התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עמוד ענן - מפות שסמנ"ש שנקנו לא מופיעות בהחלפת מכשיר מאנדרואיד לאייפון



Udim
19-09-22, 12:09
אהלן,
החלפתי מכשיר (לא קו) לאייפון מאנדרואיד, כשאני נכנס ליוזר שלי באפליקציה מהאייפון אני לא רואה את המפות שרכשתי, בשירות לקוחות לא עונים לי
מישהו נתקל בתופעה?
מה ניתן לעשות?
יש דרך יעילה יותר לתפוס את השירות לקחות מאשר במייל?

תודה,
אודי

asafpeleg
19-09-22, 12:19
גם לי זה קרה.
שלח מייל לתמיכה, יסדרו לך את זה תוך ימים ספורים.

erezgur
19-09-22, 13:34
לא ניתן להעביר את המפות מאייפון לאנדרואיד או להפך, מסיבות טכניות הנובעות מכך שמדובר בחנויות שונות שאינן קשורות.

הפיתרון מבחינתך הוא, כפי שנאמר מעלי, לשלוח מייל לתמיכה שלהם והם יעזרו לך לפתור הבעיה, יספקו לך את המפות בפלטפורמה החדשה.

Udim
21-09-22, 14:08
לא חוזרים אלי כבר שבועיים מהתמיכה של עמוד ענן
אם יש למישהו דרך אחרת להגיע אחיהם מלבד המייל תמיכה אשמח לעזרה
תודה


Sent from my iPhone using Tapatalk

guy888
22-09-22, 22:32
לעבור לאופרואוד.
רכישת מפה לא מצדיקה להמשיך להשתמש באפליקציה מיושנת וללא תמיכה סבירה.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

נדב42
22-09-22, 22:46
לעבור לאופרואוד.


ואז האח הגדול יעקוב אחריך.

נטשתי את אופרוד בדיוק מהסיבה הזו - גם אם אתה לא מקליט יזום מצידך, הם שומרים את הנסיעה שלך אצלם בשרת ואפילו מציעים את המידע הזה (אנונימי כמובן) בתור שכבת מידע שזמינה לכולם - "איפה אנשים נסעו".

המרחק בין זה לחשיפת מידע לא אנונימי הוא האקר או צו בית משפט במעמד צד אחד.

תודה אבל לא תודה, אני מוותר על התענוג ומעדיף להשאר עם תוכנה מיושנת יותר, למרות ששילמתי גם לאופרוד על שתי המפות.

ולמען הסר הספק: אני לא חושד באופרוד בכוונה זדונית לפגיעה בפרטיות, די ברור שזה בא מתוך רצון טוב לספק עוד מידע שהם יכולים, לי זה לא מתאים.

Udim
23-09-22, 10:47
רק אסגור את הסיפור מבחינתי, דרך חברים פה קיבלתי את המס׳ של יואב מעומד ענן שהיה מאוד שירותי ועזר מהר מאוד
אני נהנה מעמוד ענן ולא רואה סיבה לעבור למשהו אחר


Sent from my iPhone using Tapatalk

לביא
21-10-22, 15:26
בעקבות השרשור הזה, פניתי לשירות לקוחות של עמוד ענן. לקח קצת זמן, אבל איחדו את הרכישות ועכשיו יש לי את כל המפות גם באייפד וגם במכשירי האנדרואיד שלי.
תודה לכולם.

erezgur
21-10-22, 16:21
לא ניתן להעביר את המפות מאייפון לאנדרואיד או להפך, מסיבות טכניות הנובעות מכך שמדובר בחנויות שונות שאינן קשורות.

הפיתרון מבחינתך הוא, כפי שנאמר מעלי, לשלוח מייל לתמיכה שלהם והם יעזרו לך לפתור הבעיה, יספקו לך את המפות בפלטפורמה החדשה.אז כנראה טעיתי והטעתי.
מניסיון במשפחה - מעבר מאנדרואיד לאייפון התחברות לחשבון הקיים בעמוד ענן וגם המפות שנרכשו הופיעו באייפון.
ללא צורך בפנייה לתמיכה של עמוד ענן.

כנראה שבעוד שלוש שנים, עם החזרה הצפויה לאנדרואיד תיבדק גם הדרך בכיוון השני.

נשלח מהנייד

גיא
21-10-22, 16:49
מעניין

לי זה לא עבד.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

-->