PDA

צפייה בגרסה מלאה : למחפשי המשפחתיות - קיה אופטימה ביד2



ניר ל
18-09-22, 15:30
ביד2 מוצעת למכירה אופטימה 2015 יד ראשונה עם ק"מ אפסי (27K).
הזדמנות למחפשי מציאות - רכב אמין, מרווח מאד ומפנק עם תצרוכת דלק ממוצעת של 1/10- 1/9 .

לא מכיר, אין טעם לצרף קישור, לי יש כזה ומאד נהנה ממנו - נסחרות במחיר מצחיק יחסית.

דרור ברלי
18-09-22, 16:54
ספר כמה זה מצחיק, שכולנו נצחק

ניר ל
18-09-22, 17:15
הרכב הזה ימכר סביב 50K אני מניח, רכבים טובים עם ק"מ של 100 ומשהו סביב 40-45 , לא מוניות לשעבר.

נכון, זה לא מחיר מצחיק כמו של פוקוס 2007 אבל גם לא בר השוואה...

דרור ברלי
18-09-22, 17:45
לא צחקתי.
הבעיה עם מכוניות במחירים מצחיקים, היא שכשהן חדשות יחסית, (ומבחינתי 2015 עם 27K ק"מ זה רכב צעיר ובאמת אשכרה במצב חדש יחסית), גם מה שנחשב "מצחיק" (יחסית, כן, זו מכונית גדולה/סאלון מכובדת שעלתה פי 3.5 מזה כשהיתה חדשה) הוא עדיין סכום נכבד ולא ממש מצחיק, שכבר ירד חזק מאוד ועדיין יש לו המון לאן להמשיך לרדת ולהתאדות. כי מי שרוכש רכב משומש עושה את זה כי אין לו כסף לרכב חדש. הוא מחשב כל שקל ביתר כובד-ראש.

מחיר מצחיק מבחינתי הוא כזה שכבר לא נשאר לו לאן להתנדף. ואז מכונית טובה באמת אבל עם שם רע ומחיר מצחיק באמת (נגיד פוקוס), אשכרה מחזירה את עצמה מאוד מהר וכל יום נוסף איתה כשהיא תקינה הוא רווח נקי. ולא, אני לא משווה, כי אין מה להשוות - לא בגודל, לא במרווח, לא בפינוקים. האופטימה באמת אחלה רכב ובמקרה הזה, אם הספציפית הזו טובה כמו שמסתמן מהנתונים שלה, הוא אפילו עוד יותר אחלה ביחס לכמה שהוא עולה. אבל שוב - הכל יחסי בחיים.

ניר ל
19-09-22, 08:26
מצחיק יחסית לקטגוריה, או לרכב חדש שנראה ומרגיש אותו דבר, לא יחסית לרכב הכי זול שאפשר לקנות ועדיין יסע.

נמרוד
19-09-22, 08:29
כל אחד מה שמצחיק אותו.

"אנאערף העולם מצחיק אז צוחקים!"

ניר ל
19-09-22, 09:19
עוד רכב מעניין, מזווית אחרת - לקסוס 400, כנראה רכב הפאר הכי טוב (איכות/אמינות) שיוצר אי פעם, שלושה חודשים מאספנות, מבקשים 30K.

דרור ברלי
19-09-22, 11:24
עוד רכב מעניין, מזווית אחרת - לקסוס 400, כנראה רכב הפאר הכי טוב (איכות/אמינות) שיוצר אי פעם, שלושה חודשים מאספנות, מבקשים 30K.


לרכב ברמה כזו זה כבר באמת מחיר מצחיק. מבחינת איכות כוללת ואמינות זו אכן כנראה מכונית הפאר המוצלחת בכל הזמנים - אבל זה ממש לא ברמה של מרצדס מכל בחינה אחרת ולא סתם אני מזכיר מרצדס - כי מרצדס S קלאס זו המטרה שלקסוס הציבו לעצמם עם ה-LS400.
כמובן בהנחה שלוקחים בחשבון עלויות חלקים ואחזקה כללית.... משהו שממש לא יהיה מצחיק.

כלל האצבע אומר שרכב לעשירים נשאר כזה גם כשהוא ישן וזול ועלות רכישתו נגישה גם לעניים.....

ניר ל
19-09-22, 13:41
פזלתי לכוון הזה כשחיפשתי רכב, המחשבה על חלפים וכו' לרכב כזה מדאיגה - אבל הי, במה זה שונה מלהחזיק לנדקרוזר 80 נניח ?
מאמין שרובנו מסוגלים לזהות רכב כזה שתוחזק כראוי, ובסה"כ מדובר בבהמה קשוחה מאד שנבנתה כדי לשרוד, אם כבר רכב פאר מזדקן - אז LS400 או 430 נראה לי הימור הרבה יותר בטוח מדגמים מתקדמים יותר או ממקבילות אירופאיות.

דרור ברלי
19-09-22, 20:10
במקרה של טויוטה 80 יש את הערך המוסף של שטח ותדמית הרפתקנית וכו'...

אבל במכוניות כביש.... מה שבאמצע שנות ה-90 נחשב לשיא של פאר מאופק בטוב טעם בלי לנקר עיניים, עם יד על הלב?.... היום לא מרשים בכלל. כל קיה אופטימה כמו שלך כוללת יותר גאדג'טים מגניבים מלקסוס LS זקנה ממנה ב-20 שנה.

פלג_
20-09-22, 18:02
לרכב ברמה כזו זה כבר באמת מחיר מצחיק. מבחינת איכות כוללת ואמינות זו אכן כנראה מכונית הפאר המוצלחת בכל הזמנים - אבל זה ממש לא ברמה של מרצדס מכל בחינה אחרת ולא סתם אני מזכיר מרצדס - כי מרצדס S קלאס זו המטרה שלקסוס הציבו לעצמם עם ה-LS400.
כמובן בהנחה שלוקחים בחשבון עלויות חלקים ואחזקה כללית.... משהו שממש לא יהיה מצחיק.

כלל האצבע אומר שרכב לעשירים נשאר כזה גם כשהוא ישן וזול ועלות רכישתו נגישה גם לעניים.....

דווקא בלקסוס אני חושב שהמצב שונה.
רכבים כמו IS250 שנת 2008 אמינות מאוד ועם עלויות החזקה סבירות בהחלט.
לא מזמן רכשתי ראב 4 2015, האמת שאני חושב על זה לאחרונה באותו מחיר עם ירידה בשנתיים אני יכול לקנות לקסוס RX350 שמבחינת אוטו אין בכלל מה להשוות אותה לראב 4.
חזקה ונעימה לנסיעה הרבה יותר.
אוטו שהיה חדש עלה בסביבות ה 400.
סתלבט בקיבוץ אז למה עיר באותו מחיר:confused:

דרור ברלי
20-09-22, 19:41
IS250 היא "לקסוס" רק בסמל.
בפועל זו טויוטה עם ריפודי עור. נכון, ההנעה אחורית והעיצוב "דינמי", אבל היא רחוקה מלהיות ב.מ.וו 3 או מרצדס C המקבילות. המתחרה שלה על משבצת ה"פאר יפני" היא אינפיניטי, שלועסת ויורקת אותה.

LS400 היא "לקסוס" לא רק בסמל. היא לקסוס אמיתית עם כל האסוציאציות שעולות כשמדברים על המותג. אולי לא משתווה להשראה שלה (מרצדס S קלאס) אבל עדיין זו מכונית פאר אמיתית שמרגישה כזו גם כשהיא מתקרבת לגיל אספנות. היא גדולה, נוחה, מרשימה, מפנקת על אמת, מנוע V8 חלק ושקט והיא באמת נחשבת לפלא הנדסי עם איכות ייצור ואמינות שמרשימות גם אחרי כמעט 30 שנה וגם בסטנדרט הגבוה של טויוטה ולקסוס עצמם.
זה תיכף רכב אספנות, אבל אמין ומהימן שאשכרה יכול לשמש כדיילי, אם מתאים לכם לחיות עם צריכת הדלק שלו, הגודל שלו (למצוא חנייה) ועלויות האחזקה שלו - אמין אמין, אבל זה מותג פרימיום, מה שיוסיף 0 בסוף הסכום שבתחתית כל חשבון.

-->