PDA

צפייה בגרסה מלאה : מיקום High Lift בפאג'רו BK



amitaikl
05-10-22, 23:02
אז איפה ממקמים High Lift בפאג'רו BK?
אופציות:
1. בתוך הרכב. מעדיף שלא. תופס מקום. אסון במקרה של השתחררות
2. על הגג. הרכב ללא גגון ביומיום. מעדיף שישאר כך.
3. דלת אחורית
3א. מעל הגלגל ספייר. 2 פלאחים שמתחברים בין התושבת של הגלגל ספייר לדלת. יתרונות: פשוטות. אין צורך בפגיעה בפלסטיקה. רק לפתוח ולסגור ברגים. חסרונות: מנוף גדול על הצירים של הדלת.
140457

3ב. מימין לגלגל ספייר. 2 פלאחים שמתחברים בין התושבת של הגלגל ספייר לדלת. על מנת לאפשר פתיחה הן של הדלת והן של כיסוי הפלסטיק של הגלגל, צריך למקם את ההיי-ליפט כאשר המנגנון כלפי מעלה. יתרונות: קרוב לצירים. מנוף קטן. חסרונות: צריך לעשות פינוי בפלסטיקה של כיסוי הגלגל ספייר. הפלאחים יחסית ארוכים.
140458

דעות? רעיונות?

nirs
05-10-22, 23:09
האם ניתן להכניס את ההיליפט לרוחב מתחת למושב האחורי?
זה מה שעשיתי גם בדיפנדר וגם ברוביקון.


Sent from my iPhone using Tapatalk

סולי
06-10-22, 06:03
לרוחב הדלת האחורית, מבפנים. הרחק מעיני נבלות, הרחק מהגשם והאבק. זמין ונגיש לשימוש בקלות.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

amitaikl
06-10-22, 07:38
תודה לשניכם!



לרוחב הדלת האחורית, מבפנים. הרחק מעיני נבלות, הרחק מהגשם והאבק. זמין ונגיש לשימוש בקלות.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk


כלומר, צמוד לגב של השורה האחורית? אני צריך לבדוק אם יש מקום בין המגירות לגב השורה האחורית ואיך לקבע אותו. על המגירות בעייתי לקבע: החלק של המגירה השמאלית מחליק אחותה עם מקרר.



האם ניתן להכניס את ההיליפט לרוחב מתחת למושב האחורי?
זה מה שעשיתי גם בדיפנדר וגם ברוביקון.


Sent from my iPhone using Tapatalk

המושב האחורי לא מתרומם ואין מתחתיו מקום

Asaf-a
06-10-22, 10:29
הערה:
אם לא השתנו חוקי המומנט שאני מכיר והבנתי נכון את התכנון, בשתי התצורות שסימנת בתמונה, המומנט הנוסף שצירי הדלת ירגישו הוא זהה, כי משקל ההיי ליפט מחובר באותה נקודה לדלת עצמה (באיזור הגלגל ספייר).
החיבור עצמו ירגיש מומנט שונה בין שתי התצורות, דווקא בחיבור בו ההיי ליפט קרוב לצד ימין, יעמיס מומנט גדול יותר בחיבור.


Asaf-a
אסף.א

סולי
06-10-22, 10:40
התכוונתי על הדלת.
ראה את התמונה, לא פאגרו אני יודע.. אבל זה הרעיון:140462

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

איל מ
06-10-22, 10:52
הערה:
אם לא השתנו חוקי המומנט שאני מכיר והבנתי נכון את התכנון, בשתי התצורות שסימנת בתמונה, המומנט הנוסף שצירי הדלת ירגישו הוא זהה, כי משקל ההיי ליפט מחובר באותה נקודה לדלת עצמה (באיזור הגלגל ספייר).
החיבור עצמו ירגיש מומנט שונה בין שתי התצורות, דווקא בחיבור בו ההיי ליפט קרוב לצד ימין, יעמיס מומנט גדול יותר בחיבור.


Asaf-a
אסף.א

לא בדיוק.

ariel-ro
06-10-22, 15:35
גם מעל הגלגל זה אסון במקרה של השתחררות בתאונה - השמשה היא לא מה שתעצור אותו מלפגוע במי שיושב בשורה השלישית (וגם בשנייה האמת)

ציקס
06-10-22, 16:11
לא קשור למיקום באחסנה,אבל איפה אתה ממקם אותו כשצריך להרים את הרכב? מדרגות סף?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

אבי ביטר
06-10-22, 18:43
כלי מפחיד, גם בהפעלה.

amitaikl
06-10-22, 23:16
לא קשור למיקום באחסנה,אבל איפה אתה ממקם אותו כשצריך להרים את הרכב? מדרגות סף?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

כן
יש גם ליפט מייט

ציקס
06-10-22, 23:21
זה האביזר שמתחבר לגנט?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

om2
07-10-22, 01:04
אני הייתי מכניס אותו פנימה ומעגן אותו.
בחוץ הוא ניזוק.

הסיבה היחידה להשאיר אותו בחוץ זה רק אם אתה משתמש בו באופן תדיר מאוד.

אם לא. אז בפנים, מקובע טוב.
מקסימום בשימוש שלו יקח עוד רבע שעה לפרוק אותו החוצה. עדיף משאר להשאיר בחוץ ולדאוג לגירוזים ולא עלינו חלודה.

guyo
11-10-22, 15:26
הייתי מסיר את הפלטה בחלק התחתון של ההייליפט ואת הוו בקצה שם בפוזיציה של 90 מעלות .
נסה למקם אותו בין המגירות לגב השורה השניה ברווח שנוצר שם. אם יש לך אפשרות לקדוח בגב המגירה ולעגן את ההייליפט עם ברגים בריאים ואומים יהיה מעולה

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

amitaikl
11-10-22, 19:57
ניסיתי להכניס בין הכסאות למגירות.
לא נכנס בגלל העובי של המנגנון. הפלטה בתחתית והוו בראש לא מפריעים.
ממשיך לחפש פתרונות לאכסון בפנים לפני חזרה לחשוב על אכסון חיצוני

סולי
12-10-22, 10:23
אם תצטרף מעט תמונות במיקומים שהוצעו/שניסית ... אולי יעזור לחברים להציע פתרונות.

כמו שאתה רואה הדעה הרווחת היא התקנה פנימית.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

-->