gillss
29-08-22, 11:59
קצת ארוך אבל שווה לקרוא ולהכיר.
אתחיל ואספר שמיציאתו מהיבואן ועד היום הרנגלר 2018 שלי יש יותר רכיבי איתוראן מאשר רכיבי קרייזלר.
קיבלתי אותו לידי ברמת מיגון 70 (שזה אומר כל מה שהיה לאיתוראן להציע עד אותה שנה למעט גלאי גרירה)
אחרי שנתיים נדרשתי לבצע "טסט" למערכות איתוראן.
קיבלתי פתק מחברת הביטוח , נגשתי למתקין מורשה.
הבדיקה כוללת שלב של ניסיונות איכון הרכב (שעתיים לפני ההגעה) ובדיקה פיזית בעת ההגעה.
מר מתקין מייד קפץ על המציאה שבפתק של חברת הביטוח כתוב רמת מיגון 80 וברכב יש רק 70.
ומייד שלף קופסא להתקנה וביקש 1500 ש"ח.
עצרתי אותו , שוחחתי עם סוכן הביטוח ששוחח עם חברת הביטוח
ותוך דקות "הרווחתי" 1500 ש"ח בהנתן אישור חברת הביטוח שאפשר לחיות עם 70 ,
(כי רנגלרים לא מרימים על מלגזה לצורך גניבה:D)
לא עוברת שנה ומתקשרים אלי מאיתוראן מבקשים לקבוע איתי בבית (בסוג של שושו)
התקנה של מערכת נוספת. הסכמתי והיא אכן הותקנה.
עוד חצי שנה , ושוב שידרוג למערכת הנוספת , גם הסכמתי ושוב הותקנה.
והנה חלפו שנתיים וצריך שוב לעשות "טסט" לשלל המערכות.
קובע תור (הפעם יש לי פתק עם דרישת מיגון אמיתית 70)
ומבקש שאת החלק האלחוטי יבצעו בטרם הגעתי (כדי לחסוך זמן)
מגיע למתקין המורשה , נותן לו את הפתק (בציפיה לחיתום והבייתה)
הוא כבר היה עם העט ביד ואז הוא שולף ...
רגע !! אני רואה שיש לך תקלה ברכיב ראשי, צריך להחליף אותו
ומוסיף , זה ללא עלות כי אתה עדיין באחריות.
מייד הרגשתי "עקוץ" (אני ממש לא חובב שפותחים לי מכסה מנוע ללא צורך)
איך הגעת למסקנה? למה רק כשאתה צריך לחתום פתאום מצאת את התקלה?
הנורה האדומה נדלקה . אמרתי תודה ושאין לי זמן להתקנות ותיקונים ונסעתי משם.
ביום המחרת קבעתי תור אצל מתקין אחר (שאמור לבצע את אותן פעולות, בדיקה אלחוטית ופיזית)
התהליך היה קצר כפי שצריך להיות ולא נצפתה שום תקלה בשום מערכת או רכיב שלה !!!
יצאתי תוך דקה וחצי עם טופס חתום על תקינות מערכות האיתור.
התובנה היחידה שלי היא :
החברים האלו (המתקינים המורשים) הם עסק עם כוונת רווח.
ואיפה שניתן להרוויח הם ישימו את הידיים.
זה לא משנה אם הרווח יבוא מהלקוח או מחברת איתוראן , העיקר שיבוא.
אז לי זה פחות מתאים (כמו שאמרתי לא אוהב התקנות ללא צורך)
אתחיל ואספר שמיציאתו מהיבואן ועד היום הרנגלר 2018 שלי יש יותר רכיבי איתוראן מאשר רכיבי קרייזלר.
קיבלתי אותו לידי ברמת מיגון 70 (שזה אומר כל מה שהיה לאיתוראן להציע עד אותה שנה למעט גלאי גרירה)
אחרי שנתיים נדרשתי לבצע "טסט" למערכות איתוראן.
קיבלתי פתק מחברת הביטוח , נגשתי למתקין מורשה.
הבדיקה כוללת שלב של ניסיונות איכון הרכב (שעתיים לפני ההגעה) ובדיקה פיזית בעת ההגעה.
מר מתקין מייד קפץ על המציאה שבפתק של חברת הביטוח כתוב רמת מיגון 80 וברכב יש רק 70.
ומייד שלף קופסא להתקנה וביקש 1500 ש"ח.
עצרתי אותו , שוחחתי עם סוכן הביטוח ששוחח עם חברת הביטוח
ותוך דקות "הרווחתי" 1500 ש"ח בהנתן אישור חברת הביטוח שאפשר לחיות עם 70 ,
(כי רנגלרים לא מרימים על מלגזה לצורך גניבה:D)
לא עוברת שנה ומתקשרים אלי מאיתוראן מבקשים לקבוע איתי בבית (בסוג של שושו)
התקנה של מערכת נוספת. הסכמתי והיא אכן הותקנה.
עוד חצי שנה , ושוב שידרוג למערכת הנוספת , גם הסכמתי ושוב הותקנה.
והנה חלפו שנתיים וצריך שוב לעשות "טסט" לשלל המערכות.
קובע תור (הפעם יש לי פתק עם דרישת מיגון אמיתית 70)
ומבקש שאת החלק האלחוטי יבצעו בטרם הגעתי (כדי לחסוך זמן)
מגיע למתקין המורשה , נותן לו את הפתק (בציפיה לחיתום והבייתה)
הוא כבר היה עם העט ביד ואז הוא שולף ...
רגע !! אני רואה שיש לך תקלה ברכיב ראשי, צריך להחליף אותו
ומוסיף , זה ללא עלות כי אתה עדיין באחריות.
מייד הרגשתי "עקוץ" (אני ממש לא חובב שפותחים לי מכסה מנוע ללא צורך)
איך הגעת למסקנה? למה רק כשאתה צריך לחתום פתאום מצאת את התקלה?
הנורה האדומה נדלקה . אמרתי תודה ושאין לי זמן להתקנות ותיקונים ונסעתי משם.
ביום המחרת קבעתי תור אצל מתקין אחר (שאמור לבצע את אותן פעולות, בדיקה אלחוטית ופיזית)
התהליך היה קצר כפי שצריך להיות ולא נצפתה שום תקלה בשום מערכת או רכיב שלה !!!
יצאתי תוך דקה וחצי עם טופס חתום על תקינות מערכות האיתור.
התובנה היחידה שלי היא :
החברים האלו (המתקינים המורשים) הם עסק עם כוונת רווח.
ואיפה שניתן להרוויח הם ישימו את הידיים.
זה לא משנה אם הרווח יבוא מהלקוח או מחברת איתוראן , העיקר שיבוא.
אז לי זה פחות מתאים (כמו שאמרתי לא אוהב התקנות ללא צורך)