צפייה בגרסה מלאה : סלד גבוה בסרק- מנוע צעדים?
חג שמח
סופה
לאחרונה, טורים גבוהים בסרק- סביב 1500.
לא תמיד יציבים, לפעמים יורדים לסלד תקין.
המצב החמיר לאחרונה.
מנוף מצערת מרגיש סגור עד הסוף.
לאחרונה פירקתי וניקיתי בית מצערת, כולל מנוע צעדים, התופעה החמירה אחרי אבל לא מייד.
ניסיתי לבדוק בריחת ואקום ע"י ריסוס ספריי קרבורטור על צינורות הואקום וחיבור בית המצערת. לא הורגש שינוי בסלד.
החשוד המיידי הוא מנוע צעדים?
יש דרך לוודא את זה לפני שאני קונה?
מה שיש לינוביץ (standard motot) הוא באיכות סבירה?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אם המנוע צעדים נקי ואתה רואה שהוא זז חופשי עם פתיחת / סגירת סוויצ', יש פרוצדורת איפוס סלד סרק. אני לא באמת זוכר איך....
תחפש בפורום... או בספרים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
החלפתי עכשיו מנוע צעדים (היתרון בלגור ליד הבן של ראוף...).
בהתחלה זה היה נראה שהבעיה נפתרה, אבל לא 100 אחוז.
אדע בוודאות רק אחרי כמה נסיעות.
מה שכן, לא ראיתי אותו זז בפתיחת סוויץ'.
בספר לא מצאתי איפוס סלד.
מישהו יודע?
יכול להיות שזה בעיה באחד החיישנים? חיישן מצערת אולי?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
boaz avrahami
28-09-22, 17:51
חפש כניסת אוויר שלא מהמסלול הרגיל של לוע בית המצערת.
נניח בית מצערת משוחרר או אפילו המנוע צעדים וכו.
זה אחת התקלות הראשונות מימי האופנוע שלומדים לאבחן. לפחות פעם כשהיינו כל הזמן משפרים קרבורטורים.
בגראנד האיפוס אם אני זוכר נכון זה ניתוק המצבר לפרק זמן.
אבל אז מדובר בסלד גבוה ויציב ולא מתנדנד. השינוי מלמד לדעתי שזה לא מנוע צעדים.
איבחון משיכת אויר
שעון ואקום הוא חברך הטוב.
ואם אין - מבער גז (בלי להדליק אותו... כן?)
או בנשיפת עשן למצערת פתוחה (כשהמנוע מדומם... כן? )
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/34032-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A1%D7%A8%D7%A7
איפוס - 5 סוויצ'ים, בחמישי להניע.
ביצעתי. כרגע נראה תקין.
ניתן לזה צ'אנס.
בדיקת בריחות וואקום ביצעתי עם ספריי קרבורטור על כל הכניסות/צינורות/תושבות. פספסתי את החיבור של הסעפת יניקה לראש.
אם הבעיה תמשיך נרסס גם שם ונעדכן.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מוזר
לפני ההחלפה בדקתי קודי תקלות וקיבלתי 55- הכל תקין.
עכשיו, אני מקבל קוד 12 (לא מופיע לי בטבלה) ו- 24 שזה חיישן מצערת.
נמחוק, ניסע קצת, ואם צריך אחליף גם אותו.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
12 תחילת בדיקה יש מתח תקין.
55 חמסה חמסה סוף בדיקה.
24 מתח חיישן מצערת גבוה או נמוך מהצפוי - מנסיוני אחרי שמתעסקים עם המצערת הוא מופיע אם גרמת נזק לחיווט. בטח התעללת קצת בקונקטור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
12 תחילת בדיקה יש מתח תקין.
55 חמסה חמסה סוף בדיקה.
24 מתח חיישן מצערת גבוה או נמוך מהצפוי - מנסיוני אחרי שמתעסקים עם המצערת הוא מופיע אם גרמת נזק לחיווט. בטח התעללת קצת בקונקטור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkאולי בניקוי, לחץ אוויר ליחידת המדידה. שויין, נחפש מחר אצל הבן של ראוף.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תבדוק קודם עם רב מודד הבדיקה מופיעה בספר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תבדוק קודם עם רב מודד הבדיקה מופיעה בספר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkראיתי.
לא הבנתי איך אני מגיע למגע בחוט כשהקונקטור מחובר.
ראיתי איזה אמריקאי שדחף שם סיכת משרד.
יש טיפ?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
סיכה זה אופציה.
אבל יש לרב מודד ראשי דקירה מיוחדים דקים מאוד שמאפשרים לדקור את החיווט ולמדוד ככה.
אל תדקור את החוטים. זה הורס הכל.
צריך לחדור למגעים עצמם מאיפה שהחוט נכנס (בין החוט לגרומט).
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני אחדד, תדקור רק איפה שאפשר אחרי זה לבודד חזרה.
וכן זאת אופציה לא הכי מועדפת, אבל אם אין גישה למחבר משום מקום אז אין ברירה.
אגב אותם ראשים דקים הם גם אלו שלרוב מצליחים להשתחל למחבר מהצד האחורי בניגוד למקוריים.
boaz avrahami
29-09-22, 05:15
יש לי קיט של מפרקי פינים אבל אהיה בארץ רק מיום א
https://youtu.be/tipXtyIEXnI
אנסה להיכנס למגעים כמו שאסף הציע. לא אדקור את הבידוד.
מה שכן, לא ממש ברור לי למה תקלה בחיישן מצערת גורם לסלד גבוה בסרק.
אם הוא נותן קריאה שגויה במצב סגור - קרי המחשב חושב שהמצערת לא סגורה, המנוע היה צריך להיכבות לא? כי מנוע הצעדים לא פותח את המעקף כדי לפצות.
ואם במצב פתוח של המצערת הקריאה שגויה- הרכב היה צריך לזייף (וזה משהו שאני לא פוסל שקורה, בקטנה ממש, ובעיעק בגז מאוד עדין).
אני מפספס משהו?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מוני אורבך
29-09-22, 09:15
אם אכן יש לך בעיה בחישן מצערת, הרי שהוא מבלבל את המחשב.
מצד אחד הוא מקבל מידע שהמצערת פתוחה, מצד שני מחישן הווקום הוא מקבל קריאה של ואקום שהיא סגורה.
מה הוא יעשה כתוצאה מכך? תלוי מה תכנתו אותו.
סיכוי טוב שתיכנתו אותו להעלות טורים על ידי פתיחת מנוע צעדים.
סוג של limp mode פשוט כדי שבכל עצירה המנוע לא יכבה.
עדיף על פני מצב בו המנוע נכבה בכל עצירה..
אחרי שתסדר את חישן המצערת נראה מה יקרה.
אגב מה שמו של הבן של ראוף? מה מספר הטלפון שלו איך יוצרים איתו קשר?
מאז שראוף הפך לז"צל אני רק מסתמך על מקורות חוץ ואין לי גישה לקניה מהירה..
עדכון.
איפסתי מחשב.
קוד תקלה של חיישן מצערת נעלם (ייתכן שאתמול ניתקתי לו את הקונקטור עם סוויץ' פתוח...).
בבדיקת החיישן עם רב מודד ממצב סגור לפתוח- מראה מתחים בתוך הנורמל. (נכנסתי עם סיכת משרד בין החוט לגרומט ללא בעיה)
כ- 0.7 במצב סגור, ו- 3.7 עד 3.9~ במצב פתוח.
להבנתי, המערכת תקינה ומכוונת.
אני צודק?
ניסע קצת נראה איך העסק מתנהג.
הבן של ראוף=אבו נעים.
(לא חושב שיש לו שם פרטי אישי [emoji28])
אפשר ליצור קשר טלפוני (לא יעיל) או פשוט להגיע.
הוא פתוח כמובן גם בסופשים שזה נוח ממש.
אשלח לך את המספר.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
נראה שהכל בסדר. סע לשלום.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הבן של ראוף=אבו נעים.
(לא חושב שיש לו שם פרטי אישי [emoji28])
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לכל איש יש שם.
שמו נזיא. (מבטאים "נאזי")
חפש כניסת אוויר שלא מהמסלול הרגיל של לוע בית המצערת.
נניח בית מצערת משוחרר או אפילו המנוע צעדים וכו.
זה אחת התקלות הראשונות מימי האופנוע שלומדים לאבחן. לפחות פעם כשהיינו כל הזמן משפרים קרבורטורים.
בגראנד האיפוס אם אני זוכר נכון זה ניתוק המצבר לפרק זמן.
אבל אז מדובר בסלד גבוה ויציב ולא מתנדנד. השינוי מלמד לדעתי שזה לא מנוע צעדים.בגראנד ישן האיפוס הוא על ידי ניתוק המצבר ובזמן שמנותק פתיחה וסגירה של הסוויטש (כאילו לסטרטר) - זה פורק כל מה שיש בקבלים של המחשב ואז הרכב מתחיל כיול חדש:
מניע, מרים סלד ל 1500 בערך ואז מוריד מרים עד שמתכוונן . כמה דק בסרק
Sent from my IN2013 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.