צפייה בגרסה מלאה : צ׳רוקי XJ - נורות לא נדלקות בלוח השעונים וכמובן שלא מתניע
אז אחרי הרבה יותר מדי זמן שלא התייחסתי לצ׳רוקי, הגיע הזמן להחזיר אותו לתלם ולחיים...
מצבר חדש, בא להניע, הרכב מניע לשנייה וכבה מייד, אף נורה לא דולקת בלוח השעונים.
מכאן והלאה, יש סטרטר בריא אבל הרכב לא מניע.
בדקתי את כל הפיוזים, כולם תקינים למעט שניים שכלל לא מקבלים הזנה (מסומנים בתמונה). בדקתי גם את הפיוזים בקופסה שבתא המנוע, כולם תקינים.
אני לא שומע זמזום של משאבת הדלק והדונגל obd כלל לא נדלק.
כלומר חלק מהמערכות ברכב לא מקבלות חשמל בעוד אחרות כן. מרגיש כמו פיוז ראשי או חוט ראשי מנותק, אלא שאני לא מוצא אותו ...
רעיונות ?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220924/87c19553f0199c13cfa08b9d3b60f068.jpg
בצד ימין של עמוד ההגה (על העמוד עצמו)
boaz avrahami
24-09-22, 21:49
תחבר את הצמה של המחשב…
לא נותקה.
מחר אפרק את המחשב ממקומו ואעבור על המגעים של הצמה, אז גם אוכל לראות אם הוא בכלל מקבל חשמל, אני מנחש שלא ...
boaz avrahami
24-09-22, 23:11
באופן ישיר או עקיף הבעיה היא דלק ככול הנראה.
כנראה שזה נובע מהעניין החשמלי
המחשב לא נדלק בכלל. או שהוא לא מקבל חשמל או שסיים את דרכו, אני מקווה שזו אפשרות א' ...
הפיטאיה מחייכת אלי בחנייה, יהיה טוב [emoji4]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220924/509acc8777d434af74b77730d996b147.jpg
המחשב לא נדלק בכלל. או שהוא לא מקבל חשמל או שסיים את דרכו, אני מקווה שזו אפשרות א' ...אצלי בעבר הרחוק זה באמת הוביל לתיקון של המחשב
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
לפני זה.
אם זה כמו סופה.....
יש לך את השקע 60 פינים. תעבור על הפינים לראות שאין פינים שקועים. אני לא זוכר את המספרים אבל יש שניים שכשהם 'שוקעים' זו בדיוק התופעה.
(אמנם עברו הרבה שנים אבל זו היתה תופעה ידועה בסדרות ייצור מסויימות)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ועוד דבר - אם בריתוך על הג'יפ לא ניתקת את המחשב.... יש סיכוי שהוא ז"ל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
המצבר נותק בזמן הריתוך, והרכב הונע מספר פעמים מאז.
אז תבדוק קודם כל את הקונקטור.
עוד ירייה באפלה אבל תקלה נפוצה מאוד זה החיבורים בגב של בית הפיוזים. אתה תצטרך לעבור עם רב מודד על הפיוזים והממסרים אחד אחד.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה שבתא המנוע או זה שבתא הנוסעים ?
זה שבתא המנוע הוא החשוד העיקרי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מחשב לא "הולך" מחוסר שימוש ואפסנה בקרטון.
מכיוון שלמיטב זכרוני ביצעת ציפוי הגנה לבודי,
אז כדאי לחפש בכיוון של מינוס שעכשיו ללא מגע בבודי כמו שצריך.
בהצלחה
תודה [emoji846]
נראה שאזדקק לזה [emoji1751]
לא נותק אף כבל מינוס, אבל כן פורק החצי התחתון של הדשבורד וחלק מהיחידות שגרות תחתיו תלויות עדיין באוויר. עברתי על הקונקטורים שם כבר פעם אחת, אעבור שוב ...
עוד ירייה באפלה אבל תקלה נפוצה מאוד זה החיבורים בגב של בית הפיוזים. אתה תצטרך לעבור עם רב מודד על הפיוזים והממסרים אחד אחד.
+1 מנסיוני.
גם כל מה שקורה מאחורי הדשבורד זה הרפתקה.
מה שאני יכול להגיד לחיוב זה שברכב זהה לשלך, בעצמי ועם עצות טובות של חברים, התגברתי שוב ושוב על תקלות חשמל שמקורן בסופו של דבר בתכן ובחלקים באיכות נמוכה.
המסקנה האישית שלי, מופיעה בסמלון ליד שם המשתמש שלי בפורום.
המסקנה האישית שלי, מופיעה בסמלון ליד שם המשתמש שלי בפורום.
בביזים זה גמישות מחשבתית לעומתך :-)
טוב, אחרי שחיפוש סכמה חשמלית אצל דוד גוגל לא הניבה פירות מהירים, חזרתי לאסכולה הישנה ופתחתי את הספר (נייר, זוכרים מה זה ?) היינס של הצ׳רוקי, והרי הסכמה לפניכם.
התמקדתי בממסרים של משאבת הדלק ושל ה- ASD -Auto Shut Down.
שניהם מקבלים פלוס יציב לרגל הפיקוד כשפותחים סוויץ׳, אבל מינוס לא ברור. כשמחברים נורת ביקורת בין הפלוס למינוס של הפיקוד, היא נדלקת לשבריר שנייה.
לפי הסכמה החשמלית, המינוס מגיע מהמחשב. או שלא... החוט הזה מיועד להשבית את הרכב במקרה של תקלה חמורה (מסומן בחץ בצילום המצורף)
מאחר והדונגל של ה- obd אפילו לא נדלק (אנסה לוודא מול רכב אחר שהדונגל תקין), אין לי איך לשאול את המחשב מה כואב לאחותו ...
רעיונות להמשך ?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220925/3b3e14671d1fd98d09c4fcba2474c1d3.jpg
אה, ובניגוד לתיאוריה המקובלת, המחשב לא זהה למחשב של סופה, הצמה שלו מתחברת באמצעות 3 קונקטורים.
פתחתי והם נראו תקינים לחלוטין ואפילו נקיים ובלי קורוזיה. פינקתי את שני הצדדים בספריי מגעים יבש וסגרתי בחזרה.
אין שינוי בהתנהגות.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220925/ce93e19165a19e93a94d8e81b8987ef6.jpg
פיוזים 16,17,19 לא מקבלים הזנה.
פיוז 17 מזין את נורות החיווי בדשבורד. מעקף זמני אכן הדליק אותן ואת הזמזם הרגיל, הרכב עדיין לא מניע. צריך למצוא מה אמור להזין את הפיוז הזה, אולי זה יעזור לאתר את המקור ...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220925/4a20d7601b8ea47679d557d147798d08.jpg
הצלחתי להתחבר למחשב (הדונגל לא היה מחובר טוב), יש תקשורת עם המחשב אבל אין קודי תקלה. בעבר הדונגל הזה ידע להציג קודי תקלה כשנדלקה נורת check engine.
אני מתחיל לחשוש שזה המחשב עצמו [emoji17]
אני משער שזה לא הסוויץ׳, כי במעבר למצב run שומעים קליקים מתא המנוע, ויש רק חוט אחד שיוצא מהסוויץ׳ למצב הזה.
אשמח לעוד רעיונות ...
boaz avrahami
26-09-22, 13:12
הצלחתי להתחבר למחשב (הדונגל לא היה מחובר טוב), יש תקשורת עם המחשב אבל אין קודי תקלה. בעבר הדונגל הזה ידע להציג קודי תקלה כשנדלקה נורת check engine.
אני מתחיל לחשוש שזה המחשב עצמו [emoji17]
אם יש לך תשקורת עם המחשב אז סבירות נמוכה שהוא כשל.
בדקת אם יש ניצוץ בזמן הסטרטר? ( אפשר גם לבד על בסיס מצלמה).
אם יש ניצוץ, נסה לשפוך קצת בנזין ללוע הבית מצערת ותראה אם הרכב עובד.
אם ההשערה שלי נכונה אז חפש את המעגל שקשור למשאבת הדלק ובדוק מה התנתק בדרך.
תשאיל ממישהו בעל רכב דומה את המחשב ל 2 דקות, רק כדי לשלול מחשב, הרכב אמור להניע למספר שניות.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
שאלתי בקבוצה של הצ׳רוקים ומתעלמים מזה בנוחות... האמת, מבין אותם, אם משהו אצלי ברכב דפק את המחשב, זה ישבית גם להם את הרכב... לא מכיר אף אחד מבעלי הצ׳רוקים מספיק טוב וקרוב כדי לבקש אישית [emoji17]
כמה זמן הרכב עמד בלי לזוז?
אני חותר לכיוון עכברים... כן...
אצל חבר בגראנד יותר חדיש התגלה עכבר שאכל את החיווט לאחר שהרכב עמד זמן ממושך...
הנתק בסוף התגלה באחת הצמות חיווט הראשיות.
אז אחרי הרבה יותר מדי זמן שלא התייחסתי לצ׳רוקי, הגיע הזמן להחזיר אותו לתלם ולחיים...
מצבר חדש, בא להניע, הרכב מניע לשנייה וכבה מייד, אף נורה לא דולקת בלוח השעונים.
מכאן והלאה, יש סטרטר בריא אבל הרכב לא מניע.
בדקתי את כל הפיוזים, כולם תקינים למעט שניים שכלל לא מקבלים הזנה (מסומנים בתמונה). בדקתי גם את הפיוזים בקופסה שבתא המנוע, כולם תקינים.
אני לא שומע זמזום של משאבת הדלק והדונגל obd כלל לא נדלק.
כלומר חלק מהמערכות ברכב לא מקבלות חשמל בעוד אחרות כן. מרגיש כמו פיוז ראשי או חוט ראשי מנותק, אלא שאני לא מוצא אותו ...
רעיונות ?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220924/87c19553f0199c13cfa08b9d3b60f068.jpg
נדב, בפינה השמאלית העליונה יש פיוז ACC, או איזה שהוא חיבור. בדקת אותו?
בנוסף, בשרטוט האחרון שהעלית, מתחת לאוטומט האיתות יש פיוז אוטומטי. נבדק?
זה לא אותו אחד ?
לא בדקתי אותו, אנסה מאוחר יותר..
כמה זמן הרכב עמד בלי לזוז?
אני חותר לכיוון עכברים... כן...
אצל חבר בגראנד יותר חדיש התגלה עכבר שאכל את החיווט לאחר שהרכב עמד זמן ממושך...
הנתק בסוף התגלה באחת הצמות חיווט הראשיות.פה זה טריטוריה של חתולים, מאז שאני גר פה לא ראיתי אף עכבר או סימנים של ...
אם יש לך תשקורת עם המחשב אז סבירות נמוכה שהוא כשל.
יש תשקורת, אבל היא עויינת ...
אם ההשערה שלי נכונה אז חפש את המעגל שקשור למשאבת הדלק ובדוק מה התנתק בדרך.
לא התנתק כלום. עקפתי זמנית את הממסר, מגיעים פלוס וגם מינוס למחבר החיצוני של המשאבה, אין זמזום ואין לחץ דלק.
אין ברירה, צריך להוציא את המשאבה.. מזל שבדגם הזה אפשר להוציא אותה בלי להוריד מיכל דלק... עם קצת מזל זה יקרה עוד הערב, אם לא אז ביום רביעי.
משאבת הדלק (המשאבה בלבד, לא כל המכלול) הוחלפה בקדנציה שלי, לפני שש שנים, משאבה ג׳נרית של בוש. זה גם יכול להיות קונקטור חשמלי בתוך המכלול.
יש מצב שהיעדר לחץ דלק גורם לכל ההשבתה של הנורות ??
לא חושב שיש קשר. אם ישנה בעייה במשאבה, היא לא אמורה לגרום להשבתת הנורות בלוח.
לפי התיאור שלך, הבעייה היא בהזנת חשמל.
זה גם מה שההגיון שלי אומר.
בקבוצה של הצ׳רוקים התעקשו לבדוק לחץ דלק, ואכן יש בעייה במשאבה, לכן תהיתי אם זה יכול להיות קשור איכשהו...
boaz avrahami
26-09-22, 20:22
מה מצב הניצוץ?
המחשב הוא OBD1 או 2?
לא בדקתי ניצוץ, אין לי מי שיעזור היום, אולי מחר.
החיבור למחשב הוא OBD2
boaz avrahami
26-09-22, 21:25
לפרוטוקול, אפשר לצלם בוידיאו פלג שלוף בזמן הסטרטר על בסיס אדם יחיד.
נכון, עם חצובה למצלמה וכו'
ממילא צריך לפרק קודם את משאבת הדלק ואת זה אפשר לבד, מאמין שמחר יהיה מי שיתן לי יד, ואז יהיה יותר קל ...
רק הארה אחת: זה מחשב 96.5 ומעלה.
OBD2\ או DRB2.
לא סופה כבר והרבה יותר חישנים.
boaz avrahami
27-09-22, 02:38
אתה מן הסתם צודק שמיל.
ולכן אני מניח שזה חולק את אותו המחשב גם עם גרנד 4 ליטר 96-98 ואולי גם מה wj שהיו עם אותו מנוע.
בגראנד החיתוך של obd2 be הוא מתחילת 96. לפחות ב V8
לא ידעתי שהיה zj עם מנוע 4 ליטר ...
פה זה טריטוריה של חתולים, מאז שאני גר פה לא ראיתי אף עכבר או סימנים של ...
אצלי יש חתולים פעילים.
אולי דווקא בגלל זה העכברים מצאו מחבוא במגירות בארגז של הטנדר (שעומד יחסית הרבה בין טיולים).
וקן נמלים בכנף..
רכב עומד זה לא טוב.
רכב עומד זה לא טוב.
בטיפול.
עדכון: הוחלפה משאבת דלק (בוש) והוחלפו הצינוריות בתוך המכלול (כי אם כבר זה בחוץ ואני ממילא מסריח מדלק...), מניע כמו פנתר [emoji4]
הנורות בלוח השעונים לעומת זאת, עדיין בשביתה [emoji17]
בעצת חבר פתחתי לבדוק את כל המגעים של הסוויץ׳.
פיקס לפי הספר, זה לא מקור הבעייה...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221002/28746f7d3faf526cfea1be6c58e1c23f.jpg
boaz avrahami
02-10-22, 17:31
תגיד, בדקת במקרה שהנורות לא שרופות?
כן.
אם אני מזין חשמל לפיוז 17, כל הנורות וגם הזמזם המעצבן חוזרים לעצמם.
boaz avrahami
02-10-22, 21:14
אז אתה יודע שהפלוס מנותק איפהשהו לפני הפיוז ושהוא משותף לכל המנורות והזמזם.
נדמה לי שאין מקום אחר מאשר הכניסה לפיוז.
כאשר אתה עושה את הגישור הארעי הזה הם מתנהגות כמצופה מהן?
boaz avrahami
02-10-22, 21:49
אז תבדוק את המקטע שמזין את הפיוז. לא אמור להיות מורכב מדי אבל אם כן אז תעשה בייפס על המקטע הזה לפי השרטוט ותתקדם.
יש לך המון עבודה גם בלי זה
לא מצאתי את השרטוט החשמלי של האזור הזה ... מחר יהיה לי זמן רכבת, אנצל אותו לחיפוש יסודי יותר ...
ויש עוד שני פיוזים שלא מקבלים הזנה, גם הם אמורים לפעול אחרי סוויץ׳.
נדב - אני ממש לא מומחה גדול ( כפי שאולי ראית)
אני סבלתי מבעיה דומה - משום מה לא קישרתי לשאלה שלך.
אצלי בZJ ,פיוז 18 שולט על כול האורות והייתה תקלה דומה, בסוף התברר שה"בית פיוז" התרופף והפיוז היה זז מיקרון מהמקום ומנתק הכול - אולי תנסה להזיז אותו ימינה שמאלה ותראה אם זה מסתדר כשאתה לוחץ אליו.
חשמלאי תיקו לי את זה בסוף עי מעקף ובית לפיוס בודד
הוצאתי את הפיוז ובדקתי בלעדיו, זה לא זה.
ניסיתי להוציא את קופסת הפיוזים - זה די כלבת... יש בורג אחד קטן שמחזיק אותו במקום מהצד של תא המנוע, וגם אם אצליח לפתוח אותו, רק אלוהים יודעת איך אצליח להחזיר אותו בחזרה [emoji1751]
עדכון לאחר בדיקה חוזרת עם משאבת דלק תקינה - יש חשמל בפיוז הרלוונטי, הוא לא שרוף, ועדיין לא דולקות הנורות.
אם אני מזין חשמל לנקודה שרשום עליה IGN בתיבת הפיוזים, אז הכל עובד [emoji1751]
הסוויץ תקין?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
boaz avrahami
04-10-22, 20:50
בדוק גם רציפות של זה עד הסוויץ
[QUOTE=shmulikbg;1003483]נדב, בפינה השמאלית העליונה יש פיוז ACC, או איזה שהוא חיבור. בדקת אותו?
בנוסף, בשרטוט האחרון שהעלית, מתחת לאוטומט האיתות יש פיוז אוטומטי. נבדק?[/QUOT
מה זה החוט האדום שיוצא מהפיוז שסימנת בעיגול?
הסוויץ תקין?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
כן, נבדק לפי הספר וגם הרכב מניע, אז מצב run תקין בסוויץ׳ עצמו.
נדב, בפינה השמאלית העליונה יש פיוז ACC, או איזה שהוא חיבור. בדקת אותו?
בנוסף, בשרטוט האחרון שהעלית, מתחת לאוטומט האיתות יש פיוז אוטומטי. נבדק?
מה זה החוט האדום שיוצא מהפיוז שסימנת בעיגול?
מצב acc לא קשור לענינינו
לא בדקתי את הפיוז האוטומטי
לא יודע מה זה החוט האדום
מיד אוסיף עוד מידע, מהמחשב ..
סופסוף הצלחתי למצוא את ספרות היצרן לשנתון הספציפי, שהוא שונה מזה שלפניו וגם מזה שאחריו, כמובן ...
https://ia804603.us.archive.org/34/items/96-jeep-cherokee-sm-with-supplement/96%20Jeep%20Cherokee%20SM%20with%20Suppl ement.pdf (https://ia804603.us.archive.org/34/items/96-jeep-cherokee-sm-with-supplement/96%20Jeep%20Cherokee%20SM%20with%20Suppl ement.pdf)
ומתוכה שרטוט של קופסת הפיוזים:
140450
נראה שהחיבור בין נקודת IGN לבין היציאה של פיוז 17 אמורה להיות בקופסת הפיוזים עצמה.
אנסה להציץ בצד האחורי עם מראה או מצלמת סיב ונראה מה אמצא שם (כי לפרק זה כלבת, מצריך לפרק את משאבת הקלאץ' העליונה, ועדיין זה יהיה כלבת ...)
אני מפספס משהו ?
כנראה שכן.
תחליף פיוז , הגיוני שהוא שרוף על אף שנראה שלם,\ או שהוא לא יוצר מגע טוב עם הרגל.
רציפות בין 17 ל-IGN תבדוק ללא פיוז בפנים.....
boaz avrahami
04-10-22, 22:23
ומה שאתה אומר זה שב 17 יש פלוס וב IGN אין?
איפה אתה מוסיף פלוס והכול מסתדר?
נסה לסכם מחדש ואולי אפילו על גבי השרטוט
צלם בבקשה גם את קופסת הפיוזים
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221004/d8b50a0b6e19b460cead608666f4ebfb.jpg
בדיוק. בפיוז 17 יש חשמל וב- ign אין.
לפני שהחלפתי משאבת דלק גם בפיוז 17 לא היה חשמל
צילום של הקופסה יש בהודעה הראשונה.
חיבור חשמל ל- ign מחזיר את הנורות.
כנראה שכן.
תחליף פיוז , הגיוני שהוא שרוף על אף שנראה שלם,\ או שהוא לא יוצר מגע טוב עם הרגל.
אני בודק עם נורת ביקורת, אז זה לא עניין של ניראות.
boaz avrahami
04-10-22, 23:19
בדיוק. בפיוז 17 יש חשמל וב- ign אין.
לפני שהחלפתי משאבת דלק גם בפיוז 17 לא היה חשמל
צילום של הקופסה יש בהודעה הראשונה.
חיבור חשמל ל- ign מחזיר את הנורות.
בשרטוט נראה בבירור גשר בינהם.
קצר מאוד.
זה כנראה כל המקטע החשוד.
נראה לי שזה לא יקך לך הרבה זמן לפתור זאת .
מה זה החוט החום או האדום הזה שנכנס ל 16? זה חלק מהבדיקות שלך?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221004/2e0f74a229126cca5032f2ca6486dc8b.jpg
הבעייה היא שמאוד מורכב לשחרר את קופסת הפיוזים ממקומה, ואני פוחד לשבור קליפסים בדרך, כך שגם אם אזהה את הניתוק ולא אמצא דרך לתקן אותו במקום, אז אעדיף לעשות מעקף חיצוני ולסגור את הפינה הזו.
הרכב הזה מלא קומבינות חשמל ואין לי זמן ליישור קו כרגע...
לגבי החוט האדום, עניתי קודם, אין לי מושג ...
boaz avrahami
05-10-22, 07:18
בדקת רציפות בין 17 לIGN?
ה IGN מוזן מ 17 והוא מת בלי שלנדב יש גישה לאחורי הקופסא בשביל לתקן את המגעים שם.
אז אכן אפשר לעשות גישור מלפנים.
מציע לך בהמשך להשתמש בפיוז שק קמח כאלו ולחבר בינהם את החוטים. ככה לפחות זה יהיה יציב לאורך זמן.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221005/790aaeceae7e4237d6c18c90a86306c6.png
ehudzeelim
05-10-22, 09:22
לגבי החוט האדום, עניתי קודם, אין לי מושג ...
החוט האדום מקורי, הולך לפיקוד חשמלי של כסא הנהג, או לפאנל קונסולה מרכזית בספסל אחורי. זה מחיפוש קצרצר בגוגל. יש הרבה מידע בפורומים בחו"ל, תכתוב בגוגל AMC fuse box ותמשיך משם..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
זה אכן נראה כמו משהו מקורי ולא קומבינה, קבלו תמונת תקריב ...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221005/b1305a4d9b3434d2630410f4db169e2e.jpg
או שהוא לא יוצר מגע טוב עם הרגל.
לא סתם יש בטאפאטוק סמלון של מלך ליד השם שלך [emoji4]
מגע של הפיוז [emoji1751]
ללחוץ לא עזר, אבל להוציא, לרסס ספריי מגעים בנדיבות ולהחזיר בחזרה - עבד כמו גדול [emoji4]
תודה [emoji4]
אין לי מושג על איזה סמלון אתה מדבר, כי אני לא רואה אותו, אבל - שמח שנמצאה הבעייה!
ואגב, לכל מה שדיברנו על סויץ וכדומה, מהיום כדאי תמיד לציין שזה OBDII, או DRBII, וכמעט כל דבר שונה ממה שמוכר בסופות או בצ'רוקים עד 96.
יש המכנים את הצ'רוקי שלך "מודל 96.5 ומעלה", כי בתחילת 96 הם עוד היו DRB בלבד, ולכן תואמי סופה בגדול.
זה [emoji4]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221005/f1feb4925728f6ce39b848863b94e2cc.jpg
יש המכנים את הצ'רוקי שלך "מודל 96.5 ומעלה", כי בתחילת 96 הם עוד היו DRB בלבד, ולכן תואמי סופה בגדול.
הממ... לא בדיוק... לא "ומעלה" ...
97 זה כבר חיה אחרת, השרטוטים שונים מאוווד ...
מעתה אמור: מודל 96.5 או Second edition [emoji1751]
ברור שהייתי חייב לקנות רכב ייחודי, שיוצר לתקופה קצרה עם הבדלים בינו לבין אלו שיוצרו מספר חודשים לפניו או אחריו ...
כשאני חושב על זה, גם הויטארה היא מבציר כזה ...
אבל אני אוהב את שניהם [emoji4]
אולי הבעייה היא לא ברכבים ... [emoji1751]
בכל מקרה, הוחלפו כל הפיוזים שהיו בקופסה - חלקם התפרקו לי ביד או שהיו משותכים קלות למגענים שלהם, וחלק היו בערכים לא נכונים.
עכשיו כולם חדשים, תואמים לערכים שקבע היצרן, ואחרי ניקוי מגעים ופינוק נדיב בספריי מגעים "יבש".
נקווה לשקט בגיזרה [emoji4]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221005/e40ebc1c83bb1e3dc77a9b3b45d283f2.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221005/512ae773e45ee91702efe68acb100ff0.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221005/c20eb3eb2bc6debf67ee6a62a10fff3b.jpg
בדיוק בזמן לחשבון נפש.....
לא בטוח שיהיה שקט בגזרה.
לפעמים מה שמתעייף הוא בית הפיוז עצמו. המגעני נקבה מתעייפים והפתח שלהם מתרחב וכבר לא יוצר אחיזה ומגע מספיק טובים.
בדקתי כמובן, המגעים הדוקים, לא הייתי משאיר את זה אם היו רפויים, תמיד אפשר לדחוף חתיכת גומי מהצד לתמיכה ...
בדיוק בזמן לחשבון נפש.....למה אתה מתכוון ?
בדיחה על יום כיפור.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.