צפייה בגרסה מלאה : (הועבר) ראב 4 2008 או ויטארה 2008 ?
היי
מתלבט לגבי רכישה של ויטארה 2008 יד 1 180 אלף קמ או ראב 4 2008 יד 1 170 אלף קמ.
אציין כמה עובדות...
1) ברשותי כ 30 אלף שח.
2) אני מבצע נסיעות של כ 100 קמ ביום, יום יום.
3) מחפש רכב אמין שידע להחזיק לי כמה שיותר קמ ללא החלפת מנוע.
4) לא הולך להיות בשטח מקסימום שטח קל...
נ.ב - מה אתם אומרים על הונדה cr-v ?
אשמח לעזרה בנושא
אם אינך הולך להיות בשטח אז תוותר על הגרנד ויטארה.
היתרון היחידי שלה על ההונדה והטויוטה מולם אתה שוקל זה ביכולת שטח שעדיפה משמעותית עקב מצב לאו בגיר.
Asaf-a
אסף.א
אם אינך הולך להיות בשטח אז תוותר על הגרנד ויטארה.
היתרון היחידי שלה על ההונדה והטויוטה מולם אתה שוקל זה ביכולת שטח שעדיפה משמעותית עקב מצב לאו בגיר.
Asaf-a
אסף.א
איזה מהמנועים יחזיק לי לאורך יותר ק"מ ? אני יודע שהכל אינדיבדואלי ותלוי במזל ובתחזוקה, ובכל זאת לאור העובדה שאני עושה כל יום 100 קמ חשוב לי לדעת שאני הולך לקנות משהו שישמש אותי לאורך שנים ולא שאחרי שנה אצטרך להחליף מנוע...
לא רשמת בדיוק אבל נראה שהקילומטרז השנתי די גבוה.
קח בחשבון שהגרנד ויטארה די בזבזן בדלק ומצד שני מנוע 2.4 המקורי מועד לפורענות (עשה חיפוש על סדק בבלוק מנוע), לכן מנועים רבים הוחלפו ולא תמיד ברור מה מקור המנוע שהותקן.
Asaf-a
אסף.א
לא רשמת בדיוק אבל נראה שהקילומטרז השנתי די גבוה.
קח בחשבון שהגרנד ויטארה די בזבזן בדלק ומצד שני מנוע 2.4 המקורי מועד לפורענות (עשה חיפוש על סדק בבלוק מנוע), לכן מנועים רבים הוחלפו ולא תמיד ברור מה מקור המנוע שהותקן.
Asaf-a
אסף.א
אני עושה בשנה סביבות ה 30 אלף קמ.
3 הרכבים שציינתי הונדה סוזוקי וטויוטה עם סביבות 170 אלף קמ.
כולם יד ראשונה, כולם שנת 2008.
למה רק שלושת המכוניות הספציפיות הללו?
נשלח מהנייד
למה רק שלושת המכוניות הספציפיות הללו?
נשלח מהנייד
יש לך משהו טוב יותר להמליץ במחיר הזה (30 אלף שח) ?
לא רשמת בדיוק אבל נראה שהקילומטרז השנתי די גבוה.
קח בחשבון שהגרנד ויטארה די בזבזן בדלק ומצד שני מנוע 2.4 המקורי מועד לפורענות (עשה חיפוש על סדק בבלוק מנוע), לכן מנועים רבים הוחלפו ולא תמיד ברור מה מקור המנוע שהותקן.
Asaf-a
אסף.אהמנוע הבעייתי הוא 2.0 ורק עד 2010.
אין עדויות, לפחות לא בסדר גודל גדול, לסדק בבלוק אחרי השנים האלו, ובכלל במנועי 2.4
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אתה יכול להוסיף לרשימה סובארו פורסטר ואוטבק
Asaf-a
אסף.א
המנוע הבעייתי הוא 2.0 ורק עד 2010.
אין עדויות, לפחות לא בסדר גודל גדול, לסדק בבלוק אחרי השנים האלו, ובכלל במנועי 2.4
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אתה טועה ומטעה
Asaf-a
אסף.א
אתה טועה ומטעה
Asaf-a
אסף.אסליחה צודק.
אכן מנועים 2.4.
אבל לגבי השנים, אני עומד מאחורי הדברים שלי.
אתה מכיר עדויות למנועים מ2010 ומעלה שהתגלה אצלם סדק בבלוק? בסדר גודל ארצי?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
כאמור ליוינו (אבי ואני עקב ההיכרות הטובה עם הדגם לאחר שחווינו את בעיית הסדק ברכב של אבי) בחודשיים האחרונים בחור שחיפש גנרד ויטארה. נבדקו רכבים רבים כולל בשנים עד 2011.
בכל הרכבים הוחלף מנוע, פשוט לא היה רכב אחד עם המנוע המקורי.
לא תמיד ניתן לאמר ב100% שהיה סדק, כי למצוא הסדק זה טריקי ובקלות מפספסים ומגלים רק לאחר שיש קטסרופה
אסף-א
Asaf-a
כאמור ליוינו (אבי ואני עקב ההיכרות הטובה עם הדגם לאחר שחווינו את בעיית הסדק ברכב של אבי) בחודשיים האחרונים בחור שחיפש גנרד ויטארה. נבדקו רכבים רבים כולל בשנים עד 2011.
בכל הרכבים הוחלף מנוע, פשוט לא היה רכב אחד עם המנוע המקורי.
לא תמיד ניתן לאמר ב100% שהיה סדק, כי למצוא הסדק זה טריקי ובקלות מפספסים ומגלים רק לאחר שיש קטסרופה
אסף-א
Asaf-a
אז לא הבנתי, הבעיות מתחילות במנועי 2.4 ומשנים 2007 ועד 2011 ? או שכל המנועים ככה ? מעל 2011 זה גם ככה לא רלוונטי אליי...
הבעיות רק במנועי 2.4.
המנועים האלה הגיעו לארץ החל מ2008.
אני מכיר עדויות חזקות וגורפות לבעיה עד 2010.
אסף טוען שזה רחב יותר, אני לא מכיר עדויות ואני חבר בכמה קהילות סוזוקי כבר לא מעט זמן. אם כי זה שאני לא שמעתי לא פוסל את דעתו.
אפשר להיזהר.
הבעיה עם הסדק בבלוק היתה נפוצה מאוד ומוזרה מאוד כי הרכבים האלה היו יחסית חדשים.
היום, שאלו רכבים כבר בני עשור ויותר, הם יכולים להחליף מנועים משלל סיבות.
אם מקור המנוע החדש ידוע או לא, וסיבת ההחלפה זה כבר פרטני.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הבעיות רק במנועי 2.4.
המנועים האלה הגיעו לארץ החל מ2008.
אני מכיר עדויות חזקות וגורפות לבעיה עד 2010.
אסף טוען שזה רחב יותר, אני לא מכיר עדויות ואני חבר בכמה קהילות סוזוקי כבר לא מעט זמן. אם כי זה שאני לא שמעתי לא פוסל את דעתו.
אפשר להיזהר.
הבעיה עם הסדק בבלוק היתה נפוצה מאוד ומוזרה מאוד כי הרכבים האלה היו יחסית חדשים.
היום, שאלו רכבים כבר בני עשור ויותר, הם יכולים להחליף מנועים משלל סיבות.
אם מקור המנוע החדש ידוע או לא, וסיבת ההחלפה זה כבר פרטני.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הבנתי... תודה רבה, רק ברשותך עוד שאלה קטנה, סדר גודל שלכמה עולה בלוק מנוע כולל תיקון ועבודה וכו' ? מחליפים את כל המנוע או רק את הבלוק ?
קשה לענות כי תלוי מצב והאם הגיוני גם להשאיר את הראש המקורי כפי שהוא או לאו.
ובנוסף יש הבדל בין תיקון מינימלי למכירה עם מנוע ממקור לא ידוע לבין תיקון יסודי ואמין במידה ומחזיקים הרכב לשנים רבות.
במקרה שלנו אחרי מיקוח ובוררות לפי מיטב זכרוני באמצע 2015 במוסך היבואן בפתח תקווה החלפת בלוק חדש קומפלט (חצי מנוע) כולל עבודה מעמ ואחריות עלה 16,000₪, אצלנו נותר הראש המקורי והמנוע המקורי נפתח ב100,000 קמ
מאז הרכב עשה 80,000 קמ ובריא לחלוטין.
Asaf-a
אסף.א
קשה לענות כי תלוי מצב והאם הגיוני גם להשאיר את הראש המקורי כפי שהוא או לאו.
ובנוסף יש הבדל בין תיקון מינימלי למכירה עם מנוע ממקור לא ידוע לבין תיקון יסודי ואמין במידה ומחזיקים הרכב לשנים רבות.
במקרה שלנו אחרי מיקוח ובוררות לפי מיטב זכרוני באמצע 2015 במוסך היבואן בפתח תקווה החלפת בלוק חדש קומפלט (חצי מנוע) כולל עבודה מעמ ואחריות עלה 16,000₪, אצלנו נותר הראש המקורי והמנוע המקורי נפתח ב100,000 קמ
מאז הרכב עשה 80,000 קמ ובריא לחלוטין.
Asaf-a
אסף.א
הבנתי... ויש דרך להבחין בין מנוע משופץ/מחודש לבין מנוע מקןרי ?
אין צורך לצ'אט כל פעם את כל ההודעה הקודמת. אתה יכול פשוט להשתמש בתגובה (ללא ציטוט).
יותר קל לקרוא את השרשור, במיוחד מהנייד, אם לא כל תגובה מופיעה פעמיים....
נשלח מהנייד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.