צפייה בגרסה מלאה : חסימת הדרך לבורות לוץ
לידיעת הקייטנים ... מעשה מעלה עקרבים ... כסת'חת.
https://www.ynet.co.il/vacation/flights/article/ry7qqiz11o?utm_source=ynet.app.android&utm_medium=social&utm_campaign=whatsapp&utm_term=ry7qqiz11o&utm_content=Header
ehudzeelim
16-09-22, 17:12
מצוין
כמה שיותר כבישים כמו מעלה עקרבים יותר טוב [emoji16]
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
איזה חארטה -
"אני החלטתי לסגור את הכביש", מגלה ראש המועצה האזורית רמת נגב ערן דורון בשיחה עם ynet. "אבל זה לא בגלל שאני לא רוצה שמטיילים יגיעו לראות את הנוף של קרני הרמון או את 'הסנה הבוער' בהר כרכום או את פריחת השמשון ההדור בבורות לוץ. להפך, אני מאוד רוצה שהם יגיעו. אבל הכביש הזה משובש ומסכן את הנוסעים בו, והמדינה לא מוכנה לקחת עליו אחריות".
אז למה צריך שלט "הכניסה אסורה" - מה שהופך כל מטייל שם לעבריין.. -אם הם לא מסוגלים לתחזק את הכביש ואין גוף שלוקח עליו אחריות ותקציב שיכתבו משהו כמו "כביש משובש - סכנה " או משהו כזה שיוריד מהם אחריות..
כל אחד סוגר אזור שלם למטיילים כי נראה לו שזה לא אחראי ? איזה מדינה...
איזה חארטה -
"אני החלטתי לסגור את הכביש", מגלה ראש המועצה האזורית רמת נגב ערן דורון בשיחה עם ynet. "אבל זה לא בגלל שאני לא רוצה שמטיילים יגיעו לראות את הנוף של קרני הרמון או את 'הסנה הבוער' בהר כרכום או את פריחת השמשון ההדור בבורות לוץ. להפך, אני מאוד רוצה שהם יגיעו. אבל הכביש הזה משובש ומסכן את הנוסעים בו, והמדינה לא מוכנה לקחת עליו אחריות".
אז למה צריך שלט "הכניסה אסורה" - מה שהופך כל מטייל שם לעבריין.. -אם הם לא מסוגלים לתחזק את הכביש ואין גוף שלוקח עליו אחריות ותקציב שיכתבו משהו כמו "כביש משובש - סכנה " או משהו כזה שיוריד מהם אחריות..
כל אחד סוגר אזור שלם למטיילים כי נראה לו שזה לא אחראי ? איזה מדינה...
תקרא את כל הכתבה.
תבעו את המועצה על גלגלים ונזק לפרייבטים מבורות בכביש.
התרבות הקלוקלת של אנשים להאשים כל דבר מלבד לקחת אחריות על עצמם.
אז רטג מרוקנת בריכות, ומקיפים וסוגרים בגדרות אתרים, ומציבים תמרור כזה במעלה עקרבים ועכשיו כאן.
דורון - כמובן שקראתי. אחרת לא הייתי מגיב..
ומה שאני אומר במילים קצת אחרות - אתם לא יכולים לתחזק את הכביש ? אין תקציב ? המשרדים מגלגלים את האחריות אחד לשני וכו' - אז תכתבו בכניסה לציר שלט גדול שמציין שהכביש משובש ומסוכן וכל הנוסע בו על אחריותו בלבד. (או משהו כזה..)
שיורידו מעצמם אחריות , אבל לבוא ולכתוב שלט שכתוב בו במפורש הכניסה אסורה - זה משהו אחר לגמרי - זה הופך את המטייל בו לעבריין ע"פ חוק.
אז מה עכשיו ? כל כניסה לציר בשטח ישימו שלט כזה ? כי זה "מסוכן" והם האחראים על השטח ולא רוצים שיתבעו אותם ?
יש גבול לטמטום ולכסת"ח.... (או שבעצם אין כפי שאמר איינשטיין לגבי האנשים..)
סליחה על השפה .. אבל זה פשוט מעצבן לראות את זה - ולא רק שם..
140124
תקרא את כל הכתבה.
תבעו את המועצה על גלגלים ונזק לפרייבטים מבורות בכביש.
התרבות הקלוקלת של אנשים להאשים כל דבר מלבד לקחת אחריות על עצמם.
אז רטג מרוקנת בריכות, ומקיפים וסוגרים בגדרות אתרים, ומציבים תמרור כזה במעלה עקרבים ועכשיו כאן.
דורון,
לדעתי, יש הבדל גדול בין "לנקב" בריכות ע"מ שלא יצטברו יותר מ 30 ס"מ מים ( הרט"ג התבלבלו, במקום לשמור על הטבע ולהנגיש, הם מחבלים ומרחיקים),
לבין רשויות המדינה, שגובות מסים, וכל זכות קיומן הוא לתת שרות לאזרח ולתחזק תשתיות.
לפי השיטה הזו, אולי גם יפסיקו לתחזק כבישים ראשיים וישימו שלטים?
כבישים צריכים להיות מתוחזקים במצב סביר, והרשות לא יכולה לעשות תרגילים כאלו.
אמן שמישהו יתבע אותם על הסגירה.
זיו צודק.
אני הראשון שיאמר שאנשים צריכים להיות אחראיים למעשיהם ולא לבקש מהרשויות לפצות אותם על השטויות שהם עושים.
אבל כביש ציבורי במדינה נדרש להיות מתוחזק. זה מה שהרשות המקומית או השלטון המרכזי מחוייבים לו.
ולחפות על חוסר רצון (ולא משנה של מי) במניעת שימוש בכביש - לא לעניין.
אין לי בעיה שבכניסה לכביש סוג ב' שאינו מתוחזק ישימו שלטים של כביש משובש הנסיעה מיועדת לרכב גבוה בלבד. אבל סגירה של דרך אינה מקובלת. (ואגב - אינה חוקית. רק לשר התחבורה מותר להורות על סגירה קבועה של דרך).
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מקבל שיש הבדל בין בריכה לכביש.
אבל התרבות המכוערת שמביאה לתוצאות האלו זהה.
אגב, אתם לא יודעים מי הציב את השלט, לפחות לפי הכתבה לא כתוב בברור מי סגר.
להבנתי גם במעלה עקרבים זה סוג של זריקת אחריות בין גופים.
כתוב המפורש שראש המועצה האיזורית "הוא זה שהחליט לסגור את הכביש".
שמחת זקנתי, זה "כביש משובש"?..... אנשים לא יודעים לנהוג. נכנסים דוך לתוך בורות עם צמיגי החתך-נמוך המצחיקים שלהם ומחפשים להאשים אחרים. טוב שהסתומה שהשבוע נכנסה לביקור עם האוטו שלה לתוך חנות בכיכר המדינה והרגה בחורה צעירה, לא תובעת את החנות למה היא היתה שם ואת העיריה מה פתאום אישרה לפתוח שם חנות.
כמו מעלה עקרבים. אף אחד לא אוכף את זה, אבל מספיק ש"זה אסור" אז 99% מהמטיילים בפרייבטים כבר לא מגיעים לשם?.... ואם שואלים אותי? מצוין. מעולה! זה רק לטובה.
כמו מעלה עקרבים. אף אחד לא אוכף את זה, אבל מספיק ש"זה אסור" אז 99% מהמטיילים בפרייבטים כבר לא מגיעים לשם?.... ואם שואלים אותי? מצוין. מעולה! זה רק לטובה.
בוקר טוב ומזל טוב ברלי! כנראה שלרגל יום הולדתך שחל אתמול - אני מסכים איתך! גם שעון מקולקל כמוך צודק פעם ב365 ימים [emoji16]
אתה מסכים איתי יותר ויותר לאחרונה. כנראה השעון המקולקל הוא על פרק היד שלך ועוד יש לך תקווה.
בכל מקרה תודה רבה :)
שיעשו שם ערמת עפר ורצוי לפני החגים.
קצת פחות רכבים על הכביש..
ולא בטוח שזה עבר את כל הנהלים והאישורים של ועדת התמרור...
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
אתם רואים נכון את הרצון שלנו לטייל בשקט וזה משרת את המטרה הזו.
אבל מי שייכנס הגמל וייפצע ויאלץ להסביר לחברת הביטוח למה נסענבדרך שאסור להיות בה - יחשוב אחרת.
ושוב, זה לא כי צריך לדעתי לקדם את אזור הר רמון כאתר תיירות פנים. אלא כי הרשות המקומית צריכה לתחזק כבישים. לשם כך היא שם.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני לא מקבל את הטענה שזה טוב למנוע מאזרחים להגיע לחבל ארץ שלם (כזה אור אחר).
ולראות את המקרה הזה דרך החור הפרטי של התחת שלנו (שיושב בג'יפ) זה חלק מהבעיה, שגם דורון מתייחס אליה בתגובה שלו.
מפקירים פה שטח של כשליש מהמדינה לעבריינים.
יישארו שם מבריחים, מגדלי מריחואנה, וקומץ עברייני תנועה שלא שמים של חוקי התעבורה...
אה, כן. וצהל.
לילדים שלכם לא מגיע לטייל שם עם ביהס?
עם תנועות הנוער?
עם המכינות?
לתיירות פנים וחוץ שמביאה לחבל ארץ הזה עשרות אלפי מטיילים בשנה אין משמעות?
מדינה לתפארת.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אתם רואים נכון את הרצון שלנו לטייל בשקט וזה משרת את המטרה הזו.
אבל מי שייכנס הגמל וייפצע ויאלץ להסביר לחברת הביטוח למה נסענבדרך שאסור להיות בה - יחשוב אחרת.
ושוב, זה לא כי צריך לדעתי לקדם את אזור הר רמון כאתר תיירות פנים. אלא כי הרשות המקומית צריכה לתחזק כבישים. לשם כך היא שם.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אחרי שהסכמנו על העקרון, בא רק נדייק בעובדות.
כביש עירוני הוא באחריות הרשות.
כביש בין עירוני אמור להיות באחריות המדינה (משרד התחבורה וחברות ממשלתיות כמו נתיבי ישראל).
לפעמים, משיקולים שונים ( עוד קומבינה ישראלית) המדינה מעבירה את האחריות על קטע כביש, לרשות מקומית ( עם תקציב נלווה).
אני לא יודע את הפרטים המדוייקים של המקרה הזה.
בהחלט יש מצב שזה כביש באחריות המדינה, וראש המועצה רק "מגדיל" ראש וטוען, שאם תהיה שם תאונה הוא חשוף לתביעות ( כי זה בשטח הרשות. והוא צודק).
אבל, אני לא אתפלא שהסיפור מעט שונה- זה כביש באחריות המדינה, שמזניחה, ולמרות בקשות המועצה לא מתעדפת ולא מתקנת.
השלטים והסגירה הם בכלל ע"מ פשוט להפעיל לחץ על משרד התחבורה.
בכל מקרה, התוצאה אותו הדבר, מי שמקבל את המיסים שלנו, לא מתפקד והופך אותנו לעברינים.
boaz avrahami
17-09-22, 11:26
איך צודק. אם זה אחריות המדינה אז הוא לא אחראי.
חוץ מזה עוד לא ראיתי אף אחראי במדינה על כל כביש שלא יהיה מועמד לדין.
אם זה היה קורה כל משרד התחבורה ומעץ היו עשרות שנים בכלא.
זה סתם עוד דוגמא לשימוש לרעה בכח המשרה וניצול לא הגון של הכספים שכל הרשויות מבזבזות ומפקירות את האזרחים לנפשם.
זה לא חכול עוד להמשיך הרבה זמן.
המדינה לפני קריסה
תרשו (או לא, אני לא באמת שואל) להתיג בפניכם זווית אחרת, שאני מכיר, לצערי - מצויין, ולא רק המזווית המשפטית, אלא גם מהזווית השלטונית, וגם קצת מהזווית האחזקתית מעשית.
יש כבישים באזחקת נת"י. עם זה, בגדול אין שום בעייה.
יש כבישים "עירוניים" פנימיים - כלומר בתוך המשבצת הכחולה של העיר, או הכפר או הקיבוץ. אלו הם כבישים שאחזקתם על היטל סלילה (פעם אחת בלבד בחיי נכס, נכון לחקיקה דהיום) ועל מיסי הארנונה המשולמים על ידי התושב.
יש כבישים "ללא אבא" - כבישים שאינם באחריות נת"י, אינם בחריות ישוב ספציפי, ואין, בהגדרה, מי שמתחזק אותם. העלות של תחזוקת כבישים ככאלו, נופלת על נמועצה האזורית, מבלי שיש באמת מי שמתקצב אותם בזה. המשמעות האמיתית היא, שמשלמי הארנונה במועצה, צריכים לממן אותם.
כלומר - אתה, שמטייל בחג בדרום, באמת מצפה שתושב עזוז יממן עבורך את הכביש? (ומבלי שבכלל ישנת בצימר אצלו ביישוב והוא אולי הרוויח משהו?).
אני מבין לגמרי את ראש המועצה, מהתעסקות בזה בחיי היומיוום, ונכון - אם הוא נתבע בגין הכביש הזה ונאלץ לשלם, הוא יעשה הכל כדי שלא יגיעו לשם אותם ה"תובעים".
יתר על כן, הווייז יצר שורה שלמה וארוכה של כבישים ש"סובלים", הם ובעליהם, בגלל הוויז.
הרחוב שלי, למשל, היה אמור להיות רחוב כפרי שקט, והוא גם היה כזה שנים רבות. למרבה הצער, הוא יכול לחסוך חצי שעה של פקק בצומת מסויימת, ואז הוויז התחיל להמליץ עליו כדרך עוקפת. יש אנשים שמוותרים על הנסיון לצאת בבוקר עם אוטו מהחצר. אין טעם ואפשרות, כי לא נותנים להם, אלו שבכלל לא גרים פה, ומקצרים דרכם.
יש כאלו שלא מוציאים הרכב והולכים ברגל, אבל מה לעשות שלפעמים גם לא נותנים לנו לחצות את הכביש כדי להגיע לצד של המדרכה (כי אין לנו שתי מדרכות).
לא, אני לא גר בעזה ולא ברפיח, אני גר ביישוב מבוסס בשרון.
למה לעזאזאל אני צריך לממן את יקון הכביש, כש-5 אחוז מנוסעיו בכלל לא קשורים אלי או לכפר?
ואגב, ספרנו פעם, עם חברה מסודרת, כמה אלפי מכוניות ביום יש ברחוב. לא תרצו לשמוע את המספר, שהוא חמש ספרתי. ביום.
ואם כבר שפכתי, אז נתבענו פעם על ידי מישהו שרצה לפצל מקרי ביטוח, מסיבותיו הוא, וסיפר על בור בכביש בכפר בדיוח לחברת הביטוח. חברת הביטוח שילמה לו, אבל תבעיה את הכפר. כדי לעשות את הסיפור קצר, התביעה נדחתה, אבל זה בגלל שהחלטתי לייצג את הכפר ללא עלות. אחרת - עורך הדין היה עולה יותר מסכום התביעה.
היא נדחתה, כי אני, כעו"ד ותושב, ידעתי ביוק מה יש ומה אין, וגם חפרתי בתביעה, היא נדחתה, כי חברת הביטוח לא ממש מבינה בענייני שלטון מקומי שאיננו עירייה, אבל האם כספית, זה היה שווה את זמני וזמנו של אדם עסוק נוסף? - התשובה היא חד משמעית - לא.
אז כפי שכתבתי בהתחלה - אני מבין לגמרי את ראש המועצה, ומכאן - איש הישר בעיניו יעשה.
רמז, למי שכתב על בעייה ביסוי ביטוחי - נסיעה באין כניסה שוללת ביטוח? מעבר באור אדום - שולל ביטוח?
מישהו בכלל בדק מה כתוב בפרוטוקול ובהחלטת רשות התמרור המקומית?
ehudzeelim
17-09-22, 13:43
כלומר - אתה, שמטייל בחג בדרום, באמת מצפה שתושב עזוז יממן עבורך את הכביש? (ומבלי שבכלל ישנת בצימר אצלו ביישוב והוא אולי הרוויח משהו?).
המציאות, למיטב ידיעתי, שונה לחלוטין. את רוב הכנסות הארנונה של המועצות האזוריות בדרום משלמים צה"ל, מפעלים כאלה ואחרים, ועוד משתמשי שטח שאינם תושבי המועצה, שמשלמים חלק קטן מהסכום. סכום הארנונה שגובות המועצות האזוריות בדרום הם מהגבוהים בישראל, באופן זה המועצה מתעשרת לרווחת תושביה על חשבון צה"ל וכו'. נכון שתושבי עזוז נאלצים לשלם ביוקר, אבל זה רק בגלל שהמועצה שלהם החליטה שזה שווה לה, כדי למקסם את רווחיה מגופים חיצוניים. ולא אכנס לשאלה האם הכספים הגבוהים האלה שמשולמים על ידי התושבים למעשה חוזרים אליהם (לפחות לחלקם) בדלת אחורית, והנושאים בנטל הם בעיקר הצבא והמפעלים השונים.
אז לדעתי אין בסיס להשוואה בין המקרה שלך למצב ברמת נגב.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
ובשורה התחתונה-
חבל ארץ שמהווה כשליש משטחי המדינה, הפך ברגע ללא נגיש לרוב המוחלט של תושביה.
זה בלתי נסבל.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
כלומר - אתה, שמטייל בחג בדרום, באמת מצפה שתושב עזוז יממן עבורך את הכביש? (ומבלי שבכלל ישנת בצימר אצלו ביישוב והוא אולי הרוויח משהו?).
?
כן.
ממש כשם שאותו תושב עזוז - אם וכאשר יבוא לתל אביב יהנה ממה שכספי הארנונה שלי מממנים.
ואם הוא יוזמן לבת מצווה של האחיינית שלו שהיא שכנה שלך - אתהמממן עבורו את הכביש במושב.
ככה זה עובד.
השיטה השניה נקראת כבישי אגרה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
שמיל,
אתה מבלבל שני נושאים שונים.
אין דבר כזה כביש בלי אבא, יש כבישים שהאבא מתכחש להם ....
לכל הכבישים יש הגדרה ברורוה, וכמו שכתבתי, לפעמים הגופים קומבינות.
כל זה לא קשור לעובדה, שאתה נכנס לתל אביב, ברור לך שאתה נוסע בכביש שממומן ותוחזק ע"י עירית תל -אביב.
אבל שמפריעים לשלווה של ישוב כפרי....אז התושבים מתרעמים....
זה לא קשור למימון ולתחזוקה, זה קשור לבעיה אחרת של הכוונת תנועה.
זו לא בעיה של מי ממן, זו בעיה איכות חיים.
אההה...ואני מכיר את כל זה, בגלל שאני גר בבנימינה, ואצלנו יש תושבים שלא מבינים למה תושב זכרון יעקב שרוצה לרדת לפרדס חנה, חוצה את בנימינה....
איך צודק. אם זה אחריות המדינה אז הוא לא אחראי.
חוץ מזה עוד לא ראיתי אף אחראי במדינה על כל כביש שלא יהיה מועמד לדין.
אם זה היה קורה כל משרד התחבורה ומעץ היו עשרות שנים בכלא.
זה סתם עוד דוגמא לשימוש לרעה בכח המשרה וניצול לא הגון של הכספים שכל הרשויות מבזבזות ומפקירות את האזרחים לנפשם.
זה לא חכול עוד להמשיך הרבה זמן.
המדינה לפני קריסה
בועז,
ממש אין לי חשק להכנס פה לעוד וויכוח על תחושות בטן.
יש פה כמה עורכי דין, ואם בא להם, שילמדו אותך, אבל בגדול-יש הבדל בין מי תפקידו לתחזק, מי מגדיר את המפרט של התיקון, ומי משגיח שיתקנו ומי.... ומי......
תסתכל למשל על דיוני הוועדה לחקירת אסון המירון -
אם מחפשים רק אשם אחד, למה שלחו כל כך הרבה מכתבים?
שאני הדרכתי בחוגי סיור, היה סיפור על ילד של משפחה אמריקאית שהשתתף בטיול של החברה מעד, ונהרג בזוויתן.
המשפחה תבעה את:
החברה להגנת הטבע, מארגנת הטיול.
הרשות להגנת הטבע - הטיול בשטח שמורה על שביל מוגדר של הרשות.
צה"ל - שטחי אש , ושטח כבוש - הגולן ( לפני חוק הגולן).
מדינת ישראל.
לך ותחפש את המקרה, תראה איך כולם היו חלק מההסדר.
נסעתי בכביש 171 לפני שלושה שבועות.
הכביש כביש מסוכן. חד משמעית. בורות עוד מילא, אבל סיבובים מפתיעים, שוליים גבוהים וחדים והוא גם צר. ממש סכנת נפשות. בכלל, כבישים ומכוניות זה דבר מאוד מסוכן.
אגב,
גם הסיבוב של מוצא היה מאוד מסוכן. אני לא זוכר שסגרו את כביש מס' 1 בגלל זה.
לגבי זה שאנשים הם חארות ולא יודעים לקחת אחריות על מעשיהם? וואוו! חידשתם לי! אני בשוק!
הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם, מה שבא בעמל ויזע של דור המייסדים בקלות יעלם.
נסעתי גם שם לפני 3 שבועות .. לא מבין על מה אתם מדברים. כביש יפיפיה ולא ראיתי או הרגשתי בור אחד אפילו. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220917/db92404fafd6ab0d886408cfac788d56.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220917/a7361fa0e62ce8a696ab43eec69a33fc.jpg
Sent from my DN2103 using Tapatalk
GodsFather
17-09-22, 19:01
המתלים של הדאסטר הם הטובים בעולם
Sent from my HD1903 using Tapatalk
כן.
ממש כשם שאותו תושב עזוז - אם וכאשר יבוא לתל אביב יהנה ממה שכספי הארנונה שלי מממנים.
ואם הוא יוזמן לבת מצווה של האחיינית שלו שהיא שכנה שלך - אתה מממן עבורו את הכביש במושב.
ככה זה עובד.
השיטה השניה נקראת כבישי אגרה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יש הבדל גדול בין אורח אקראי לבין תנועה יוממית קבועה.
גם מבחינה כלכלית, גם מבחינת אחריות על הכביש.
יש היום מודלים לשימוש, והגדרות אחריות והן שונות ממה שציינת.
כון שיש גבול למה שאני יכול לכתוב כאן, וכפי שאמרתי, אני מכיר את הנושא לעומק מכמה וכמה זוויות, נאלץ פשוט להסכים שלא להסכים.
מה הקשר בין יוממות לבין תייר בכביש בורות לוץ?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
boaz avrahami
17-09-22, 19:49
בועז,
ממש אין לי חשק להכנס פה לעוד וויכוח על תחושות בטן.
יש פה כמה עורכי דין, ואם בא להם, שילמדו אותך, אבל בגדול-יש הבדל בין מי תפקידו לתחזק, מי מגדיר את המפרט של התיקון, ומי משגיח שיתקנו ומי.... ומי......
תסתכל למשל על דיוני הוועדה לחקירת אסון המירון -
אם מחפשים רק אשם אחד, למה שלחו כל כך הרבה מכתבים?
שאני הדרכתי בחוגי סיור, היה סיפור על ילד של משפחה אמריקאית שהשתתף בטיול של החברה מעד, ונהרג בזוויתן.
המשפחה תבעה את:
החברה להגנת הטבע, מארגנת הטיול.
הרשות להגנת הטבע - הטיול בשטח שמורה על שביל מוגדר של הרשות.
צה"ל - שטחי אש , ושטח כבוש - הגולן ( לפני חוק הגולן).
מדינת ישראל.
לך ותחפש את המקרה, תראה איך כולם היו חלק מההסדר.
אין לי כח לכתוב מגילות ועוד על הנושא הזה.
שמיל כתב באופן מפורש שהוא ניצח את חברת הביטוח שלא הכירה את החוק כמוה.
רק מחזק את הכיוון שלי למיטב שיפוטי.
יותר מדי שנים הגופים שזכאים על פי דין לגבות מאיתנו כספים מתחמקים לתת לנו שירותים.
הדבר הכי מוזר שגם אין אמנה או מחויבות בין הרשות לאזרח מה לגבי סוג וטיב השרותים שהיא צריכה לספק.
כך יוצא שעל רשות סוברנית להחליט לעצמה על השרותים או ביטול ומניעת שרותים בדין.
אין מה לעשות.
איך אני יודע?
הייתי חבר בקבוצה שהגישה על זה בגצ עם אחד מטובי עורכי הדין בארץ ובגצ גלגלו אותנו מכל המדרגות עוד לםני שהתחיל המשפט באמת.
כל המערכות פה גמורות משחיתות
אתה השווית את הכפר לתל אביב, ושם היוממות קשורה.
לגבי בורות לוץ, כמו שציינתי, ועל אף מחשבותיו של זיבו - יש דבר כזה כבישים ללא אבא. זה שאתה (זיבו) לא יודע את זה, לא הופך את דעתך לנכונה.
הבעיה היא לא הכסף או האחריות או כלום
הבעיה זאת השיטה.
הדרך הנבונה ( לדעתי ) היא לשים שלט ענק 'זהירות. כביש הרוס, הנסיעה מסוכנת. קח אחריות על עצמך !'
ולא לחסום .. כרגיל פה.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
הבעיה היא לא הכסף או האחריות או כלום
הבעיה זאת השיטה.
הדרך הנבונה ( לדעתי ) היא לשים שלט ענק 'זהירות. כביש הרוס, הנסיעה מסוכנת. קח אחריות על עצמך !'
ולא לחסום .. כרגיל פה.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
נכון
מסכים לחלוטין זה מה שהיה צריך לשים שם
שלט שאומר ,האחריות מפה והלאה על הנכנס בלבד
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה בדיוק מה שהם עשו. במילים קצת אחרות. אין חסימה פיזית.
הבעיה היא לא הכסף או האחריות או כלום
הבעיה זאת השיטה.
הדרך הנבונה ( לדעתי ) היא לשים שלט ענק 'זהירות. כביש הרוס, הנסיעה מסוכנת. קח אחריות על עצמך !'
ולא לחסום .. כרגיל פה.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
ומה אתה יודע,
אפילו קיים תמרור במיוחד בשביל זה (144). תוסיפו הגבלת מהירות של 25 קמ"ש ואתם מכוסתחים.
חי בפזורת הנגב ונמצא על הכביש הזה כמה פעמים בשבוע. כמו כבישים אחרים באזור, גם הכביש הזה נסלל לפני המון שנים, בשנות השמונים ובעקבות פינוי סיני. במפות ישנות, אפשר לראות שהדרך הזו, חופפת פחות או יותר דרך עתיקה מאוד, יש אומרים אלפי שנים, הדרך עצמה נמצאת בתוואי יחסית נוח, בין מצוקי מכתש רמון לבין האיזור ההררי שנמצא צפונה משם, בטופוגרפיה לא פשוטה. מי שמטייל שם ברגל, מוצא שעל הקו הזה ישנם לא מעט אתרים ארכאולוגיים, בורות מים ושרידי התיישבות. שסללו את הדרך בשנות ה 80, לא חצבו ולא השחיתו את הנוף, פשוט סללו דרך יפה שזורמת עם הנוף והטופוגרפיה. רובה של הדרך טובה מאוד וכל מה שצריך זה לנסוע לאט וליהנות מהנוף, בקצב נסיעה רגוע, אין שום בעיה. ישנם כמה נקודות שבהן הדרך נשטפה ב 2018 ו 2020 שהיו שטפונות חזקים באזור, אבל מדובר על תיקון מקומי. בכל מקרה, אני אמשיך לנסוע בדרך הזו ואם אין תקציב לתקן את הדרך, שיגדירו אותה כדרך ולא ככביש. כמו שאף אחד לא מתקן את מעלה רמון או מעלה ערוד ולמרות זאת מותר לנסוע שם ואף אחד לא יכול לתבוע את המדינה או רטג או נתיבי ישראל על כך שמעלה רמון מחורבן ואפשר להיתקע או להתהפך שם, כנ'ל במקרה הזה, סעו לאט, הדרך יפה. בקובץ המצורף תוכלו לראות את תוואי הדרך כפי שמופה ב 1913. אפשר לראות את סהל אל אהווה - מישור הרוחות, ג'בל טווילא - הר אריכא, ג'בל חמתייה - הר חמת, ראס אל רומן - הר רמון . מצפה רמון היא ראס אבו סרביט. תוואי הדרך עתיק מאוד, אולי אלפי שנים, אולי הכביש קצת משובש, אבל דעתה של מדינת ישראל הרבה יותר משובשת.
140134
זה בדיוק מה שהם עשו. במילים קצת אחרות. אין חסימה פיזית.הבעיה היא שעכשיו ניידת של מתנ'א משועממת שחסר להם למשמרת עוד 12 דוח'ות .. תחכה ליד צומת הרוחות. כל מי שיוצא משם בסוף טיול יומיים בשטח .. סוגר להם את הפינה.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
אני חייב לשתף אתכם במחשבה.... על איך 'פעם' התגאו בסלילת דרכים. והיום ראש מועצה מתגאה בסגירת דרך...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
140134
איזו מפה נהדרת.
לא פחות מעניין שם זה הדרך שמובילה מכיוון עין אום צלח בואכה מעלה אנמר, חוצה את בקעת ארדון וממשיכה דרך מפער קמאי לנחל מעוק.
שרידים ברורים של הציר הזה קיימים עד היום.
ובהיעדר יכולת להגשים חלום ולנסוע שם, הליכה שם היא הדבר הכי קרוב ...
תודה אייל [emoji120]
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ehudzeelim
17-09-22, 21:47
ישנם כמה נקודות שבהן הדרך נשטפה ב 2018 ו 2020 שהיו שטפונות חזקים באזור, אבל מדובר על תיקון מקומי. ]
שתי תמונות מהכביש ב-2018, וגם תמונה אחת יפה של המפל במעלה העצמאות באותו יום
140137140138140139
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
גם בכביש 171 אי אפשר לנסוע וגם בכביש 20 אי אפשר. מה נשאר לנו? לשבת בבית ולצפות בתמונות...
ehudzeelim
17-09-22, 22:00
את 171 צריך להיות לי גם במושלג, מ-2014 או 2015, אם ימשיכו לסגור כבישים אחפש..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
את 171 צריך להיות לי גם במושלג, מ-2014 או 2015, אם ימשיכו לסגור כבישים אחפש..
Sent from my SM-J710F using Tapatalkהזכרת לי שיש לי אחת מושלגת מ 1992. קורס קצינים.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
2015, הר רמון (המתנו לשלג עד שהגיע)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220918/87d06cf39eac17bfeb97964af6682593.jpg
נשלח מהנייד
ehudzeelim
18-09-22, 10:24
ב-2015 הגענו קצת לפני שהוא הלך140140140141140142140143140144
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
לא ייקרה כלום עם גם הצבא יכניס את היד לכיס ויממן חלק מהשיפוץ
יש לו חלק גדול מהנזקים לכביש
יצא במקרה שגם לי יש ניסיון והיכרות עם ניהול תקציבים בישוב/אגודה/מועצה ולמרות הדיון הזה כבר קצת ארוך אני צריך לציין שלכל רשות מקומית/איזורית מספר מקורות הכנסה קבועים פחות או יותר (כגון ארנונה / נכסים / תקציבים ושמתקבלים ממשרדי ממשלה שונים וכו') וישנם תקציבים (סכומים) שמתקבלים לפרוייקטים מסויימים (בד"כ "כסף צבוע" פר פרוייקט) וכו'
בכל מקום/מועצה כזאת :השמיכה קצרה מידי" (לפחות המקומות שאני מכיר..) והתקציב השנתי (או הרב שנתי..) אף פעם לא מספיק לכל מה שרוצים וצריך להתחיל לעשות סדרי עדיפויות ולדחות או אפילו לוותר על דברים מסויימים גם אם חשובים . לכל סעיף בתקציב יש סכום שמוקצה לו.
כמובן שיש מקרים שאפשר לבקש תקצוב מיוחד לפרוייקטים - למשל אם זה כביש שמשרת גם את הצבא - אז לבקש ממשרד בביטחון / צבא שיעביר תקציב (חד פעמי או שוטף לתחזוקה בהתאם למספר קריטריונים של שימוש , חשיבות וכו'..)
אני לא יודע ולא חקרתי את האחריות הספציפית לכביש הזה אם זה מועצה / נת"י / צבא וכו' העניין שאם אין כרגע לרשות שאחראית על הכביש הזה תקציב בשביל לתחזק אותו (או לשפץ ולתחזק) אז שיבקשו ממי שהם יכולים עזרה ואם גם זה לא מצליח שיסירו אחריות . בצורת שילוט מתאים וכו'
אבל לסגור לגמרי ? זה ממש מעשה פחדני וכסת"חי בהגזמה .
ואם כבר מדברים על תקציבים לכבישים ואני לא רוצה לפגוע כאן באף אחד אבל כל גבעה נידחת עם שלוש קארווילות באיו"ש (שחלקם אפילו בלי מעמד מוסדר) מקבלת תקצוב נדיב ביותר לעשרות ק"מ של כביש מדוגם ואף אחד לא ממש שואל את הציבור מה הוא מעדיף לעשות עם תקציבי הממשלה.. זה בסופו של דבר הכל פוליטיקה עלובה וסחטנית...
וד"א נוסף - ראיתם שכביש 40 סגור לכמה ימים ממצפה רמון עד ציחור עקב ניסויים של רפאל בשדמה ?
https://www.ynet.co.il/news/article/hj9h2xvwo
ואם כבר מדברים על תקציבים לכבישים ואני לא רוצה לפגוע כאן באף אחד אבל כל גבעה נידחת עם שלוש קארווילות באיו"ש (שחלקם אפילו בלי מעמד מוסדר) מקבלת תקצוב נדיב ביותר לעשרות ק"מ של כביש מדוגם ואף אחד לא ממש שואל את הציבור מה הוא מעדיף לעשות עם תקציבי הממשלה.. זה בסופו של דבר הכל פוליטיקה עלובה וסחטנית...
בתור אחד שמסתובב לא מעט בגבעות שכוחות אל, אני מציע לך לבדוק את העובדות.
1. לרבות מהן אין דרך סלולה באספלט, לחלקן אפילו לא בחצץ.
2. אלו שכן קיבלו דרך, לא תמיד הגבעה באישור המדינה ככה שהיא כנראה לא תקצבה את הדרך אליה.
3. אכן יש בין אלו שמאמינים שעוד לא סיימנו לשרטט את הגבולות שלנו כאלו ששכחו שגם בנגב לא סיימנו. כמו שאיו"ש לא מובן מאליו גם הנגב לא, ואם לא נחליט שעוד יש עבודה ציונית לעשות נאבד אותו סופית בקרוב מאוד.
וכן, אני חושב שהפתרון לתקצוב יגיע מתוך שכנוע מקבלי ההחלטות בצורך הציוני לתחזק דרכים בנגב.
ומכיוון אחר, טיילתי בסופש בצפון, וחשקה נפשי לחוש את מימי הכנרת, אני לא שאנן ליתרונות שרותי ההצלה, אבל במים עד החזה אני חושב שניתן לוותר עליהם.
סביב הכנרת יש יותר שלטים של "אין שרותי הצלה - הרחצה אסורה" מאשר פחים.
תודה שאזהרתם, אכן אין שרותי הצלה וזה נתון חשוב. ניתן גם להוסיף " שים לב הסחף בכנרת מפתיע ונגבו בחוף זה X קורבנות" מכאן זו כבר החלטה שלי אם להכנס או לא.
בדיוק אותו דבר, שלט בסגנון "שים לב - כביש מסוכן ללא תחזוקה, בורות מהשאול בדרך" זה דבר לגיטימי לחלוטין (אפשר גם להוסיף "זהירות נמר!") , אבל מכאן, זו כבר החלטה שלי.
אגב אחרון ודי, ליד ביתי יש כביש קטן, לא מתוחזק וללא אבא ואמא.
בכניסה אליו יש שלט קטן, אני לא זוכר את הניסוח המדויק אבל זה משהו בסגנון של : "דרך נוף- הנסיעה על אחריות המשתמש בלבד" וכולם שמחים.
כנ"ל בין מצליח לנען, שעוברות שם מאות מכוניות ביום למעקף פקקים. יש שלט: "כביש חקלאי, הנסיעה על אחריות הנהג". וזהו...
בתור אחד שמסתובב לא מעט בגבעות שכוחות אל, אני מציע לך לבדוק את העובדות.
1. לרבות מהן אין דרך סלולה באספלט, לחלקן אפילו לא בחצץ.
2. אלו שכן קיבלו דרך, לא תמיד הגבעה באישור המדינה ככה שהיא כנראה לא תקצבה את הדרך אליה.
3. אכן יש בין אלו שמאמינים שעוד לא סיימנו לשרטט את הגבולות שלנו כאלו ששכחו שגם בנגב לא סיימנו. כמו שאיו"ש לא מובן מאליו גם הנגב לא, ואם לא נחליט שעוד יש עבודה ציונית לעשות נאבד אותו סופית בקרוב מאוד.
וכן, אני חושב שהפתרון לתקצוב יגיע מתוך שכנוע מקבלי ההחלטות בצורך הציוני לתחזק דרכים בנגב.
ומכיוון אחר, טיילתי בסופש בצפון, וחשקה נפשי לחוש את מימי הכנרת, אני לא שאנן ליתרונות שרותי ההצלה, אבל במים עד החזה אני חושב שניתן לוותר עליהם.
סביב הכנרת יש יותר שלטים של "אין שרותי הצלה - הרחצה אסורה" מאשר פחים.
תודה שאזהרתם, אכן אין שרותי הצלה וזה נתון חשוב. ניתן גם להוסיף " שים לב הסחף בכנרת מפתיע ונגבו בחוף זה X קורבנות" מכאן זו כבר החלטה שלי אם להכנס או לא.
בדיוק אותו דבר, שלט בסגנון "שים לב - כביש מסוכן ללא תחזוקה, בורות מהשאול בדרך" זה דבר לגיטימי לחלוטין (אפשר גם להוסיף "זהירות נמר!") , אבל מכאן, זו כבר החלטה שלי.
אגב אחרון ודי, ליד ביתי יש כביש קטן, לא מתוחזק וללא אבא ואמא.
בכניסה אליו יש שלט קטן, אני לא זוכר את הניסוח המדויק אבל זה משהו בסגנון של : "דרך נוף- הנסיעה על אחריות המשתמש בלבד" וכולם שמחים.
חברים, מה אתם עושים עניין מזה?
אין שום סכנה בכביש הזה. לא יותר מכל כביש מדברי נידח אחר. אבל כן, זה לצורך כסת"ח.
אישית - מבחינתי זו רק ברכה. כמה פחות פרייבטים, ככה יותר טוב לנו הג'יפאים, לכביש הזה ולטבע בכלל.
לא שמו לכם שום חסימה פיזית. כאילו רומזים לכם - סעו, אבל על אחריותכם. אין למי לבוא בטענות אם קרה/יקרה משהו.
ואתם יודעים מה? אולי הגיע הזמן שנורמות כאלה יחלחלו לכל תחום. שאנשים יקחו אחריות על מעשיהם. כל מי שזועק שהרשויות צריכות להיות אחראיות על הכביש הזה, אל נא יתלונן שהן נכנסות לו לורידים ולוקחות אחריות גם על מצב הרכב שלו.
אני באופן אישי מוכן לוותר על כל אחריות מצד הרשויות תמורת חופש מוחלט לעשות ברכב שלי מה שאני רוצה. אבל זה רק אני.
דרור, במקרה הזה הסמנטיקה חשובה.
זו לא הסרת אחריות. זה איסור בשם החוק.
וזה לא מתן חופש, זה לקיחת חופש תנועה. כל מה שאתה חי ונושם נגדו.
זה שאתה (רובנו) נתעלם מהשלט ובדיוק נחפש את הפרא שמסתובב בצד השני של הכביש,
לא אומר שאין אוכלוסייה שלמה שתתייחס ברצינות רבה לאיסור הזה, כמו לכל חוק אחר.
אף גוף שיש לו אחריות על אחרים לא יכניס את עצמו במודע לברוך כזה.
פגיעה בפרנסתם של התיירנים במצפה, מנהלת הטיולים של משרד החינוך, ועוד ועוד.
תעשו טובה ותפסיקו להסתכל על האירוע כאילו מדובר במאכר שרושם לך הגבהה ברשיון (או אלו שממש עכשיו התקינו אולדמן במקום מסודר...), ואז כאילו אין בעיה... זה מאוד דומה.
מדובר בהגבלת חופש התנועה של האזרח. לשליש מדינה.
לא פחות.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תמרור 401140146
נהגת ברכב הנ"ל ולא צייתת לתמרור 401 המוצב במקום, בכך שנכנסת לדרך שלא בהתאם להוראות התמרור הנ"ל בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה
<lead style="box-sizing: border-box;"></lead>
מתוך פרק: תמרורים (https://dochot.co.il/Search/Chapter/19/)
סעיף 5475 | עמוד 35
קנס 500
500
| ניקוד 6
<text style="box-sizing: border-box;"> |</text>
דרור להזכירך - במקרה של שלט כזה זאת לא "המלצה" זה חוק - אתה רוצה להיות עבריין ולהסתכן ב6נק' ו500 ש"ח זה עניינך אבל זה עלול להיות מדרון חלקלק.. של אי ציות לחוקים ולתמרורים.. זה שזה נידח ורוב הסיכויים שלא תיעצר זה לא ממש סיבה להסכים עם העיוולת הזאת..
לכל אורך הכביש הזה, מרושת בשבילים שנפגשים איתו ומגיעים מכל כיוון אפשרי וכולם מסלולי טיולים מוכרים וידועים וכשאתה יוצא ממעלה רמון או מבורות לוץ או מנחל עקרב או מנחל ניצנה/ערוד וכו' וכו' וכו' ולא ראית ולא ידעת? או שבעקבות זה המועצה תפעל לסגירת מסלולי הטיול?
וכמה פעמים ראיתם ניידת בכל המדבר הזה, שלא מחפשת את מנמיכי הטוס הממהרים במישר או בצומת שיזפון?
מתי ראיתם שוטרים חרוצים ממלאים פנקסים במעלה עקרבים?
כן, זה אסור על פי חוק. בפועל זה רק כסת"ח. ראש המועצה מנסה לגלגל אחריות על משרד התחבורע.
אבל כל עוד לא נוסעים בכביש הזה לפחות מאות כלי רכב ביום, מה שנקרא "אין בשר" - כי בישראל המשטרה היא רק כוח שמשמש לגביית מיסים ולשוד כספים מהאזרחים - אז כל עוד זה לא כלכלי ומשתלם, כלומר - שכל משמרת של שוטר שם תניב לקןפת מדינת הגנבים סכום של לכל הפחות חמש ספרות בקנסות, לא תראו שם אכיפה ולא כלום.
וקצת מצחיק אותי שכאן זועקים כנגד איסורים והגבלות נגד חופש תנועה - כל המדינה הזו, מרגע לידתה, עסוקה בעיקר בדבר אחד - רדיפת אזרחיה והגבלת חופש התנועה, חופש העיסוק, חופש התחביב, חופש המחשבה, חופש הבעת הדעה וחופש הבחירה שלהם.
עוד מעט גם את חופש הבחירה באיזה אוטו לנסוע - גם את זה יקחו לכם. על הכל אתם מרכינים ראש ושותקים.
אז פתאןם הפאקינג כביש נידח הזה שבר לכם את הכלים?............
וכמה פעמים ראיתם ניידת בכל המדבר הזה, שלא מחפשת את מנמיכי הטוס הממהרים במישר או בצומת שיזפון?
מתי ראיתם שוטרים חרוצים ממלאים פנקסים במעלה עקרבים?
אני נוסע בג'יפ מוגבה משנת 2002.
20 שנה והרבה מאות אלפי קילומטרים, ומעולם לא עצר אותי שוטר שהתעניין במכלולי הרכב (טפו טפו...).
מעל 10 שנים של טסטים כאחרון האדם, ולא הרגשתי שמתנכלים לי (אלא אם היו סיבות ענייניות).
נראה לי שאתה ונמרוד החלפתם שעונים אחד עם השני.
מאחל לך שלא תיתבע כמוביל רשמי, עי המודרכים שלך (או הביטוח שלהם...) אם ישברו פרונט בסובארו בבור מזדמן בכביש הזה שאליו הכנסתם אותם בניגוד לחוק.
בקיצור, תמיד, אבל תמיד, המציאות היא כמו שנוח למתבונן מסיבותיו.
ואף פעם לא ס''מ מעבר לזה.
מה חדש? (חוץ מהשעה השגויה שבשעון...)
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אני קצת מסיט את הדיון לעיסוק קטנוני בסמנטיקה ודמגוגיה.
"חסימת 1/3 מהמדינה" היא אמירה בומבסטית אבל לא מדויקת.
לרכבי שטח אין שום בעיה להגיע לכל תא השטח הזה גם בלי לעבור על השלט.
ולבעלי פרייבטים, העניין סגר רק מספר מאוד מצומצם של אטרקציות שנמצאות בצדי הכביש.
לא שאני מפחית מהחומרה שבעניין הזה של סגירה שרירותית וכסתחנית, אבל הצהרות מפוצצות יש לשמור למי שיקדם את העניין הזה מול התקשורת/הלוביסטים, ולא לנו.
אני קצת מסיט את הדיון לעיסוק קטנוני בסמנטיקה ודמגוגיה.
"חסימת 1/3 מהמדינה" היא אמירה בומבסטית אבל לא מדויקת.
לרכבי שטח אין שום בעיה להגיע לכל תא השטח הזה גם בלי לעבור על השלט.
ולבעלי פרייבטים, העניין סגר רק מספר מאוד מצומצם של אטרקציות שנמצאות בצדי הכביש.
לא שאני מפחית מהחומרה שבעניין הזה של סגירה שרירותית וכסתחנית, אבל הצהרות מפוצצות יש לשמור למי שיקדם את העניין הזה מול התקשורת/הלוביסטים, ולא לנו.תבדוק כמה מסלולי טיול (רגליים לצורך הדיון) מתחילים מהכביש הזה. ועל כמה תאי שטח הם חולשים.
ואם רוצים לעשות מסלול הליכה של כמה ימים- איך סגירת הציר הזה משפיעה.
וזה מבלי להכניס לעניין את ציר 10 ואם מגיעים אליו משם או מניצנה או מאיזור סיירים ומה המשמעות של זה עבור האדם הממצוע.
בפועל- כל השטח שמצפון ומדרום לכביש, וממזרח לכביש 10 דרומה מהר חריף- הופך ללא נגיש.
שליש מדינה מוגזם? ודע מה, חמישית. יותר סביר? שישית?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220918/b751fce73138148fc16ad62c029eeea1.jpg
אני קצת מסיט את הדיון לעיסוק קטנוני בסמנטיקה ודמגוגיה.
"חסימת 1/3 מהמדינה" היא אמירה בומבסטית אבל לא מדויקת.
לרכבי שטח אין שום בעיה להגיע לכל תא השטח הזה גם בלי לעבור על השלט.
ולבעלי פרייבטים, העניין סגר רק מספר מאוד מצומצם של אטרקציות שנמצאות בצדי הכביש.
לא שאני מפחית מהחומרה שבעניין הזה של סגירה שרירותית וכסתחנית, אבל הצהרות מפוצצות יש לשמור למי שיקדם את העניין הזה מול התקשורת/הלוביסטים, ולא לנו.במקרה .. ממש במקרה כשהייתי שם לפני כמה שבועות. היו איתנו חברים ברכב כביש רגיל לגמרי. הרנו האדומה בתמונה.
נסענו לשם בשביל לצלם כוכבים. הבחור שם חובב של זה ..
סתם כדוגמה.
להגיד לי זה לא מפריע ומי שרוצה שיקנה רכב שטח מתפורר בן 30 .. זה הקטע של כשלקחו את השחורים לא אמרתי כלום .. כי מה אכפת לי. כשלקחו את הלבנים .. לא אמרתי כלום .. כי מה אכפת לי .. וכשבאו לקחת אותי לא נשאר אף אחד בסביבה כדי להגיד משהו כי כבר לקחו את כולם..
מדרון חלקלק .. רק אומר.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
להגיע להר חריף ולהתחבר לכביש 10 אתה ממילא לא יכול ברכב אזרחי כלשהו גם בימים כתיקונם כשהכביש פתוח לכל דיכפין, מסיבות אחרות לחלוטין (בטחוניות וכו'), שלא קשורות למצב כביש 171 או לאסור/מותר להיכנס אליו.
לעניין תאונות דרכים, כניסה לבור וקריעת צמיג/שבירת ג'נט/פרונט וכו' - במסלול טיול שטח יש הרבה יותר הזדמנויות להזיק לרכב של מי מהמטיילים בקבוצה. הם מיודעים וגם חותמים על זה. וגם אם קרה משהו חריג - המדריך שעובד במסגרת חברה מסודרת, מבוטח היטב. שקל לא ייצא מכיסו. שלא תדאג.
בכביש שאסור לנסוע בו - בוודאי ובוודאי שהביטוח הזה לא יתפוס ויש לתת על זה את הדעת. כאן, נדרש תדריך בטיחות לפני שנוסעים אפילו מטר על כביש כזה - לא שזה מה שיכסה לי את התחת ויעזור לי במקרה ש...., אבל שוב, בתחביב הזה שלנו כולנו לוקחים סיכונים גדולים מזה עשרות מונים בכל טיול וכל זה במסגרת ניהול הסיכונים שכל אחד כאן לוקח - עם יד על הלב, אותו תמרור בדיוק בשני קצותיו של מעלה עקרבים, שינה לכם תוכניות?... מישהו מכאן עשה אחורה-פנה כשהגיע לשם וראה את התמרור?..... אל תטרחו לענות, כולנו יודעים את התשובה. גם אתם ניהלתם סיכון.
אני מסכים שזסגירת הכביש בגלל זריקת האחריות למצבו ע"י הרשויות זו על זו - היא מהלך חצוף, מרתיח, מקומם, מה לא, שמקומו לא יכירנו. אבל בסוף כל אחד כאן מנהל את סיכוניו ונוהג לפי שיקול דעתו וגם לוקח אחריות על מעשיו. סגירת מסלולים בשטח על ידי רט"ג בכל מיני תירוצים מצוצים מהאצבע מרגיזה אותי יותר. תאמין לי.
זה עלה כאן בכמה תגובות, אבל חשוב לי לכתוב שוב:
הנזק לטיילות החינוכית (בתי ספר, תנועות נוער, חוגי סיור, מכינות) שלא יוכלו לצאת לטיולים מהמרחב הזה - הוא עצום. הם לא יכולים לעשות כמונו כאילו לא ראינו את השלט ולהיות מוכנים לספוג 500 שח קנס.
כל המגיבים כאן מוזמנים להגיע לכניסה לכביש ולהפגין תוך כדי נסיעה אל עבר נחל דורבן, שם נעצור ונעלה קורבן לזכר ימי התום.
אותם כתבי שטח שמבלבים את המוח עם כתבות על ריפודי עור בוואלה מוזמנים להעביר הילוך בקריירה ולעזור בתיעוד ההפגנה (דרור, הביקורת לא מכוונת אלייך).
הפגנה רק תשרת את זה שיאמר 'עד שסגרתי את הכביש זה לא עניין אף אחד'.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יש כבר עצומה
אני חתמתי - כולכם מוזמנים לחתום ולהפיץ..
נקווה שיעזור משהו..
https://www.atzuma.co.il/route171
הייתי חותם על העצומה אבל מה שרשום שם חובבני ולגם לא מדויק. לא משדר רצינות כלל ואולי יכול לגרום לנזק.
הייתי חותם על העצומה אבל מה שרשום שם חובבני ולגם לא מדויק. לא משדר רצינות כלל ואולי יכול לגרום לנזק.
אכן ניסוח מעט בעייתי , אבל העיקרון והכוונה הם החשובים בעיני ולכן חתמתי וממליץ גם למי שלא לגמרי שלם עם הניסוח של פותח העצומה לחתום.
זה יותר חשוב מהסמנטיקה..לדעתי לפחות..
חברים, מישהו מנע מכם לנסוע במקביל לכביש?
מישהו בדק מה מוגדר ברשות התמרור, והיכן מסתיים הקטע האסור?
מישהו בדק אם זה סומן במפות האסור לתנועה, כך שייאסר גם אם הגעת מאחד השבילים?
כמו שאמרתי מזמן - כביש ללא אבא, וכל היתר יח"צ.
צאו לטייל!
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
חברים, מישהו מנע מכם לנסוע במקביל לכביש?
מישהו בדק מה מוגדר ברשות התמרור, והיכן מסתיים הקטע האסור?
מישהו בדק אם זה סומן במפות האסור לתנועה, כך שייאסר גם אם הגעת מאחד השבילים?
כמו שאמרתי מזמן - כביש ללא אבא, וכל היתר יח"צ.
צאו לטייל!
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
קראתי כמעט(מודה) את הכל....
זאת התגובה הכי חשובה כאן.
תכף בא הגשם, יאללה דפדפו הלאה...
מקביל לכביש יהרוס את המסלול ריצה של בה"ד אחד.
בתור מי ששפך שם לא מעט דם, יזע ודמעות, אני לא אעשה זאת.
(אין צורך לקחת ברצינות תהומית את התגובה).
מקביל לכביש יהרוס את המסלול ריצה של בה"ד אחד.
בתור מי ששפך שם לא מעט דם, יזע ודמעות, אני לא אעשה זאת.
(אין צורך לקחת ברצינות תהומית את התגובה).
מכירים אותו זה...
גם אין צורך לקחת את התגובות שלי ושל שמיל ברצינות...
זה הכל ספוקולציות ושמועות, אל תאמינו... כל אחד יעשה מה בא לו.
https://m.ynet.co.il/articles/sygkb7dzj
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
https://m.ynet.co.il/articles/s1zf11hjbs?utm_source=mivzakimnet&utm_medium=mobile&utm_campaign=mivzakimnet
"ראש המועצה האזורית רמת הנגב ערן דורון הודיע כי הכביש ייפתח אחרי ראש השנה, בעקבות התערבות שרת התחבורה מרב מיכאלי. מהירות הנסיעה בכביש תוגבל ל-50 קמ"ש, ויוצבו בו שלטים המזהירים מפני נסיעה בכביש משובש והיעדר שוליים"
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אני מניח שהוא היה צריך את שרת התחבורה שתפנה את תשומת ליבו להודעות 30-33 בשרשור הזה.
מניח שאין שום סיבה טובה שזה יהיה אחרי החג .. ואני אמנם אישית לא אוכל להיות שם בימים הקרובים אבל אני מקווה מאד שיסעו שם המוני ישראל ..
החוצפה שיש לאנשים האלו .. זה עובר כל שיא אפשרי ובלתי אפשרי
מניח שאין שום סיבה טובה שזה יהיה אחרי החג ..
דווקא מפתיע לטובה, לוקח זמן להציב תמרורים בפועל, ופה זה אמור לקרות תוך יום-יומיים מקבלת ההחלטה, שיא גינס ישראלי ...
חמישים קמ"ש בתחת שלי.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
דווקא מפתיע לטובה, לוקח זמן להציב תמרורים בפועל, ופה זה אמור לקרות תוך יום-יומיים מקבלת ההחלטה, שיא גינס ישראלי ...כבר יש עמודים שם .. 30 דק' עבודה ..
Sent from my DN2103 using Tapatalk
אתה חושב כמו איש הייטק, עשה סוויץ׳ ונסה לחשוב כמו עובד מדינה ...
מקווה שלא.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
רק כדי להבין את הנס שעשוי לקרות פה, לא כדרך חיים [emoji1751]
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.