assafy
24-09-22, 17:07
קיבלתי מייל שיווקי מעמוד ענן עם הצעת רכישה של עדכון למפת סמ"ש.
ביצעתי את התשלום בהצלחה ובהוראות נכתב שעלי רק להדליק את האפליקציה מחדש וההורדה תתבצע בצורה אוטומטית אך נאדה.
ניקוי זכרון מטמון לא עזר.
האם יש דרך אחרת לאלץ את ההורדה של העדכון?
כמובן אפנה גם למייל התמיכה אך מנסיון העבר לוקח זמן רב עד שיש תשובה משם.
ביצעתי את התשלום בהצלחה ובהוראות נכתב שעלי רק להדליק את האפליקציה מחדש וההורדה תתבצע בצורה אוטומטית אך נאדה.
ניקוי זכרון מטמון לא עזר.
האם יש דרך אחרת לאלץ את ההורדה של העדכון?
כמובן אפנה גם למייל התמיכה אך מנסיון העבר לוקח זמן רב עד שיש תשובה משם.