צפייה בגרסה מלאה : תיקתוק מהמנוע במאמץ
סיקס עם מנוע 258 וראש סופה.
לאחרונה התחיל תיקתוק ברור מהמנוע. נשמע בהאצה/מאמץ בלבד. בסרק או בטורים הרעש נעלם. חשדתי בשסתומים הרמתי מכסה שסתומים. הכל מהודק אין חופש בדחיפים. המנוע חזק. לא אוכל שמן. לחץ שמן טוב.
לפני שאני מרים ראש ומחליף ליפטרים יש פה בקהל עוד רעיון/ הצעות למה יכול להיות הגורם?
חנן-ג'יפולוג
13-10-22, 10:13
מנוע חם, בניוטרל, סל"ד ביניים, שומעים משהו?
אין תיקתוקים כלל בסלד ביניים בניוטרל.
יש לפעמים קירקוש קל כאילו איזה פחית משוחררת. לא נראה לי שקשור לתיקתוק.
התיקתוק נשמע רק בהאצה או בעומס.
אם במאמץ בלבד - אלו צלצולים של קידום הצתה שגוי.
זה קורה לא מעט בסטרוקרים, ויש דרך לרמות את המחשב.
אני לא מכיר דרך התמודדות במנוע קרבורטור.
צלצולי מנוע זה לרוב כיוון הצתה, לפעמים זה גם פלגים לא תקינים
הבנתי.
אלך על הכיוון של ההצתה. נוודא כיוון ופלאגים תקינים. אני מתחיל לחשוד שהשרשרת טיימינג חופשיה. יש רעש שנשמע כאילו השרשרת נוגעת במכסה שלה. אולי זה בכלל הגורם להכל
בדקת את שינוי קידום ההצתה בואקום?
בדקת שאין דיפת ואקום מהצינור?
בדקת בשאיבה אפילו אם הפה, שזה משנה את קידום ההצתה?
הואקום במאמץ הוא הכי משמעותי, והסיכוי הבוה ביותר הוא לכשלון במנגנון הקידום בעזרתו.
מוני אורבך
18-10-22, 09:25
שיטה פשוטה ויעילה לבדיקה האם הבעיה בכיוונון.
תקדם את ההצתה על ידי סיבוב המפלג.
אם הנקישות נעלמו, יש לך בעיה במנגנון קידום ההצתה.
אגב לא בהכרח הבעיה במנגנון עצמו.
היתה לי בעבר הרחוק רכב עם מנוע סופה, שהיה לו הרבה שאיבת שמן
כמו כן היה לו הרבה מאוד הצתברות פיח על הראש מנוע.
בסופה לא אתה שולט בהצתה אלא המחשב, ואתה חיב לקבל את מה שהוא קבע.
אחרי שהורדתי ראש ניקיתי את הצתברויות הפיח (בעובי של יותר ממלימטר) הבעיה נעלמה.
נמצאה שרשרת טיימינג עם חופש ענק נראים סימני פגיעה במכסה האלומיניום. הוחלף סט טיימינג והמנוע הפסיק לתקתק.
כיף גדול.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.