צפייה בגרסה מלאה : מיקום High Lift בפאג'רו BK
אז איפה ממקמים High Lift בפאג'רו BK?
אופציות:
1. בתוך הרכב. מעדיף שלא. תופס מקום. אסון במקרה של השתחררות
2. על הגג. הרכב ללא גגון ביומיום. מעדיף שישאר כך.
3. דלת אחורית
3א. מעל הגלגל ספייר. 2 פלאחים שמתחברים בין התושבת של הגלגל ספייר לדלת. יתרונות: פשוטות. אין צורך בפגיעה בפלסטיקה. רק לפתוח ולסגור ברגים. חסרונות: מנוף גדול על הצירים של הדלת.
140457
3ב. מימין לגלגל ספייר. 2 פלאחים שמתחברים בין התושבת של הגלגל ספייר לדלת. על מנת לאפשר פתיחה הן של הדלת והן של כיסוי הפלסטיק של הגלגל, צריך למקם את ההיי-ליפט כאשר המנגנון כלפי מעלה. יתרונות: קרוב לצירים. מנוף קטן. חסרונות: צריך לעשות פינוי בפלסטיקה של כיסוי הגלגל ספייר. הפלאחים יחסית ארוכים.
140458
דעות? רעיונות?
האם ניתן להכניס את ההיליפט לרוחב מתחת למושב האחורי?
זה מה שעשיתי גם בדיפנדר וגם ברוביקון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לרוחב הדלת האחורית, מבפנים. הרחק מעיני נבלות, הרחק מהגשם והאבק. זמין ונגיש לשימוש בקלות.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תודה לשניכם!
לרוחב הדלת האחורית, מבפנים. הרחק מעיני נבלות, הרחק מהגשם והאבק. זמין ונגיש לשימוש בקלות.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
כלומר, צמוד לגב של השורה האחורית? אני צריך לבדוק אם יש מקום בין המגירות לגב השורה האחורית ואיך לקבע אותו. על המגירות בעייתי לקבע: החלק של המגירה השמאלית מחליק אחותה עם מקרר.
האם ניתן להכניס את ההיליפט לרוחב מתחת למושב האחורי?
זה מה שעשיתי גם בדיפנדר וגם ברוביקון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
המושב האחורי לא מתרומם ואין מתחתיו מקום
הערה:
אם לא השתנו חוקי המומנט שאני מכיר והבנתי נכון את התכנון, בשתי התצורות שסימנת בתמונה, המומנט הנוסף שצירי הדלת ירגישו הוא זהה, כי משקל ההיי ליפט מחובר באותה נקודה לדלת עצמה (באיזור הגלגל ספייר).
החיבור עצמו ירגיש מומנט שונה בין שתי התצורות, דווקא בחיבור בו ההיי ליפט קרוב לצד ימין, יעמיס מומנט גדול יותר בחיבור.
Asaf-a
אסף.א
התכוונתי על הדלת.
ראה את התמונה, לא פאגרו אני יודע.. אבל זה הרעיון:140462
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
הערה:
אם לא השתנו חוקי המומנט שאני מכיר והבנתי נכון את התכנון, בשתי התצורות שסימנת בתמונה, המומנט הנוסף שצירי הדלת ירגישו הוא זהה, כי משקל ההיי ליפט מחובר באותה נקודה לדלת עצמה (באיזור הגלגל ספייר).
החיבור עצמו ירגיש מומנט שונה בין שתי התצורות, דווקא בחיבור בו ההיי ליפט קרוב לצד ימין, יעמיס מומנט גדול יותר בחיבור.
Asaf-a
אסף.א
לא בדיוק.
גם מעל הגלגל זה אסון במקרה של השתחררות בתאונה - השמשה היא לא מה שתעצור אותו מלפגוע במי שיושב בשורה השלישית (וגם בשנייה האמת)
לא קשור למיקום באחסנה,אבל איפה אתה ממקם אותו כשצריך להרים את הרכב? מדרגות סף?
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
לא קשור למיקום באחסנה,אבל איפה אתה ממקם אותו כשצריך להרים את הרכב? מדרגות סף?
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
כן
יש גם ליפט מייט
זה האביזר שמתחבר לגנט?
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
אני הייתי מכניס אותו פנימה ומעגן אותו.
בחוץ הוא ניזוק.
הסיבה היחידה להשאיר אותו בחוץ זה רק אם אתה משתמש בו באופן תדיר מאוד.
אם לא. אז בפנים, מקובע טוב.
מקסימום בשימוש שלו יקח עוד רבע שעה לפרוק אותו החוצה. עדיף משאר להשאיר בחוץ ולדאוג לגירוזים ולא עלינו חלודה.
הייתי מסיר את הפלטה בחלק התחתון של ההייליפט ואת הוו בקצה שם בפוזיציה של 90 מעלות .
נסה למקם אותו בין המגירות לגב השורה השניה ברווח שנוצר שם. אם יש לך אפשרות לקדוח בגב המגירה ולעגן את ההייליפט עם ברגים בריאים ואומים יהיה מעולה
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
ניסיתי להכניס בין הכסאות למגירות.
לא נכנס בגלל העובי של המנגנון. הפלטה בתחתית והוו בראש לא מפריעים.
ממשיך לחפש פתרונות לאכסון בפנים לפני חזרה לחשוב על אכסון חיצוני
אם תצטרף מעט תמונות במיקומים שהוצעו/שניסית ... אולי יעזור לחברים להציע פתרונות.
כמו שאתה רואה הדעה הרווחת היא התקנה פנימית.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.