PDA

צפייה בגרסה מלאה : סורק OBD מומלץ



שעיר בגב"ב
27-09-22, 09:24
מחפש סורק נורמאלי.
משהו מעבר לקריאת תקלות ומחיקה, אחד שנותן גם נתונים
כמו חום מנוע מדוייק, נתונים של חיישן חמצן וכו'...
מעדיף לא סורקים בלוטות'
כרגע מתלבט בין מקסוול ואינובה. דגמים סביב ה50$

שעיר בגב"ב
27-09-22, 09:33
foxwell לא מקסוול

erezgur
27-09-22, 09:35
זה גם תלוי ברכב (לטרופר שלך, למשל, זה לא יעזור).
אין לי מה לתרום ספציפית להתחברות רק אציין שגם סורק פשוט עם תוכנה טובה ומודולים המתאימים לרכב - יכול לתת את המידע (מתוך מחשב המנוע) בוודאי נתונים כמו חלום מנוע וכו'.

נשלח מהנייד

שעיר בגב"ב
27-09-22, 10:39
לא לטרופר,
הטרופר יותר טיפש מאיוב קרא.
לפוקוס.

חנן-ג'יפולוג
27-09-22, 10:53
הbafx שלי נותן תמורה טובה ביחס למחיר שלו, כ100ש"ח. עבד סביר עם איי10, איוניק5, פיקנטו ופוקוס.
הוא bt. מה רע בזה?

מדגיש: זו בסה"כ תמורה טובה ביחס למחיר, והמחיר זול. יש הרבה נתונים שלא רואים בו (אבל רואים את כל מה שציינת והרבה יותר, אבחנתי אתו ממש בקלות בעיית ממיר, בעזרת גרפים מחיישני החמצן, והוא נותן לי ביומיום מאות נתונים מהמנוע ומהסוללה באיוניק5), והוא לא יודע להפעיל כלום למיטב זכרוני. בוודאי לא לקודד.

שעיר בגב"ב
27-09-22, 11:58
תודה חנן.
bt זה לא רע, זה אני שמשום מה לא אוהב
לעבוד עם זה.
יש לי את אפליקציית lite torque ולא
יודע באמת להסביר
(כי נולדתי זקן) לי יותר נוח מכשיר
אמיתי כזה שיכול לעשות רק את מה
שעבורו הוא נוצר.

boaz avrahami
27-09-22, 13:17
מכשים עם כבל יכול להיות מסורבל.
לעיתים מיקום השקע כזה שהכבל נושר ממנו בכח הגרביצטיה או שהוא מפריע ברגליים. רק אומר.

OBD2 זה שם משפחה מאוד רחב.
תחתיו מסתתרים המון פרוטוקולים ויכולות שלא בכל המכשירים יש ולכן חשוב לך לברר אם הציפיות שלך מהמכשיר יתגשמו בסוגי הרכב שזה יתחבר אליהם.

נתוני מנוע כנראה תקבל בכולם. נתונים כמו מכלולים אחרים כבר יהיה יותר מאתגר. למשל גיר, ABS חשמל וכו

שחר גרינברג
27-09-22, 13:31
אני גם פחות אוהב את מכשירי הbt

ואני כן רוצה לבצע קריאת נתונים תוך כדי נסיעה/קריאת קודי תקלה

אני משתמש בturboguage

אבל ממליץ להשקיע ולקנות scangauge 2

https://www.scangauge.com/products/scangauge-ii/

נותן אופציה לקריאת נתונים מאוד רחבה דרך הx gauge

לפעמים ניתן למצוא אותם משומשים באיביי במחירים טובים


Sent from my iPhone using Tapatalk

שעיר בגב"ב
27-09-22, 22:04
הזמנתי סורק BT של FOXWELL
נראה לי נוח לשימוש ביחס למעאפן עלום השם שיש לי עכשיו

https://www.ebay.com/itm/124314101512?hash=item1cf1b2a708:g:QyIAA OSwlztfRyPB&amdata=enc%3AAQAHAAAA4AdAHrqlIbIRMXPMVI4 bXTCPWVaa6Hw%2Be9aL5VLdsIxSKFEgt3gRe2Xte px5xnWWm%2F7sbw1tWtEZzh%2BmrO%2Fl3%2B1IX BMCM7ojEWkimt0RryJBPxMrASq%2B6LVZhPLyQQC vc5a7ctAaqUEi%2B%2Fd%2BUQky5Lo9ovPMpoMsN 2pd7dxeR3ShVxMUSc9iqYeI5IG5mBQBZfYbHZj7N %2FLjSXsxfxki22Mmgq2cjGh8gMqMN4uPdjbV5cC cNSxZ3BVLDJKUmWUGcqhdHZv9pGXoxr23YgvXB9B p9vlitC%2Byoc6OHb%2BVnqQw%7Ctkp%3ABFBM3u TxhPBg

שעיר בגב"ב
28-09-22, 13:41
מידע מועיל לכל בעלי הפוקוס דור 3 (בטח זה גם לחדשים יותר אבל לא בטוח):
יש אפשרות להתניע את הרכב במצב סריקת מערכת ולקבל על הצג מידע
מהחיישנים השונים וסריקת תקלות.
למי שזה רלוונטי אז מידע על זה יש ביוטיוב.
עבורי מה שרלוונטי כרגע זה טמפ' מנוע מדוייקת.
ככה אפשר לדעת במהלך הנסיעה מה הטמפ' המדוייקת בכל רגע.
אס מבחינתי בנסיעה ארוכה ראיתי שאהטמפ' בנסיעה לא עוברת את ה90
מעלות.
בעמידה ממושכת לא עברה את ה100 מעלות ובלי להפעיל וונטה.
הוונטה אמורה להיפתח ב105

תא המנוע בפוקוס מאוד מאוורר ומאוד לא צפוף, מה שכנראה
עוזר לו שלא להתחמם מדי.
עובדה שאצלי עם מאוורר תקול הוא התחמם רק בשילוב של עליה ארוכה במהירות מאוד נמוכה.

-->