה" הוא ממש לא.
מבחינת מומנט, שזה ה"כוח" שאנחנו מרגישים ומשתמשים בו ביומיום, הוא חד משמעית חזק יותר ממנוע ה-3.0. יש נתונים והם לא משקרים. גם ההספק הרשמי הוא 173 כ"ס ולא 167. ואם אני זוכר טוב, מנועי ה-3.0 סיפקו 163 כ"ס ואח"כ 166 ואח"כ 177 כ"ס ואף אחד לא התלונן שהם חלשים. הדגם שנחשב על ידי מעריצי המותג כ"גביע הקדוש" הוא ה-3.0 עם 190 כ"ס - זה באמת יותר סוסים מאשר ב-2.8, אבל עם פחות קג"מים.
לאחרונה נסענו בדגם הנוכחי עם 208 כ"ס. זה בטח לא חלש, בהחלט רחוק מלהיות עגלה, אבל גם לא מפיל מהכסא. היו בנסיעה הזו גם רוביקון 2.0T וברונקו בדלנדס 2.7T, שעשו ממנו צחוק בכל השוואת תאוצה או סחיבה ופשוט ברחו ממנו - בהשוואה אליהם הוא היה באמת חלש ואיטי. בשטח הם כבר לעסו וירקו אותו בבוז - האם זה הופך אותו לרכב שטח לא טוב?.... מה פתאום. הוא רכב שטח מצויין. אלה הם שפשוט הרבה יותר טובים ממנו.
אבל זה מלמד רק שהכל יחסי בחיים. רוצים שיעור ביחסיות?..... סעו קצת בדודג' ראם TRX או ברוביקון 392 או במרצדס G63 ואז כל רכב שטח אחר ירגיש לכם "חלש".
לגבי "תחושת הבטחון" בלנדקרוזר ודומיו (בעיקר בקרב נשים מפוחדות, אבל לא רק), שנובעת מהמימדים המנופחים, מתחושת הטנק ומגובה הישיבה - את זה אני בהחלט יכול להבין. חלק מתחושת הבטחון הזו מסתמך גם על המוניטין המוצק של הדגם הזה - יש אנשים שאשכרה מאמינים שהוא לא יתקלקל לעולם ושהוא חסין פגיעה/נזק/מוות מכל סוג שהוא.... ואולי ככה התחילה גם סחרחרת המחירים שלו?... לכל זה באמת שאין שום קשר לנהיגה או לביצועים או לאופן התנהלות הרכב בכביש - זה שייך למחוזות הפסיכולוגיה.
וכן - הוא בנוי טוב. ממש טוב. אי אפשר לא להתרשם מזה. בכל זאת טויוטה - הם טובים בזה.
ואף מילה על טויוטה מתקלקלת כן או לא, עלויות אחזקה, התנהגות הכביש, האם שווה את הכסף ושאר ויכוחים חסרי תוחלת שסביב הלנדקרוזר. די, שבענו מזה.
חזרת פעמיים על בנוי טוב. בהודעה הקודמת רשמתי תשובה ומחקתי כי זה באמת לא נושא השרשור. אבל אני לא יכול להתאפק יותר.
אולי הם מסיביים, אבל מי שסידר את המרכב התחתון בלנדקרוזר וגם (ברנגלר הארוך) צריך לנסוע להשתלמות בסוליהול לשכב מתחת לכמה דיפנדרים או דיסקואים ישנים.
המיכל דלק, ובכלל חלקים מתחת לקו השלדה הם פשוט שערוריה. ואם כבר הזכרנו רנגלר, כמה כבר קשה לסדר את הביצים אחת אחרי השניה? רבאק, אתם בונים ג'יפים כבר מאה שנה.
סליחה. פרקתי.
חנן-ג'יפולוג
25-08-22, 16:59
לא קשה בכלל. פשוט עולה בתמסורת בדרך לסרן האחורי שבתורה לוקחת כמה אחוזים של הספק, מומנט ודלק.
וציריה קצרה וחלשה גם מאחורה ולא רק מקדימה
ehudzeelim
25-08-22, 18:00
ומכיוון שעם אנשים דתיים אי אפשר להתווכח על קיומו/אי-קיומו של אלוהים, אני לוקח בערבון מאוד מוגבל את כל השמועות/אגדות/הכרזות האלה - לטוב ולרע.
.
לא מזמן בסוף המאה הקודמת, משפץ גירים בעל עסק מצליח אמר לחבר שלי שבדיוק הכניס אליו מאזדה b2500 לשיפוץ גיר, שאת הגירים (הידניים) של מאזדה, מיצובישי, ניסאן הוא מכיר מצויין, והם מגיעים אליו על בסיס יומיומי. אבל את הגיר של היילקס הוא לא מכיר..הם לא מגיעים. בשבילנו, שעד אז שמענו על האמינות של טויוטה ואפילו שלחלקנו היו היילקסים, לא היתה הוכחה אמיתית ממקור ראשון שמוכיח סטטיסטית שטויוטה אכן אמינה יותר. אבל, כשמישהו שמשפץ גירים אומר לך משפט כזה אתה אומר ואללה.
ועם השנים העליונות באמינות הוכחה מעל לכל ספק גם במנועים.
אז כנראה שלפעמים בבסיס של דת יש גרעין של אמת (או במקרה הזה- עובדות).
מה שכתבתי מתייחס לכמובן לדגמי ההילקס בשנות ה-90, לגבי הדגמים היותר חדשים, פרדואים וכו', אין לי מושג/הוכחות [emoji16]
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
מצחיק אותי שאנשים קונים suv, ובוכים על כוח מנוע.
כמעט כמו האורגזמות שאנשים כאן חווים כל פעם שאיזה חברה אמריקאית מוציאה רכב שטח עם פי 3-4 יותר סוסים ממה שצריך.
רוצים להנות מתאוצות? קנו אופנוע.
אם האוטו מסוגל לנסוע ולשייט בכביש 6 במהירות התנועה או מהר ממנה, הוא בהגדרה לא עגלה.
בשטח? אין דבר כזה אוטו חלש (למעט דיונות, אבל דיונות זה לערסים).
*נעשו כאן מספר הכללות, וגם נקודת השקפה די צרה קחו בקלות, אוגוסט עכשיו (נכתב מגדת מעיין. והכל ריק פה אז צאו לטייל).
139747
לא הבנתי למה זה מצחיק אותך, יותר כוח זה בדיוק כמו יותר כסף, תמיד טוב שיש בכיס.
מניסיוני עם הרוביקון, קל מאוד להתרגל להרבה סוסים ולחזור אחורה יהיה קשה מאוד.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בגלל זה כתבתי - לטוב ולרע.
חלק מהפולקלור המדומיין סביב הלנדקרוזר הוא גם שלילי, בדיוק כמו התדמית שנבנתה למנוע ה-2.8, ולעתים ללא הצדקה. הנה, אני "חובב טויוטה הידוע", אומר את זה.
וכן, הוא בנוי טוב. אוי לטויוטה אם הל"ק יהיה בנוי כמו לנדרובר.....
לעניין מיקום הביצה.... יש הרבה סיבות לזה. בין היתר - מבנה תיבת ההעברה ומיקום הביצה בסרן גנרי מהמדף.
אז נכון שבלנדרובר ובסוזוקי שתי הביצים בצד ימין וזה לכאורה יותר נכון ויותר חכם. אז?
במקרה הזה אני מעדיף בריון על פני חכם.
לא מזמן בסוף המאה הקודמת, משפץ גירים בעל עסק מצליח אמר לחבר שלי שבדיוק הכניס אליו מאזדה b2500 לשיפוץ גיר, שאת הגירים (הידניים) של מאזדה, מיצובישי, ניסאן הוא מכיר מצויין, והם מגיעים אליו על בסיס יומיומי. אבל את הגיר של היילקס הוא לא מכיר..הם לא מגיעים. בשבילנו, שעד אז שמענו על האמינות של טויוטה ואפילו שלחלקנו היו היילקסים, לא היתה הוכחה אמיתית ממקור ראשון שמוכיח סטטיסטית שטויוטה אכן אמינה יותר. אבל, כשמישהו שמשפץ גירים אומר לך משפט כזה אתה אומר ואללה.
ועם השנים העליונות באמינות הוכחה מעל לכל ספק גם במנועים.
אז כנראה שלפעמים בבסיס של דת יש גרעין של אמת (או במקרה הזה- עובדות).
מה שכתבתי מתייחס לכמובן לדגמי ההילקס בשנות ה-90, לגבי הדגמים היותר חדשים, פרדואים וכו', אין לי מושג/הוכחות [emoji16]
Sent from my SM-J710F using Tapatalkכשאתה שם מנוע של מכסחת דשא בנגמש אתה לא תשבור כלום.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
בגלל זה כתבתי - לטוב ולרע.
חלק מהפולקלור המדומיין סביב הלנדקרוזר הוא גם שלילי, בדיוק כמו התדמית שנבנתה למנוע ה-2.8, ולעתים ללא הצדקה. הנה, אני "חובב טויוטה הידוע", אומר את זה.
וכן, הוא בנוי טוב. אוי לטויוטה אם הל"ק יהיה בנוי כמו לנדרובר.....
לעניין מיקום הביצה.... יש הרבה סיבות לזה. בין היתר - מבנה תיבת ההעברה ומיקום הביצה בסרן גנרי מהמדף.
אז נכון שבלנדרובר ובסוזוקי שתי הביצים בצד ימין וזה לכאורה יותר נכון ויותר חכם. אז?
במקרה הזה אני מעדיף בריון על פני חכם.
ל"ק היה מת להיות בנוי כמו לנדרובר, כן דיסקו 2, 3 ו- 4 גם, בלי שיפורים, אחד על אחד. אבל עזוב זה לא הדיון כאן.
ehudzeelim
25-08-22, 19:47
כשאתה שם מנוע של מכסחת דשא בנגמש אתה לא תשבור כלום.
Sent from my SM-A530F using Tapatalkיכול להיות אבל במבחן התוצאה הטויוטה יותר טובה. וגם:
מאזדה b2500 אימתנית עם 86 כ"ס
מיצובישי בופלו 100 כ"ס
ניסאן וינר 104 כ"ס...
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
ל"ק היה מת להיות בנוי כמו לנדרובר, כן דיסקו.......https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220825/f5d8a9a34f8f86c99df1763fbfaf3394.gifhttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220825/a1c3b84f3f69096f1678332c23e47a37.gifhttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220825/375f847fb04845e88b98aac812fa9f97.gif
...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220825/f5d8a9a34f8f86c99df1763fbfaf3394.gifhttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220825/a1c3b84f3f69096f1678332c23e47a37.gifhttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220825/375f847fb04845e88b98aac812fa9f97.gif
חזק אתה.
אפשר לשים גרפים כמו שכולם אוהבים ולהשוות אותם משנים מקבילות(פראדו מול דיסקו 2, וכן הלאה) ולראות מי מתקלקל ונישבר יותר מהשני.
ונעזוב את ה"צללית" בתחתית, אצל מי המכלולים מעל השילדה ואצל מי מתחת.
נמרוד,
הגיפים שלך מצחיקים.
ואני לא מדבר על איזה רכב יותר טוב או אמין,
אבל איך שהלנדרובר בנוי (לפחות עד הדיסקו 2)מעיד על הרבה יותר מחשבה מוכוונת שטח ומכונאות קלה. יתכן והביצוע ורמת הבנייה היא אנגלית טיפוסית (אני באמת לא רוצה להיכנס לדיון הזה).
בהחלט יתכן שאם טויוטה היום מעתיקים את המבנה התחתון של הדיסקברי עם האיכות בנייה היפנית זה היה הרכב שטח האולטימטיבי. אבל כאמור דיון רציני לא יהיה כאן עם תגובות כאלו.
לגבי גרפים וסטטיסטיקות אני לא אכנס, כי או שאני לוקה בסטוקהולם (לא בציניות), או שהאוטו שלי לא מתנהג לפי הסטטיסטיקה.
אפשר לשים גרפים כמו שכולם אוהבים ולהשוות אותם משנים מקבילות(פראדו מול דיסקו 2, וכן הלאה) ולראות מי מתקלקל ונישבר יותר מהשני.
לך על זה.
יכול להיות אבל במבחן התוצאה הטויוטה יותר טובה. וגם:
מאזדה b2500 אימתנית עם 86 כ"ס
מיצובישי בופלו 100 כ"ס
ניסאן וינר 104 כ"ס...
Sent from my SM-J710F using Tapatalkלטיוטה היה 83 כס....
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
ehudzeelim
26-08-22, 07:49
גם אם להפרשים האלה יש משמעות, היא זניחה. ההיילקס בנוי יותר טוב, ואם אצל האחרים המנוע מפרק את הרכב, זה לא מוסיף להם נקודות בסעיף האיכות.
אצל טויוטה גם המנוע מפרק את עצמו הרבה יותר לאט, לא רק את שאר הרכב
וזה לא שהאחרים גרוטאות, הם סבבה לגמרי בתחזוקה סבירה. הטויוטה פשוט יותר טוב.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אהלן.קורא פה בפורום כמה שנים והנה הגעתי למצב שאני מעוניין להיכנס לעולם הג'יפים.החלטתי סופית לללכת על לנדקרוזר ממגוון סיבות, אבל אשמח לקבל הכוונה בנוגע למשהו שאני לא כל כך מבין בו.. שאלה - למה המחירון של הדגמים עד 2015 עם מנוע ה 3 ליטר משמעותית יקרים יותר לעומת אלה עם המנוע החדש יותר של ה 2.8 ?משיחה עם כמה מהמכונאים המומלצים בפייסבוק של טויוטה לנדקרוזר - כאשר אמרתי שמבחינת תקציב אני גבולי ל 2015-2016, נאמר לי להשתדל לקחת את הדגם של ה 3 ליטר ולא את ה 2.8.מצד אחד הדגמים עם ה 2.8 זולים יותר מאלו של ה 3 לפי המחירון, מצד שני נאמר לי שיש בהם קצת בעיות עם האוריאה.אשמח לשמוע חוות דעת מכם.תודה
קודם כל תודה רבה לכל המגיבים.
שנית כל - עם תקציב של כ 250K - מחפש רכב מרווח שיידע לתת גם שטח וגם כביש, אבל שיהיה גם דיזל (צריכת דלק וחיי מנוע) - הייתם פוזלים לכיוון אחר כיום?
פאג'רו רכב מעולה אבל פחות טוב בשטח וכן גם שם קפצו המחירים אבל בגלל שהופסק היבוא הם כנראה גם יפלו חזק בהמשך.
פזלתי לכיוון הגרנד שירוקי - אבל יש עליו הרבה פוסטים שלא יותר מדי אמין.
מה דעתכם?
דעתי - הכיוון הראשון שלך היה נכון. חפש לנדקרוזר הכי חדש שתמצא..
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
קודם כל תודה רבה לכל המגיבים.
שנית כל - עם תקציב של כ 250K - מחפש רכב מרווח שיידע לתת גם שטח וגם כביש, אבל שיהיה גם דיזל (צריכת דלק וחיי מנוע) - הייתם פוזלים לכיוון אחר כיום?
פאג'רו רכב מעולה אבל פחות טוב בשטח וכן גם שם קפצו המחירים אבל בגלל שהופסק היבוא הם כנראה גם יפלו חזק בהמשך.
פזלתי לכיוון הגרנד שירוקי - אבל יש עליו הרבה פוסטים שלא יותר מדי אמין.
מה דעתכם?
אם אתה לא פוחד מירידת ערך ולא מחפש מניה בצורת רכב , תתחיל לחפש גרנד צרוקי טריילהוק , לדעתי תהנה מהרכב הזה כל יום בכביש ובשטח.
לפני כחודש קפצתי לסמלת לברר על רכב חדש , בחוץ חנו 2 לנד-קרוזרים 2019-2020 , החברה לקחו סיבוב בגרנד צרוקי , התלהבו מאד אבל אין להם את הביצים לעבור מ"מניה" לרכב שיש לו ירידת ערך, אבל המניה נסדקת , ה2018-2021 די פגעה במותג, אם לא הם לא היו בוחנים את הגרנד צרוקי.
השיחה שלהם היתה פשוטה , נמאס לנו ליסוע בעגלה שעולה 350 אלף שקל(+ אכזבה מה2019) , אולי הגיע הזמן שגם נהנה מהרכב ונפסיק לסגוד לאל הלנד קרוזר ;), אני מבטיח לך שהם ישארו עם הלנד קרוזר , קשה מאד לוותר על הרגשת הביטחון שמקנה הלנד קרוזר.
ההצעה היחידה שלי אליך , ב250 אלף שקל אל תתפשר , לא על 200K ק"מ , לא על יד 5 , לא על רכב שחוט , רק כמה שיותר חדש , כמה שפחות ק"מ , כמה שפחות ידיים , ושלא יבלבלו אותך באגדות אמינות ללא מגבלת ק"מ , גם הלנדקרוזר מתקלקל, ולהבדיל מכל המתפלספים בתשובות למעלה , גם אני ב3 חודשים האחרונים חיפשתי רכב , ביקרתי בטיוטה , ביקרתי בסמלת , חיפשתי משומשות מיד פרטית , מדילרים , לא חסר רמאים , לא חסר נוכלים , התפלספויות בפורום זה נחמד , בעולם האמיתי אתה נתקל בטיפוסים , רמאים , נוכלים ...... ולמצוא בהמה בסכום של רבע מליון זה פשוט אבסורד.
בהצלחה , עדכן אותנו מה קנית.
אם אתה לא פוחד מירידת ערך ולא מחפש מניה בצורת רכב , תתחיל לחפש גרנד צרוקי טריילהוק , לדעתי תהנה מהרכב הזה כל יום בכביש ובשטח.
לפני כחודש קפצתי לסמלת לברר על רכב חדש , בחוץ חנו 2 לנד-קרוזרים 2019-2020 , החברה לקחו סיבוב בגרנד צרוקי , התלהבו מאד אבל אין להם את הביצים לעבור מ"מניה" לרכב שיש לו ירידת ערך, אבל המניה נסדקת , ה2018-2021 די פגעה במותג, אם לא הם לא היו בוחנים את הגרנד צרוקי.
השיחה שלהם היתה פשוטה , נמאס לנו ליסוע בעגלה שעולה 350 אלף שקל(+ אכזבה מה2019) , אולי הגיע הזמן שגם נהנה מהרכב ונפסיק לסגוד לאל הלנד קרוזר ;), אני מבטיח לך שהם ישארו עם הלנד קרוזר , קשה מאד לוותר על הרגשת הביטחון שמקנה הלנד קרוזר.
ההצעה היחידה שלי אליך , ב250 אלף שקל אל תתפשר , לא על 200K ק"מ , לא על יד 5 , לא על רכב שחוט , רק כמה שיותר חדש , כמה שפחות ק"מ , כמה שפחות ידיים , ושלא יבלבלו אותך באגדות אמינות ללא מגבלת ק"מ , גם הלנדקרוזר מתקלקל, ולהבדיל מכל המתפלספים בתשובות למעלה , גם אני ב3 חודשים האחרונים חיפשתי רכב , ביקרתי בטיוטה , ביקרתי בסמלת , חיפשתי משומשות מיד פרטית , מדילרים , לא חסר רמאים , לא חסר נוכלים , התפלספויות בפורום זה נחמד , בעולם האמיתי אתה נתקל בטיפוסים , רמאים , נוכלים ...... ולמצוא בהמה בסכום של רבע מליון זה פשוט אבסורד.
בהצלחה , עדכן אותנו מה קנית.
אני אסביר את עצמי.
זה שתהיה ירידת ערך זה ברור.
לא מחפש לקנות מה שהעדר קונה - כן חשובה לי אמינות.
אני אחד שמטפל בכל הרכבים שהיו לי עד כה כל 10K גם אם ההמלצות הן יותר, דואג לטפל במוסכים מתמחים לרכב ולא חוסך שקל על טיפולים.
מחפש רכב שיהיה אחלה בכביש אבל גם יוכל לעשות טיולי שטח בקלילות - לא מחפש רכב לעבירויות מטורפות - אבל כן לעשות שטח טכני ברמה סבירה.
השאלה פה האם להישאר עם הלנדקרוזר? כי הוא אמנם עונה על הקריטריונים פרט לעובדה שהמחיר בשמיים לעומת הערך שלו עקב אפקט העדר.
פאג'רו יורד מהפרק - כי הפסיקו לייצר, ויש לו לא מעט בעיות עם ה DPF בדגמים החדשים
השאלה האם גרנד שירוקי יידע להתחרות מול לנד קרוזר? ואם כן ללכה על גרנד שירוקי -הבנתי שהדגם הכי מומלץ לשטח הוא עד 2011 - אבל אני מחפש משהו חדש יותר ודיזל. אז על מה כן ללכת? וממי שיש לו כזה רכב - האם אמין?
- - - Updated - - -
דעתי - הכיוון הראשון שלך היה נכון. חפש לנדקרוזר הכי חדש שתמצא..
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הבעיה שרוב הרכבים ביד 2 מטופלים בהחלפת שמן פילטר שמן כל שנתיים או 30K.
הזוי במיוחד כשבאוסטרליה ומדינות אחרות ממליצים על החלפה כל 10K.
אז קשה למצוא רכב שטופל היטב.
לכן מתחיל לפזול לכיוונים אחרים.
מה דעתך על הגרנד שירוקי? מבחינת אמינות בעיקר
- - - Updated - - -
אם אתה לא פוחד מירידת ערך ולא מחפש מניה בצורת רכב , תתחיל לחפש גרנד צרוקי טריילהוק , לדעתי תהנה מהרכב הזה כל יום בכביש ובשטח.
לפני כחודש קפצתי לסמלת לברר על רכב חדש , בחוץ חנו 2 לנד-קרוזרים 2019-2020 , החברה לקחו סיבוב בגרנד צרוקי , התלהבו מאד אבל אין להם את הביצים לעבור מ"מניה" לרכב שיש לו ירידת ערך, אבל המניה נסדקת , ה2018-2021 די פגעה במותג, אם לא הם לא היו בוחנים את הגרנד צרוקי.
השיחה שלהם היתה פשוטה , נמאס לנו ליסוע בעגלה שעולה 350 אלף שקל(+ אכזבה מה2019) , אולי הגיע הזמן שגם נהנה מהרכב ונפסיק לסגוד לאל הלנד קרוזר ;), אני מבטיח לך שהם ישארו עם הלנד קרוזר , קשה מאד לוותר על הרגשת הביטחון שמקנה הלנד קרוזר.
ההצעה היחידה שלי אליך , ב250 אלף שקל אל תתפשר , לא על 200K ק"מ , לא על יד 5 , לא על רכב שחוט , רק כמה שיותר חדש , כמה שפחות ק"מ , כמה שפחות ידיים , ושלא יבלבלו אותך באגדות אמינות ללא מגבלת ק"מ , גם הלנדקרוזר מתקלקל, ולהבדיל מכל המתפלספים בתשובות למעלה , גם אני ב3 חודשים האחרונים חיפשתי רכב , ביקרתי בטיוטה , ביקרתי בסמלת , חיפשתי משומשות מיד פרטית , מדילרים , לא חסר רמאים , לא חסר נוכלים , התפלספויות בפורום זה נחמד , בעולם האמיתי אתה נתקל בטיפוסים , רמאים , נוכלים ...... ולמצוא בהמה בסכום של רבע מליון זה פשוט אבסורד.
בהצלחה , עדכן אותנו מה קנית.
דרך אגב מה אתה קנית בסוף?
דווקא הדגמים האחרונים של הפג׳ארו ללא DPF
Sent from my iPhone using Tapatalk
דרך אגב מה אתה קנית בסוף?
139786
חדש , חלום של רכב .
דווקא הדגמים האחרונים של הפג׳ארו ללא DPF
Sent from my iPhone using Tapatalk
שטויות , לא מבין מה היהסטריה סביב ה DPF , נדלקת נורה , אין חובה להחליף באותו רגע כי זה אזהרה לא תקלה , ואז יש לך זמן לתקן בזמנך החופשי , החלפתי ברכב הקודם שלי(2009) בעלות של 1700 שח כולל נקיון הסעפת (החלק הוזמן מחו"ל וההרכבה והתיקון בוצעו במוסך מעולה) , ממש לא תקלה שמשאירה משקעים או חור בכיס.
זה לא רק כשיש תקלה.
זה מה שהוא עושה לרכב גם כשהוא תקין.
וזה שהרכב נכנס לlimp mode..?
Sent from my iPhone using Tapatalk
"על כל שאלה תשובה מאת יצחק לבנון".
אלה הרכבים "החדשים", מתמודדים, לכל דבר יש פתרון, כולה רכב לא מטוס קרב, וגם אם כן אז יש כאן מכונאי מטוסים.
😜
דווקא הדגמים האחרונים של הפג׳ארו ללא DPF
Sent from my iPhone using Tapatalk
טעות.בוודאות עם DPF.בדקתי שתיים כאלה
- - - Updated - - -
139786
חדש , חלום של רכב .
נראה חולמי!
דיזל או בנזין?
איך דיזל?
זה לא פאגרו….🤣
יש גם דיזל אבל זה בנזין .
אחלה פאגרו קשה להפרד ממנו.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.