roeibf
03-10-22, 13:41
אהלן כולם
ביום ה' האחרון התפגר לו הפורד פוקוס 2012 המקולל (הלך הגיר) וקניתי ג.ו. 2008 במקומו.
הרכב עבר 250K, הוחלף מנוע מג.ו. אחר שעבר תאונה (מקור ידוע ב"ה) שהוא בעצמו עבר 115K.
יש לרכב מיגון מלא של אספיר (איך עושים טיפולים עם המיגון? נראה מפחיד לגעת בו).
המלצות לשמירה על רכב? הוא נראה טוב מבחוץ, סביר + מבפנים והכל עובד. מורכבים עליו מקסיס בראבו 771 במצב טוב. הרכב נקנה כרכב שני בבית, לאשתי שלא יוצאת כ"כ מהיישוב. לי יש סנדרו סטפווי וממש התבאסתי היום לחזור לגובה שלו אחרי שנהגתי כמה ימים על הג.ו..
ביום ה' אני עושה לו החלפה של משלוש ימין, תפוחי הגה ושמנים (כולל שמן דיפ' קדמי ואחורי, תיבת העברה).
אני מתלבט האם להחליף חלקית את שמן הגיר. לדיפ' קניתי Motul 80-90 ולגיר 75-90 של Zic.
תודה לעונים!
ביום ה' האחרון התפגר לו הפורד פוקוס 2012 המקולל (הלך הגיר) וקניתי ג.ו. 2008 במקומו.
הרכב עבר 250K, הוחלף מנוע מג.ו. אחר שעבר תאונה (מקור ידוע ב"ה) שהוא בעצמו עבר 115K.
יש לרכב מיגון מלא של אספיר (איך עושים טיפולים עם המיגון? נראה מפחיד לגעת בו).
המלצות לשמירה על רכב? הוא נראה טוב מבחוץ, סביר + מבפנים והכל עובד. מורכבים עליו מקסיס בראבו 771 במצב טוב. הרכב נקנה כרכב שני בבית, לאשתי שלא יוצאת כ"כ מהיישוב. לי יש סנדרו סטפווי וממש התבאסתי היום לחזור לגובה שלו אחרי שנהגתי כמה ימים על הג.ו..
ביום ה' אני עושה לו החלפה של משלוש ימין, תפוחי הגה ושמנים (כולל שמן דיפ' קדמי ואחורי, תיבת העברה).
אני מתלבט האם להחליף חלקית את שמן הגיר. לדיפ' קניתי Motul 80-90 ולגיר 75-90 של Zic.
תודה לעונים!