צפייה בגרסה מלאה : Tdi300 בית מסנן שמן לבלוק מנוע הזעה בין
אמנם לנד רובר, אבל טרם התייאשתי מביטול הנזילות ובנתיים אני מנצח במלחמה,
שמתי לב שרוב הלכלוך מהשמן מנוע מגיע מהזעה בין גוף תושבת מסנן השמן בלוק המנוע,
ראיתי שיש אטם פשוט (תחליפי 10 ש"ח, מקורי באנגליה 60 ש"ח) האם מניסיונכם החלפת האטם תשפר את המצב או שיש שם עוד הפתעות/מוקשים שצריך לקחת בחשבון ולהזמין מראש?
תודה.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
שלום.
שמי איל. אני חוטא בנזילות והזעות בערך משנת 98. כבר חודשיים שאני נקי מנזילות. כל יום הוא מאבק מחדש.
ואתם עונים: "we love you ayal"
לעניינינו.
כל הנזילות שלא נפתרו אצלי נבעו מחלקים תחליפיים זולים, שימוש בחלפים מפירוק, או נסיונות שיפוץ כושלים (ספציפית- שיפוץ תיבות הגה בדיסקו 2. ב-1 דווקא היו הצלחות).
ספציפית אצלך, תבדוק שאין סדק בבית מסנן עצמו. נתקלתי בשניים כאלו.
בנוסף. לעתים יש נזילות שמגחעות מיותר גבוה, וחייבים נקיון סופר יסודי, ואחריו מעקב בדיוק מאיפה מגיעה הנזילה).
על הדרך, להחליף את האורינג של הטרמוסטט קולר שמן.
יש מצנן שמן בין בית הפילטר והבלוק?
המצנן שמן נמצא מקדימה עם כל הראדיאטורים,
זה לא מגיע מלעל בדקתי, זה מגיע מהחיבור בין הבלוק לבית מסנן, כשתהיה לי מוזה אפרק את זה.
חוץ מזה נשארה לי עוד נזילה אחת בלבד (כרגע, חחחח סה"כ את הכל הצלחתי לסדר עם קצת TLC)
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
ספציפית אצלך, תבדוק שאין סדק בבית מסנן עצמו. נתקלתי בשניים כאלו.
.
אתה יכול למקד אותי במיקום הסדק הנ"ל?
תודה.
באיזור החיבור של הטרמוסטט.
וגם, סדקים בצינור שיוצא לכיוון הקולר שמן.
https://www.youtube.com/watch?v=tShgCCKYSro
ואמנם בtd5, אבל גם נתקלתי בסדקים מאזור ברגי ההידוק למנוע. כנראה כתוצאה של שילוב בין מכונאי נמרץ ופטיש אוויר, אבל אין לדעת.
הבנתי,תודה,
אחרי המפגש אפנה זמן להתעסק עם זה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.