צפייה בגרסה מלאה : (הועבר) ניסאן נווארה או דימקס?
אהלן, אני מחפש לקנות רכב עבודה חדש.
אמור לסחוב נגרר עם קצת משקל עליו.
מתלבט בין ניסאן נווארה או איסוזו דימקס (שניהם בין השנים 2006-2012 בערך)
בתקציב של 40-50K.
מה דעתכם?
אני מציע לך להסתכל על דימקס אחרי 2012 - זה עם קפיצי הסליל.
חוץ מסדקים בכנפיים הקדמיות ותושבות בודי (תיקונים קלים אופייניים לרכב שנסע הרבה בשטח), זה טנדר מצויין עם יכולות טובות מאוד.
כמובן שעם הגבהה + שטח מאתגר, אפשר לצפות גם לצריכת ציריות מוגברת. לפחות קל מאוד להחליף ציריות בשטח ...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
רשמת רכב עבודה.
שניהם יעשו את העבודה, ושניהם כנראה עברו התעללות לאורך חייהם.
לכן אל תתקבע לסוג אחד, אלא חפש את השמור ביותר שתמצא.
בנווארה תוודא שהוחלף העכביש (תריץ חיפוש באתר "קללת העכביש") ושהמנוע לא עבר התחממות.
ברוך הבא לפורום,
העברתי את השרשור לתת הפורום המתאים העוסק בהתייעצויות לפני קניה.
חות מתקציב והגדרת "רכב עבודה", לא בטוח שכל הדרישות האחרות ידועות לנו. אני מניח שאתה לא מחפש רכב לטיולי שטח.
עקרונית בתקציב כזה והמצאי בשוק - נזה לא להגביל עצמך ולחפש את הרכב השמור ביותר, עם היסטורית טיפולים טובה וכנראה הצעיר יותר ממה שמפורסם בלוחות.
מה זה קצת משקל ?
אין לי הרבה הכרות עם הנווארה אבל עם הדימקס יש
בסך הכל יש לו מנוע סבבה רק לוודא שגובה מפלס השמן לא מגיע ל x .
הלכו לא מעט מנועים כך- הבנתי שהוחלפו בשקט כמיטב מסורת umi (טרופר)
בסך הכל אוטו סביל אם אתה במימדים של תאילנדי
הבנתי שהנבארה יותר נוח
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
yanivamit02
30-09-22, 21:43
נבארה יותר חזק, יותר נוח והיחידי בשנתונים האלה שמורשה לגרור 3 טון.
כמו שכתבו למעלה, בדוק את מערכת הקרור.
דימקס לא מכיר
Sent from my LE2123 using Tapatalk
boaz avrahami
30-09-22, 21:50
איזה בעיות יש לנבארה?
הסתכלתי עליו לא פעם בלוחות, הוא נראה על הנייר אטרקטיבי ויפה אבל לא מעט מהם עם החלפות מנוע בקמ לא הגיוניים בעליל.
כמו כן, מה ההבדל בין הדגמים?
האם יש כאלו עם נעילה אחורית חשמלית?
יש קיטים להגבהה ואיך הוא בשטח?
ובכלל מחלות אופיניות.
לפחות במראה, בעיניי, האוטו מאוד עושה חשק וכבוגר ווינר 99 הייתי מאוד מאוד מרוצה מניסן.
yanivamit02
02-10-22, 22:51
היה לי נבארה 2008, נקנה חדש, והחזקתי אותו 12 שנה.
רכב מאוד נוח, מנוע חזק ועצבני, לי היה את דגם ה173 כ"ס, משנת 2012, הוא עם מנוע 190 כ"ס, עם טורבו כפול.
אנסה לפרט:
בעיות שנתקלתי:. -חיישן לחץ מסילה נוטה לעשות בעיות, החלפתי פעמיים.
- רדיאטור הוחלף לאחר כ4 שנים.
-העכביש:הרכיב בנבארה שונה אבל עדיין מדובר ברכיב שיש לבצע תחזוקה מונעת.
-רכיבי בלמים קדמיים כדאי לשדרג אבל נראה לי שזה לא יחודי.
-טורבו:אצלי לא עשה בעיות אבל מנסיון של אחרים כדאי להתחיל לבדוק לקראת 200,000.
-שרשרת תזמון: כדאי לבצע החלפה יזומה ברגע שמתחילים רעשים(אזור 250,000).
קיימים שני סטים: מקורי ואוסטרלי מחוזק.
מניסיון שלי, עדיף להיצמד למקורי.
אצלי בכלל החלפת טיימינג יזומה הסתבכה וגרמה בסופו של דבר להרס המנוע ולהקדמת קניית ההילקס אבל זה כבר לשירשור אחר שעוסק בגורואים.
-מזרקים: אצלי החזיקו 250,000 והוחלפו למקוריים.
לסיכום: אצלי לפחות הטנדר הזה הציג אמינות באמת יוצאת דופן, שום בעיות חשמל, גומיות, רכיבי מתלה שבורים או דיפרנציאלים מנופצים למרות שעבד קשה.
הגבהות ושיפורים: יש לרכב סטים להגבהה של אולדמן ואיירונמן. אני התקנתי אולדמן .
-מיגונים: יש לכל המתקינים. אני החלפתי כמה פעמים ולבסוף השילוב שהכי התאים היה מיגון קדמי של אספיר, ותיבת העברה של גתוס. השילוב הכי פחות חורק ונחבל בשטח.
שטח:
-הטנדר נמוך יחסית להיילקס, לאחר הגבהה מרווחק קדמי 23 ס"מ.
הוא מפצה על זה בסידור גחון מדוייק, אולי המדוייק ביותר בין הטנדרים, הכל נכנס בין הקורות.
-יש דגם עם נעילה מקורית, נדיר מאוד.
אני התקנתי נעילה של arb. יש לציין שהדפרנציאל מוגבל ההחלקה עושה עבודה מצויינת כל זמן שבתנועה.
-עבירות: הטיולים שלי נעים בין קל-בינוני+.
דוגמאות: מעלות ערוגות צפוני דרומי, פרצים עליון, ערוד, סכיני דימונה רק לאחר התקנת נעילה, אלו הקשים יותר.
היה מאתגר, לעיתים יעבוד קשה יותר בגלל היעדר נעילה ויצריך תשומת לב היכן שמים את הגלגל כדי לא לשפשף גחון אבל בעיקרון עשה את כל מה שכל טנדר אחר עושה.
לסיכום: נוח חזק ואמין.
באזור 200000 כדאי לבצע בדיקה וטיפולים יזומים.
לגבי החלפת מנועים: מעריך שרובם עקב התחממות בגלל העכביש(חיבור הצנרת לרדיאטור חימום התא) או לחילופין בעיות בשרשרת טיימינג.
מקווה שעזרתי
Sent from my LE2123 using Tapatalk
boaz avrahami
02-10-22, 23:31
מאוד, תודה רבה!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.