PDA

צפייה בגרסה מלאה : תזכירו לי רגע איפה יש תקלה בקראנקים בדיסקו 3 או 4



מוטי ג.
14-09-22, 15:31
היי,
חבר שם עין על דיסקו 3,
זכור לי משהו על קראנקים שאוהבים להישבר, זה ב 3 או 4?

תודה.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

asafk
14-09-22, 15:40
בכל מנועי ה 2.7.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

איל מ
14-09-22, 15:53
גם במנועי ה3.0.
בעיות שונות.
במנועי ה2.7 הראשונים היתה בעיה של משאבת שמן + מותחן טיימינג+ איזה שגם בקראנק שזז ומונע שימון.
סודר במנועים המתקדמים יותר.
אח"כ במנועי ה3.0 היה כשל בייצור הקראנק עצמו שלכאורה הוחלף בשנים 2014 ואילך.
בפועל הולך קראנק גם בשנים של 2014 ומעלה. כשהחוקיות טוענת שבמנועים החזקים יותר (אותו מנוע, ניהול שונה) זה קורה יותר.

לאחרונה פורסם כאן על פשרה שהושגה בבית משפט בתביעה ייצוגית מול חברת המזרח לגבי החלפת מנוע אבל לא יודע מה הן פרטיה (החלפת מנוע הגיעה לסכומים של מעל 100 אלף ש"ח).
בחיים האמיתיים, השבוע ראיתי רכב 2016 שהוחלף לו מנוע למנוע שנת 2019 בעלות של שלושים ומשהו אלף. לא זול, אבל כבר לא הסכומים שפורסמו כאן בעבר.

גילוי נאות.
אינני מכונאי,
אין לי דיסקו 4.
את מה שכתבתי אני מלקט בעקבות שיחה עם מספר גורואים, בעלי רכבים, וסוחרי חלפים, ובעקבות קצת חפירות בתחום במקבילה הלנדרו-אוסטרלית לג'יפולוג, במסגרת התעניינות לקראת רכישת דיסקברי 4.

מוטי ג.
14-09-22, 15:54
באיזה תכיפות זה קורה ? כל כמה קמ? לנוכחי בכוונת יש 390 אלף קמ. מנוע 2.7

asafk
14-09-22, 16:47
אם זה המנוע המקורי והאכיבו אותו כמו שצריך כנראה (אני לא מבטיח...) שזה כבר לא יקרה.
הבעיה היא בהתקנת המיסב על הקראנק, היא ידועה ויש לה תיעוד כולל בולטין שמפרט כיצד להתקין נכון - כך שמנוע שעשה אוברול או הוחלף לאחר מועד מסויים, או מנוע שעדיין תקין אחרי תקופת חיים כזו - פחות מועד לפורענות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

איל מ
14-09-22, 16:51
וגם,
לוודא שהוחלף משאבת שמן ומותחן טיימינג.

asafk
14-09-22, 16:53
טיימינג קדמי + אחורי....


אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

-->